sobota, 20 maja 2023

jasny zestaw spodnie + marynarka

 Witajcie Kochani Czytelnicy! 

Cieszyłam się na ten post, naprawdę! Stęskniłam się za Wami okropnie, mam nadzieję, że odpowiem na każdy komentarz z waszej strony a także poodwiedzam wasze blogowe cztery kąty. Jeden wpis na miesiąc wydaje się być zbawienny, dalej nie mam chęci przesiadywać w sieci, chociaż mam czasem takie dni, że siedzę i gapię się w ekran telefonu, oglądam jakieś głupoty i tracę czas. Staram się z tym walczyć, więcej wychodzić na dwór, więcej jeździć rowerem. Maj to uroczy miesiąc, szkoda, że za chwilę się kończy. 8 czerwca zaś 6 urodziny mojego bloga a 29 czerwca moje 25 urodziny. Nie wiem cóż mogę więcej napisać? U mnie po staremu, nic się nie zmieniło, pracuję, w wolnej chwili pichcę i piekę słodkości albo czytam książki :) Jestem ciekawa co u Was, dajcie znać ❤️ Ściskam Was mocno, do usłyszenia 17 czerwca. 







marynarka i spodnie / Sinsay
koszula / House

***

56 komentarzy:

  1. Bardzo fajne zestawienie. Świetne wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
  2. W tym zestawie wyglądasz jak milion dolarów... <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny zestaw. Ładnie ci w takim kolorze.

    OdpowiedzUsuń
  4. Iwettko ♥, wyglądasz obłędnie ..prześliczna stylizacja ..piękne zdjęcia ^^ 💛
    ..staram się cieszyć spokojem, bo tego właśnie potrzebuję.. napawam się ciszą kiedy tylko mogę i podziwiam piękno wiosny, wchłaniając każdym zmysłem :)

    - pozdrawiam Cię Kochana najcieplej i najserdeczniej, ogrom cudowności życzę ! 🍀💙💚

    OdpowiedzUsuń
  5. Oh very good style, great suit beautiful color

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny ten garnitur! :) Chyba się na niego skuszę!

    OdpowiedzUsuń
  7. Witam serdecznie ♡
    Wyglądasz pięknie Kochana w tym zestawie, po prostu super! Uwielbiam komplety, to moje ulubione części w garderobie ;) Bardzo ładne zdjęcia!
    Ja ostatnio mam więcej motywacji do pisania... zazwyczaj posty pisałam rzadko, teraz wychodzi mi jeden wpis w tygodniu!
    Wiesz co Kochana, bardzo chętnie zobaczyłabym lookbook w twoim wykonaniu. Np. stylizacje na każdy dzień tygodnia :) Masz super outfity, myślę, że taki wpis byłby bardzo inspirujący!
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa :) Wiesz pomyślę o Twojej propozycji takiego lookbooku :)

      Pozdrawiam Cię serdecznie

      Usuń
  8. Przepiękna stylizacja Iwetko. Super wybór. I takie piękne otoczenie. Rewelacja. Ja też lubię tę kolorystyka. Fajnie że wróciłaś. Przytulaski.

    Kasinyswiat

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny garnitur! Wyglądasz ślicznie :) Mi też maj szybko mija. To zdecydowanie mój ulubiony miesiąc :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Myślę, że ponadczasowy zegarek świetnie by uzupełnił tę stylizację :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jasny zestawik pięknie się prezentuje, choć znając mnie to w takim terenie, byłby zaraz umorusany :D. Ale to ja :P. Hmm wychodzi na to, że ja też tak raz na miesiąc zamieszczam wpisy, nawet tego nie planowałam, ale nie wyrabiałam się w te dwa tygodnie, jak kiedyś planowałam. Nie ma co się spinać, trzeba cieszyć się wiosną. Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :)

      A teraz mamy lato :D

      Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  12. Pięknie wyglądasz :) bardzo elegancki garnitur :) czas rzeczywiście ucieka bardzo szybko :) pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowna wiosenna stylizacja 💛
    Wyglądasz zjawiskowo i bije od Ciebie mnóstwo pozytywnej energii 💖
    Serdecznie pozdrawiam 😘

    OdpowiedzUsuń
  14. o! To już niedługo Twoje i blogowe urodzinki:) Outfit elegancki

    OdpowiedzUsuń
  15. Tak, jak zawsze podobają mi się Twoje zestawienia, tak dzisiaj jakoś nie przemawia do mnie ani ta marynarka, ani spodnie. Może sceneria też trochę nie taka do tak eleganckiego looku, sama nie wiem. Miło czytać, że tęsknisz za nami i blogowaniem, zaglądaj i pisz częściej, bo lubię do Ciebie wpadać. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny zestaw <3
    Ale masz piękne włosy :)
    Ja też ograniczyłam blogowanie, i... dziwnie mi z tym. Do tej pory, niemal każdą wolną chwilę poświęcałam na pisanie postów, a teraz to ograniczyłam. Maj mi się od kilku lat, niezbyt miło kojarzy- dlatego cieszę się że ten miesiąc się skończył. Oby kolejny był lepszy :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. pięknie Ci w tym garniturze <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ładnie Ci w tych jasnych kolorach!

    OdpowiedzUsuń
  19. Jak zawsze pięknie ♥ Jest to zastaw który wybieram zawsze na komunię :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Classy look
    https://www.melodyjacob.com/2023/06/my-first-emerald-sapphire-engagement-ring-from-joancee.html

    OdpowiedzUsuń
  21. Wyglądasz mega stylowo i z klasą, świetny ten garnitur!<3
    U mnie nawał obowiązków, a jeszcze chcę maksymalnie wykorzystywać wolny czas na spacery, rower, itd, więc blog trochę idzie w odstawkę, choć próbuję coś tam dodawać:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękny zestaw, choć ja bym dorzuciła jakiś wyrazisty akcent, bo bardzo Cię lubię w żywych kolorach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czarne buty mam :D Ale wiem wiem, pomyślę o kombinacji z czymś wyrazistym :)

      Usuń
  23. Elegancki ten zestaw :) I w ogóle ślicznie wyglądasz na tle tej zieleni :D
    Ja też ostatnio bardzo zaniedbałam prowadzenie bloga, ale podobnie jak Ty wraz z nadejściem wiosny i cieplejszej pogody postanowiłam to wykorzystać i przestawić się na większą aktywność na świeżym powietrzu, czyli spacery i rower, a wieczorami czytanie książek na balkonie ;) Teraz od kilku dni pogoda się popsuła, więc przy okazji bardziej deszczowych dni powróciłam przed komputer :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :)

      U mnie doszło sporo pracy, spadła mi motywacja do blogowania ale powoli wracam. Stwierdziłam, że jeden wpis na miesiąc w zupełności wystarczy, wtedy mam więcej czasu na myślenie jaki wpis na kolejny miesiąc, jaką stylizacja itp :) I Czytelnicy mają więcej czasu na przeczytanie :)

      Czytanie na balkonie ahhh :)

      Usuń
  24. Pięknie, bardzo pięknie. Cmok. ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. interesting color of this cream;) I think I would like it with him, best regards;)

    OdpowiedzUsuń

Witaj, cieszę się, że tutaj jesteś i bierzesz udział w komentarzowej konwersacji. Jednak pamiętaj o jednym: Jeśli jesteś blogerem liczę na to, że napiszesz więcej jak jedno słowo. Dziękuję Ci za poświęcony czas. Odwiedzam blogi komentujących.

POLECANE WPISY