niedziela, 17 maja 2020

i wtedy przyszedł maj



Uwielbiam miesiąc maj. Wszystko kwitnie - drzewa i kwiaty i nasze serca. Rozkwita po ciężkiej i pełnej szarości zimie.  Nabiera kolorów, policzki przyozdabia rumieniec, serce zaczyna szybciej bić. Miłość rodzi się wokół i w nas. Moja babcia kiedyś uwielbiała maj, kwitnący bez także. Chyba mam to po niej bo takim samym uczuciem obdarzam ten miesiąc. Słowik śpiewa, młode listki szumią na drzewach, bez pachnie nieziemsko, jest zielono i kolorowo. Aż chce się żyć, coś zrobić, pójść na spacer. Rozkoszować się urokami maja póki trwa. A on niestety mija w zastraszającym tempie i nim się obejrzymy przywita nas nowy miesiąc, czyli czerwiec. Dlatego ja nie tracę ani chwili i czerpię pełnymi garściami z jego dobrodziejstw. Dzisiaj pokażę Wam zdjęcia w pewnym malowniczym miejscu. Dodam, że niedaleko mojego domu, a właściwie to nasza łąka i staw. Nie trzeba daleko jechać by zrobić fotki na tle urokliwych krajobrazów. Wystarczy krótki spacer i voille.

PS. Zapewne da się zauważyć, że zdjęcia są w coraz lepszej jakości. Otóż mam nowy telefon z bardzo dobrym aparatem i to dlatego. Telefon cieszy tym mocniej, że sama na niego zarobiłam. Uważam, że coś kupione za nasze pieniądze uczciwie zarobione ma większą wartość sentymentalną jak te które zakupiliśmy np. za pieniądze od rodziców.  Potem taki sprzęt jeszcze bardziej doceniamy i szanujemy, chociaż ja jak nawet coś kupiłam za pieniądze od mamy czy  taty także szanowałam i dbałam. Nic nie przychodzi łatwo, pieniądze tym bardziej. Trzeba się napracować by zarobić parę groszy. Ale jak już przychodzi dzień wypłaty, człowiek skacze z radości i wszystkie te trudy takie jak poranne wstawanie czy nocne czuwanie nie mają już znaczenia. Liczy się wynagrodzenie i zakupione za nie fajne potrzebne nam rzeczy. W moim przypadku nowy telefon. A Wy jaki macie na ten temat pogląd?


"Maj"
z czarnego cylindra
wyciąga garście kwiatów
coraz zieleniej
Planty
obejmują miasto Kraków
a w mieście siostra
nieduża wąska
garście uśmiechów zawiesza
na brunatnych gałązkach
coraz zieleniej
coraz tkliwiej
mężczyźni przystają
odurzone milkną ptaki
i deszcz
tak się w jej oczy zagapił
że spadł
bo myślał, że to niebo

- Halina Poświatowska









płaszcz / Sinsay ( dostępny tutaj )
spodnie / Sinsay
kalosze / Sinsay
bluzka / targowisko miejskie
opaska / Aliexpress

❤❤❤

73 komentarze:

  1. Ale ślicznie wyglądasz! ;*

    W wolnej chwili zapraszam do siebie :)
    http://klaudencja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześlicznie wyglądasz. Zgadzam się z Tobą, rzeczy na które zapracowaliśmy, doceniamy bardziej. Gdy coś przychodzi zbyt łatwo, nie cieszy tak bardzo, a także znajduje miejsce niżej w naszej hierarchii.
    Carrrolina Blog-klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję <3 Doskonale to ujęłaś :) W tym zdaniu zawarłaś wszystkie te wartości o jakiś pomyślałam pisząc ten post :)

      Usuń
  3. Piękne zdjęcia :) uwielbiam ten płaszczyk :) pieniądze, które sami zarobiliśmy zdecydowanie ciężej sie wydaje :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Ja też :) Coś w tym jest :D Bo ciężko na nie zarobić to i się ciężej wydaje :D

      Usuń
  4. Piękna stylizacja, wszystko super dobrałaś do siebie. :) Opaska fajnie się prezentuje z Twoimi długimi włosami. :)

    Obserwuję i Pozdrawiam. ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo <3

      dziękuję za obserwację i też Cię pozdrawiam :*

      Usuń
  5. Najpiękniejsze czas. Mam nadzieje ze juz będzie ciepło. Super zdjęcia majowe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Otóż to :) Maj to piękny miesiąc :) Ja też mam taką nadzieję :) Dziękuję :)

      Usuń
  6. Piękny płaszcz. Właśnie takiego koloru szukam od dawna :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Trzymam kciuki by udało Ci się go znaleźć i kupić :)

      Usuń
  7. Idealnie trafiasz w mój gust bo i kolory cudne i ten płaszcz totalnie taki jak właśnie lubię nosić!

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne zdjęcia :) faktycznie, bardziej cenimy to co zdobywamy z wysiłkiem :) pozdrawiam wiosennie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Magdo :) Oczywiście, że tak :)

      ja Ciebie też wiosennie pozdrawiam

      Usuń
  9. Śliczne, optymistyczne zdjęcia :) Uwielbiam bez, mam jeszcze w wazonie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Ja też go lubię :) U nas niedaleko domu rośnie :)

      Usuń
  10. Ooo yasss, ja tez właśnie miesiąc temu kupiłam pierwszy raz telefon za własne pieniądze, wiec doskonale Cie rozumiem ;) Zdjęcia śliczne i ten płaszcz, mmmm... mam zamiar kupić taki na jesień

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj w klubie :D I z pewnością daje Ci on wiele radości tak jak mój mi :)
      Dziękuję :) Na jesień też się fajnie sprawdzi. On będzie idealny i na wiosnę i na chłodne dni latem i właśnie jesienią :)

      Usuń
  11. Ale ślicznie wyglądasz 😍
    Miejscówka też przepiękna -jak widać ,w okolicach domu też można trafić na ładne miejsca ☺
    Jeśli chodzi o zarobione pieniądze i zakupy za nie - ja zaczęłam pracować w wieku 17 lat
    Niecałe trzy lata później ,zaczęłam więcej zarabiać i mogłam sobie pozwolić na wyprowadzkę wynajem mieszkania i tak -to jest cudowne uczucie.Ta niezależność ,bo z szanowaniem pieniędzy bywa u mnie rozniw i bez bicia przyznaje że zdarzyło mi się wydawać kasę na "głupoty " 😊
    Na szczęście to już przeszłość i teraz lepiej gospodaruje i szanuje pieniążki ☺
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Lili <3
      Pewnie, że tak :) Trzeba tylko się rozejrzeć dookoła :) A znajdzie się piękne miejsce do zdjęć :)
      Wiesz miałam podobnie, tylko, że ja w wieku 18 lat. Ot dorabiałam sobie trochę w ochronie masówek.
      Super, że udało Ci się szybko usamodzielnić i spełnić marzenie o wynajęciu mieszkania :) Powiem tak, czasami każdego poniesie i kupi się kilka głupotek ale jesteśmy tylko ludźmi i takie rzeczy się zdarzają :D

      I super :) Warto parę groszy mieć :)

      pozdrawiam Cię serdecznie

      Usuń
  12. Przepiękne zdjęcia :D Płaszczyk bardzo mi się podoba :D
    Super, że sama zarobiłaś na nowy telefon :D Moim zdaniem powinno się szanować każdą rzecz bez względu na to czy jest kupione za nasze lub cudze pieniądze :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję <3 Milutko mi :)
      Bardzo mnie to cieszy, dało mi to wiele radości. Oczywiście, że tak. Pieniądz nie jest łatwo zarobić, trzeba szanować wszystko niezależnie czy kupione za nasze czy za np. rodziców pieniążki :)

      pozdrawiam

      Usuń
  13. Ja miałam dokładnie tak samo. Sama zarobiłam sobie na upragnioną lustrzankę i naprawdę inaczej na to patrzyłam. :) Wyglądasz wspaniale! Ja również uwielbiam widok kwitnących kwiatów, liści na drzewach. Natura jest piękna! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak człowiek sobie na coś sam zapracuje to wszystko co kupi za te pieniążki nabiera jakiegoś sentymentalnego znaczenia :) Dziękuję Ci bardzo :) Cud natury - uwielbiam :)

      Usuń
  14. Już Ci pisałam - płaszcz jest genialny - bardzo mi się podoba i chętnie zamówię sobie taki - krój idealny - pięknie się w nim prezentujesz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Trzymam kciuki by udało Ci się kupić ten wymarzony płaszczyk :)

      Usuń
  15. Cudowna stylizacja! Piekne miejsce na zdjecia. Zgadzam sie z Tobą, ze jeśli na coś sami zapracujemy bardziej dbamy i szanujemy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Gabrielo! :) Bardzo mi miło :) Zgadza się :)

      Usuń
  16. Piękna sesja. Uwielbiam maj za kolory, kwiaty i cieplejsze powietrze

    OdpowiedzUsuń
  17. Wow! Mam słabość do beżu ;) Zdjęcia piękne ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Maj <3 za chwilę pobiegnę z niego korzystać i szukać najpiękniejszych kwiatów, też pobawię się nowym telefonem z lepszym aparatem hehe. Oczywiście zgadzam się z tym, że bardziej docenia się rzeczy na które sami sobie zapracowaliśmy, choć i prezenty potrafię docenić. Ja na telefon zbierałam, ale nie zdążyłam nazbierać, bo mąż mi go sprezentował :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam ten miesiąc <3 Korzystaj korzystaj <3 Oooo czyli obie mamy nowe telefoniki :) Super :) Tak to prawda. A wiesz, że prezenty tez lubię dostawać :D Jednak tyle ich już dostałam, że pora na coś swojego :)

      Usuń
  19. Bardzo ładna stylizacja, a różnica w jakości zdjęć na prawdę jest ogromna!

    Pozdrawiam,
    Jula

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Cieszy mnie, że widać iż teraz jest lepsza jakość zdjęć :)

      pozdrawiam Cię Julio :)

      Usuń
  20. Różnica w zdjęciach jest widoczna! :) To prawda. Za zarobione pieniądze zawsze jest inaczej :)
    Świetna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się bardzo <3 Otóż to :)
      Dziękuję :)

      Usuń
  21. Nie wiem, czy to tylko zasługa nowego telefonu, ale zdjęcia są takie świeże, radosne, wiosenne, po prostu przecudowne. <3 Myślę, że to także zasługa Twojego uśmiechu, tego pięknego miejsca, fajnego oświetlenia oraz stylizacji. <3 Twój outfit bardzo mi się podoba. <3 Beż świetnie współgra z różem. <3

    Staram się dbać o przedmioty niezależnie od tego, od kogo je dostałam, czy też sama je kupiłam. Chociaż coś w tym jest, że gdy mamy wydać własne pieniądze, to bardziej zastanawiamy się nad danym zakupem, czy faktycznie jest nam to coś potrzebne, czy będziemy używać itp. :D

    Życzę Ci spokojnej nocy i pięknej środy! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę telefonu, trochę scenerii i trochę moja :D No i mamy, bo ona robiła zdjęcia :)
      Otóż to, dokładni tak jest :) Bardzo mnie to cieszy <3

      Ja tak samo :) Trzeba mieć szacunek :) Pewnie :) Trzeba planować zakupy, by nie wydać pieniędzy na głupstwa :)

      Dziękuję <3 Ja Ci życzę dzisiaj pięknego dnia <3

      Usuń
  22. Śliczny masz ten płaszczyk <3 Ja też uwielbiam maj. Rok temu wzięłam ślub i było pięknie <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo <3 Ja też uwielbiam :) Ooo to w pięknym miesiącu brałaś ślub <3

      Usuń
  23. Kocham maj za kolory oraz zapachy! Świetnie wyglądasz w tej stylizacji, piękny płaszczyk:-)

    OdpowiedzUsuń
  24. Mam to moja pora roku :)

    Śliczne zdjecia

    OdpowiedzUsuń
  25. Ten płaszcz jest przecudny! Podlinkujesz go?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. skradł moje serce :) podlinkowałam przed chwilą :) jest jeszcze dostępny na sklepie online Sinsay :)

      Usuń
    2. Świetnie! Dzięki ❤️

      Usuń
  26. Maj to bardzo przyjemny miesiąc <3 świetne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Też jestem zdania, że jak na coś sami zarobimy to bardziej o to dbamy. Od zawsze ciągnęło mnie do pracy i zaczęłam już pracować w wakacje w wieku 14 lat. Oj pamiętam jaka radość była z pierwszych zarobionych pieniędzy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No pewnie :) Ja zaczęłam taką pierwszą pracę w wieku 17 lat, ale to taka sezonowa tylko była :D Pewnie, ze jest radość :) Jak się samemu zarobi i się za te pieniążki coś sobie fajnego człowiek kupi :)

      Usuń
  28. Oj maj to piękny miesiąc, a w tym roku był wyjątkowo ciepły, aż chciało się żyć mimo tego wirusa hehe. Ślicznie wyglądasz, płaszcz bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń

Witaj, cieszę się, że tutaj jesteś i bierzesz udział w komentarzowej konwersacji. Jednak pamiętaj o jednym: Jeśli jesteś blogerem liczę na to, że napiszesz więcej jak jedno słowo. Dziękuję Ci za poświęcony czas. Odwiedzam blogi komentujących.

POLECANE WPISY