sobota, 27 października 2018

Halloweenowa obniżka w ZAFUL ❤




Dobry wieczór!
Wieczorową porą przychodzę do Was z pierwszym postem w całości poświęconym Halloween. Jak wiemy do tego święta czasu coraz mniej. Czy wybierasz się na bal przebierańców, czy tylko symbolicznie je celebrujesz znajdziesz w tym wpisie garść inspiracji. Osobiście przed Halloween wydrążam dynię i robię z niej lampion. Uwielbiam też objadać się duszkami Monster Munch i oglądać "ZMIERZCH". Jedyny horror który jeszcze jakoś przetrawię :D Ale dziś nie o horrorach a o kolekcji sklepu ZAFUL idealnej na Halloween i nie tylko. Niektóre ciuszki i dodatki jakie wybrałam są dość uniwersalne. Po Halloween też można w nich wyskoczyć :-)

PS. Od 23 do 28 października czeka na Was mnóstwo promocji na https://www.zaful.com/




❤❤❤













Snap Button Ribbed Mini Dress - Black S


Surplice Plunge Lace Sheer Bodysuit - Red Wine S


Button Up Corduroy Mini Skirt - Black Xs


Loose Fit Striped High Low Blouse - Black S


Block Heel PU Leather Platform Short Boots - Black Eu 38


Ankle Wrap Block Heel PU Leather Sandals - Black 40





A TY- Co wybierzesz dla siebie?


32 komentarze:

  1. Świetne są te rzeczy, zwłaszcza body i sukienka :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam piosenkę "Ghost Town"! <3 Kojarzy mi się z jazdami podczas kursu na prawo jazdy. W tamtym okresie często puszczali ją w radio. :) Piękne wspomnienia. <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Sukienka bardzo w moim stylu, świetnie rzeczy <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Z tych rzeczy najbardziej podoba mi się czarna koszula w paski. Wstyd się przyznać, ale nigdy nie drążyłam dyni :D :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a tam wstyd :D ja też tego nie umiałam :D z mamą zawsze to robimy :D

      Usuń
  5. Super!! mega mi się podobają te rzeczy szczególnie kompozycja z żółtą spódnicą.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajne rzeczy na Hallowwen. Najbardziej podoba mi się czarna sukienka z pierwszego zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny post, mam dużo rzeczy z Zaful i bardzo lubię ten sklep jest naprawdę godny polecenia :)
    obserwuje i zapraszam do mnie :
    http://milentry-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawe produkty :) Czarna sukienka podoba mi się najbardziej. ;)

    www.imdollka.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne inspiracje. Te czarne sandałki i koronkowe body cudo!

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  10. Czarna spódniczka i czarna koszula w paski to moi faworyci! :) Chętnie przygarnęłabym je do swojej szafy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pierwsze buciki! Wielkie wow :)
    Bardzo podoba mi się modelka, jej uśmiech i sposób prezentacji artykułów - Zaful zawsze przykłada do tego wagę, co wpływa na jakość i dbałość o każdy szczegół.
    Oczywiście pomagam-klikając.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jest świetna :) dlatego lubię sklep Zaful :) wszystko tak pięknie się prezentuje :)
      dziękuję za kliki :)
      pozdrawiam

      Usuń
  12. Czarna sukienka, spódniczka i wiązane buciki <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Halloween to fajne "święto" i bardzo mi się podoba ale nigdy jeszcze nie obchodziłam. Może kiedyś to się zmieni :) Świetne rzeczy!
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  14. Boskie ciuszki :) uwielbiam Halloween i te wszystkie przebieranki <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Wow, super ciuszki, bardzo klimatyczne, w sam raz na imprezę w Halloween ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam klimat Halloween <3 Mega podoba mi się to koronkowe body jak i czarna sukienka. Są mega!!

    OdpowiedzUsuń

Witaj, cieszę się, że tutaj jesteś i bierzesz udział w komentarzowej konwersacji. Jednak pamiętaj o jednym: Jeśli jesteś blogerem liczę na to, że napiszesz więcej jak jedno słowo. Dziękuję Ci za poświęcony czas. Odwiedzam blogi komentujących.

POLECANE WPISY