czwartek, 11 października 2018

dżinsowa spódniczka & futerkowa kamizelka





Hejo hej! ❤

Jak się macie? Jak minął Wam dzisiejszy dzień? Mi całkiem nieźle. Nawet nie wiecie jaką ulgę poczułam gdy wreszcie ( a czekałam ponad tydzień, takie były kolejki) masakarycznie bolącego zęba zaleczyła mi dzisiaj pani stomatolog. Nie obyło się oczywiście z mojej strony bez strachu. Czy tylko ja widząc drzwi z napisem "Stomatolog" dostaję dreszczy?
Choć dbam o swoje zęby, zdrowo się odżywiam i regularnie chodzę do dentysty śmiało mogę bez owijania w bawełnę powiedzieć, że "NIENAWIDZĘ DENTYSTÓW". Od dziecka tak samo jak szpitali, pobierania krwi, nie znoszę wizyt u dentysty. Jedyną motywację by przekroczyć próg takiego gabinetu jest zdrowy i piękny uśmiech. Tyle na temat dentystyki. Nikt przecież nie lubi wierteł, znieczuleń i zastrzyków prawda? ;-)

Przychodzę do Was dzisiaj z kolejną, jesienną stylizacją. Pogoda nas w tym roku rozpieszcza na tyle, że można jeszcze śmiało śmigać w spódniczkach, bez obawy że się przeziębimy. Dzisiaj postawiłam na dżinsową mini. Idealnie pasuje do niej szary, prążkowany golfik i czarna futrzana kamizelka. Uzupełnieniem są czarne skórzane traperki i szary filcowy kapelusz. Uwielbiam tego rodzaju nakrycia głowy. A Wy- lubicie? Jak Wam się dzisiejsze połączenie? Dajcie znać w komentarzu ❤ Zostawiam Was z bardzo orientalną piosenką Cardi B i do usłyszenia już wkrótce! Buziaki









golfik / Sinsay
kamizelka / Bershka
spódniczka / Pepco
buty / Sinsay
kapelusz / Reserved
torebka / Reserved




❤❤❤

29 komentarzy:

  1. Mam podobna kamizelkę , ślicznie w niej wyglądasz i ładnie ją wystylizowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też nie lubię dentystów! Dzien mi się dłużył bowiem jutro mam wolne od szkoły hahaha :) fajny kapelusz;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. witaj w klubie :)
      łoo :D to super :D wolny piątek :)
      dzięki :)

      Usuń
  3. Myślę, że to fajna i taka typowo jesienna stylizacja 🍁🍂🍃

    OdpowiedzUsuń
  4. Pogoda jest świetna, masz racje :) Oby jak najdłużej taka złota jesień :) Stylizacja piękna!

    Moncia Lifestyle

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny zestaw :)
    Zapraszam na nowy post :)
    http://www.stylishmegg.pl/2018/10/stylizacja-w-kolorach-rozu-i-czerwieni.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajne połączenie :)
    Dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie
    Pozdrawiam
    Sylwetta

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładne zestawienie form :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Też nie lubię dentystów. Dzień minął mi fantastycznie. Byłem z córką na konwencie Falkon. A stylizacja jak zwykle trafiona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chyba nikt ich nie lubi :D fajnie że spędził Pan tak fajnie czas ze swoją córcią :)
      dziękuję za miłe słowa ;)
      pozdrawiam

      Usuń
  9. Bardzo mi przypadła do gustu twoja stylizacja ❤️

    OdpowiedzUsuń
  10. Spoko kapelusz:) Taki w stylu Włóczykija... Tylko kolor nie ten. Spódniczka też elegancko.

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ciekawa, jesienna stylizacja ☺

    OdpowiedzUsuń

Witaj, cieszę się, że tutaj jesteś i bierzesz udział w komentarzowej konwersacji. Jednak pamiętaj o jednym: Jeśli jesteś blogerem liczę na to, że napiszesz więcej jak jedno słowo. Dziękuję Ci za poświęcony czas. Odwiedzam blogi komentujących.

POLECANE WPISY