sobota, 2 lutego 2019

elegancki strój dnia z kraciastą spódniczką i płaszczem






Hello February!

Dokładnie tak samo witałam się z Wami rok temu w tym poście. Jakoś tak trudno mi uwierzyć w to, że wczoraj zaczął się Luty. Czy oznacza to, że zbliżamy się do Wiosny? Wygląda na to, że tak, chociaż ja mam nadal cichą nadzieję, że ten miesiąc będzie jeszcze na tyle zimowy na ile tylko będzie mógł. Będę przeszczęśliwa jeśli jeszcze sypnie śniegiem i trochę pomrozi. Z zeszłorocznego doświadczenia wiem, że zima potrafi zaskoczyć. Zazwyczaj w najmniej spodziewanym momencie. Jak rok temu w marcu. A w Lutym była prawie wiosna. Więc? Lepiej niech teraz będzie śnieg, mróz i inne zimowe zjawiska atmosferyczne aniżeli w marcu czy kwietniu.


No dobra to tylko na temat pogody. Musze przyznać, że pogodynka ze mnie marna ;-) Ale nie szkodzi bo,  nie z pogodą związany będzie dzisiejszy post a z wykorzystaniem zakolanówek w zimowej stylizacji. O tym, że je kocham już Wiecie. Pisałam Wam o tym już dawno,  dawno temu.  Ale tak szczerze dlaczego je kocham? Może dlatego, że dodają pewności siebie i nogi są w nich po prostu sexy. Co jest jeszcze wielkim plusem zakolanówek? Myślę, że tez to, że po części przypominają muszkieterki. Taka trochę ściema ale co tam ;D Uwielbiam je zarówno do spódniczek jak i do sukienek. A dzisiaj chciałabym zaprezentować Wam je w zimowej stylizacji.


Dzisiejszy look powstał dość spontanicznie.  W środę w nocy spadło tyle śniegu, że postanowiłam po raz kolejny wykorzystać ten fakt i wybrać się na zdjęcia. Jednak zauważyłam, że wszystkie fotki jakie dodaję są w spodniach. Czy zima jest tylko i wyłącznie od noszenia spodni a spódniczki są tylko na wiosnę? Bzdura jakich mało. Wystarczą nieco cieplejsze rajstopy plus zakolanówki, a także ciepły sweter, gruby płaszcz i szalik no i stylizacja ze spódniczką na jakiś wypad typu randka lub ważne spotkanie gotowy. Oczywiście nie radzę paradować w spódnicy po parku – grozi to niestety grypą jakich mało ;-)  Jednak podróż samochodem do jakiegoś pomieszczenia w którym ma odbyć się dane wydarzenie w spódnicy zimą jest jak bardziej na miejscu ;-) 


A co poza tym? Wczoraj przyszła do mnie paczka z sukienkami jakie otrzymałam w ramach współpracy z pewną marką odzieżową. Z jaką dowiecie się już wkrótce! ;-)









płaszcz / Esmara
kapelusz / Reserved
sweter / C&A
szalik / Sinsay
spódniczka / Sinsay
zakolanówki / Sinsay
buty /  Sinsay


❤❤❤


42 komentarze:

  1. Uwielbiam cię w takich eleganckich stylizacjach, pięknie wyglądasz w tym kapeluszu ♥
    Buziaki,
    https://ysiakova.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Niezwykle elegancka, a jednocześnie pełna uroku stylizacja. Osobiście uwielbiam zakolanówki (może dlatego, że nie cierpię rajstop), zawsze się u mnie sprawdzają, niestety ich wybór w Polsce jest bardzo mały. Jak byłam w Berlinie, to zrobiłam sobie cały zapas i polecam każdemu.

    Miye's Imaginations 🖤

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ! <3 Ooo nie wiedziałam, że w Niemczech jest taki wybór zakolanówek. Tak masz rację w Polsce jest z nimi dość ubogo :/ A szkoda, bo są świetne :)
      pozdrawiam

      Usuń
  3. Chyba Twoje nadzieje się spełnią, bo od jutra zapowiadają mocne ochłodzenie, przynajmniej na Dolnym Śląsku... Powiem tak - uwielbiam zakolanówki (mój mąż też - na mnie ofc xD), ale zimą ich raczej nie noszę. Tak jak napisałaś, chodzenie o tej porze roku w spódniczkach to proszenie się o przeziębienie albo coś poważniejszego. Zwłaszcza, jeśli jest się takim zmarzluchem jak ja. Wystarczy, że lekko zawieje, a na drugi dzień leżę w łóżku z gorączką.^^ Tak to już jest, jedne dziewczyny ganiają w kozaczkach i sukienkach i są zdrowe, inne ubierają się na cebulkę, a i tak choróbsko je dopada. Niemniej, pięknie wyglądasz, kapelusz dodaje stylizacji klasy. Buziaczki!

    CytrynoweLove ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem z Lubelszczyzny, u mnie śnieg prawdopodobnie ma spaść dopiero w środę :D Wiadome, faceci lubią tego typu dodatki xD Z reguły też jestem zmarzluchem i szybko się przeziębiam jednak na 10 min wyskoczyłam tylko w tej spódniczce :D i na szczęście jeszcze się nie rozchorowałam :D
      Dziękuje za miłe słowa <3
      buziaczki

      Usuń
  4. Ale super połączenie! Na bank bym się tak ubrała, zdecydowanie mój styl !❤

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam nosić spódniczki jak i sukienki a szczególnie w kratkę. Zresztą mój chłopak także lubi jak mam kratkę na sobie hahah chyba jakiś fetysz. Świetny płaszczyk kochana super to razem wygląda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli mamy coś wspólnego :D Dziękuję ! <3

      Usuń
  6. Bardzo ładna stylizacja :) Czas rzeczywiście leci nieubłaganie. Dopiero co był Nowy Rok, a tu już mamy luty.

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie kolorystycznie to raz dwa ten płaszcz jest boski a spódniczka namawia do zakupu dzisiaj zobaczę na sinsey czy jeszcze są :) Pięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jaka słodka stylizacja ♥

    Obserwuję :D
    Pozdrawiam,
    coraciemnosci.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam połączenia szarości i różu :) Bardzo ładny masz ten płaszczyk :) U mnie teraz króluje połączenie czerni i beżu :D Ja chodze w spódnicach, ale ubieram pod nie 2 pary grubych rajstop, żeby się nie przeziębić. Bardzo dbam o swoje zdrowie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tak jak ja :-) Też lubię połączenie czerni i beżu :) Też staram się dbać o swoje zdrowie, ale na tą sesję wybrałam tylko rajstopy i zakolanówki, a że nie było wiatru wgl się nie przeziębiłam :)

      Usuń
  10. Wszystko mi się podoba oprócz kapelusza :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Powiem, a właściwie napiszę Ci kochana, że to jedna z najlepszych stylizacji, które u Ciebie widziałam. przepiękny jest ten płaszcz, a kapelusz stanowi fajny dodatek do całości :) Miłej niedzieli Ci życzę

    OdpowiedzUsuń
  12. Jestem totalnie zauroczona Twoją dzisiejszą stylizacją! Bardzo lubię takie klasyczne połączenia kolorów, a szarość i róż jest właśnie jednym z takich zestawień i zawsze wygląda ze sobą dobrze w duecie! :) Natomiast kapelusz nadaje całości szyku i elegancji. Muszę zajrzeć do sklepu Esmara i sprawić sobie taki płaszcz, bo jest boski <3

    Sakurakotoo ❀ ❀ ❀

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ci się wszystko spodobało :)

      Usuń
  13. Prześliczna stylizacja . Boski kapelusz .
    Masz racje nie jeszcze teraz będzie zimno a od marca niech już robi się ciepło

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładna stylizacja. Podoba mi się w niej wszystko . Nie przepadam za kapeluszami ale ten jest taki fajny że sama bym go chętnie założyła :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Twój płaszcz skradł moje serce. W swojej szafie nie mam ani jednego i szukam jakiegoś który będzie odpowiadał mi w 100%- ten tak wygląda. Bardzo mi się podoba. A Ty wyglądasz w nim bardzo korzystnie,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam go, w październiku będzie dwa lata jak go mam w swojej garderobie :)
      Dziękuję za miły komentarz :-)

      Usuń
  16. uwielbiam takie połączenia kolorystyczne , sa bardzo w moim gusice. kapelusze moze lubie mniej ale plaszcz wyglada ekstra

    OdpowiedzUsuń
  17. Wow zazdroszczę takiego podejścia do zimy. Ja nie cierpię tej pory roku i marzę, by już śniegiem nie sypnęło. Fajnie, że umiesz się cieszyć zimą :D Stylizacja cudna! Świetne połączenie kolorków, bardzo w moim stylu ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jestem wielką fanką zimy, śniegu i mrozu :-)
      Dziękuję :)

      Usuń

Witaj, cieszę się, że tutaj jesteś i bierzesz udział w komentarzowej konwersacji. Jednak pamiętaj o jednym: Jeśli jesteś blogerem liczę na to, że napiszesz więcej jak jedno słowo. Dziękuję Ci za poświęcony czas. Odwiedzam blogi komentujących.

POLECANE WPISY