wtorek, 15 marca 2022

tulipany i tweedowa marynarka



Witajcie Kochani Czytelnicy! 

To już ostatni tydzień zimy, za rogiem nieśmiało stoi wiosna i czeka by zrobić swoje wielkie wejście. Wprost nie mogę się jej doczekać. Aby umilić sobie oczekiwanie na wiosnę od lutego co i raz kupuję sobie bukiet tulipanów. To są moje ulubione wiosenne kwiaty, są piękne, subtelne, delikatne, mają cudowny zapach i bardzo pozytywnie nastrajają. Uwielbiam się nimi otaczać, mieć choć dwa bukiety z tych kwiatów a domu. Moimi ulubionymi są w kolorze pudrowego różu ale inne kolory też bardzo lubię. Nie wyobrażam sobie wiosny bez tulipanów. Oznak wiosny jest więcej bo od lutego kwitną przebiśniegi, pojawiły się też bazie na gałązkach, a ostatnio widziałam klucz żurawi które przyleciały do nas z ciepłych krajów. W sumie zazdroszczę ptakom tych wędrówek, mogą sobie lecieć gdzie chcą, mają skrzydła, to niesamowite. A my ludzie uziemieni, jedynie pozostaje wsiąść w samolot ale to nie to samo ;) Na zdjęciach mam na sobie tweedową marynarkę w pepitkę. Kupiłam ją na wyprzedaży w lutym, jestt ciepła, miękka i idealnie dopasowuje się do sylwetki. Sprawdzi się do wielu wiosennych stylizacji. A Wy lubicie tego typu marynarki? Dajcie znać w komentarzu, pozdrawiam i życzę miłego odliczania do wiosny. Buziaki ❤️




marynarka / Sinsay

***

51 komentarzy:

  1. Takie marynarki bardzo mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam taki kolor ścian w starym mieszkaniu. Mój mąż go nie cierpiał 🥰

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bardzo lubię. Tzn to jest pudrowy róż ale światło było takie, że wyszedł fiolecik :)

      Usuń
  3. Bardzo ciekawy krój i wzór ma ta marynarka :D Pięknie wyglądasz w niej ❤

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogromnie mi się podobała i musiałam ją kupić :)

      Usuń
  4. Czaję się już jakiś czas na podobną marynarkę, piękna jest! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne tulipany sobie kupiłaś :D Przyznam szczerze, że ja nie mam ulubionych kwiatów,
    ponieważ wszystkie kwiaty są piękne i jedyne w swoim rodzaju :) Bardzo ładnie prezentuje się ta marynarka :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam ulubione :) Tulipany i słoneczniki :)

      Dziękuję bardzo :)

      Usuń
  6. Ślicznie Ci w tej marynarce <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo wiosennie. Świetnie. 😊

    OdpowiedzUsuń
  8. Ślicznie, wiosennie i promiennie! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja bardzo lubię róże, frezje i gożdziki, ale ostatnio jakoś sięgam po tulipany. Przypominają mi o wiośnie, której już nie mogę się doczekać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Goździki i ja lubię :) A latem kocham słoneczniki :)

      Usuń
  10. Świetna marynarka! Ja też kupuję tulipany:D Jakoś wtedy humor mi się poprawia:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) O dokładnie ja mam tak samo :)

      Usuń
  11. świetną masz ta marynarkę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Tulipany to dla mnie najbardziej wiosenne kwiaty :) piękna marynarka, fantastyczny krój, a wzór w pepitkę jest ponadczasowy :) pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie też :) Dziękuję pięknie :)

      Pozdrawiam równie serdecznie

      Usuń
  13. W kwiatach zawsze kobiecie do twarzy!

    OdpowiedzUsuń
  14. Hej, Iwetto! ;)

    Też bardzo lubię jasnoróżowe tulipany. Są przepiękne. <3

    Super marynarka. Taka klasyczna, przez co będzie pasować do wielu stylizacji i można ją nosić cały rok. ;) Czaję się na marynarkę w ten wzór, tylko taka krótszą. <3

    U mnie też czuć już wiosnę w powietrzu. Dzisiaj byłam aż na dwóch spacerach. :D

    Buziaki! ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hejka Moniś :)

      Ja tak samo, to najpiękniejsze Wiosenne kwiaty :)


      Pięknie dziękuję! :)

      Ja też spaceruję jak mam czas :)

      Buziaki

      Usuń
  15. Tulipany to jedne z moich ulubionych kwiatów, a marynarka jest naprawdę świetna.

    OdpowiedzUsuń
  16. Jakie piękne tulipany :) marynarka bardzo fajna, ja mam tylko jedną marynarkę też z Sinseya, ale rzadko w niej chodzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. W tym roku wyjątkowo dużo tulipanów rozstawiam w wazonach, jakoś tak potrzebuję intensywniejszych wiosennych kwiatowych klimatów. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. muszę sobie sprawić fajną marynarkę;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetna stylówka. Wyglądasz w niej niezwykle elegancko.

    OdpowiedzUsuń
  20. Jak zawsze wygladasz slicznie :) Urocze tulipanki, chyba tez musze sobie kupic i postawic na stole :)
    Pozdrawiam♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie dziękuję :)
      Koniecznie, od razu wiosna w domu :)

      Pozdrawiam ❤️

      Usuń
  21. Nie jestem ani fanką tulipanów, ani marynarek, jednak kwiaty mi się podobają, podobnie jak wzór na marynarce :)
    Pięknie wyglądasz :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja i marynarki i tulipany uwielbiam :)

      Dziękuję :)

      Pozdrawiam także :)

      Usuń
  22. Już nie cierpliwe czekam na tą wiosnę . Piękne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  23. Również uwielbiam tulipany :D

    OdpowiedzUsuń
  24. tym razem marynarka do mnie nie przemawia, ale Ty jak zawsze wyglądasz promiennie :-)

    OdpowiedzUsuń

Witaj, cieszę się, że tutaj jesteś i bierzesz udział w komentarzowej konwersacji. Jednak pamiętaj o jednym: Jeśli jesteś blogerem liczę na to, że napiszesz więcej jak jedno słowo. Dziękuję Ci za poświęcony czas. Odwiedzam blogi komentujących.

POLECANE WPISY