poniedziałek, 8 października 2018

elegancki płaszcz z bordowymi akcentami





Aż serce się raduje, że wróciła prawdziwa złota polska jesień. Liście zachwycają gamą barw,  spadając z drzew i wirując na wietrze. Czy może być coś piękniejszego jak taka właśnie jesień? Kompletnie nie rozumiem ludzi, którzy chcą nadal lata. Przecież w tym roku lato było z nami praktycznie do września i ciągle go mało? Przyznam szczerze, że tegoroczne lato zmęczyło mnie do tego stopnia, że z utęsknieniem czekałam na jesień.  Na te krótsze dni, długie wieczory, kasztany i spadające z drzew liście. Choć na wsi liście dłużej zachowują swą zieleń w miastach można już podziwiać pięknie zarumienione parki.

Weekendowa jak i dzisiejsza pogoda jest wręcz idealna na spacery i przebywanie na świeżym powietrzu.  Idealna także by usiąść na ławeczce w parku i napić się aromatycznej herbatki. Moja ulubiona to zwykła czarna herbata z cytryną i szczyptą imbiru. Taki eliksir najlepiej smakuje w uroczym termicznym kubeczku z Pepco. Co prawda krótko trzyma ciepło, ale wystarczająco długo by można ją było wypić będąc poza domem.


Moje przygotowania do jesieni idą pełną parą. Garderobę mam już prawie gotową, planuję zakup jeszcze kilku swetrów, może jakieś jeansy i obowiązkowo skórzane botki. Mam już wrzosy na oknie, wypożyczyłam z biblioteki 4 książki, sporządziłam też listę filmów do obejrzenia. Mam też dynię, którą pod koniec października planuję wydrążyć ( chodź nie obchodzę Halloween) oraz ciepłe skarpety i równie ciepły koc. Można by rzec że jestem gotowa na jesień, a Wy jak u Was to wygląda?

Z racji tego, że mamy piękną pogodę warto wybrać się na długi spacer po parku. Postanowiłam przygotować dla Was idealną stylizację na takowy spacer.  Bordowy sweter w prążek, jeansy z dziurami, szary płaszczyk, wygodne trampki i równie bordowa czapka to świetna propozycja dla osób które nie chcą się przegrzać ale i nie chcą się przeziębić. Przypominam, że mimo iż jest ciepło i słonecznie nasz organizm jest narażony na infekcje. Także ubierajcie się na tyle ciepło by nie złapać żadnej z nich! ;) Trzymajcie się ciepło, buziaki! ❤










płaszcz / Esmara
sweter / Sinsay
czapka / Sinsay
torebka / Reserved
spodnie / Tally Weijl
pasek / New Yorker
trampki / targowisko miejskie



❤❤❤

41 komentarzy:

  1. Płaszczyk prezentuje się genialnie! :)

    Najlepszy Blog Monki

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny zestaw :) Bardzo lubię to połączenie kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Płaszczyk jest cudowny! ♥

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja jesieni nie lubię, nie jestem na nią gotowa i nie chcę być! Tak, tak jestem marudą... ;)
    Bardzo ładnie wyglądasz, ciekawe połączenie i bardzo stylowe - podoba mi się. :) Za tą piosenkę to Cię uduszę^^ :D Jakiś czas temu dosłownie wryła mi się w głowię i cudem się jej pozbyłam a teraz znowu mnie nawiedza :D Fajna jest lecz mi pierze mózg :D Pozdrawiam i zapraszam do siebie: https://lamliwypaznokiec.blogspot.com/2018/10/kolorowy-ptak-ktory-sprawi-mi-ogrom.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aj Ty marudo Ty ♥
      dziękuję <3
      ale jakie mądre słowa ma ta piosenka :D

      Usuń
  5. Świetny ten płaszcz, super w nim wyglądasz 😊

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem zakochana w tym płaszczu, świetnie dopełnia całą stylizacje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak zwykle kolejna świetna stylizacja i ten płaszczyk coś pięknego <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny płaszcz! A co do bordowego koloru to długo nie mogłam się przekonać, aż w zeszłą zimę go pokochałam! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ojjj tak, racja, taką jesień jestem nawet w stanie polubić :D
    Trzeba korzystać, bo pewnie to już tylko kwestia czasu, kiedy nadejdzie jej prawdziwe oblicze ;)

    Muszę przyznać, że takie zestawy teraz są najbliższe mojemu sercu :)
    Niezobowiązująca elegancja przeplatana luzem - wyszło genialnie, jak najbardziej moje klimaty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to co dobre szybko się kończy dlatego tak ważne jest by cieszyć się słońcem póki jest nam jeszcze dane :)

      mnie także :) jakoś najlepiej czuję się w takich zestawieniach :)
      cieszę się że wpada w Twoje gusta <3
      pozdrawiam

      Usuń
  10. Uwielbiam płaszcze, a odcienie szarości to bardzo moje klimaty! Super! ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładnie wyglądasz :) Zainspiruję się przy kompletowaniu kolekcji na jesień twoją stylówką ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. dziękuję <3 także pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. great post, love it :)
    Followed you back! Hope you'll leave a comment on my new post -->https://beautyshapes3.blogspot.com/2018/10/birthday-party-outfit.html

    OdpowiedzUsuń
  14. Płaszcz bardzo mi się podoba ☺

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak zawsze świetna❤

    grlfashion.blogspot.com
    Odwdzieczam się za kazdą obserwację🌺

    OdpowiedzUsuń
  16. Od jakiegoś czasu mam słabość do bordowego koloru <3
    Sama już kupiłam dwa sweterki (jeden bordowy ;D), kolorowe skarpetki i botki :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten płaszczyk jest fenomenalny! Bardzo mi się podoba Twoja dzisiejsza stylizacja, ponieważ idealnie trafia w mój gust.

    OdpowiedzUsuń
  18. Trzeba się wybrać do Sinsay po czapke, ma cudowny kolor :)
    Może obserwujemy? Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń

Witaj, cieszę się, że tutaj jesteś i bierzesz udział w komentarzowej konwersacji. Jednak pamiętaj o jednym: Jeśli jesteś blogerem liczę na to, że napiszesz więcej jak jedno słowo. Dziękuję Ci za poświęcony czas. Odwiedzam blogi komentujących.

POLECANE WPISY