niedziela, 10 lutego 2019

Top 5 książek na Walentynki



Walentynki tuż tuż. Chociaż nie jestem wielką fanką tego święta, bo uważam, że każdy dzień jest dobry na to by okazać komuś miłość. Każdego dnia zasługujemy na  szacunek, gorące uczucie i wzajemne zrozumienie. A bukiet róż czy smaczna kolacja przy świecach nie powinna być wcale tylko od święta a nieodłącznym elementem naszego wspólnego życia. Takim urozmaiceniem, chwilą przyjemności, symbolem miłości i tego jak bardzo kogoś kochamy.

Mimo to iż, tak jak wyżej wspomniałam nie przepadam za Walentynkami, postanowiłam wykonać wpis poświęcony 5 najlepszym książkom o tematyce miłosnej. Wiecie już doskonale, że ja jako romantyczka z krwi i kości uwielbiam tego typu dzieła literackie, a tworzenie takiego wpisu to dla mnie czysta przyjemność.


OBCA W ŚWIECIE SINGLI


Podobno na planecie singli można znaleźć szczęście. Są tacy, którzy wprowadzili się na nią świadomie i bardzo sobie chwalą.

Karolinę i Jakuba w to nieznane miejsce niespodziewanie wyrzuciło życie. Oboje w krótkim czasie bardzo wiele stracili i zawiedli się na najbliższych. Czują się obco na planecie singli. To nie jest ich świat. Nie wierzą już w miłość, nie potrafią nikomu zaufać.

Karolina chce się poświecić wyłącznie wychowywaniu córeczki oraz ratowaniu upadającej restauracji. Jak może chroni swoje dziecko przed obojętnością jego ojca. Jakub chciałby móc uczestniczyć w wychowaniu swojego dziecka, ale jego partnerka postanawia go ukarać i skutecznie mu to uniemożliwia.

Tych dwoje postanowi pomóc sobie nawzajem. Staną się najlepszymi singlami, jakich kiedykolwiek widziano. Silni i niezależni. Ale czy w życiu tylko o to chodzi? Czy naprawdę tylko na tym im zależało?

Galeria barwnych postaci, lekkie pióro oraz dotykający bardzo wiele osób problem samotności, która ma wiele twarzy.

ODROBINA BROKATU


Pełna blasku historia o pierwszej młodzieńczej miłości!



Lauren ma prosty plan nażycie: skończyć szkołę, dalej rozwijać swojego bloga DIY i poślubić kogoś sławnego. W swojej przyszłości widzi jeszcze dwa słodkie pieski i bardzo dużo brokatu. Klasyczne „i żyli długo i szczęśliwie”.

Plany krzyżuje Harrison, szkolny przyjaciel jej brata, który nagle postanawia zamieszkać w ich domku gościnnym. Przecież to studio nagraniowe Lauren! Gdzie ma teraz kręcić nowe filmy dla swoich fanów?

Dziewczyna decyduje się na ignorowanie intruza. Jakoś przeczeka jego niechcianą obecność i wróci do swojej kreatywnej codzienności. Gdyby tylko Harrison nie był taki przystojny… i zabawny… i zdolny… i wkurzający!

Czy kiedy przyjdzie pora przeprowadzki, Lauren będzie w stanie rozstać się z Harrisonem? W sumie każda chwila z nim spędzona ma w sobie jakiś tajemniczy blask.

ODROBINA BLASKU


 Kolejny tom serii pełnej blasku!

Po skończeniu szkoły średniej Riley przeżywa lekki kryzys tożsamości. Kiedyś była najpopularniejszą uczennicą i główną cheerleaderką, a teraz jest… właśnie, kim? Brak planów na najbliższą przyszłość trochę ją przeraża.

Dziewczyna postanawia jednak korzystać z pogody i cieszyć się wakacjami, które spędza u swojej ciotki. Zwłaszcza że w oko wpadł jej Zeke, przystojny artysta, który ma swój własny stragan na letnim targu. Aby mu się przypodobać, kłamie, że też ma zdolności manualne. Podobno jest niesamowita w wytwarzaniu mydła!

Czy Riley zdąży z nauką nowej umiejętności, aby wystawić się na stoisku obok Zeke’a? Może uda jej się przekonać chłopaka, że robi to całe życie. Przecież takie drobne kłamstwo, nie powinno zaszkodzić ich relacji. Prawda?


ZANIM SIĘ POJAWIŁEŚ


Początek historii, która stała się światowym fenomenem.

Lou, energiczna i pogodna dwudziestokilkulatka, ma opinię ekscentryczki. Jej kolekcja wielokolorowych butów wzbudza sensację, niezliczone gafy wywołują pobłażliwy uśmiech u bliskich, a praca w kawiarni wydaje się spełnieniem jej marzeń.

Wszystkich zaskakuje więc, że Lou dostaje posadę opiekunki Willa, bogatego bankiera, który cudem przeżył dramatyczny wypadek, ale zupełnie stracił chęć do życia. Szybko okazuje się, że praca Lou to nie tylko parzenie herbaty i podawanie lekarstw – w rzeczywistości jej zadanie jest dużo ważniejsze. Sytuację komplikuje fakt, że między nią a Willem rodzi się wielkie uczucie, które na zawsze odmieni życie obojga.

Czytelniczki na całym świecie uznały Zanim się pojawiłeś za jedną z najzabawniejszych i zarazem najbardziej poruszających powieści ostatnich lat. Wielkim sukcesem był także oparty na książce film z Emilią Clarke i Samem Claflinem w rolach głównych.

365 DNI


Obrzydliwie romantyczna, skrajnie prawdziwa i inspirująca...

Laura wraz ze swoim chłopakiem Martinem i dwójką przyjaciół wyjeżdżają na wakacje na Sycylię. Drugiego dnia pobytu – w swoje dwudzieste dziewiąte urodziny – dziewczyna zostaje porwana. Porywaczem okazuje się głowa sycylijskiej rodziny mafijnej, szalenie przystojny, młody don Massimo Toricelli. Mężczyzna kilka lat wcześniej przeżył zamach na swoje życie. Postrzelony kilka razy prawie umarł, a kiedy jego serce przestało bić, przed oczami zobaczył dziewczynę, a dokładnie Laurę Biel. Gdy przywrócono go do życia, obiecał sobie, że odnajdzie kobietę, którą zobaczył.

Massimo daje dziewczynie 365 dni na to, by go pokochała i z nim została.

„Ojciec chrzestny” w połączeniu z „Pięćdziesięcioma twarzami Greya”.

Musicie mi uwierzyć, jak trudno jest wybrać tylko 5 książek które będą idealne na zbliżające się Walentynki. Tych "idealnych" jest cała masa. Jeśli chodzi o te, które Wam dzisiaj zaprezentowałam wszystkie 4 przeczytałam, ostatnia zarezerwowana jest w bibliotece. Lada dzień myślę, że się u mnie pojawi i wreszcie zatopię swoje myśli w tej mocnej mieszance "Ojca Chrzestnego" w połączeniu z " 50 Twarzy Grey'a" ;-)

❤❤❤

27 komentarzy:

  1. Oglądałam film "Zanim się pojawiłeś"- byłam na nim w kinie z koleżankami. łezka mi się w oku zakręciła. <3 Z książek, które polecasz spodobała mi się "Odrobina brokatu"- już sam tytuł brzmi super! :D Poza tym młodzieńcza miłość i dziewczyna prowadząca bloga. To musi być super historia! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też oglądałam "Zanim się pojawiłeś" i też się na nim wzruszyłam :)
      Tak, "Odrobina Brokatu" to bardzo ciekawa historia :-)

      Usuń
  2. Jojo Moyes zdecydowanie! Cudowne są jej książki, na walentynki, jak najbardziej :) Zastanawiam się co chłopakowi mogę sprawić na walentynki. Widziałam męskie zegarki casio i zastanawiam się nad takim zakupem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się ! :D Myślę, że zegarek to fajny prezent ;)

      Usuń
  3. Jojo jest fajna, czyta się ją dobrze i można nawet łezkę uronić przy lekturze. ;) natomiast "365 dni" z romantyzmem i miłością nie ma wg mnie absolutnie nic wspólnego. ;)
    w sumie to ja mało romansów czytam, zdecydowanie wolę kryminały. ;)
    pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, pisze naprawdę fajne książki :) W sumie powiem Ci, że mi też trudno jest nazwać "365 dni" romantykiem, dla mnie to raczej silny erotyk ;-) plus kryminał :-)

      Usuń
  4. Nie przepadam za takimi romantycznymi książkami, jeśli już to wolę je w formie filmu :) Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  5. Raczej nie jestem fanką romansideł ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. a ja bardzo lubię takie książki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oglądałam film "zanim się pojawiłeś" i choć nie lubię tego gatunku- dramatu- to jednak mi sie spodobał. Ostatnia książkę ostatnio zobaczyłam na stronie jakiejś księgarni i przykuła moją uwagę. Przy okazji na pewno się na nią skuszę;>

    Zapraszam na mojego bloga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten film ma w sobie to coś ! :D "365 dni" i mnie kusi :D

      Usuń
  8. Nie czytałam żadnej z tych książek, ale "Zanim się pojawiłeś" mam zamiar w najbliższym czasie przeczytać :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja nie przepadam za czytaniem książek zdecydowanie wolę filmy ;) Jednak na pewno są warte uwagi ;) Pozdrawiam 😊

    OdpowiedzUsuń
  10. Czytalam ¨Zanim sie pojawiles¨ i bardzo mi sie spodobala :D Uwazam ze jest duzo lepsza niz film.
    Odrobina Blasku zapowiada sie dosc ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W książce zawsze jest więcej jak w filmie. Zazwyczaj w filmie trochę ucinają.
      Jest bardzo fajna. Taka słodka i lekka :-) Polecam

      Usuń
  11. Ciekawe propozycje, choć to zupełnie nie mój gatunek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. każdy ma inny gust i inne upodobania literackie :) to normalna sprawa ;)

      Usuń
  12. Jeśli chodzi o literaturę, to preferuję kryminały - w szczególności te skandynawskie. Ale faktycznie, Walentynki to świetna okazja, by sięgnąć po inny gatunek :)


    Pozdrawiam :*
    www.nataliasiejka.pl (klik)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie przepadam za kryminałami. Ale tak ja piszesz w Walentynki warto sięgnąć po co innego niż zwykle

      Usuń
  13. ojjj przyda sie na te walentynki
    Pozdrawiam - https://www.wolfiepoli.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Kusi mnie Odrobina Brokatu. Zanim się pojawiłeś widziałam tylko film,a 365 dni kojarzy mi się z Syndromem Sztokholmskim.

    OdpowiedzUsuń

Witaj, cieszę się, że tutaj jesteś i bierzesz udział w komentarzowej konwersacji. Jednak pamiętaj o jednym: Jeśli jesteś blogerem liczę na to, że napiszesz więcej jak jedno słowo. Dziękuję Ci za poświęcony czas. Odwiedzam blogi komentujących.

POLECANE WPISY