czwartek, 3 marca 2022

przedwiośnie

Dzień dobry trzeciego dnia marca!

I nim się obejrzałam a tu już marzec i wiosna za pasem. Dziś czas na przedostatnie zimowe zdjęcia u mnie na blogu. Powoli wyczerpuje się limit fotografii z białym puchem w tle, w ubiegłą sobotę było tak ładnie, że zrobiłam dwie stylizacje w iście wiosennym klimacie. Ich efekty wkrótce na blogu... Co u mnie? Pracuję, żyję, słucham radia i w sumie to martwię się . Do czego jest zdolny człowiek chyba każdy wie, historia mówi sama za siebie. Człowieka, jak wspominałam ciężko pisać go przez duże C, za wiele zła czyni by móc go podziwiać, chwalić, doceniać. Chociaż Wiecie? Jest dużo wspaniałych, pięknych ludzi z piękną duszą i pięknym sercem. Znam takie osoby nawet ze swojego otoczenia, dają wiele od siebie, pomagają, kochają drugiego człowieka. Ale znam też i takich co czynią zło, kochają gdy innym sprawiają przykrość, gdy ktoś spada w dół. Gdzieś ostatnio czytałam , że silni ludzie powinni tych upadających podnosić ku górze. To dobry pomysł, sama staram się tak właśnie zachowywać, ciągnąć w górę kogoś kto spadł na dół, ktoś kto płacze, ma gorszy dzień. Otwieram swoje serce na drugiego człowieka, to ważne szczególnie teraz gdy tak wiele zła dzieje się obok nas. 










futerko / Reserved
szalik, spodnie, torebka / Sinsay
buty / Deichmann
beret / targowisko miejskie
***

51 komentarzy:

  1. Heja Iwetta!
    Właśnie takich ludzi, o takim pięknym serduszku nam wszystkim trzeba! Bądźmy dla siebie dobrzy, pomagajmy sobie nawzajem, a świat stanie się piękniejszy:)
    Ściskam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej :)

      Takich ludzi jest sporo uwierz mi :)

      Zło dobrem zwyciężaj jak to mawiał ks. Popiełuszko :)

      Ściskam i ja

      Usuń
  2. Fantastyczna stylizacja ile w niej kolorów :D

    OdpowiedzUsuń
  3. To prawda warto wspierać osoby, które przeżywają różne tragedie w swoim życiu. W dzisiejszych czasach to
    ludzie potrafią nawet wyśmiewać drugą osobę z tego, że płacze zamiast spróbować wczuć się w sytuację tego człowieka... Super zdjęcia i bardzo ładna stylizacja :D Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, nigdy nie wiesz kiedy sam będziesz potrzebował pomocy :)

      Dziękuję bardzo :) pozdrawiam

      Usuń
  4. Bardzo ladna stylizacja, uroczy plaszczyk taki milusi :)
    To ,co dzieje sie aktualnie na swiecie jest straszne. Ciezko w to uwierzyc, ze to sie dzieje na prawde.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie :)

      Trudne do uwierzenia to fakt :(

      Usuń
  5. Jaka oryginalna stylizacja. Świetnie wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładna stylizacja. Świetny płaszczyk.

    OdpowiedzUsuń
  7. Właśnie najważniejsze jest to by nie zatracić swojego człowieczeństwa gdy na około mamy wrażenie że nikt go już nie ma. Ja osobiście wierzę w karmę. Wierzę że to co dobre do nas wróci prędzej czy później. A do tych złych ich nienawiść i zło sprowadzi zło. Czasem wystarczy tylko poczekać.
    Co do stylizacji to jest cudowna. Bardzo miło się ciebie ogląda w różu i beżu czy pomarańczach według mnie te kolory do ciebie pasują :D

    zpsemjestlepiej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W czasach w których człowieczeństwo jest na schyłku nie zatracenie go to jedyne co może nas uratować :)

      Zło nigdy nie wygrało, prędzej czy później każdego kto się go dopuszczał dopadała sprawiedliwość albo kara.

      Dziękuję pięknie, miło mi :)

      Pozdrawiam i ja :)

      Usuń
  8. Ten różowy płaszczyk jest super. U nas już dawno nie ma śniegu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) U nas też z te zdjęcia są ze stycznia :)

      Usuń
  9. Ładnie Ci w pudrowym różu.

    OdpowiedzUsuń
  10. Strasznie smutne czasy, a historia niestety się powtarza.
    Pięknie i stylowo wyglądasz, świetny dobór kolorów!<3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ludzie nie wyciągnęli wniosków z przeszłości niestety :(

      Dziękuję bardzo <3

      Usuń
  11. Świetna stylizacja, bardzo mi się podoba. Zwłaszcza futerko, super.

    OdpowiedzUsuń
  12. Wiesz a u mnie za oknem pogoda się znów zrobiła jak u Ciebie na zdjęciach. Aż bym chciała założyć takie cieplutkie i śliczne różowe futerko :)
    Może to bardzo optymistyczne stwierdzenie ale uważam, że ludzie w większości są dobrzy. Nawet jeśli czynią jakieś mniejsze zło to często nieumyślnie, z głupoty, ze strachu i wiele innych przyczyn, które zrozumiemy stawiając się na ich miejscu. Ludzie potrafią pomagać, widać jak wielu teraz się jednoczy i stara ale... Są ludzie źli, bezwzględni, którzy własne korzyści stawiają ponad wszytko. Nie jest ich wielu ale są po prostu silni, inteligentni, cwani, często bogaci i u władzy. Czasem wystarczy jedna taka osoba by poszły za nią tłumy...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nieźle, no ale w sumie zima dalej trwa więc to nic dziwnego, że mamy śnieg :)

      Tak, dużo ludzi ma dobre serce otwarte na drugiego człowieka. Jest tak jak piszesz :)

      Szkoda tylko, że są i też źli :( I im wiecznie jest mało :(

      Wiesz Kochana popełnianie błędów czyy czynienie mniejszego zła nie wyklucza człowieczeństwa. Straszne jest jak człowiek brnie w zło, nie chce być dobry wtedy to tragedia jest :(

      Pozdrawiam

      Usuń
  13. Myślę, że jeszcze możesz być spokojna o zdjęcia z białym puchem w tle, bo przedwczoraj sypał śnieg. Także idealnie się złożyło :D Swoją drogą, ten płaszcz jest przecudowny!
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja to już za wiosną się rozglądam :) Ale co będzie to będzie :)

      Dziękuję pięknie :)

      Pozdrawiam równie serdecznie

      Usuń
  14. Pięknie wyglądasz! Całkiem sporo tych zimowych zdjęć udało Ci się w tym roku zrobić, ja tak zaszalałam we wrześniu-październiku i do tej pory nie mogę się z nich odkopać :D Końcówka lutego mnie trochę zdołowała, ale staram się nie zamartwiać na zapas tym, co może być. Żyję tu i teraz, pomagam, jak mogę. Mam nadzieję, że to się niedługo skończy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Sporo wyszło fakt :)

      Kiedyś na pewno to co złe się skończy :)

      Usuń
  15. U nas za oknem już bardziej wiosennie. Całe szczęście- idzie wiosnna, a wraz z nią nadzieja na lepsze i spokojniejsze jutro. Oby... Ślicznie wyglądasz w tym zestawie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas podobnie :)

      Będzie dobrze zobaczysz :)

      Dziękuję :)

      Usuń
  16. Hejka, Iwetto! ;)

    Jestem pod wrażeniem, ile zimowych zdjęć udało Ci się zrobić w tym roku. Gratuluję! ;) Stworzyłaś wspaniałą stylizację. Bardzo podoba mi się połączenie różowego futerka z beretem w mocniejszym odcieniu.No i jeszcze ten jasny szary. <3

    Jestem ciekawa Twoich wiosennych outfitów. Wypatruję już wiosny i ciepełka. ;)

    Życzę Ci pięknego marca i ślę słoneczne pozdrowienia! ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej Moniko! :)


      Sporo, sporo tych zdjęć na pstrykałam :)

      Dziękuję bardzo, miło mi :)

      Już niedługo pojawią się na blogu :)

      Dziękuję, cudnego marca dla Ciebie :)

      Usuń
  17. takie futerka podobają mi się na innych, sama jakoś nie mogę się do nich przemóc

    OdpowiedzUsuń
  18. Ładne masz te futerko. Czekam na mniej zimowe fotki xD Wiosnę już chce <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Nas marzec przywitał niezłymi przymrozkami...

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale śliczne to futerko ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wierzę, że dobro zwycięży!!!

    OdpowiedzUsuń
  22. A u mnie, zima nie daje o sobie zapomnieć- przed chwilą zerknęłam przez okno, a tu sypie śnieg...
    Ślicznie wyglądasz :)
    Fajne jest to futerko:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie dziś rano też padała śnieg. Zima nie odpuszcza :)

      Dziękuję i też pozdrawiam

      Usuń
  23. Super stylizacja. Dużo spokoju, siły i pogody ducha: tego nam trzeba w tych dniach. :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja już zapomniałam o śniegu, tak dawno nic u nas nie padało. Ogólnie to chciałabym, by jednak choć deszcz spadł, bo ziemia sucha, aż spękana. A stylizacja jak zwykle w moim guście.

    OdpowiedzUsuń

Witaj, cieszę się, że tutaj jesteś i bierzesz udział w komentarzowej konwersacji. Jednak pamiętaj o jednym: Jeśli jesteś blogerem liczę na to, że napiszesz więcej jak jedno słowo. Dziękuję Ci za poświęcony czas. Odwiedzam blogi komentujących.

POLECANE WPISY