piątek, 8 lutego 2019

moja zimowa bajka





Piąteczek. Tak to już dzisiaj. Jak się macie?

Postanowiłam dzisiaj dodać kolejne zimowe fotki. Zostały zrobione tydzień temu, w czasie powiedzmy, że burzy śnieżnej. Można uważać inaczej, niby wielkich opadów na zdjęciach nie widać jednak sypało wtedy i to całkiem nieźle. Uwielbiam taką pogodę. Wiem, że się powtarzam, ale naprawdę w zimie czuję się znakomicie, jak ryba w wodzie mogę nawet rzec. Mam w sobie chyba coś z ludzi morsów, brakuje jeszcze tego bym zaczęła się hartować i w stroju kąpielowym weszła do przerębli :p Być może kiedyś się na takie szaleństwo porwę, jednak na razie uwielbiam spacery i wszelkie zimowe aktywności ;D

A dzisiejszy look idealny na zimowy spacerek. Dość ciepła parka, jednak bez grubego sweterka będzie w niej trochę ciężko podczas sporych mrozów. Do tego czarne legginsy, beżowe traperki i pudrowa czapka plus równie pudrowe rękawiczki. Ciepło, wygodnie ale nie nudno, czyli tak jak lubię najbardziej! ;-)

Ps. Jutro Międzynarodowy Dzień Pizzy, pamiętajcie o tym ! ;D












parka / Pepco
sweter i czapka / targowisko miejskie
rękawiczki / Sinsay
legginsy / Pepco
buty / Jenny Fairy 




❤❤❤

35 komentarzy:

  1. kuurcze nie wiedzialam o tym dniu pizzy! :(( ;D
    pasuje Ci ten rózowy kolor i podoba mi się ootd. Widać, że w zimie wyglądasz kwitnąco :D

    Zapraszam na mojego bloga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie już wiesz :D a dlaczego? Bo ja Ci powiedziałam ( napisałam ;D )
      Dziękuję bardzo, kocham zimę <3

      Usuń
  2. Bardzo ładne zdjęcia! Świetny klimat zimowy :) Masz świetną kurtkę :) Pozdrawiam cieplutko 🙂

    OdpowiedzUsuń
  3. Rzeczywiście śnieżnie tu u Ciebie :D choć u mnie również nadal zima Zdjęcia są śliczne - jak ja Ci zazdroszczę tych cudnych, długich włosów! Miłęgo weekendu życzę :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety połowa tego śniegu już zniknęła :( Dziękuję! <3
      ja także Ci życzę miłego weekendu <3

      Usuń
  4. Lubię zakupy w Pepco, można tam znaleźć ciekawe rzeczy, odkopać skarby, jakich by się człowiek nie spodziewał :D Co prawda kurtki ani ubrań (poza rajstopami i kapciami w króliki!) nigdy tam nie kupiłam, ale widziałam. Coś mi się wierzyć nie chce, że jest ciepła, choć sądząc po Twojej radości, tak właśnie jest. Mimo całego uroku sesji, ja wciąż pozostaję antyzimowa i czekam na rozpogodzenie! Wolę czytać o sukienkach :D CytrynoweLove ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, też lubię tam zaglądać :)
      Dziękuję za miłe słowa ;D Miałam jednak odrobinę nadziei że zmienię Twój stosunek do zimy dzięki tym fotkom :D Ale nie udało się jeszcze xD
      Byle do wiosny to będą sukienki ;)

      Usuń
  5. Świetnie wyglądasz kochana! U mnie niestety śniegu brak :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :) U mnie już też tylko resztki :(

      Usuń
  6. Też właśnie planowałam zdjęcia w takiej burzy śnieżnej, ale nie miał mi kto zrobić :( A za trzy dni wszystko się roztopiło :( Zazdroszczę Ci, bo to wszystko białe w tle, jest takie magiczne <3
    Pozdrawiam cieplutko, KINGA na Wieszaku ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Sliczne zdjecia :) Podoba mi sie kurtka i ten lekki roz czapki i rekawiczek fajnie laczy sie z zielenia kurtki :)
    Ja lubie snieg jesli trwa jakis tydzien, tyle starczy, pozniej chce wiosne i lato :D

    Pozdrawiam ^^i zapraszam do rozdania, ktore odbywa sie na moim blogu ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :) No ja lubię zimę taką prawdziwą że grudzień, styczeń i luty :)

      Usuń
  8. Ja mie jestem fanka zimy . Ale w góra czy w święta zima dodaje uroku .
    Mam koleżankę która jest morsem. ;p bierze udział w takich imprezach.
    Ładna kurtka :)
    Ps dlatego w sobotę w końcu idę ma pizzę ostatni raz jadłam ja jakies 3 miesiące temu :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurczę zawsze zastanawia mnie jak to jest być morsem i wchodzić do lodowatej wody :D
      Dziękuję! <3
      Polecam, ja dzisiaj upiekła swoją pizzę :)

      Usuń
    2. Musisz kiedys spróbować. Mnie nie to nie bawi , bo jestem strasznym zmarzluchem .

      Usuń
  9. Jak zwykle ślicznie wyglądasz bardzo mi się podoba czapka oraz rękawiczki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piątek rondzie który zazwyczaj spędzam w pracy. Chociaż wczoraj to ze siedzenia juz mnie zupa bolała. Wieczorem wpadł po mnie chłopak a więc reszta wieczoru zleciala

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale fajnie wyglądasz :) Super kolor parki ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jejku ile śniegu piękna sceneria u mnie słonecznie i śniegu zupełnie brak. Piękna stylizacja wszystko ładnie się prezentuję. Zawsze chciałam mieć takie rękawiczki jak masz Ty.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie też już tego śniegu nie ma :(
      Dziękuję ! <3

      Usuń
  13. Bardzo ładna parka i trapery. ;) Ja Dzień Pizzy uczciłam w piątek. :D
    Lubię tę piosenkę. :)
    Pozdrowionka! :*

    OdpowiedzUsuń
  14. U Ciebie wciąż zimowo, a u mnie śnieg już dawno stopniał. Bardzo lubię zakupy w Pepco, ale ich ubraniami ostatnio jestem mocno zawiedziona. Nawet dla maluszków wszystko mają sztuczne... Sinsay na szczęście wciąż trzyma poziom (i niskie ceny).

    Miye's Imaginations ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jak napisałam zdjęcia zrobiłam pod koniec stycznia kiedy padał śnieg. Teraz już go prawie nie ma, dzisiaj padał deszcz :(
      Tą kurtkę kupiłam w 2014 roku, jak na Pepco jakościowo jest super. Ale to prawda Sinsay zdecydowanie trzyma poziom, lubię tam zaglądać :)

      Usuń
  15. W moich rodzinnych Suwałkach podobnie jak u Ciebie - biało. Jednak od kilku dni mamy plusową temperaturę i robi się jezioro - chciałabym, żeby zima potrwała jeszcze z miesiąc, ale taka z minusową temperaturą i słoneczkiem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie niestety już śniegu brak :( A też bym chciała jeszcze żeby ten miesiąc był zimowy.

      Usuń
  16. Piekną tam zime miałaś :) U mnie ostatni śnieg stopniał jakieś 3 tygodnie temu. Teraz temperatura jest na plusie i przez 2 dni świeciło piekne słoneczko :) O dniu pizzy słyszałam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. swietny zimowy klimat. dzis u mnie juz tego nie ma , naszczescie spadł deszcz :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Zima nie jest da mnie. Ja nie mogę doczekać się pierwszych cieplutkich wiosennych dni. Mimo wszystko te pudrowe rękawiczki i czapeczka idealne. Uwielbiam kolor pudrowego różu <3

    OdpowiedzUsuń

Witaj, cieszę się, że tutaj jesteś i bierzesz udział w komentarzowej konwersacji. Jednak pamiętaj o jednym: Jeśli jesteś blogerem liczę na to, że napiszesz więcej jak jedno słowo. Dziękuję Ci za poświęcony czas. Odwiedzam blogi komentujących.

POLECANE WPISY