niedziela, 27 marca 2022

szary beret wiosną

Dzień dobry w ostatnią niedzielę marca! 

Niesamowite, że to już! Nim się obejrzeliśmy a marca prawie nie ma. Jak będę wspominać ten miesiąc? Na to przyjdzie czas w poście o ulubieńcach. Dziś czas na kolejną wiosenną stylizację. Ahhh, czekałam na to, by wreszcie napisać, że stylówka będzie wiosenna i... Doczekałam się! Bo mamy wiosnę, kwiecień za pasem a wraz z nim święta wielkanocne. Wprost nie mogę się ich doczekać. Już w głowie układam pomysły na dekoracje i posty na Wielkanoc. A ze zdjęciami jestem bardzo do przodu. Wykorzystałam ciepłe dni na kilka sesji zdjęciowych. Efekty wkrótce na blogu... Pozdrawiam ❤️

PS. Zerknijcie też na drugiego bloga, wczoraj dodałam tam przepis na szybką i pyszną babkę z kisielem cytrynowym link tutaj






płaszcz / Cropp

spodnie / Terranova

beret / targowisko miejskie 

sweterek, torebka, buty / Sinsay

***

57 komentarzy:

  1. Czas leci jak szalony! Ja też czekam na Wielkanoc :) mam nadzieje, że pogoda dopisze. Świetnie wyglądasz :) Piekny ten płaszczyk ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak to prawda. W takim razie czekamy obie :) Też mam taką nadzieję :) Dziękuję bardzo :)

      Usuń
  2. Nie zdawałam sobie sprawy , że już koniec marca. Szybko mi zleciało

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również jestem w niesamowitym szoku, że to już marzec. W ogóle ten rok leci mi bardzo błyskawicznie... Świetnie, że udało Ci się skorzystać z pogody i zrobić trochę zdjęć na przód. Przepięknie wyglądasz w tej stylizacji, berety naprawdę niesamowicie Ci pasują :)
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, pędzi ten czas oj pędzi :/

      Pięknie Ci dziękuję za miłe słowa Kochana :*

      Ściskam mocno

      Usuń
  4. Świetna stylizacja, pięknie Ci jest w berecie :1)

    OdpowiedzUsuń
  5. Królowa beretów jest tylko jedna i jesteś nią Ty ❤ Czas leci jak oszalały, dopiero co rozpoczął się rok a tu już prawie kwiecień :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładnie Ci w tym berecie ;) Świetne zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja się nie obejrzałam, a 1/3 roku już nie ma. Jak ten czas mija.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładny, klasyczny płaszczyk. Super!

    OdpowiedzUsuń
  9. Miesiące z każdym rokiem coraz szybciej upływają... Super, że udało Ci się wykorzystać ciepłe dni na sesje zdjęciowe :D Bardzo fajna stylizacja! Podobają mi się buty :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety to prawda... Mi czas szybko leci od 18-stki.

      Też tak uważam, bo teraz pogoda już taka o, wieje i nic bym nie zrobiła :)

      Dziękuję bardzo :)

      Pozdrawiam

      Usuń
  10. Ja marzec, będę wspominać bardzo miło :)
    Super stylóweczka- bardzo mi się podobają Twoje spodnie :)
    A beret- wiem, że bardzo lubisz to nakrycie głowy.
    Też bardzo fajny, podobnie jak płaszczyk :)
    Świetnie wyglądasz :)
    Czekam na kolejne sesje zdjęciowe, zapowiedziane zresztą :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To super :)

      Dziękuję bardzo za komplementy :)

      Pojawią się już w kwietniu :)

      Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  11. Jako studentka chętnie nosiłam berety, świetne stylizacje można było stworzyć z ich udziałem. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładnie wyglądasz. Ten styl ubierania bardzo do Ciebie pasuje.

    OdpowiedzUsuń
  13. Hej Iwetta!
    Czas pędzi... dosłownie:( Ponoć po 18 to już leci tak, że nawet nie wiemy kiedy. I coś w tym jest..
    Bereciki zawsze fajne!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej Ewelino! :)
      Wiesz, chyba raczej coś w tym jest.

      Dokładnie, w dodatku takie urocze :)

      Pozdrawiam i ja

      Usuń
  14. No pasują Ci berety aż zazdroszczę :D tak, wiosna w pełnym rozkwicie, Wielkanoc za pasem a potem to już tylko lato :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Tak potem już lato a po nim jesień :)

      Usuń
  15. No i kolejna super stylizacja! Ten płaszcz jest przecudowny! Ja chyba jestem jakimś krypto-fanem płaszczy, bo zawsze to one najbardziej mi się podobają i zawsze na nie najpierw zwracam uwagę! Swoją drogą super, że udało się zrobić te zdjęcia w takich okolicach wiosny, bo od razu widać u Ciebie więcej energii, ale no to wiosna działa tak na nas wszystkich!
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie Ci dziękuję :) Ja też uwielbiam płaszcze :)

      Dziękuję serdecznie, pozdrawiam i ściskam mocno :)

      Usuń
  16. Świetny outfit – w sam raz na wiosenny spacer 😉.

    OdpowiedzUsuń
  17. Za trzy tygodnie już święta. Dokładnie pamiętam te z zeszłego roku. To tak strasznie szybko minęło sama jestem w szoku. Podoba mi się strasznie twoja torebka. Sama planuje sobie kupić podobną :D

    zpsemjestlepiej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie święta tuż tuż :) Ja też, rok temu o tej porze 28 marca była już Niedziela Palmowa :)

      Kup koniecznie, to klasyk :)

      Usuń
  18. Bardzo fajnie wyglądasz :) mnie berety kojarzą się właśnie z wiosną :) pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie Ci dziękuję Magdo :)

      I ja Ciebie serdecznie pozdrawiam :)

      Usuń
  19. Jak Ty to robisz, że w każdym nakryciu głowy Ci do twarzy? :) Ślicznie! Ja też już wyczekuję Wielkonocy. W sumie dobrze, że wypada tak późno bo może będzie cieplej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie Ci dziękuję :)
      Myślę, że na Wielkanoc będzie bardzo ciepło i wiosennie :)

      Usuń
  20. Marzec był u mnie bardzo ciężki ale ciesze się, że wiosna nadeszła. W końcu piękna pogoda, słonevzko grzeje <3. Niestety ma jeszcze przymrozić ale już atmosfera inna i tak jak mówisz coraz bliżej święta ;). Piękna stylizacja. Szary berecik u płaszczyk pięknie razem wygladają :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie trochę też.
      Tak już wiosna na całego ale fakt pogoda ma się zmienić, widziałam, że jeszcze śnieg nawet ma padać :)

      Dziękuję Roksano :)

      Usuń
  21. Oh very cute style darling
    Great style

    OdpowiedzUsuń
  22. Hej, Iwetto! <3

    Stworzyłaś śliczną stylizację. Całość bardzo mi się podoba, a berecik oraz buty w szczególności. ;)

    U mnie coś się ostatnio ochłodziło, a było już tak cieplutko, jak latem. :D Jutro podobno ma padać. Zobaczymy, jak to będzie. ;)

    Faktycznie, ten czas szybko leci. Muszę zaplanować treści na kwiecień. ;)

    Buziaki! ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hejka Moniś <3

      Pieknje Cu dziękuję za komplementy :*

      U mnie też chłodniej i też prognozują opady. Ale zobaczymy czy prognozy się sprawdzą :)

      Kwiecień już pojutrze :) Powodzenia w szykowaniu wpisów :*

      Buziaki :*

      Usuń
  23. Dla mnie Wielkanoc to jakoś tak jest bo jest. Nawet nie myślę o niej :D Świetnie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wielkanoc to najważniejsze katolickie święta. No ale wiadomo, każdy obchodzi lub nie obchodzi to już jego sprawa :)))

      Dziękuję za komplementy :)

      Usuń
  24. Co byś nie ubrała, zawsze wyglądasz zachwycająco :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Prześlicznie Ci w tym berecie <3

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetny beret :) W ogóle cała stylizacja jest super :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Ty już tak pięknie i wiosennie wyglądasz, a tu taka niespodzianka za oknem ;-)

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie nosze żadnych okryć głowy, ale Tobie bardzo ładnie w tej stylizacji.

    OdpowiedzUsuń

Witaj, cieszę się, że tutaj jesteś i bierzesz udział w komentarzowej konwersacji. Jednak pamiętaj o jednym: Jeśli jesteś blogerem liczę na to, że napiszesz więcej jak jedno słowo. Dziękuję Ci za poświęcony czas. Odwiedzam blogi komentujących.

POLECANE WPISY