środa, 27 lutego 2019

graść inspiracji #4 - Luty 2019



Dzień dobry w środę!

Pochmurną środę, ale dość ciepłą jak na Luty.

Jutro Tłusty Czwartek. U mnie już dzisiaj prawdziwe pączkowe szaleństwo. Razem z mamą pokusiłyśmy się na domowe pączki z wiśniowym nadzieniem. Te własnoręczne i wykonane z sercem są o niebo lepsze jak te ze sklepu czy cukierni. Myślę, że się z tym ze mną zgodzicie prawda? A jak u Was przygotowania do najbardziej kalorycznego czwartku w całym okrągłym roku? Przygotowujecie sami słodkości czy jednak wolicie pójść na łatwiznę i zakupić je w sklepie? 

Z racji tego, że został nam już tylko jeden dzień Lutego pora więc na post z serii „Garść inspiracji” . Ostatnie zestawienie z dwóch zimowych miesięcy grudnia i stycznia cieszyło się wśród Was sporym zainteresowaniem dlatego mam nadzieję, że dzisiejsze także zyskają Waszą dość sporą sympatię.













❤❤❤

14 komentarzy:

  1. Genialne inspiracje :)

    Pozdrawiam :)
    makeupnoprofessional.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne inspiracje. Ja nigdy nie piekłam pączków, ale dla takiego obżartucha jak ja każdy czwartek możeby być Tłusty :)

    https://myraibowworld1997.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Też jestem niezłym obżartuchem :D

      Usuń
  3. Inspiracje piękne! Wszystko bardzo mi się podoba 😊 Pozdrawiam cieplutko 🙂

    OdpowiedzUsuń
  4. Pastele, dziewczęce stylizacje, piękne upięcia włosów, kwiaty a nawet poezja. Cud miód. <3
    Ja dzisiaj zaopatrzyłam się w karton pączków, ale jutro jedziemy jeszcze z Mamą na polowanie na pączki z innym nadzieniem. :D Będzie wyżerka. ;)
    Buziaki! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszy mnie, że podobają Ci się moje inspiracje! :)
      Ja wczoraj z mamą nasmażyłyśmy domowych pączków :) Ale to prawda wyżerka będzie sztosss! <3
      buziaczki :*

      Usuń
  5. Cudne inspiracje! Osobiście mam ogromną ochote na zakup płaszcza ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ci się podobają :) Ja uwielbiam płaszcze, są ponadczasowe :)

      Usuń
  6. Sporo fajnych inspiracji :)
    Co do paczkow . Jak ktoś nie ma co robić niech robi sam . Na rynku są miejsca gdzie są jak domowe. Tylko trzeba wiedzieć gdzie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ;-) Jeśli ktoś jest chętny to wykona je sam, nie trzeba się nudzić by zrobić samodzielnie pyszne domowe wypieki. To żadna filozofia XD Dla mnie żadne inne pączki nie mają smaku, tylko te zrobione w domu, ze swojskich produktów ;-)

      Usuń

Witaj, cieszę się, że tutaj jesteś i bierzesz udział w komentarzowej konwersacji. Jednak pamiętaj o jednym: Jeśli jesteś blogerem liczę na to, że napiszesz więcej jak jedno słowo. Dziękuję Ci za poświęcony czas. Odwiedzam blogi komentujących.

POLECANE WPISY