poniedziałek, 10 sierpnia 2020

garść inspiracji #14 - sierpień 2020

 

Dzień dobry Kochani Czytelnicy!

Witam Was bardzo serdecznie w to słoneczne i ciepłe, poniedziałkowe popołudnie. Jak się macie? Moje przeziębienie powolutku odpuszcza, liczę, że jeszcze kilka dni i będę już w pełni sił by wrócić do swoich codziennych obowiązków. Czuję, że na dniach wybiorę się też na jakieś zdjęcia w plenerze niedaleko domu, sierpień to bardzo urokliwy miesiąc i za to go lubię. Wyczuwam w nim jakąś szczyptę melancholii i nostalgii. Kocham go za bukiety z polnych kwiatów, już planujemy z mamą jakiś zmajstrować na 15 sierpnia do poświęcenia w kościele.  Dzisiaj przychodzę do Was z garścią inspiracji ze strony Pinterest, tym razem sierpniowych. Są jeszcze letnie ale wyczuwa się delikatną zmianę. Lipiec to miesiąc rozjaśniony, wręcz rozpromieniony blaskiem słońca. W sierpniu to słonko grzeje ale już z mniejszą mocą, co nie oznacza, że w nadmiarze nie jest szkodliwe. Miejcie to proszę na uwadze i uważajcie na siebie. Zdrowie i bezpieczeństwo jest najważniejsze, a latem w napływie emocji, euforii z urlopu, wypadu nad jezioro czy w góry albo nad morze łatwo o tym zapomnieć.  Warto mieć swój rozum, nie patrzeć na innych.

 Na koniec zacytuję słowa Wisławy Szymborskiej:  " Trzeba mieć swoje zdanie... ludzie głupieją hurtowo a mądrzeją detalicznie... "









***

72 komentarze:

  1. Miło popatrzeć, miło poczytać... Bardzo lubię taki nastrój jaki stworzyłaś tym postem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło jest mi czytać takie komentarze jak Twój <3 Dziękuję :*

      Usuń
  2. Cytat z Wisławy Szymborskiej coraz bardziej aktualny :) życzę zdrówka i fajnych zdjęć w plenerze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzień dobry Iwetto, czy na niektórych zdjęciach pojawiły się wiersze Haliny Poświatowskiej? Uwielbiam ją, uwielbiam jej wiersze i wydaje mi się, że są idealne na sierpień, więc wcale się nie dziwię, że dodałaś je tutaj. <3
    Zgadzam się, słonko jest dobre, ale jeśli podchodzi się do niego z głową! Dbaj o siebie również, pij dużo wody, Kochana :) Inspiracje są piękne, ja kocham sierpień właśnie za to, że już pachnie nieco jesienią, ale nadal czuć i widać lato. Pozdrawiam Cię ciepło!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Pando! :)

      Tak to wiersze Haliny Poświatowskiej :) Ja też ją uwielbiam, mam nawet tomik w swojej domowej biblioteczce :)

      No pewnie, wszystko w granicach rozsądku :) Staram się dbać, dużo pić :) Muszę wyzdrowieć szybciutko :)

      Cieszę się, że Ci się podobają :) Idealnie to ujęłaś :)

      Ja Ciebie też ciepło pozdrawiam

      Usuń
  4. Fajnie, że już przeziębienie już odpuszcza :) Bardzo ładne wiersze i zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mnie to cieszy :) Bo nie lubię za długo siedzieć w miejscu :D Cieszę się, że się podobają :)

      Usuń
  5. też mi się bardzo podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  6. O jakie ładne zdjęcia! :) Uwielbiam słoneczniki !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. świetnie, że Ci się podobają :) Ja też, to moje ulubione kwiaty :)

      Usuń
  7. Dobrze, ze już czujesz się coraz lepiej :) bardzo fajne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z dnia na dzień powoli wracam do zdrowia :) super, że Ci się podobają :)

      Usuń
  8. Hejka, Iwetto! <3

    Jak zawsze stanęłaś na wysokości zadania i dostarczyłaś nam dawkę pięknych inspiracji. Romantyczne sukienki, polne kwiatuszki, apaszki we włosach. Cudownie! <3 Wiesz, co mi się podoba. ;)

    U mnie akurat, mam wrażenie, że słońce wcale nie odpuszcza i grzeje całą mocą. Teraz panują tropikalne upały. :D

    Życzę Ci dużo zdrowia! :* Mnie coś ostatnio brał katar, ale powąchałam olejku z drzewa herbacianego oraz cebulę i na szczęście mi przeszło. ;)

    Życzę Ci wspaniałych sierpniowych dni! ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć Moniko! :)

      Bardzo się cieszę,że inspiracje wpadły w Twój gust :) <3

      U nas też upały, ale liczę na to,że wkrótce odpuszczą.

      Dziękuję :* Super, że przeszedł Ci ten katar. Mnie niestety się nieźle przyczepił i jeszcze trochę go mam.

      Dziękuję <3 Ja Tobie także życzę pięknych sierpniowych dni <3

      Usuń
  9. Słowa Wisławy Szymborskiej są bardzo mądre i zgadzam się z tym cytatem w 100% :D
    Dobrze, że przeziębienie już Tobie odpuszcza u mnie została tylko mała chrypka, ale jakoś da się z tym żyć :D
    Świetne inspiracje :D Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pani Wisława była bardzo mądrą kobietą :) Uwielbiam jej wiersze :)

      Też mnie to cieszy :) U mnie został jeszcze kaszel i lekki katar.

      Super, że Ci się podobają :)

      pozdrawiam także :)

      Usuń
  10. Ja też uwielbiam bukiety z polnych kwiatów. Są naprawdę pełne uroku! Zdrówka Ci życzę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mają w sobie niepowtarzalną urokliwość, której brakuje kwiatom z kwiaciarni :) Dziękuję <3

      Usuń
  11. Pikęne inspiracje, ja kocham kwiaty i towarzyszą mi codziennie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super,że Ci się podobają :) Ja też je kocham i lubię się nimi otaczać :)

      Usuń
  12. jakie fantastyczne zdjęcia... wooow!

    OdpowiedzUsuń
  13. cytat w punkt, zwłaszcza teraz, kiedy tyle się dzieje ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam wiersze! A zdjęcia są cudownie romantyczne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyznam, że ja kiedyś niezbyt przepadałam za poezją. Za to teraz ciężko jest mi oderwać się od wszelkich tomików :D CO do zdjęć uwielbiam romantyczne klimaty :)

      Usuń
  15. Bardzo fajne inspiracje. Ja się troszkę opaliłam na ciele, ale o filtrze na twarz pamiętam codziennie! I z niecierpliwością czekam na jesień :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki :) ooo to świetnie :) dobrze, że pamiętasz o kremie z filtrem, ja nie mogę się opalać.

      Ja też z niecierpliwością czekam na jesień <3

      Usuń
  16. Zdrówka życzę!
    Jak zawsze piękne zdjęcia są u Ciebie w inspiracjach <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję <3

      cieszy mnie, że Ci się podobają :)

      Usuń
  17. Przepiękne inspiracje, czuć w nich powiew wakacyjnego, sierpniowego klimatu! :)
    To prawda, obecny miesiąc jest inny, refleksyjny, nieco spokojniejszy.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, że przypadły Ci do gustu :) Właśnie o to mi chodziło, by czytelnik poczuł ten klimat :)

      fajnie, że podzielasz moje zdanie :)

      Ja Ciebie też serdecznie pozdrawiam :)

      Usuń
  18. Uwielbiam słoneczniki :) takie są optymistyczne . Fajne inspiracje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też, to moje ulubione kwiaty :) Nic dziwnego, mają przecież słońce w swojej nazwie z ang. sunflowers :)

      Usuń
    2. Dlatego są takie pełne słońca . I kojarzą mi się z pozytywnym myśleniem
      Ps nie musisz tyle razy pisać komentarza :)Spokojnie on się ukarze po moim zatwierdzeniu wiec nie widać go odrazu 😗

      Usuń
    3. Zgadzam się :)
      O to dobrze wiedzieć, że tak to działa. Myślałam, że się nie dodają moje komentarze. Przepraszam za kłopot. Pisało coś o jakimś wykrytym duplikacie i myślałam, że piszę zły komentarz.

      Usuń
  19. Świetne inspiracje, uwielbiam kwiatki w każdym wydaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam rumianki i słoneczniki... bardzo przyjemny wpis :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mają w sobie tyle uroku :) Bardzo mnie to cieszy <3

      Usuń
  21. Bardzo się cieszę że wracasz już do zdrowia 😘
    Ja również w sierpniu czuje taką nostalgie, zresztą podczas całego lata mi takie uczucie towarzyszy- zimą jakby "wracam do życia "i już tego nie czuje
    Inspiracje przepiękne-kojarzą mi się z sierpniem 😀
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też, bo nieźle mnie wymęczyło. Kaszel jeszcze został :(

      Widzisz, czyli wiesz o co mi chodzi :) Wspaniale, że nie tylko ja mam takie odczucia :D

      Bardzo się cieszę, że Ci się podobają :)

      pozdrawiam

      Usuń
  22. Piękne inspiracje 😊 dobrze, że czujesz się lepiej

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki :) to prawda, nieźle męczy to przeziębienie, jest już nieco lepiej ale jeszcze nie do końca :)

      Usuń
  23. Jakie ładne inspiracje <3
    Zyczę duzo zdrówka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że Ci się podobają :)

      Dziękuję Paulino <3

      Usuń
  24. Piekne inspiracje zdjeciowe a takze literackie- poetyckie.
    Bardzo sie ciesze,ze wreszcie mamy prawdziwe lato :-) Bardzo mi brakowało tego ciepła i słoneczka :-)

    Cieplutko pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo cieszy mnie to, że wpadły w Twój gust <3

      Fakt, teraz mamy prawdziwe lato :)

      ja Ciebie też cieplutko pozdrawiam

      Usuń
  25. bardzo lubię oglądać takie kadry! super :)

    www.wkrotkichzdaniach.pl

    OdpowiedzUsuń
  26. Cudowne inspiracje, cudowne zdjęcia. <3 A słowa Wisławy Szymborskiej są ewidentnie w punkt! Sama prawda...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ci się spodobały <3 Oj tak to prawda :)

      Usuń
  27. Another great display, showing great creativity.
    Tie Dye Loungewear Sets

    OdpowiedzUsuń
  28. Trzeba przyznać, że masz oko. Najbardziej spodobał mi się trzeci kadr - ma w sobie to coś, co lubię w dobrych zdjęciach. Ja dopiero uczę się porządnie kadrować.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Oo to świetnie :) W takim razie życzę Ci powodzenia w kadrowaniu :)

      Usuń
  29. Jak już wspomniałam uwielbiam kwiaty i to polne szkoda że ich jest coraz mniej.

    OdpowiedzUsuń
  30. Chyba muszę poczytać Szymborską. Zdecydowanie za mało jej w moim życiu, a ona i Miłosz czy ks. Twardowski to dla mnie najbardziej chyba inspirujące postacie świata poezji. No może jeszcze Bursa, jakoś lubię tego zawadiakę.

    OdpowiedzUsuń
  31. Uwielbiam takie klimatyczne zdjęcia ❤️ Lubię tak podziwiać

    OdpowiedzUsuń

Witaj, cieszę się, że tutaj jesteś i bierzesz udział w komentarzowej konwersacji. Jednak pamiętaj o jednym: Jeśli jesteś blogerem liczę na to, że napiszesz więcej jak jedno słowo. Dziękuję Ci za poświęcony czas. Odwiedzam blogi komentujących.

POLECANE WPISY