czwartek, 20 stycznia 2022

zimowa bajka

 Witajcie Drodzy Czytelnicy! 

Niesamowite, dziś dwudziesty dzień stycznia. To już dwadzieścia dni Nowego 2022 Roku. Jak wyglądały te dni, jakimi wspomnieniami je zapisaliśmy niech pozostanie naszą tajemnicą. Ja mogę rzec, że styczeń jest dla mnie taki pomiędzy dobry a zły może jeszcze wiele się zmienić w ciągu jedenastu dni, oczywiście taką mam nadzieję. Dziś rozebraliśmy choinkę oraz schowałam wszystkie świąteczne dekoracje. Przyznam było mi trochę przykro, ale taka jest niestety kolej rzeczy. W międzyczasie cieszę się zimą, dziś znów zawitał do nas śnieg z czego ogromnie się cieszę. Świat skąpany w bieli wygląda o wiele lepiej jak nagość gałęzi i szarość od pochmurnego nieba. Chociaż Wiecie co? Ja lubię też takie nostalgiczne dni, klimatyczne, tajemnicze... Wracając do zimy to dzisiejsze zdjęcia są z grudnia, kiedy to był pierwszy prawdziwy atak zimy. Ubrałam na siebie mojego ulubieńca - pudrowe futerko z Reserved które upolowałam rok temu na wyprzedaży. Jest milutkie, cieplutkie i tak ładnie współgra z bielą śniegu... 














futerko / Reserved
czapka, szalik / Sinsay
spodnie / targowisko miejskie
buty / Deichmann
rękawiczki / TXM
***

62 komentarze:

  1. Świetne jest te futerko. Ja dzisiaj też pochowałam ostatnie ozdoby!

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie ten początek stycznia tak umknął, że nie wiem sama, gdzie się podział.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne zdjęcia :) bardzo milutkie futerko, świetny kolor, podobnie jak kurtka w poprzednich wpisach w kolorze pudrowego różu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Już chciałam mówić, że u mnie też sypnął śnieg ale nie aż tyle. Teraz czytam, że to zdjęcia z grudnia :). Piękne to pudrowe futerko <3. Życzę, żeby reszta stycznia była jak najbardziej pozytywna :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie wczoraj przeszła istna burza śnieżna :D
      Dziękuję bardzo :*

      Usuń
  5. Bardzo fajne futerko, piękne zimowe zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaki piękny płaszczyk. Do twarzy ci w takim kolorze.

    OdpowiedzUsuń
  7. Cześć! :)
    Styczeń leci jak szalony, nie mogę uwierzyć, że za chwilkę już luty! Mam nadzieję, że reszta dni będzie dla Ciebie o wiele przyjemniejsza niż poprzednie. Trzymam kciuki! :)
    Odrobina nostalgii nikomu nie zaszkodzi ;) Ale elegancko nam dzisiaj nasypało znowu! :D Choć ten silny wiatr i alerty pogodowe mogłyby odpuścić :D
    Pięknie wyglądasz w tym futerku :)
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć :)
      Dokładnie zaraz luty :)
      Też mam taką nadzieję, że będzie lepiej :)

      Zdecydowanie to fakt, nostalgia nie jest zła :)

      Dokładnie, wróciła prawdziwą zima :)

      Dziękuję bardzo :*

      Też pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  8. Bardzo podoba mi się ta propozycja płaszczyka, jest naprawdę świetny i ładny.

    OdpowiedzUsuń
  9. Moja córka z chęcią by taki płaszczyk przygarnęła - obecnie przechodzi fazę, ze wszystko co miękkie, puchate, włochate jest fajne. Dla mnie ogólnie czas za szybko leci.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to musisz jej koniecznie kupić :)

      Też tak uważam.

      Usuń
  10. Świetne jest to futerko (płaszczyk)! Wyglądasz super. Ja ostatnio też rozebrałam swoją choinkę. Zawsze mi szkoda to robić bo uwielbiam ten świąteczny klimat. Już nie mogę doczekać się kolejnych świąt. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :)
      Też nie mogę się doczekać kolejnych świąt, bo kocham świąteczny klimat :)

      Usuń
  11. Oh what a lovely post! You look amazing girl :)


    Please check out my latest post, too? I'd love to hear something from you! And maybe we can follow each other, too? :)
    www.cielofernando.com
    FACEBOOK | INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  12. rozjaśniasz zimę takim zestawem!

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękna sceneria i ekstra futerko :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo podoba mi się ten blog. Na ten blog na pewno wrócę.

    OdpowiedzUsuń
  15. U nas znów dziś sypnęło i od razu zrobiło się piękniej :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zimą tworzy prawdziwy bajkowy klimat.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale bajka! Pięknie się komponujesz w tym cichym, zimowym lesie. Jest tak puchato i błękitnie a Twoje futerko doskonale pasuje do zimowych barw :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczne jest to futerko :D U mnie prawdziwy atak zimy nadszedł niedawno, także jest tak biało jak na Twoich zdjęciach :D Ja dekoracje świąteczne będę ściągała na początku lutego :) Mam nadzieję, że pierwszy miesiąc tego roku będziesz mimo wszystko miło wspominała :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)

      U mnie też był atak zimy i jest cudownie biało :)

      Ja już to zrobiłam, jakoś już nie czuje klimatu świąt.

      Też mam taką nadzieję :)

      Pozdrawiam

      Usuń
  19. Ale bajecznie ten zimowy klimat i super stylówka

    OdpowiedzUsuń
  20. U nas też śniegu napadało. Zimą najlepiej smakuje gorąca herbatka:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cudnie :) O tak zimą, herbatka to podstawa by się rozgrzać :)

      Usuń
  21. Już nie masz choinki? Oj ja trzymam ją do końca okresu świątecznego. Chcę się nią długo nacieszyć, tym bardziej, że w te święta ubieraliśmy ją na ostatnią chwilę - dwa dni przed gwiazdką.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam :D Wiesz kocham klimat świąt ale w tym roku jakoś tak już mi się to wszystko przejadło i musiałam rozebrać choinkę schować dekoracje itd. Może dlatego, że od 1 Niedzieli Adwentu już je wystawiłam na półkach? :) Choinkę ubraliśmy 23 grudnia, postała do 20 stycznia :) Tak więc nie jest źle :)

      Usuń
    2. Rozumiem, u mnie też te święta nie były takie, jak zawsze, nawet dekoracji świątecznych było mniej, niż zwykle. No, ale jeszcze wszystko jest i cieszy oko. :)

      Usuń
  22. Też nie mogę uwierzyć, że pierwszy miesiąc tego roku powoli dobiega już końca. No, ale cóż...czas szybko leci.

    Co do Twojej stylizacji to bardzo do twarzy Ci w tym futerku. Ładnie w nim wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czas zasuwa jak mały samochód :D
      Dokładnie, luty za pasem :D

      Dziękuję :)

      Usuń
  23. Przypomniałaś mi, że trzeba pochować ozdoby świąteczne. Jakoś do tej pory nie uświadomiłam sobie, że hej już po świętach. Faktycznie szybko to zleciało! U mnie niestety te 20 dni minęły na chorowaniu, bo na początku roku byłam w Portugalii i przywiozłam ze sobą jakieś przeziębienie (nie covid na szczęście, bo robiłam testy :D) i tak ono siedzi ze mną do dzisiaj! Swoją drogą to przepiękne zdjęcia, jak w krainie z bajki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak już można, chyba, że schcesz do 2 lutego to nie ma problemu :)

      Jej, to zdrowia życzę dużo :*

      Ściskam mocno

      Usuń
  24. Ja choinkę już rozebrałam dawno :D Nowy Rok zaczęłam z przytupem i spełniłam jedno ze swoich marzeń, które odkładałam odkąd zaczęłam blogować, czyli zakupiłam wreszcie lustrzankę. Teraz muszę nauczyć się ją obsługiwać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My w czwartek :)
      Jej gratuluję Ci i życzę byś tym aparatem szybko nauczyła się obsługiwać i z radością wykonywać nim zdjęcia :)

      Pozdrawiam

      Usuń
  25. ..witam Cię Iwettko 💖
    ..cudownie jest u Ciebie, uwielbiam taką zimę, gdy jest tak bielusieńko i pięknie!
    ..prześlicznie wyglądasz w swoim pudrowym futerku, cudna jesteś Ty i Twoja stylizacja (super dodatki urocza czapka, szalik i oczywiście rękawiczki) ❤
    ..ostatnio u mnie były śnieżne zamiecie, pierwszy raz w życiu 'uczestniczyłam' w takim niezwykłym zjawisku, wracałam z pracy, wysiadłam z autobusu, a kiedy szłam przez park rozpętała się burza śnieżna .. miałam ok 400 m do domu, a wydawało mi się, że znacznie więcej.. to było tak niesamowite i trochę przerażające doznanie, bo prawie nic nie było widać, wiał straszny wicher, padał gęsty śnieg i wystąpiło gradobicie, co jest nietypowe zimą i waliły pioruny! ;)

    - pozdrawiam cieplutko, ściskam mocno, życzę Ci moc cudowności Kochana :*


    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Aniu :*

      Dziękuję Ci za moc miłych słów, jesteś takich dobrym Duszkiem <3

      U mnie też ostatnio przeszła burza śnieżna, były pioruny i zamieć. Nigdy czegoś takiego nie widziałam w styczniu w dodatku grzmiało ma północy...

      Pozdrawiam serdecznie, ściskam mocno i życzę Ci moc wspaniałych chwil każdego dnia :**

      Usuń
  26. Pięknie wyglądasz w tym zestawie :) Futerko cudne! Marzy mi się takie, tylko dłuższe, bo niestety strasznie marznę od nóg :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie dziękuję :)
      Wiesz mi też się takie marzy, tak bardzo w stylu retro futerko za kolana a do tego toczek na głowę i stylizacja rodem z dwudizestolecia międzywojennego gotowa :)

      Usuń
  27. Kolor futerka zmieniam na miętowy i natychmiast czuję, że dobrze by mi pasował na zimowe spacery. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akurat miętowego nie widziałam ale było w kolorze zielonym też :)

      Usuń
  28. Hejka, Iwetto! ;)

    Masz wspaniałe futerko. Nie dość, że wygląda świetnie, to pewnie jest milusie w dotyku. <3 Cudny kolorek. <3

    U mnie tez spadł śnieg i korzystając z okazji wybrałam się dzisiaj na pierwsze zimowe zdjęcia. ;)

    Dużej choinki w pokoju rodziców już nie ma, ale u mnie została jeszcze mniejsza. Ciężko się rozstać. :D

    Życzę Ci udanej końcówki stycznia! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Moniko :)

      Pięknie Ci dziękuję :) Bardzo mi miło :)

      Wspaniale, super, że i do Ciebie zima zawitała :) na pewno zdjęciami pochwalisz się na blogu? :)

      U mnie został już tylko skrzat w pokoju. Mi dość łatwo to rozstanie przyszło bo jakoś już nie czułam klimatu świąt. Rok temu choinka stała do 1 lutego w tym do 20 stycznia.

      Dziękuję Kochana, miłego dnia i miłej końcówki stycznia :*

      Usuń
  29. Super dobierasz ciuchy, naprawde. Sliczne to futerko. Sceneria tez ekstra. Zima w lesie ma urok.

    OdpowiedzUsuń

Witaj, cieszę się, że tutaj jesteś i bierzesz udział w komentarzowej konwersacji. Jednak pamiętaj o jednym: Jeśli jesteś blogerem liczę na to, że napiszesz więcej jak jedno słowo. Dziękuję Ci za poświęcony czas. Odwiedzam blogi komentujących.

POLECANE WPISY