sobota, 6 października 2018

zakolanówki & rock style






❤❤❤

Dzisiejszy post piszę dla Was z katarem i zaczynającym się przeziębieniem. Tak, mnie także już dopadło. Liczyłam na to że uda mi się jakoś przed nim uchronić, jednak było na tyle cwane i mnie przechytrzyło . Bądź co bądź jestem chora ( i  niewyspana ) , ale nie o moim przeziębieniu będę tutaj pisać. Nikt przecież nie lubi chorować ;-)

Przychodzę do Was dzisiaj z kolejną jesienną stylizacją. Tym razem jest to połączenie elegancji ze stylem rockowym. Szary filcowy kapelusz – totalna nowość w mojej szafie, który kupiłam w outlecie w sklepie Reserved, zestawiłam z czerwoną koszulą w kratkę i czarną ramoneską.  Czerwień jest bardzo hot w tym sezonie, dlatego poszukuję coraz to nowych ubrań i dodatków w tym kolorze. Wybrałam też klasyczną, czarną, rozkloszowaną spódniczkę, czarne zakolanówki ze wstążką oraz ciężkie motocyklowe buty. Talię podkreśliłam skórzanym paskiem zakupionym lata temu w New Yorkerze. 


Całość idealna na jesienny spacer, rockowy koncert bądź nawet na randkę.









koszula / House
spódniczka / Cropp
kurtka / Sinsay
kapelusz / Reserved
pasek / New Yorker
buty / Sinsay


41 komentarzy:

  1. Super... Tylko ta koszula w kratę (mam jakiś osobisty uraz do tego). Chcesz mam kilka niemal nie używanych ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahahah :D czemu uraz? :D do koszul? :D sporo ich mam :D więc szafa pełna :D

      Usuń
  2. Świetnie wygladasz! Życzę zdrówka!
    www.malgorzatt.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękna stylizacja, sama już dłuższy czas szukam zakolanówek😃
    Pozdrawiam!
    http://swiatwedlugidoli.blogspot.com/2018/10/przeglad-youtuba-co-sie-teraz-sucha.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam zakolanówki, sama mam podobne :D
    ślicznie wyglądasz <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam tę spódniczkę! Cudna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super ciuszki :) I bardzo ładne zdjęcia ;))

    OdpowiedzUsuń
  7. Koszulę w kratę to ja już kupuję i kupuję i nie mogę kupić 😂
    Podoba mi się na innych to może i na mnie będzie leżała dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam to samo z kupnem czerwonego swetra :D
      myślę że wyglądałaby na Tobie świetnie :)

      Usuń
  8. Bardzo ładne zdjęcia oraz fajna stylizacja :D Mam tą samą kurteczkę z Sinsay i super się nosi ^^
    Pozdrawiam oraz dziękuję za odwiedziny ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Życzę Ci szybkiego powrotu do zdrowia! :) Stylizacja wygląda świetnie, podoba mi się. ;) Ostatnio kupiłam sobie podobną koszulę- jest super. Czerwono- czarna krata rządzi! :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Niestety kształt moich nóg wyklucza zakolanówki, ale ramoneski uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowna stylizacja! Muszę koniecznie zaopatrzyć się w kapelusz na jesień ♥

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo podoba mi się ta stylizacja. Zakolanówki są super :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. piękna stylizacja, bardzo ci pasuje :)
    połączenie zakolanówek ze spódniczką zawsze mega :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajnie wyglądasz. Też chcę sobie kupić koszulę w kratę albo jensową tylko na słonice ciężko dostać :D Pozdrawiam jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki :) trzymam kciuki by udało Ci się kupić koszulę idealną na Twoją sylwetkę :)

      Usuń
  15. Bardzo podoba mi się ta stylizacja, ponieważ uwielbiam taki styl :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Swietny dobór ubranek :) Spódniczka rewelacja. Bardzo lubię Ciebie oglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Kiedy byłam małolatą bardzo lubiłam taki styl. zakolanówki były czestym elementem mojej stylizacji

    OdpowiedzUsuń
  18. wszystko ładnie opisane, ale skąd są podkolanówki damskie? :D szukam właśnie takich z kokardką lub wstążką na boku ale nigdzie nie mogę ich znaleźć :(

    OdpowiedzUsuń

Witaj, cieszę się, że tutaj jesteś i bierzesz udział w komentarzowej konwersacji. Jednak pamiętaj o jednym: Jeśli jesteś blogerem liczę na to, że napiszesz więcej jak jedno słowo. Dziękuję Ci za poświęcony czas. Odwiedzam blogi komentujących.

POLECANE WPISY