wtorek, 27 kwietnia 2021

dżins i forsycja w tle

 Witam Was serdecznie w ostatni wtorek kwietnia! 

Mam nadzieję, że mimo chłodu jaki funduje nam tegoroczna wiosna Wasze serca są gorące i pełne optymizmu oraz zachwytu nad nieśmiało budzącą się przyrodą. Niedaleko mojego domu rozkwitła forsycja, czekałam na tę chwilę z ogromnym utęsknieniem i oto jest. Złocista, pyszniąca się swym żółtym kolorem, piękna i ciesząca oko. Jest też swego rodzaju super tłem do zdjęć. Uwielbiam fotografie z kwiatami, lada moment zakwitną wiśnie, potem w maju rzepaki. Już nie mogę się doczekać fotografii na ich tle. Kwiaty niosą tyle radości, ekscytacji, a zarazem nostalgii i zadumy. Patrząc na nie dostrzegam piękno natury, każde są wyjątkowe i jedyne w swoim roku. Jak my kobiety. Każda jest piękna na swój sposób, wyjątkowa jak kwiat. Wszystko zależy od mężczyzny czy będzie ten kwiat podlewał, pielęgnował i kochał czy pozwoli mu uschnąć i stać się suchym, brzydkim badylem... 








kurtka / Tome & Rose

spodnie / Cropp

bluza / Sinsay

koszula / House

opaska z perełkami / Rossmann

***

48 komentarzy:

  1. Jeans zawsze na topie :) Pięknie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zdjęcia :) forsycje pięknie wyglądają :) jeans to zawsze fajny pomysł :) pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Magdo :) Oj to prawda :) Dżins to klasyk nad klasykami :)

      Ja też serdecznie pozdrawiam

      Usuń
  3. Bardzo lubię takie jeansowe stylizacje.

    OdpowiedzUsuń
  4. zauroczyła mnie opaska, nie wiedziałam, że można znaleźć takie rzeczy w rossmanie

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie wyglądasz :) Ta kurteczka by mi się przydała, muszę tam zajrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Taka kurteczką to klasyka, warto ją mieć :)

      Usuń
  6. Bardzo podoba mi się to porównanie kobiety do kwiatu :-)
    Świetna stylizacja- idealna na pierwsze wiosenne dni :-)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę :)

      Dziękuję bardzo bardzo :)
      Także pozdrawiam

      Usuń
  7. Bardzo ładne zdjęcia. Uwielbiam połączenie niebieskiego z żółtym. Również życzę Ci optymizmu na tę nową miosnę. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) He he żółty i niebieski to super duet bez dwóch zdań :)

      Dziękuję :) Życzę dużo radości i usmie hu na wiosnę :)

      Także pozdrawiam

      Usuń
  8. O, ja właśnie szukam takiej opaski! Dzięki za podpowiedź gdzie kupię.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ją kupiłam we wrześniu mam nadzieję, że jeszcze takie są. Trzyma kciuki za zakup :)

      Usuń
  9. Jeans nigdy nie wyjdzie z mody :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Stylizacja super! A ta opaska.. niby drobnostka a tworzy taką kropkę nad "i" . Świetnie dopełniłaś nią całość. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam tego typu stylizacje - jeans na zawsze będzie modny, cudowna opaska. ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Cześć, Iwetto! ;)

    Świetna stylizacja. Podoba mi się zarówno połączenie kolorów, jak i materiałów. A opaska we włosach wygląda wspaniale. <3 Wyszedł Ci taki niesamowicie dziewczęcy look na luzie. Brawo! <3

    Też się cieszę, że pojawia się coraz więcej kwiatów. <3

    Buziaki! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć Moniko :)

      Cieszę się, że spodobała Ci się moja mofowa kombinacja :)

      Dziękuję Ci bardzo :)

      U mnie też powoli wszystko budzi się do życia :)

      Buziaki

      Usuń
  13. Bardzo lubię Twoje stylówki! 😍

    OdpowiedzUsuń
  14. Sama chętnie wkładam dżinsy, wygodne i sprawdzone, idealne na spacery z psami, ale też na wyjście na miasto. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dżinsy to nieodłączny element moich stylizacji :)

      Usuń
  15. Ale piękne zdjęcia! Śliczna stylizacja, bardzo mi się podoba Twój styl :) U mnie w ogrodzie póki co tylko forsycja kwitnie. Mam wrażenie, że tylko ona "zauważyła" że już wiosna :) Reszta śpi uparcie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Ogromnie się cieszę, że mój styl Ci się podoba :)

      He he u mnie jeszcze mirabelka zakwitła :)

      Usuń
  16. Oh very cute style darling
    xx

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajny zestaw, podoba mi się taki odcień jeansu :-) U mnie forsycja już przekwitnęła .Natomiast u sąsiada zaczyna kwitnąć bez ale nie będę mu wchodzić do ogródka :-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Mi też :)
      Oooo u mnie jeszcze kwitnie ale widać, że niedługo straci już kwiatuszki. He he no nie ma co :)

      Usuń
  18. Jeans i jeans to najlepsze połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudny look . Lubie taki styl .

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo ładna jeansowa stylizacja 😊

    OdpowiedzUsuń
  21. Takie jeansowy komplet bardzo ładnie się prezentuje niezależnie od pory roku.

    OdpowiedzUsuń
  22. Dzięki. Trzymam kciuki by tak się stało :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Podoba mi się taka stylizacja. Spodnie bardzo w moim stylu. Całość super.

    OdpowiedzUsuń

Witaj, cieszę się, że tutaj jesteś i bierzesz udział w komentarzowej konwersacji. Jednak pamiętaj o jednym: Jeśli jesteś blogerem liczę na to, że napiszesz więcej jak jedno słowo. Dziękuję Ci za poświęcony czas. Odwiedzam blogi komentujących.

POLECANE WPISY