poniedziałek, 1 lipca 2019

moje 21 urodziny cz.2



Hello July!

Witaj Lipcu! Dzisiaj pierwszy dzień nowego miesiąca a co za tym idzie początek czegoś nowego . Wakacje rozpoczęły się już na dobre, upały wróciły co już mniej mnie cieszy, no ale w końcu mamy lato. Kiedy ma być ciepło jak nie teraz? Była już pierwsza część, którą znajdziecie TUTAJ . A dzisiaj obiecana druga część zdjęć z moich 21 urodzin. Tym razem jest to wyjątkowa sesja zdjęciowa z kwiatami. Mam ogromną słabość do różowego, to już dało się Wam dostrzec w prawie każdym moim poście. Jeśli chodzi o kwiaty to kocham gerbery i sztamowe róże. Żywe kwiaty są u mnie zawsze mile widziane ;-)  A jeszcze te w kolorze różowym to już w ogóle. Chociaż mamy już 1 Lipca, ja nadal żyję ubiegłą sobotą i moimi urodzinami. Najpiękniejsze wspomnienia  związane z tym dniem pozostaną już na zawsze w mym serduszku. Tych wspaniałych chwil tak po prostu się nie zapomina, one kodują się w sercu i po prostu są zawsze. 


A teraz krótko opiszę Wam mój urodzinowy look. Tego dnia postawiłam na romantyczną spódniczkę midi, całą z tiulu w kolorze pudrowego różu obsypaną drobinkami brokatu. Do niej wybrałam klasyczny biały t-shirt i srebrną biżuterię - kolczyki wkręty i naszyjnik celebrytkę. Smaczku całości dodają sandałki na obcasie a słodkości różowa kokarda we włosach.  W takiej stylizacji czułam się jak prawdziwa księżniczka ❤














koszulka i spódniczka / Sinsay
buty / Deichmann

❤❤❤

44 komentarze:

  1. Wszystkiego najlepszego! :)
    Wyglądasz ślicznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego, co najlepsze!
    cudowne, dziewczęce zdjęcia ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Oh very nice style darling
    xx

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin! Wyglądasz naprawdę pięknie! Szczególnie pierwsze zdjęcie mnie zachwyciło <3 Z tymi kwiatami i w tej spódnicy jest Ci cudnie - wyglądasz jak księżniczka! Również mi się podoba różowy kolor kwiatów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci Kochana za tak miłe słowa <3 Wiele dla mnie znaczą <3

      Usuń
  5. Spełnienia marzeń kochana <3
    Pozdrawiam, Mada
    https://maaddami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Mada <3 <3

      pozdrawiam Cię serdecznie

      Usuń
  6. Piękne zdjęcia, piękna Ty! samych cudowności i dużo zdrówka ! :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Już się zachwycałam Twoją stylizacją, ale powiem to jeszcze raz- wyglądasz przepięknie, jak najprawdziwsza księżniczka! <3 Cud, miód! :) Różowe kwiaty genialnie uzupełniają Twój look. ;)
    Jeszcze raz, wszystkiego najlepszego! :*
    Buziaki! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje Kochana <3 Jest mi niezwykle miło <3

      pozdrawiam serdecznie i jeszcze raz dziękuję za życzonka <3

      buziolki

      Usuń
  8. Samych radości, zwłaszcza tych z podróżowania:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie! Tak dziewczęco i z klasą. Bardzo piękna stylizacja ;*

    OdpowiedzUsuń
  10. Spódnica jest fajna :D ja długich nie nosze ale ta był chętnie założyła

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :D ja też zazwyczaj nie noszę długich ale na tę się skusiłam :)

      Usuń
  11. Wszystkiego najlepszego :* Spódnica jest cudna :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkiego dobrego z okazji urodzin! Wyglądasz cudownie w tej bajecznej sesji :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczna stylizacja. Wszystkiego co najpiękniejsze na kolejne lata :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pięknie wyglądasz! :) uwielbiam te kwiaty co masz na zdjęciach :)
    Wszystkiego dobrego! :)
    Zapraszam do mnie, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Ja też je uwielbiam :)

      dziękuję <3

      Usuń
  15. Pięknie wyglądasz! Stówka!

    OdpowiedzUsuń
  16. Spóźnione, ale WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO! Tylko jeden raz obchodzi się 21 urodziny! Twoja urodzinowa stylizacja jest taka słodka i czarująca. Gdybyś miała diadem mogłabyś spokojnie uchodzić za księżniczkę.
    Zapraszam do siebie www.bluue-butterfly.blogspot.com
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za życzenia <3 Fakt, jak każde inne :D Cieszę się, że podoba Ci się mój urodzinowy look :) A diadem chciałam mieć, niestety nigdzie nie mogłam go kupić. Może za rok się uda :)

      pozdrawiam i chętnie do Ciebie zerknę ;)

      Usuń
  17. awesome article..
    thanks for sharing :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Super wyglądasz! 💗💋 Wszystkiego co najwspanialsze! Spełnienia marzeń!

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękna stylizacja. Sto lat :)

    OdpowiedzUsuń

Witaj, cieszę się, że tutaj jesteś i bierzesz udział w komentarzowej konwersacji. Jednak pamiętaj o jednym: Jeśli jesteś blogerem liczę na to, że napiszesz więcej jak jedno słowo. Dziękuję Ci za poświęcony czas. Odwiedzam blogi komentujących.

POLECANE WPISY