wtorek, 25 sierpnia 2020

czarne trampki


Dzień dobry we wtorek!

Co u Was?

Po przespanych 10 godzinach ( dla mnie to rekord, bo zazwyczaj śpię ok.6-7), zjedzonym śniadanku, cukierniczych zawirowaniach w kuchni ( upiekłam szarlotkę z naszymi jabłkami -antonówkami) postanowiłam zmalować dla Was nowy wpis. Co do jabłek to ich smak i zapach kojarzy mi się właśnie z końcówką lata jaką teraz mamy. A szarlotkę uwielbiam. Kruche ciasto i rozpływające się w ustach jabłuszka z cynamonem. Do tego filiżanka herbaty, jakiś towarzysz do tej herbatki ( chwilowo go brak, ale może kiedyś się pojawi) i można miło spędzać popołudnie. Wracając do posta to ostatnio sporo było na moim blogu eleganckich stylizacji z kapeluszem, w sukienkach czy długich spódnicach i koszulach. Dzisiaj chcę pokazać Wam coś na co dzień, na zakupowe szaleństwo, spacer po parku a nawet na randkę.  Bardzo polubiłam się ostatnio z plisowanymi spódnicami o długości midi. Są niezwykle wygodne, przewiewne i tak jakoś bardziej komfortowo się w nich czuję jak np. w długości mini. Tym razem połączyłam ową spódnicę z bluzeczką w paski a do tego wybrałam czarne trampki. Smaczku dodaje skórzany plecaczek.






bluzka / Sinsay

spódnica i trampki / targowisko miejskie

plecak / Tome & Rose


***

65 komentarzy:

  1. Najlepsza szarlotka to właśnie ta domowa, jeszcze lekko ciepła ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zgadzam się :) już sobie kawałeczek zjadłam <3 niebo w gębie :D

      Usuń
  2. Super stylizacja! ja kocham szarlotke <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzień dobry :) dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kocham trampki do spódnicy i sukienek. Wszystko ładnie współgra :)

    PS: targowisko miejskie* (pisze, bo może byś chciała poprawić :) )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też :) Dodają niezwykłej lekkości i dziewczęcego uroku :)

      Już poprawione :D Nawet nie zwróciłam uwagi :D Dzięki za pomoc :)

      Usuń
  5. Super, o dziwo mega pasują te trampki do spódnicy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam taką domową szarlotkę <3 Ta spódnica jest ekstra :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajnie wygląda spódnica z tą koszulką i trampkami,stylizacja na medal :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Plecaczek bardzo mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Good morning, how are you? I am Brazilian and I am looking for new followers for my blog. And I will follow yours, the following part is after the translator with flags, new friends are also welcome, no matter the distance.

    https://viagenspelobrasilerio.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładny strój:) Idealnie pasują te trampki do spódnicy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam szarlotkę 😍
    Ja po 10 godzinach snu ,jestem strasznie zmęczona -5,6 godzin mi wystarczy 😍
    Bardzo fajna stylizacja 😍
    Idealna na takie późne lato ☺
    Ślicznie wyglądasz 😍
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też <3 ta domowa najlepsza upieczona ze szczyptą miłości :)
      dziękuję <3
      zgadzam się :)
      dziękuję :*

      buziaki

      Usuń
  12. Bardzo podoba mi się połączenie poziomych linii u góry i pionowych na dole. Bardzo nietypowy wybór :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ta spódnica to jest totalny sztos! Ja też muszę wreszcie coś upichcić..;)
    Ja bardzo lubię brać takie plecaczki na wycieczki, są mega wygodne ale też robią stylizacje. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wspaniale, że tak Ci się podoba <3 nie ma to jak samemu sobie coś przygotować do jedzenia :)

      Ja też :) są mega wygodne ale i fajnie urozmaicają stylizację :)

      pozdrawiam Cię :)

      Usuń
  14. Śliczna stylizacja, mi też podobają sie takie spódniczki, ale wolę jak są wyzej, tak w talii.
    Dla mnie 10h to mało, dzisiaj spałam 14h ale mega nie polecam, bo cały dzień jestem zaspana :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :)
      Haha nieźle :D Ja to tak teraz śpię 6-7 godzin, czasem zdarzy się 10 :D Ale to rzadkość :D

      Usuń
  15. Część, Iwetto! ;)

    Bardzo lubię koszulki w paski. Mam je zarówno z krótkim, jak i długim rękawem. To taka klasyka, którą warto mieć w swojej szafie. ;)

    A herbatka jest dobra o każdej porze dnia. <3

    Zauważyłam ostatnio, że jak za długo śpię, to potem jestem zmęczona. Ale za krótko też nie mogę. :D Trzeba znaleźć złoty środek. ;)

    Jeśli chodzi o długość spódniczek, czy sukienek, to najbardziej przemawia do mnie długość mini, ale oczywiście niezbyt krótka. Mam się w niej czuć komfortowo. ;)

    Kolorowych snów! ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć Moniko! :)

      Ja też :) Masz rację to klasyka :)

      Zgadzam się :) Ja kocham herbatkę z dodatkiem swojskiego soku malinowego :)

      Wiesz, że mam podobne spostrzeżenia :)

      Ja ostatnio polubiłam długość midi :)

      dobrego popołudnia życzę :*

      Usuń
  16. Mój ulubiony deser :) daj trochę
    Super plecak i ładne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  17. Trampki i spódnica to jest to :D uwielbiam tak chodzić jest wygodnie i zarazem ślicznie dziewczęco :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Idealny plecak i trampki na wyjścia. Używałem takich butów unisex, ponieważ są wygodne i lekkie. Pozdrowienia z Indonezji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Zgadzam się :) Pozdrawiam z Polski :)

      Usuń
  19. Uwielbiam tę spódniczkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Do mnie jakoś nie przemawia ta spódnica w takim połączeniu. Wolałabym do tego zestawu dobrać czarne jeansy i ramoneskę, ale to może dlatego, że nie po drodze mi z takimi spódnicami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twój pomysł też jest świetny :) Mam zarówno ramoneskę jak i czarne jeansy :)

      Usuń
  21. Cudowna stylizacja! Ta spódnica jest genialna!

    OdpowiedzUsuń
  22. Szrlotka? Pycha! Stylizacja jak zawsze bardzo udana i dziewczęca. Trampki są podstawą moich letnich stylizacji ale z trampek z targowiska przerzuciłam się na conversy. Choć dużo kosztują, to jak założysz je na stopy to od razu czuć ogromną różnice w jakości i komforcie noszenia 😉 naprawdę polecam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szarlotka <3 Dziękuję <3 Może kiedyś też sobie kupię conversy. Skoro polecasz to może się skuszę :)

      Usuń
  23. ja jestem team biae trampki :D ale mega lubię spódnicę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. he he :) też lubię białe ale szybko się brudzą ;D ja też <3

      Usuń
  24. Bardzo podobają mi się takie spódnice a sama nie mam ani jednej takiej długości, jutro wybieram się na zakupy i muszę się za taką rozejrzeć. Będzie super na nadchodzącą jesień ;) Jeśli chodzi o trampki to ja uwielbiam białe Converse :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też, dlatego sobie jedną kupiłam :) Masz rację do jesiennych stylizacji będzie jak ulał :) też lubię białe trampki :)

      Usuń
  25. Your smile is so beautiful, love your whole style!

    xoxo
    Lovely

    http://mynameislovely.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Podoba mi się ta stylizacja. Lubię połączenie sportowych butów i spódnicy, super

    OdpowiedzUsuń
  27. Pieknie! Kocham takie trampki i nosze clay czas w roznych kolorkach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Ja tez kocham trampki, to najwygodniejsze buty na świecie :D

      Usuń
  28. Trampki idealnie pasują do tej spódnicy. Super wyglądasz w tym looku

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo ładnie i nietypowo ze spódnicą :) Już się lekko obawiałam jak będzie wyglądać twoja stylizacja, ale się udało. Pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  30. Ta spódnica skradła moje serce! Chętnie bym taką kupiła.

    OdpowiedzUsuń
  31. Oo ale pięknie wyglądasz! Masz cudowny uśmiech!

    OdpowiedzUsuń
  32. Zrobiłaś mi smaka na szarlotkę. Zwłaszcza taką z kruchym spodem, masą kruszonki, ciepłą, z gałką lodów waniliowych na wierzchu. Uczta dla podniebienia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mniam, aż mi ślinka cieknie na taki pyszny deser <3

      Usuń

Witaj, cieszę się, że tutaj jesteś i bierzesz udział w komentarzowej konwersacji. Jednak pamiętaj o jednym: Jeśli jesteś blogerem liczę na to, że napiszesz więcej jak jedno słowo. Dziękuję Ci za poświęcony czas. Odwiedzam blogi komentujących.

POLECANE WPISY