wtorek, 4 sierpnia 2020

w blasku sierpniowego słońca


Cześć Kochani Czytelnicy!

W sobotę rozpoczęliśmy nowy miesiąc jakim jest sierpień a dzisiaj mamy już jego czwarty dzień. Uwielbiam go za tyle dobrodziejstw jakie nam ofiaruje a mianowicie dorodne jabłka, pojawiające się słodkie śliwki a także belki słomy na polach ze ścierniskiem. Sierpień jest swego rodzaju granicą pomiędzy latem a jesienią. To miesiąc ogołoconych ze zboża pól, bukietów ziół i kwiatów na święto 15 sierpnia.  To skracający się dzień i wydłużająca się noc. Bardzo powoli czuć, że wkrótce zmieni się pogoda i pora roku. Czwarty dzień sierpnia jest niezwykle upalny, dzisiaj temperatura u nas sięga 32 stopni. Lato w pełni a raczej jego końcówka, warto wykorzystać ten czas i mile go spędzić w taki sposób w jaki chcemy. Ja planuję wybrać się na rower, brakuje mi tych moich przejażdżek po okolicy, tego wiatru we włosach. A Wy lubicie rowerowe wycieczki? Kto tak jak ja lubi miesiąc sierpień? Z czym Wam się on kojarzy? Dajcie znać w komentarzu, buziaki

PS. Jeśli jest ktoś kto zastanawiał się dlaczego mnie nie ma na Instagramie, to chciałabym Wam tylko zakomunikować iż w piątek zakończyłam moją przygodę z tym portalem społecznościowym. Była to dość spontaniczna decyzja i z pewnością jedna z najlepszych jakie tylko mogłam w tym roku podjąć :-) 







koszula / Sinsay

ogrodniczki / Terranova


65 komentarzy:

  1. Ja dojeżdżałam do pracy 10 km w jedną stronę i trochę źle mi się kojarzy, ale 4 już były całkiem przyjemne :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne zdjęcia :D U mnie dzisiejszy dzień jest bardzo ponury i tylko pada deszcz na zewnątrz,
    ale mam nadzieję, że upały jeszcze do mnie zawitają :D Rowerowe wycieczki bardzo lubię, lecz sama nie lubię jeździć, ponieważ często rower robi mi psikusa i spada mi z niego łańcuch xD Sierpień lubię, jednakże nie kojarzy mi się on dobrze, ponieważ w tym miesiącu mija już 6-lat jak nie ma ze mną mojej babci.
    Ja instagrama nigdy nie miałam i jakoś do tego portalu mnie nie ciągnie. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) I takie dni muszą czasem być :) Takie nostalgiczne :)
      Ja na upały nie czekam ;) Nie lubię ich, wolę jak jest tak do 25 stopni ciepła tylko ;)

      Eh ten łańcuch w rowerze :D Skąd ja to znam :D

      Rozumiem :( Bardzo mi przykro :(

      I to się ceni :) Uwierz mi nic tam dobrego nie ma :) Ot ludzie chwalą się wszystkim co popadnie ;D

      pozdrawiam

      Usuń
  3. Hejka, Iwetto! ;)

    U mnie dzisiaj, podobnie jak i wczoraj, jest szaro i ponuro i ciągle pada deszcz. Ale od jutra, wg prognozy pogody, ma wrócić słoneczne i ciepłe lato. ;)

    Stylizacja, którą przygotowałaś wygląda wspaniale, tak swojsko. Bardzo Ci pasuje. ;) Sierpień kojarzy mi się z latem, które jeszcze się nie kończy, bo przecież jesień przyjdzie dopiero we wrześniu, z moimi imieninami, ale i końcem wakacji (tak mi zostało z czasów szkolnych). :D

    Szkoda, że zakończyłaś swoją przygodę z Instagramem, ale szanuję Twoją decyzję. ;)

    Życzę Ci cudownego, wtorkowego wieczoru! ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć Moniczko! :)

      U mnie dziś pada deszcz i jest pochmurnie. Ale cieszę się, bo to oddech od upałów i skwaru jaki ostatnio był.

      Dziękuję :) Właśnie taki był zamysł jak tworzyłam tę stylizację :) To prawda lato jeszcze się nie kończy, ale powolutku czuć, że zmiana idzie wielkimi krokami :)

      Czasami trzeba coś zakończyć :) By iść dalej i próbować czegoś nowego :) Ja mam zamiar teraz ten czas jaki poświęcałam przesiadywaniu na Instagramie wykorzystać w realnym świecie na robienie fajnych rzeczy :)

      Dziękuję :) Pozdrawiam i życzę dużo uśmiechu :*

      Usuń
  4. wow szacun i podziwiam za usunięcie insta!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to nic wielkiego ;D no chyba, że teraz ludzie są już tak uzależnieni od mediów społecznościowych i robienia zdjęć że usunięcie konta wzbudza podziw no to w porządku :D

      Usuń
  5. Fajna ta koszula w kratę. Myślę, że idealna na wiejskie spacery.

    OdpowiedzUsuń
  6. The overall is really cute! I like your farm style
    xx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. thank you very much :) I also like farm style ;)

      Usuń
  7. Sierpień to jeden z moich ulubionych miesięcy 😊 bardzo fajna stylizacja, szczegóły koszula świetna 😊

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie umiałabym zrezygnować z insta 😅 stylizacja rodem z amerykańskiego rancza, bardzo fajna 😁 lubię rowerowe wycieczki ale czekam na powrót mojego roweru z naprawy, bo staruszek wymagał gruntownego remontu 😉

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja podjęłam taki krok i czuję się o niebo lepiej :) Dzięki :D Fakt rower musi być sprawny by wybrać się na wycieczkę tym pojazdem ;)

      Usuń
  9. Hej kochana :-)

    Bardzo fajny zestawik :-) Zdjecia wyszły przepieknie :-)
    Co do Insta - korzystam, ale na szczescie tez umiałabym bez niego zyć :-)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj :)

      Dziękuję :) Świetnie, że Ci się podoba :)

      Rozumiem :) Najważniejsze to nie dać się zwariować :D

      Usuń
  10. Bardzo fajne zdjęcia. Uwielbiam takie wiejskie klimaty, mają w sobie to coś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, że się podobają :) Ja też lubię :) Mieszkam na wsi :)

      Usuń
  11. Super stylizacja! ;) bardzo wakacyjna ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo sielskie widoki :) fajne ogrodniczki, bardzo pasują do scenerii :) miłego sierpnia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie przyjemne dla oka :) Dziękuję <3 Miłego sierpnia także Ci życzę :)

      Usuń
  13. Uroczo wygladasz w tym ubraniu. Naprawę w temacie sierpniowym jest twój look
    Super.

    OdpowiedzUsuń
  14. Kocham takie wiejskie klimaty! Outfit super, kojarzy mi się w ogóle z Anią z Zielonego Wzgórza :D
    Czasami odcięcie się od mediów jest baardzo dobre. Niekiedy jesteśmy od roznych aplikacji tak uzaleznieni, ze neiswiadomie klikamy w ikonki. Sama się na tym złapałam. Być moze to nawet nie uzależnienie, ale nawyk ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też :) Oooo bardzo mi miło :)
      To prawda, czasami warto wyjść z tego błędnego koła :)

      pozdrawiam :)

      Usuń
  15. Ten miesiąc zaczął się dla mnie wyjątkowo miło, mam nadzieję, że tak samo się zakończy i kolejny rozpocznie :) Jak widzę te cudne obrazki, to aż chce się wyjechać do dziadków na wieś, super byłąby zabawa dla mojego syna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo to wspaniale :) Życzę Ci tego z całego serca :)
      W takim razie trzeba zorganizować taki wypad :) Dzieci lubią wieś :) I nie tylko one ;)

      Usuń
  16. Dla mnie również sierpień to takie "przejście " między latem i jesienią
    Ale lubię ten miesiąc ☺
    Szkoda że zniknelaś z Instagrama ,ale widzę że była to dla Ciebie była dobra decyzja ☺
    Najważniejsze że w blogosferze jesteś nadal ☺
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli myślimy podobnie :)
      Ja też :)
      Ja nie żałuję, bo czuję się lepiej niż gdy miałam tam konto :)
      Z blogosfery nie mam zamiaru znikać :)

      pozdrawiam

      Usuń
  17. Uwielbiam Sierpień i sierpniowe spacery z moim owczarkiem. Rano chłodniej, więc się tak nie męczymy, potem gorąco, więc Owczarek wskakuje do rzeki. Nad rzeką mnóstwo polnych kwiatów i uwijające się pszczoły a na działce mnóstwo wszelkiego dojrzałego dobra i ja uwijająca się w kuchni, żeby to przerobić i zamknąć w słoiki. A Twój widok wydaje się sielski i anielski na tle skoszonych pól. No i na ściernisko weszłaś w sandałkach :) Sierpień jest cudowny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też :) Fakt poranki są bardzo przyjemne a w dzień można już sobie bezkarnie siedzieć w domku i pichcić :)
      Też u mnie akcja słoiki :D Dziękuję :) Oj tak poszłam w sandałkach ale troszkę nogi po kułam :D No ale było warto, ściernisko jest tylko raz do roku :D

      Usuń
  18. Super stylizacja! Idealnie komponuje się w klimat zdjęć!

    OdpowiedzUsuń
  19. Ślicznie wyglądasz! Cieszę się, że jest tak ciepło, długo czekałam na takie upały :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :) No ja nie za bardzo, nie lubię upałów ;)

      Usuń
  20. Ojej u mnie dwa dni temu było chłodno i to przez cały dzień! Długie spodnie i nawet lekka kurtka, bo deszcz padał. :( A co do pogody, to faktycznie już czuć chłodne poranki i wieczory, ale ja lubię taką rześkość! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj w klubie :D Tylko, że u mnie tak chłodno i deszczowo było wczoraj :) Dzisiaj już a gorąco :(
      Wiesz ja też lubię rześkie wieczory i poranki :)

      Usuń
  21. You absolutely look amazing, I'm loving the country vibes

    xoxo
    Lovely

    http://mynameislovely.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Curto muito seus posts, são muito bem criativos e interessantes.. Sempre estou aqui lendo e compartilhando com minhas amigas...

    Beijos 😘.

    Meu Blog: Blog da Netinho

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I'm glad you like my blog. What you write is very nice.
      Thank you.

      kisses

      Usuń
  23. Piękne zdjęcia :) Ty zrezygnowałaś a ja nie dawno stworzyłam inst. Wreszcie mam upał letni a nie ci chwile ulewy . Nie mam nic do deszczu ale czemu zamiast w tygodniu pada weekendy - tak często w lipcu było

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Ooo to życzę powodzenia :) U nas z deszcze krucho było, fakt w lipcu trochę padał, teraz w środę troszkę spadło ale to wciąż za mało. Wiesz nie mamy wpływu na to kiedy pada deszcz, trzeba po prostu docenić to co daje nam natura i przyjąć to z pokorą ;)

      Usuń
  24. Piękne zdjęcia! W taki super letnim, sielskim klimacie :) Oj tak, ja też bardzo lubię wycieczki rowerowe. Łapiemy garściami piękną sierpniową aurę i zwiedzamy całą okolicę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Właśnie taki był zamysł i cieszę się, że tak wyszło :) Witaj w klubie, chociaż teraz nie pojadę rowerem bo się niestety pochorowałam to jak wyzdrowieję muszę koniecznie na niebo wskoczyć i sobie trochę pojeździć :)

      Usuń
  25. Team ogrodniczki jestem za :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Jak zwykle pięknie wyglądasz :) od jakiegoś czasu mam wielką ochotę na zakup ogrodniczek ale na krótkie nogawki ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo fajna i sielska atmosfera. Podziwiam za usunięcie Instagrama, bo mnie pochłoął całkowiecie , ale neistety pomaga m w moim biznesie :( Buziaczki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Jak masz swój biznes i Insta Ci pomaga to kontynuuj to :)

      buziaki :*

      Usuń
  28. Hej, czy tylko ja mam wrażenie, że w tej stylizacji jest za niebiesko? Zdecydowanie powiedziałabym, że powinnaś pomyśleć o czymś innym bardziej kontrastowym. Tak mi się wydaje. Świetny jest za to ten słomkowy kapelusz. Chętnie go poszukam. Może tutaj https://moodo.pl/ znajdę coś podobnego, się jeszcze to zobaczy ;) .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć :D A ja lubię niebieski i według mnie wszystko fajnie ze sobą współgra ;)

      Usuń
  29. Anyway, love your clothes. You can't go wrong.
    Jeans for Women

    OdpowiedzUsuń

Witaj, cieszę się, że tutaj jesteś i bierzesz udział w komentarzowej konwersacji. Jednak pamiętaj o jednym: Jeśli jesteś blogerem liczę na to, że napiszesz więcej jak jedno słowo. Dziękuję Ci za poświęcony czas. Odwiedzam blogi komentujących.

POLECANE WPISY