poniedziałek, 15 października 2018

99 dni lata



Z miłością bywa różnie. Czasem jest jak w bajce, a czasami pojawiają się różne komplikacje. Miłość jest jak choroba. Dopada nie wiadomo kiedy. Jak jest prawdziwa, ta choroba jest przyjemna. Jeśli zaś kocha tylko jedna osoba a druga ma to gdzieś sprawia ból, nieustanne cierpienie i trudno jest się z niej wyleczyć. Ta druga miłość przytrafiła się Molly Barlow – bohaterce książki autorstwa Katie Cotugno pt. „99 dni lata”. 


Patrick był pierwszą miłością Molly i mieli zostać razem na zawsze… ale potem zakochała się w Gabe jego starszym bracie. Kiedy wszystko wychodzi na jaw, całe miasto ją znienawidziło. Dlatego ostatnią klasę spędziła w szkole z internatem.

Teraz wraca do domu na lato. Przed nią długie 99 dni, podczas których będzie musiała zmierzyć się z dawnymi przyjaciółmi i obecnymi wrogami, prawdą i plotkami o sobie, a Gabe i Patrick nie pozwolą jej o sobie zapomnieć…


Dwaj bracia, jedna dziewczyna i trzy złamane serca…


Moja recenzja:

Książkę czyta się w ekspresowym tempie.  Jest podzielona tak jakby na 99 rozdziałów. Każdy rozdział to kolejny dzień z życia Molly. Wciąga od pierwszej strony i nie pozwala by odłożyć ją na półkę. Ta książka w sposób szczególny mnie zauroczyła, ponieważ sama kiedyś byłam w podobnej sytuacji co główna bohaterka. I mnie także było trudno z tym wszystkim się pogodzić.


Czy mogę zatem polecić Wam tę książkę? Oczywiście że TAK. Polecam ją każdemu kto lubi literaturę romantyczną, trochę smutną, trochę zabawną. Na pewno zauroczy Was tak samo jak mnie.


Miłego poniedziałku!❤

20 komentarzy:

  1. Lubię takie lekkie romansidła :D Chętnie bym poczytała ;)

    Moncia Lifestyle

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to koniecznie musisz przeczytać 99 dni lata :)

      Usuń
  2. Ja niestety nie lubię czytać książek :/ :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapowiada się na prawdę świetna książka. Mam chęć ją przeczytać

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawa książka, skoro polecasz to chętnie przeczytam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę przyznać, że zaciekawiłaś mnie, choć to nie do końca mój typ. :D

    ✾ Dollka ✾

    OdpowiedzUsuń
  6. Z chęcią sięgnęłabym po tę książkę! :)
    Jestem ciekawa jak zakończy się ta historia.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawa propozycja, idealna na jesienne wieczory :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)
    www.trustmeimpolish.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam romantyczne książki,musze przeczytać:)

    OdpowiedzUsuń
  9. odličan post. započela sam blog na engleskom i objavila prvi post. Bila bih ti jako zahvalna kada bi me zapratila i podržala.

    OdpowiedzUsuń
  10. Beautiful post <3

    https://makeyourperfectstyle.blogspot.com/2018/10/forest-fairy-tale.html

    OdpowiedzUsuń
  11. nie słyszałam o tej książce, ale jak czyta się wekspresowym tempie to chętnie przeczytam :)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń

Witaj, cieszę się, że tutaj jesteś i bierzesz udział w komentarzowej konwersacji. Jednak pamiętaj o jednym: Jeśli jesteś blogerem liczę na to, że napiszesz więcej jak jedno słowo. Dziękuję Ci za poświęcony czas. Odwiedzam blogi komentujących.

POLECANE WPISY