środa, 19 sierpnia 2020

dama z innej epoki

 

Dzień dobry Kochani Czytelnicy!

Dziewiętnasty dzień sierpnia, do jego końca już tylko 12 dni. Powolutku zbliżamy się do września, bardzo lubię ten miesiąc a Wy? W sumie to ja powoli odczuwam zmianę w aurze, czuję jesień na horyzoncie. Dzień jest znacznie krótszy, a i bociany czują w skrzydłach jesień i zbierają się w stada by móc odlecieć do ciepłych krajów. Uwielbiam sierpień za to lato ale w innej odsłonie niż to czerwcowe i lipcowe. Ostatnio padał deszcz, uwielbiam jak pada. Jego kropelki delikatnie stukają w parapet i dudnią w rynnach. Powietrze staje się rześkie a na sosnowych igiełkach osadzają się te krople niczym brokat. Natura to piękno samo w sobie, przykre jest, że człowiek tak bardzo stara się w nią ingerować. Cud natury jest nie do opisania. Wspaniała jest każda pora roku ale dla mnie najbardziej magiczną jest jesień i zima. Podczas tej pierwszej liście zmieniają kolor, stają się pomarańczowe, czerwone, złote. Robi się niezwykle kolorowo i klimatycznie zaś zimą te wirujące na wietrze śnieżynki. Ah rozmarzyłam się, jak ja kocham tę zmienność pór roku.  Kocham też czytać. Czytać dobre książki i poezję. A kiedy najbardziej lubię tę czynność?

Lubię czytać książki gdy pada deszcz. Tylko ja, filiżanka dobrej herbaty, kawałek domowego ciasta, ciepły kocyk i świetna książka. Nie mogę się doczekać jesiennych wieczorów, kiedy będę mogła rozkoszować się tą chwilą. Mam już listę książek jakie chciałabym przeczytać tej jesieni, na pewno znajdzie się też jakaś poezja bo marzy mi się zagłębić w twórczość Edwarda Stachury oraz bardzo, bardzo chcę przeczytać „Pamiętnik z Powstania Warszawskiego” Mirona Białoszewskiego. Niezwykle ciekawi i pociąga mnie literatura oraz poezja z czasów okupacji. Jedną z nich jest ta Krzysztofa Kamila Baczyńskiego, której jeden cały tomik przeczytałam w tym miesiącu. Niedługo zaczynam drugi, a w międzyczasie czytam jeszcze Norwida i Gałczyńskiego. Mam pokaźny stos książek na stoliku, z którego z tygodnia na tydzień powolutku ubywa książek. Jestem pewna, że o kilku z nich będzie w Ulubieńcach miesiąca ale na razie milczę na ten temat ;-)

Pora na opis stylizacji, bo tak rozgadałam się a dzisiaj chciałabym pokazać Wam coś w stylu vintage który uwielbiam. Długa plisowana spódnica w kolorze beżowym połączona z bluzeczką w kwiaty i dekoltem w szpic a do tego pudrowe czółenka na średnim obcasie. Uroku i nonszalancji dodaje kapelusz oraz czarna torebka-listonoszka.








bluzka / Pepco

torebka / Sinsay

buty / Etereo Shoes

kapelusz / TXM

spódnica / targowisko miejskie

 

❤❤❤

49 komentarzy:

  1. Spódnica i buty- zakochałam się! Ja zamiast koszuli narzuciłabym biały tshirt (bardziej w moim stylu). Kapelusze to od niedawna moja miłość. :) Niestety lato dobiega końca.. kiedy to minęło? :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi :) Wiesz, z początku miałam taką koncepcję :D Ale ostatecznie wybrałam tę bluzkę,jednak tak jak piszesz z białą koszulką też fajnie by to wyglądało :) Ja pokochałam kapelusze 2 lata temu i kocham do dziś :) Tak to prawda, a no leci ten czas szybko. Ale będziemy mieć piękną jesień :)

      Usuń
  2. Jeju przepiękna stylizacja w cudownym klimacie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miło się czyta Twoje posty :-) W Twojej stylizacji bardzo podoba mi się bluzka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mnie bardzo miło się czyta takie przyjemne komentarze, dziękuję :*

      Usuń
  4. Zakochałam się w tej spódnicy! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Urocza stylizacja :) lubię taki romantyczny styl :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Spódnica jest szałowa! Całe lato chciałam sobie taką kupić i w końcu nie kupiłam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Szkoda, ale może jeszcze uda Ci się kupić :)

      Usuń
  7. Całkiem fajnie prezentuje się ta stylizacja :D Podoba mi się torebka oraz kapelusz :D
    Szkoda, że tak mało dni już tego sierpnia zostało, ale cóż zrobić :/
    Super zdjęcia! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ;)
      Trzeba zaakceptować to co jest :D
      Dziękuję i też pozdrawiam

      Usuń
  8. Też bardzo lubię czytać książki pod kocykiem z ciepłą herbatką, ale lubię też czytać w trakcie opalania się na słońcu 😊 bardzo fajna stylizacja, świetna bluzka 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj w klubie :D Ja latem czytam ale tylko w domu albo na dworze ale w jakimś zacienionym miejscu :D
      Dziękuję :) <3

      Usuń
  9. Taką spódnicę można nosić na milion sposobów. Lubię właśnie takie zakupy. Za to wydaje mi się, że delikatniejsza, może beżowa torebka, albo niebieska, bardziej by pasowała do tego zestawu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam już nawet pomysł na kolejną stylizację z tą spódnicą :) Też lubię :) Wybrałam czarną by dodać delikatnego pazura całej stylizacji :D Ale Twoje pomysły też są bardzo fajne :)

      Usuń
  10. Oj dama naprawdę z innej epoki. Suwpr wyglądasz na zdjęciach w tej stylizacji.

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepięknie wyglądasz. Taki zestaw pasuję ci idealnie i zazdroszczę, bo ja w plisowanej spódnicy długiej przy 155 wzrostu wyglądam komicznie.
    obserwuje blog i zostaję na stałe

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja najbardziej lubię przejściowe pory roku czyli wiosnę i jesień :) Wszystko wtedy się tak zmienia.
    A Tobie bardzo pięknie w takiej retro stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mają w sobie wiele uroku to prawda :)
      Dziękuję Karo :)

      Usuń
  13. Ooo śliczna ta spódniczka! Ja wolę październik od września, ale to chyba dlatego, że mam wtedy urodziny :p
    Też tak jak Karo uwielbiam najbardziej wiosnę i jesień <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Paulinko :) Wiesz, że ja też znacznie bardziej lubię październik bo wtedy to już jesień rozkręca się na całego :) Ale do września też mam sentyment bo moja siostra ma urodziny i imieniny <3

      Świetnie, czyli pory przejściowe :)

      Usuń
  14. Śliczna stylizacja taks z klasa . Też uwielbiam czytać gdy pada deszcz .

    OdpowiedzUsuń
  15. Ta torebka przykuwa mój wzrok *.*

    OdpowiedzUsuń
  16. Ładnie choć mam wrażenie, że do tej stylizacji buty są zbyt masywne ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sandałki na słupku też można założyć do tej stylizacji ;)

      Usuń
  17. Dobry wieczór Agnieszko :) Dziękuję , miło mi :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękna stylizacja :)
    Pamiętam książkę Mirona Białoszewskiego, miałam ją jako lekturę w drugiej gimnazjum. Przepiękna książka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję <3

      Ja kojarzę tylko jeden fragment tej książki jaki omawialiśmy kiedyś na języku polskim w gimnazjum. Teraz chcę przeczytać całą książkę :)

      Usuń
  19. Hejka, Iwetto! ;)

    Świetnie dobrałaś muzykę do stylizacji. <3 Razem tworzą spójną całość. ;)

    Stworzyłaś bardzo ładne i eleganckie zestawienie. ;) Wyglądasz jak prawdziwa dama z dawnych lat. ;) Powiem Ci, że ostatnio częściej sięgam po kapelusz, żeby chronić twarz przed słońcem. Ale wciąż nie do końca mi się podoba to, jak w nim wyglądam. :D Ale co zrobić, ;)

    Ostatnio kupiłam sobie wreszcie książkę, którą bardzo chciałam przeczytać - 'Narzeczoną" Kiery Cass. Nie doczekałam się jej w bibliotece, więc wzięłam sprawy w swoje ręce. ;)

    Pięknego weekendu Ci życzę! ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobry wieczór Moniko :)

      Tak jakoś mi się ta muzyka skojarzyła z moją stylizacja :D

      Dziękuję Ci bardzo :) Miło, że tak uważasz :) Ja latem nie rozstaję się z kapeluszem. Głowę trzeba chronić :) Na pewno Ty w swoim wyglądasz bardzo ładnie, jestem tego pewna :)

      Świetnie, w takim razie życzę wspaniałej lektury :)

      Dziękuję :) Wszystkiego dobrego :*

      Usuń
  20. Piękne stylizacje. Twój blog jest dla mnie ogromną inspiracją i na pewno będę tutaj często zaglądać. Gdybyś szukała szafy do swojej garderoby to polecam tą stronę https://www.taniomania.pl/t/tanie-szafy. Znajdziesz tam bardzo duży wybór szaf w świetnych cenach. Ja zamówiłam właśnie szafę do pokoju córek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo, bardzo mi miło :) dziękuję i zerknę na stronę :) sporo mam ciuchów powoli się nie mieszczą to może czas pomyśleć o nowej szafie? :D

      Usuń
  21. Ślicznie Ci w tak delikatnych stylizacjach i pastelowych kolorach :)

    OdpowiedzUsuń
  22. dama z innej epoki tez ci pasuje

    OdpowiedzUsuń

Witaj, cieszę się, że tutaj jesteś i bierzesz udział w komentarzowej konwersacji. Jednak pamiętaj o jednym: Jeśli jesteś blogerem liczę na to, że napiszesz więcej jak jedno słowo. Dziękuję Ci za poświęcony czas. Odwiedzam blogi komentujących.

POLECANE WPISY