niedziela, 26 lipca 2020

groszki i plisy




Witajcie Drodzy Czytelnicy!

Jak się macie? Piękną mamy dzisiaj niedzielę. Ciepło, słonecznie i przyjemnie. Aż chce się wyjść na spacer, albo z kocykiem wybrać się na łąkę i poczytać książkę. U nas w okolicy oficjalnie wczoraj zaczęły się żniwa. Piszę oficjalnie, bo do tej pory zboże było wilgotne i ludzie czekali na poprawę pogody. I tak oto jak na życzenie zagościło słońce,  lekki wiaterek i wyższa temperatura. Końcówka lipca to także sezon wiśniowy. Zrobiłyśmy już z mamą i siostrą kompoty na zimę, także te  z jagód i z malin. Uwielbiam w chłodne dni rokoszować się gorącą herbatką z dodatkiem swojskiego soku.Obowiązkowo do herbaty dobra poezja albo książka z wątkiem romantycznym rzecz jasna. A wczoraj upiekłam kruche ciasto z wiśniami i kruszonką, lubicie takie? Zdecydowanie owy smakołyk jest moim ulubionym w sezonie letnim, takie same ciasto robię też jesienią ze śliwkami. Lato daje tyle dobrodziejstw, aż żal z nich nie korzystać. Zaczęliśmy też jak to ja mówię – akcję ogórki kiszone. Kto wie jaka będzie zima w tym roku, a ja i moja rodzina w sumie od dawien dawna jesteśmy nauczeni by szykować sobie wiele przetworów samemu. Te ze sklepu to nie to samo. Moja śp. babcia kiedyś powtarzała, że jak sam sobie coś człowiek zrobi to wie co dodał i wie, że nie ma w tym grama chemii. Wzięłam sobie jej słowa do serca i co roku staram się pomagać mamie i przy okazji sama uczyć się nowych rzeczy, które z pewnością  przydadzą mi się w dalszym dorosłym życiu. Staram się chłonąć wiedzę, spisywać wszystko do zeszytu, uczyć się. "Czego się nauczysz tego na plecach nosić nie będziesz" - mawiała także moja babcia. Nauka jest bardzo ważna, ale nie chodzi tylko o tę szkolną. W sumie szkoła nauczy Cię tylko pisać, czytać i liczyć. To rodzice, dziadkowie nauczą Cię życia a w dorosłym życiu nauczysz się go sam. Krok po kroku...








bluzka/ Sinsay
spódniczka / targowisko miejskie
opaska/ Alieexpress
klapki / Mannika

❤❤❤

67 komentarzy:

  1. Fajne zestawienie w stylizacji ❤

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten zestaw wydaje się jeszcze bardziej niewinny odkąd dodałaś do niego delikatną opaskę. Świetnie dobrany dodatek. Jestem ciekawa jaką torebkę byś do niego dodała, bo sama nie wiem co bym wybrała. Myślisz, że listonoszka byłaby dobrym pomysłem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak masz rację, opaska dodaje niewinności i dziewczęcego uroku :) Listonoszka byłaby tutaj strzałem w dziesiątkę, najlepiej klasyczna czarna :)

      Usuń
  3. Przepiękna stylizacja! Totalnie mój klimat <3 Spódniczka jest niesamowita. Chcę taką! Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję <3 Cieszy mnie to bardzo <3 Musisz koniecznie podobną kupić :)

      ja też pozdrawiam :)

      Usuń
  4. Cudownie... sama tak bym się ubrała... jakie piękne i ta spódniczka i bluzka mimo iż nie lubie grochów ale spódniczka w moim guście :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, bardzo mnie cieszy, że się podoba :) Ja lubię groszki bo są mega urocze :D

      Usuń
    2. miło, że tak uważasz :)

      Usuń
  5. Pięknie, taki zestaw też bym chętnie założyła, lubię i plisowane spódnice i groszki na bluzce :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Taki zestaw na pewno by się komuś spodobał. Jednak ja jakoś za bardzo nie przepadam za groszkami.

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna stylizacja, a Twoja śp. babcia mowiła bardzo mądre rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Tak to była bardzo mądra kobieta.

      Usuń
  8. Zgadzam się ze domowe przetwory są niezastąpione ale ja niestety kompletnie nie nadaje się do ich robienia. W kuchni siedzieć nie przepadam wiec takie robienie przetworów to nie dla mnie ;p bardzo ładna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt nie każdy ma dryg do tego ;) Dziękuję :)

      Usuń
  9. piękna opaseczka, próbowałam taką znaleźć, ale bezskutecznie. Jak nie chciałam to były wszędzie, jak potrzebowałam - ani jednej. Mam nadzieję, że w tym tygodniu uda mi się ją kupić, niestety z ali już nic nie zamawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Myślę, że taką opaskę możesz znaleźć w Sinsay. Widziałam nawet taką za 13 zł.

      Usuń
  10. Klasycznie na całego! Groszki są uniwersalne do wszystkiego! Pięknie <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. klasyka zawsze w cenie :) Zgadzam się i dziękuję <3

      Usuń
  11. Groszki są w tym sezonie modne. Sama osobiście lubię je... Ślicznie wyglądasz w tej stylizacji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Groszki są ponadczasowe ;) Ja też je lubię:) Dziękuję;)

      Usuń
  12. podobają mi się takie spódnice, ale niestety nie służą mojej figurze.

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładna stylówka! Uwielbiam takie spódnice :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. świetnie podobają mi się Twoje klapki, lubie taki fason

    OdpowiedzUsuń
  15. Piekny zestaw! Idealny na wiosenne dni jak dla mnie :) Super figura

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Na letnie też :) Dziękuję ;)

      Usuń
  16. Bardzo dojrzałe podejście, to się chwali. Obecnie mało z młodych osób docenia wartość domowych przetworów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, a wielka szkoda, bo przetwory wykonane przez siebie w sumie i jedzenie ma zbawienny dla naszego zdrowia i długości życia sens :)

      Usuń
  17. Właśnie ostatnio mojej mamie mówiłam, że jak się pewnego dnia wyprowadzę będę dopłacać jej do obiadów aby robiła dla mnie też porcje hah. Ponieważ nie potrafię gotować bo tego nienawidzę! A z ciast, makaronu się nie najem hah. Piękna stylizacja, ale to nic nowego.
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha :D Dobre ale powiem Ci, że nikt nie robi tak dobrych obiadów jak mama :) Ja kocham obiady mojej mamusi :) Ja lubię gotować, lubię się uczyć nowych rzeczy :) Chciałabym mieć kiedyś dla kogo coś ugotować i upiec :)

      Dziękuję Weroniko <3 Buziaki Kochana

      Usuń
  18. Hejka, Iwetto! ;)

    Co za piękna stylizacja. Najbardziej urzekła mnie opaska i spódnica, a to ze względu na kolor. ;) Wzór w groszki jest bardzo dziewczęcy i ponadczasowy. ;)

    U mnie w niedzielę początkowo było słonecznie, ale później słonko chyba poszło spać. :D

    Życzę Ci wspaniałego tygodnia! Trzymaj się ciepło i słonecznie! ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć Moniczko! <3

      Dziękuję, cieszę się, że wszystko Ci się podoba :) No u mnie w niedzielę było słonecznie calutki dzień. Wczoraj za to i dziś upał i nadają burze.

      Dziękuję Kochana <3 Cudnego tygodnia życzę i duuuużo radości i słońca nie tylko na niebie ale i w sercu :*

      Usuń
  19. I jak tu nie mieć sentymentu do groszku i pudrowego różu?! Pięknie! Urzekająca stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. He he :D Nie da się nie mieć :) Dziękuję Ci bardzo <3

      Usuń
  20. Piękna spódnica, zdjecia również piękne ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Takie domowe ogórki to fantastyczna sprawa :-) Bardzo ładny zestaw w stylu retro, który niesamowicie pasuje do Twojego typu urody kochana xx

    Miłego weekendu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak zgadzam się :) Ooo ślicznie Ci dziękuje :***

      dziękuję <3 Tobie też :)

      Usuń
  22. Mam bardzo podobną do Ciebie koleżankę, tylko blondynkę, też uwielbiające długie spódnicy i różnego rodzaju apaszki, chusteczki i opaski na głowę :) Właśnie poszukuję podobnej na Twoich zdjęciach, jasny róż na ciemnych włosach wygląda dobrze. :) To jest takie dziewczęce i świeże, odpowiednie na ciepły dzień, ale nie upał, a u mnie jest z dnia na dzień :/
    Naprawdę, jakbym widziała koleżankę!
    Życzę chłodnego wieczoru, byś mogła pozbierać myśli i się nie zmęczyć :)

    old53hollywood.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nieźle :D Ma super styl ;) Niech zerknie do Sinsay tam są podobne opaski do mojej :)
      Wiesz ja i na upał lubię długie spódnice nosić ;D

      Dzięki :) I nawzajem :)

      Usuń
  23. śliczna stylizacja, mega diewczęca, w takiej to nic tylko spacerować i podziwiać :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Smaka narobilaś mi tymi ciastkami . Piękne wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  25. Uwielbiam ubrania z motywem groszków :D Ta stylizacja, a zwłaszcza bluzka skardła moje serducho :D
    Mam pytanie czy tą bluzkę kupiłaś może jakoś teraz na zakupach w Sinsay? :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też :) Są urocze :) Cieszę się, że się podoba :)
      Nie, kupiona była rok temu na wyprzedażach w lecie.

      pozdrawiam

      Usuń
  26. How pretty is that bracelet from your sister! I love pink jewellery and accessories xo

    OdpowiedzUsuń

Witaj, cieszę się, że tutaj jesteś i bierzesz udział w komentarzowej konwersacji. Jednak pamiętaj o jednym: Jeśli jesteś blogerem liczę na to, że napiszesz więcej jak jedno słowo. Dziękuję Ci za poświęcony czas. Odwiedzam blogi komentujących.

POLECANE WPISY