wtorek, 23 października 2018

pudrowy róż & szarości




Oglądałam wczoraj genialny film pt. „Do wszystkich chłopców których kochałam”. Bardzo przyjemna komedia romantyczna idealna na jesienne wieczory. Urocza, lekka, słodka. Czyli taka jakie lubię. Ale nie samo to, że kończy się happy endem najbardziej mnie w niej urzekło a to, że tak ważne jest by mówić to co się czuje od razu. Bez ukrywania tego w nieskończoność. Ten film podsunął mi pomysł na dzisiejszy wpis w którym przedstawię Wam moje top 5 rzeczy, które warto zrobić nie zważając na to co podpowiada nam rozum. W tych sytuacjach trzeba kierować się głosem serca. Na spontana, na żywioł jak kto woli to nazywać. Ale zrobić to bo tak podpowiada nam serce. Tak rzadko słuchamy tego co ma nam do powiedzenia.

 Kierujemy się rozumem, bo przecież mózg jest najważniejszy. Po co spalić się ze wstydu, że jesteśmy zakochani w chłopaku siostry, albo po co mówić komuś jak bardzo za nim tęsknimy. Zakładamy najgorsze… to nas gubi i pozbawia nas radości z życia. Choć niektórych słów może lepiej nie mówić nad niektórymi sprawami warto jednak się zastanowić i rozważyć czy ich komuś nie wyznać. „Raz kozie śmierć” – jak mówi stare przysłowie. Żyjesz tylko raz. Zrób to czego pragnie Twoje serce. Choć raz daj się ponieść emocjom. Zapomnij o bożym świecie. Skup się na tym co czujesz. A wierzę w to że czujesz bardzo wiele. Po prostu brak Ci odwagi by to pokazać. Boisz się „rozebrać” z tego wstydu, wyjść z tej żelaznej otoczki którą ukułeś sobie rezygnując z tego co w głębi serca kochasz. Zamykasz się w sobie, budujesz ogromny mur, że nawet mysz by się przez niego nie prześlizgnęła a co dopiero człowiek.  Zatapiasz się w fantastycznym, wymyślonym przez Ciebie świecie i udajesz, że jesteś mega szczęśliwy. Chcesz nim naprawdę być? To posłuchaj czasem rad jakie podpowiada Ci Twoje serce.

1. Tęsknisz za kimś – zwyczajnie w świecie powiedz mu to.  Nikt nie lubi samotności i nie jest stworzony by w niej żyć.

2. Napisz list miłosny – w tym momencie nie mówię o listach jakie pisała Lara Jean z filmu „Do wszystkich chłopców , których kochałam”, ale o prawdziwym miłosnym liście, który trafi na pewno w ręce adresata

3. Pokonaj swoje lęki, kompleksy po prostu wyjdź z tego cholernego pancerza – walcz, walcz i jeszcze raz walcz ze sobą tak długo aż nie osiągniesz wymarzonego celu i nie pokochasz siebie takim jakim jesteś

4.  Wybacz – wiem, że to bywa trudne ale ja z reguły jestem osobą która bardzo szybko wybacza swoim wrogom. No dobra wrogom może zbyt ostro to brzmi ale po prostu osobom które w jakiś sposób mnie zraniły, olały, zaszkodziły mi w życiu bądź po prostu z czystym sumieniem mogę powiedzieć źle mi życzyły. Wybaczyłam im. Każdy popełnia błędy. Jesteśmy tylko ludźmi…

5.  Idź za głosem serca – praktycznie wszystkie poprzednie się tego tyczą. Serce podpowiada Ci byś odezwał się do kogoś bo za nim tęsknisz, serce przekonuje Cię do napisania listu miłosnego. Następnie serce każe Ci przezwyciężyć swoje wady na końcu przekonuje Cię byś wybaczył swoim winowajcom.

To co podpowiada nam rozum jest ważne. Pozwala nam panować nad sytuacją, nie wejść tam gdzie nie trzeba. On mówi nam co dobre i co złe. Jednak rozum zawsze stawia na to co ważne ale nie to co najważniejsze. On nie przekonuje Cię do tego byś wyznała komuś miłość. Komuś kto ma już kogoś. Bo on wie ,że i tak nic z tego nie wyjdzie. Zaś serce mówi: „Spróbuj, nie uda się mówi się trudno. Ale pamiętaj, że zanim czegoś nie spróbujesz nie dowiesz się czy było warto…”








sweter / New Look
koszula / Cropp
spodnie / Tally Weijl 
kapelusz / Reserved
płaszcz / Esmara
buty / targowisko miejskie



23 komentarze:

  1. Ten płaszczyk jest po prostu mega <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam pudrowy kolor, więc sweterek dla mnie jest genialny!

    Moncia Lifestyle

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak to film może fajnie zainspirować do napisania postu. ;)
    Kocham połączenie pudrowego różu i szarego. <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zakochałam się w tym filmie :)
      oj to tak jak ja :)

      Usuń
  4. polaczenie szarosci i rozu- cos pieknego!
    ale i tak moje serce w tej stylizacji skradly jeansy :3

    https://justemsi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Iwetta płaszczyk jest cudny... Ale i tak masz rację. Warto wybaczać.
    No i mega fotki :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaki piękny płaszczyk! Jestem fanką połączenia pudrowego różu z szarością <3

    Pozdrawiam :*
    www.nataliasiejka.pl (klik)

    OdpowiedzUsuń
  7. Słyszałam dużo o tym filmie i brzmi całkiem ciekawie. Bardzo mądry wpis. W życiu wszystko jest takie proste, a tylko nasze bariery to komplikują.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie, te bariery tak strasznie komplikują nam życie

      Usuń
  8. Bardzo lubię pudrowy róż w połączeniu z kolorem szarym *.*

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam pudrowy róż i szarość, szczególnie gdy je się ze sobą łączy !
    Płaszcz jest świetny.
    Pozdrawiam serdecznie
    http://fashionismaio15.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Chyba już któryś raz odwiedzam tego bloga. Masz bardzo fajne, skromne i eleganckie stylówki :)

    OdpowiedzUsuń

Witaj, cieszę się, że tutaj jesteś i bierzesz udział w komentarzowej konwersacji. Jednak pamiętaj o jednym: Jeśli jesteś blogerem liczę na to, że napiszesz więcej jak jedno słowo. Dziękuję Ci za poświęcony czas. Odwiedzam blogi komentujących.

POLECANE WPISY