piątek, 14 stycznia 2022

zima w kolorze pudrowym

Witajcie Kochani Czytelnicy! 

Co u Was? Jak się macie? Jest u Was śnieg czy chwilowo go brak?  U mnie deszcz i porywisty wiatr. Choć ostatnie dni były mroźne to od wczoraj nastąpiła odwilż. Jestem sobie wdzięczna za to, że zrobiłam w grudniu więcej zimowych zdjęć na zaś. Dziś jedne z nich, nie mogłam się doczekać kiedy je dodam. Uwielbiam pudrowy róż z szarością i białym, zimowym tłem. W ogóle zima to magia sama w sobie, dlatego lubię napawać wzrok tym pięknem jakie ta pora roku roztacza wokół siebie. Nagie gałęzie drzew choć straszą w listopadzie to gdy przykryje je śnieg nabierają niesamowitego uroku zaś moimi ulubieńcami są drzewka iglaste z białą czapą śniegu.










kurtka / Pepco 
spodnie / targowisko miejskie
buty / Deichmann 
czapka, szalik i rękawiczki /Sinsay
***

63 komentarze:

  1. Jakie piękne zdjęcia w zimowej scenerii- no niestety u mnie resztki śniego wczoraj doszczętnie się roztopiły i nastała taka szaro-bura miejska rzeczywistość.

    Kurteczka śliczna. Zyczę Ci miłego i dobrego weekendu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) U mnie wczoraj do popołudnia padał deszcz i wiał wiatr a przed 16 przeszła istna burza śnieżna :D taki miszmasz pogodowy mamy :)

      Dziękuję bardzo :*

      Usuń
  2. Piękny kolor kurtki, ślicznie wyglądasz w niej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten puder bardzo ładnie komponuje się z bielą.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczne zdjęcia :) Ta pudrowa kurtka świetnie wygląda na tle śniegu i bardzo ożywia zimową scenerię :D
    U mnie pogoda bardziej jesienna i wietrzna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Aleeee Ci ładnie na śniegu. Zresztą gdzie Ci nie jest ładnie? :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej Iwetta!
    U mnie śnieg jeszcze jest. Ta kurtka ma świetny kolor, taki rozpromieniający! Pozdrówki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej Ewelino :)
      To fajnie masz, jak śnieg jest :)

      Dokładnie, to samo o nim pomyślałam :)

      Pozdrówki :)

      Usuń
  7. Bardzo podoba mi się ta kurtka. Nie sądziłam, że można taką kupić w Pepco.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasem można tam kupić coś naprawdę ładnego :)

      Usuń
  8. Kurtka z Pepco?! Nawet ich nie widziałam!!!! Piękna sceneria zimowa:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurteczka ma już prawie 3 lata :) Kupiłam ją jesienią 2019 roku :)

      Usuń
  9. Wyglądasz przepięknie, tylko skąd wzięłaś tyle śniegu? U nas ani śladu! :) Kurtka super - ja ostatnio mam fazę na kolor różowy, więc dla mnie bomba.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdjęcia są z grudnia :)
      Ja bardzo lubię ten kolor :)

      Usuń
  10. Ale pięknie się prezentujesz na tle zimowego krajobrazu. Po prostu rewelacja! U mnie też nastąpiła odwilż i próżno szukać choćby namiastki śniegu.

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne zdjęcie kochana 😍😍😍

    OdpowiedzUsuń
  12. You look amazing in that winter wonderland. I like your jacket so much.

    OdpowiedzUsuń
  13. ardzo podoba mi się ten kolor kurtki :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne zimowe zdjęcia :) kolor kurtki cudowny :) pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :*

      Pozdrawiam równie serdecznie

      Usuń
  15. Świetna jest ta kurtka! U mnie nie ma śniegu, ale mam nadzieje że jeszcze się pojawi ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Ja też mam nadzieję na śnieg :)

      Usuń
  16. Dobry wieczór, Iwetto! ;*

    Przepiękne zdjęcia. Uwielbiam pudrowy róż w połączeniu z jasnym szarym. <3 Twoja stylizacja prezentuje się wspaniale. A śnieg w tle dodaje klimatu. ;)

    U mnie śniegu brak. Generalnie było go bardzo mało. Ja to już chyba czekam na wiosnę. :D

    Przyjemnego wieczorku. Trzymaj się ciepło! ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć Moniczko :)

      Dziękuję bardzo :) Ja też, to połączenie jest idealne i piękne :)

      Ja będę czekać na wiosnę ale wraz z początkiem marca dopiero :) Bo jeszcze nie na cieszyłam się wystarczająco zimą :)

      Dziękuję, miłego wieczoru, też się ciepło trzymaj :*

      Usuń
  17. Taką zimę to i ja uwielbiam!
    Pastele zimą też bardzo lubię, super jest ta kurtka, ślicznie wyglądasz:)
    Miłego dnia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też :)
      Ja tak samo :) Dziękuję bardzo :*

      Miłego wieczoru życzę :)

      Usuń
  18. Zima stwarza fantastyczną scenerię do sesji zdjęciowych. :) A kolor kurtki zmieniłabym na miętowym i byłabym bardzo zadowolona. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niezbyt dobrze się czuję w kolorze miętowym, zdecydowanie wolę pudrowy róż :)

      Usuń
  19. Piękne zimowe zdjęcia, też uwielbiam pudrowy róż ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Zima jest taka piękna, ale jednocześnie zwierzętom przynosi głód. Kurtka w kolorze takim, że trudno na śniegu ją odróżnić od podłoża, ale najważniejsze by była ciepła. Wyglądasz ja zwykle super.
    Za Tobą widzę staw, więc może małe morsowanie? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No zwierzaki mają troszkę problem z jedzeniem, choć u nas sarny potrafią sobie kopytkiem odgarnąć śnieg i poskubać trochę rzepaku na polu.

      Dziękuję :D

      Wiesz, ja i morsowanie to raczej nie jest dobry pomysł :)

      Usuń
    2. Zawsze można spróbować morsowania "na sucho" w śniegu ;)

      Usuń
    3. To też jakiś sposób :D
      Ale wolę bitwę na śnieżki :D

      Usuń
  21. U mnie ostatnio deszczowo i wietrznie :) Bardzo lubię pudrowy róż :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie od wczoraj wrócił przymrozek :)
      Ja też :)

      Usuń
  22. Bardzo ładnie Ci leży ta kurteczka! Śliczy kolorek!

    OdpowiedzUsuń
  23. Widzę, że udało Ci się zrobić kilka zimowych sesji :D Ślicznie wyglądasz, ja ostatnio przekonałam się do kolorowych kurtek i na tę zimę dorwałam sobie taką zimową, pudroworóżową, tyle że krótką w SH :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak udało ale mam nadzieję, że na dniach spadnie śnieg i jeszcze jakieś zrobię :)

      Super,w SH też można coś fajnego kupić :)

      Usuń
  24. Wyglądasz świetnie :) Lubię ten odcień różu :)
    U mnie dziś rano padało, ale już świeci słońce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)

      U mnie też teraz słońce a ogólnie dziś cały dzień miszmasz pogodowy, nawet burza była :D

      Usuń
  25. Świetne kadry! U mnie dziś posypało śniegiem i powiało mrozem. Zobaczymy na jak długo. Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak ja bym chciała, żeby i u mnie tak było :)

      Pozdrawiam równie cieplutko

      Usuń
  26. Także i ja lubię takie zimowe widoku, mimo, że odwilż do Ciebie przyszła, mam nadzieję, iz śnieg ponownie zawita :) Pięknie Ci w tym różowym płaszczyku, doskonałe połączenie zimą, takie rozświetlające. Mieszkasz w przepieknych okolicach!

    OdpowiedzUsuń
  27. Fajnie ten róż wygląda na tle tego śniegu:)
    U mnie już go praktycznie wogóle nie ma.
    Ślicznie wyglądasz:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)

      U mnie lekka zelga ale mam nadzieję, że zima jeszcze potrwa :)

      Pozdrawiam i dziękuję za komplement :)

      Usuń
  28. Ślicznie wyglądasz w takim zestawieniu, niezwykle dziewczęco. Btw. czy ten staw za Tobą jest w kształcie serca?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)

      Wiesz nigdy nie zwracałam na to uwagę ale jak się tak przyjrzałam fakt staw ma kształt serca :) Jak żyję i mieszkam tutaj tyle lat to dopiero dziś mi uzmysłowiłaś jego kształt, dziękuję :*

      Usuń
  29. moja córka uwielbia takie kolory. Fajnie byście się razem komponowały na sesji ;-)

    OdpowiedzUsuń

Witaj, cieszę się, że tutaj jesteś i bierzesz udział w komentarzowej konwersacji. Jednak pamiętaj o jednym: Jeśli jesteś blogerem liczę na to, że napiszesz więcej jak jedno słowo. Dziękuję Ci za poświęcony czas. Odwiedzam blogi komentujących.

POLECANE WPISY