środa, 9 marca 2022

ku wiośnie

 Hej Kochani! 

U Was też tak zimno? U mnie niby jest na plusie ale wieje jakimś takim nieprzyjemnym chłodem, że momentalnie ogarniają mnie dreszcze. Niech nie zmyli was śnieg na zdjęciach bo tego nie ma już u mnie od blisko 3 tygodni. Ta sesja zdjęciowa to ostatnia w pełni zimowa jaką udało mi się zrobić w tym sezonie. Teraz czekam na ciepłe i słoneczne dni by wskoczyć w coś lekkiego. Marzą mi się już sukienki, trampki i lekkie kurteczki. Wiosna już krąży w mojej głowie, w dodatku na około też da się ją zauważyć. Pojawiły się bazie, zakwitły przebiśniegi. To nic, że jeszcze zimno, że nawet śnieg ostatnio spadł ale się stopił. Samo to, że coś budzi się do życia i czeka na nadejście wiosny napawa mnie radością. A dodatkowo biorę udział w Plebiscycie Kobieca Twarz Roku Lubelszczyzny. Od wczoraj można na mnie głosować. Biorę udział w tej zabawie z frajdy, to mój pierwszy raz. 

A teraz przechodzimy do stylizacji ❤️











płaszcz / Cropp

spodnie, beret / Sinsay

szalik / Cashmere

buty / Deichmann

***

50 komentarzy:

  1. Your style is supeer pretty as always
    I really like your scarf

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny płaszcz. Udana stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
  3. Niby jest dość słonecznie, ale jednocześnie dość chłodno. Czekam na prawdziwą wiosnę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale piękne niebo na zdjęciach 😊 też już nie mogę się doczekać letnich sukienek i trampek 😀 Życzę wygranej w plebiscycie 😊

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie piękna pogoda, ale zwiastują mrozy...

    OdpowiedzUsuń
  6. Great look! I like the pop of color from the hat and scarf.
    xoxo
    Lovely
    www.mynameislovely.com

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie bardzo zimno, choć świeci słońce. Jak zawsze wyglądasz świetnie.

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo czekam na wiosnę, już mam dość czapek i traperek!

    OdpowiedzUsuń
  9. Też czekam na wiosnę. Żeby już łapki nie marzły

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już niedługo przyjdzie :) Jeszcze troszkę :)

      Usuń
  10. U mnie też niestety wciąż chłodno ( w nocy i o poranku) , w ciągu dnia już nawet w miarę wiosennie :-)
    Stylzicja iście fracuska - bardzo mi się w takim wydaniu podobasz .
    Trzymam kciuki za plebiscyt :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jeszcze poranki i noce są chłodne. Ostatnio to nawet bardzo mroźne. Ale za dnia już nieco wiosennie :)

      Dziękuję, bardzo mi miło :)

      Dziękuję pięknie :)

      Usuń
  11. Jak zawsze wyglądasz uroczo 😊!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Zima nie odpuszcza, ale zimą też jest pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie, że tak :) Zima jeszcze trwa :) Wiosna zacznie się dopiero 20 marca,ta astronomiczna rzecz jasna :)

      Usuń
  13. U mnie strasznie zimno, aż przestaję wierzyć, że ta wiosna kiedyś nadejdzie:/
    Pięknie wyglądasz, w berecie Ci do twarzy i połączenie kolorystyczne super!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U m ie też, mam nadzieję, że wiosna przyjdzie i to niedługo :)

      Dziękuję bardzo :)

      Usuń
  14. gratuluję nominacji :-) Co do samej stylizacji to jak zwykle bardzo Ci do twarzy :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Witam serdecznie ♡
    U mnie też niby ciepło, niby słoneczko ale jednak coś jest nie tak, bo dalej chodzę ubrana na ziemniaka :D Tęsknię do wiosny, tęsknię do lata. Mam nadzieję, że to już końcówka tego chłodu. Chciałabym już zrzucić te czapki, szaliki i kurtki :) śliczna stylizacja kochana, wyglądasz pięknie! Wspominałam kiedyś, że uwielbiam berety? Wyglądasz cudownie!
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też jeszcze się ciepło ubieram :)
      Dziękuję bardzo :)


      Pozdrawiam

      Usuń
  16. Ostatnich kilka dni jest takich sobie, mam nadzieje, że pogoda się poprawi i wiosna wkrótce nadejdzie :D Powodzenia w konkursie, trzymam mocno kciuki!

    OdpowiedzUsuń
  17. Pięknie i elegancko! :) Wspaniale wyglądasz! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Powoli pojawiają się pierwsze oznaki wiosny, ale szkoda, że śnieg utrzymywał się tak krótko - przynajmniej u mnie. Fajnie, że zgłosiłaś się do konkursu :D Trzymam kciuki za Ciebie i życzę powodzenia w konkursie :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie było trochę zimowych śnieżnych dni :)

      Dzięki i pozdrawiam

      Usuń
  19. Śliczna stylizacja :)
    U mnie słonecznie, ale mroźno ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, u mnie w nocy mróz a w dzień na plusie :)

      Usuń
  20. Hej Iwetta!
    po pierwsze bardzo podoba mi się kolor szalika!
    Myślę, że chwila moment, a będziemy mieli tę wyczekiwaną wiosnę..:)
    Powodzenia w konkursie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej Ewelino! :)

      No mi też, dlatego musiałam go kupić :) Jest mięciutki i ciepły :)

      Otóż to! :) Racja tak będzie :)

      Dziękuję! :)

      Pozdrawiam

      Usuń
  21. Hejka, Iwetto! ;)

    Ależ ten berecik Ci pasuje. Wyglądasz w nim przepięknie. <3

    U mnie mimo słońca też jest chłodnawo. Ale do wiosny już bliżej niż dalej. :D Tez marzę o lżejszych stylizacjach. Gdy jest ciepło i słonecznie mam więcej energii do działania i więcej pomysłów na outfity. ;)

    Powodzenia w plebiscycie! ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej Moniś :)

      Dziękuję za komplementy :) Bardzo mi miło, dziękuję Ci :*

      W takim razie obie czekamy na ciepło i lżejsze stylizacje :)


      Dziękuję Ci bardzo :)

      Usuń
  22. Jak zwykle ślicznie wyglądasz :) Pamiętam, jak trzy lata temu w czerwcu pracowałam w ogrodzie na krótki rękawek :) A teraz zimno, szczególnie nocami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :)

      Pogoda niestety się zmienia, miejmy nadziej, że zrobi się już cieplej :)

      Usuń
  23. Wiosno przyjdź jak najprędzej! Pięknie wyglądasz <3 Podpowiedz gdzie można na Ciebie głosować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czekamy czekamy :) Dziękuję <3

      Wyslalam wiadomość priv na fb :)

      Usuń

Witaj, cieszę się, że tutaj jesteś i bierzesz udział w komentarzowej konwersacji. Jednak pamiętaj o jednym: Jeśli jesteś blogerem liczę na to, że napiszesz więcej jak jedno słowo. Dziękuję Ci za poświęcony czas. Odwiedzam blogi komentujących.

POLECANE WPISY