sobota, 23 lutego 2019

kosmetyczni ulubieńcy miesiąca - Luty 2019



Hejka! ❤

Zbliżamy się do końca miesiąca, pora więc na post z serii ulubieńcy miesiąca. Tym razem nie będzie to wpis jakie dotychczas dodawałam o tej tematyce. Będzie to post poświęcony tylko i wyłącznie kosmetycznym ulubieńcom miesiąca, a są nimi 3 produkty do pielęgnacji włosów, o których pokrótce Wam dzisiaj opowiem. 


Dodam, że wszystkie te produkty to totalna nowość w mojej kosmetyczce ❤


Szampon advance Techniques AVON


Luksusowy szampon regenerująco- ochronny . 10 korzyści dla Twoich włosów. Właściwie ten szampon dostałam jako Gwiazdkowy prezent, ale to dopiero teraz w Lutym coraz częściej myłam nim włosy. Po umyciu tym szamponem włosy są lekkie, puszyste i gładkie. Szampon posiada delikatny i przyjemny zapach co tylko utwierdza mnie w przekonaniu, że jest naprawdę godzien wszelkiej uwagi no i oczywiście polecenia ! ;-)


Na promocji szampon kosztuje 9,99 zł ( mniejsza pojemność bo 250 ml) a bez promocji ok. 25 zł.


Spray ułatwiający rozczesywanie włosów
  


Posiadając tak długie włosy muszę liczyć się z tym, że będzie dość trudno jest dokładnie rozczesać. Ale z pomocą przyszedł mi spray ułatwiający rozczesywanie Isana Kids. Chociaż jest on dla dzieci to myślę, że stosować go może każdy. Zresztą zawsze uważałam, że niektóre kosmetyki dla najmłodszych są też idealne dla dorosłych. Po tym spray'u włosy czeszą się wręcz doskonale, szczotka ich nie szarpie, nie niszczy a moje włosy dodatkowo pięknie pachną owocami. 

Spray ułatwiający rozczesywanie włosów Isana Kids działa pielęgnująco i oczarowuje swoim owocowym zapachem. Składniki pielęgnujące na bazie protein jedwabiu zachowują naturalną strukturę i nawilżenie włosów dzieci ( i nie tylko ) ułatwiając rozczesywanie. Spray można używać zarówno na suche jak i na mokre włosy bez ryzyka  ich sklejania.  Spray kosztuje ok. 8 zł i jest dostępny w drogerii Rossmann.  Bez konserwantów i parabenów. Testowany dermatologicznie. 

Szczotka do włosów Sinsay



Szczotkę kupiłam dość spontanicznie podczas zakupów w Sinsay na początku Lutego. Szybko zyskała moją sympatię. Po pierwsze pięknie wygląda, różowy kolor z białym motywującym napisem to coś co lubię. Po drugie ładnie czesze moje włosy, nie szarpie ich i nie niszczy. Po trzecie kosztowała niecałe 15 zł. 


PS. Znacie któryś z tych kosmetyków? 

❤❤❤

35 komentarzy:

  1. Chętnie kupię mojej córce spray do rozczesywania włosów. Nawet nie wiedziałam, że Isana ma go w ofercie. Mam nadzieję, że i u nas się sprawdzi bo ostatnio córka coś niechetna do czesania i robienia fryzur. Rozczesywanie włosów po umyciu też nie należy do jej ulubionych zajęć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie. Ale tak jak napisałam u dorosłych też się sprawdza :) Też o tym nie wiedziałam, ale poprosiłam panią ekspedientkę o pomoc i pomogła mi go znaleźć. Jest naprawdę świetny i myślę, że Twoja córka polubi czesanie włosów :)

      Usuń
  2. Nie używam produktów przeznaczonych specjalnie do ułatwienia rozczesywania włosów, a włosy rozczesuję grzebieniem z szeroko rozstawionymi ząbkami, szczotki mnie nie przekonują, bo włosy łatwo się w nie wplątują, ale Twoja wygląda bardzo ładnie. ;)
    Buziaki! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też do tej pory ich nie stosowałam, ale moje włosy są mega długie i trudno jest jest nawet grzebieniem delikatnie rozczesać. Co do szczotki to jestem w niej mega zakochana :D
      buziole :*

      Usuń
  3. Te szczotki podobno są super, u mnie ciężko z ulubieńcami miesiąca bo rzadko testuje nowe kosmetyki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetne są :) też rzadko testuję coś nowego

      Usuń
  4. u mnie tez taki spray byłby mile widziany. MAm włosy długie do pasa i potrafią być dość kłoptliwe. Jednak jesli chodzi o wlosy corki to nie wiem czy bym go użyła, najpierw musiałabym sprawdzić skład. CZy są tam PEGi lub parabeny? jestem bardzo ciekawa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, spray jest testowany dermatologicznie i nie zawiera konserwantów ani parabenów :)

      Usuń
  5. Bardzo zaciekawił mnie ten szampon z Avon. Ma piękne opakowanie :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaki uroczy spray, skoro sie sprawdza i u dorosłych to moze moze kiedyś ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Moja córka ma ten spray :) ale przyznam że sama go czasem używam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. O, nie wiedziałam, że Isana ma taki spray. Już dawno byłby gościem u mnie w domu. Zarówno mnie by się przydał jak i córkom. Na pewno wypróbujemy!

    Miye's Imaginations ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie znam żadnego z tych kosmetyków. Teraz staram się uzywać bardziej naturalnych produktów. Szampon i odzywkę mam od firmy BasicLab, a dodatkowo nakładam na włosy przed każdym myciem olejek kameliowy :) Staram sie nie kupować kosmetyków zawierających silne środki powierzchniowo-czynne.

    OdpowiedzUsuń
  10. No ma ma :D Polecam naprawdę warto go kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Z chęcią bym przetestowała ten spray do włosów. :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  12. A ja mam bardzo mieszane uczucia co do marki ISANA. Z jednej strony są to tanie kosmetyki, które można bez problemu kupić w drogerii. Z drugiej stosowałam już kilka produktów (ostatnio spray termoochronny) i się zawiodłam. Jakość pozostawia wiele do życzenia i chociaż nie były to duże wydatki, żałowałam ich. Nie wiem, jak sprawdziłby się ten spray (a mam kłopoty z rozczesywaniem włosów, więc to akurat coś dla mnie), ale jestem sceptycznie zastawiona. Za to szczotka totalnie mnie urzekła, już kiedyś o niej pisałaś i mocno zapadła mi w pamięć :) Pozdrowionka! CytrynoweLove ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, czasami można się zawieźć na Isanie, ale czasami też pozytywnie zaskakuje. Dobrze, że chociaż te kosmetyki nie są jakieś mega drogie, ale tak jak piszesz jednak ta jakość mimo małej ceny też powinna jako taka być :) Ale fajnie, że szczotka Ci się podoba :) Ja jestem w niej totalnie zakochana po uszy :D
      pozdrawiam

      Usuń
  13. nie znam żadnego z tych produktów. Jeśli chodzi o odżywki , które ułatwiają rozczesywanie włosów to muszę zakupić, bo moje czasem rozczesać jest po prostu masakra :p ta szczotka mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten spray jest świetny :) Polecam Ci go Kochana :) U mnie też niestety jest zawsze problem z rozczesaniem.

      Usuń
  14. Dla mnie wszystkie pokazane przez Ciebie są totalną nowością którą nie miałam okazji jeszcze poznać. Najchętniej kupiłabym tą szczotkę wygląda bardzo fajnie i wydaje mi się że moje włosy mogłyby ją polubić.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja niestety nie zam żadnego z tych kosmetyków ale kończy mi się odżywka w spreju do włosów i chyba się skuszę na tą isane, ze względu na recenzję i opakowanie <3

    https://myraibowworld1997.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że Twoje włosy w pełni go zaakceptują :)

      Usuń
  16. I love the pink brush with the positive message on the back.

    www.fashionradi.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Kosmetyków nie znam, ale kwiatki na głowę i szczotka do włosów cudo ! Uwielbiam takie gadżety <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Szukam dobrego sprayu do rozczesywania włosow dla mojej córki. Nie wiedziałam że Isana ma go w swojej kolekcji i chętnie go kupię. Od dawna mamy problem z czesaniem jej długich i delikatnych włosków.

    OdpowiedzUsuń
  19. Nigdy nie miałam tych produktów, ani tej szczotki, fajnie, że się u Ciebie sprawdzają :D Sprayu do rozczesywania nie potrzebuję, nie mam takich problemów na szczęście, a zamiast tradycyjnej szczotki wolę drewniany grzebień :D

    OdpowiedzUsuń
  20. po markę Isana rzadko sięgam ale uroczy jest ten spray i szczotka

    OdpowiedzUsuń

Witaj, cieszę się, że tutaj jesteś i bierzesz udział w komentarzowej konwersacji. Jednak pamiętaj o jednym: Jeśli jesteś blogerem liczę na to, że napiszesz więcej jak jedno słowo. Dziękuję Ci za poświęcony czas. Odwiedzam blogi komentujących.

POLECANE WPISY