niedziela, 10 października 2021

jesień w kratkę

 Witajcie Kochani Czytelnicy! 

Moja jesień pachnie cynamonem, jabłkami i dynią. Ostatnio wyczarowałam ciasto dyniowe. Jeszcze nigdy nie jadłam ciasta z dynią dlatego też moje pierwsze spotkanie z owym smakołykiem było naprawdę bardzo udane. W dodatku słodzone cukrem trzcinowym, który uwielbiam zarówno w domowych ciastach jak i dodawać do herbaty. A propo herbaty-ostatnio zrobiłam sobie taką pyszną, jesienną, na pewno wspomnę o niej w poście o ulubieńcach miesiąca. A Wy jakie herbaty najczęściej pijecie jesienią? Dajcie znać, ściskam mocno 







płaszcz / Cropp
beret i szalik / Sinsay
torba i spodnie / Sinsay
buty / Deichmann 
***

68 komentarzy:

  1. Tej jesieni krata jest bardzo modna.

    OdpowiedzUsuń
  2. I like so much your Fall outfit. That coat look amazing.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie przepadam za smakowymi herbatami, więc przez cały rok pijam zwykłą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja za gotowymi kupnymi też nie, dlatego sama sobie robię rozgrzewającą herbatkę z różnymi dodatkami :)

      Usuń
  4. Jesienią zazwyczaj piję herbaty owocowe z sokiem, cytryną lub miodem :D
    Super stylizacja! Podoba mi się płaszczyk :D Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetnie :)
      Dziękuję bardzo i też pozdrawiam

      Usuń
  5. Pięknie połączyłaś ten płaszcz z dodatkami :) Jest stylowo i jesiennie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale Ci ładnie w tym płaszczyku! Super look! Ja ostatnio bardzo lubię herbatę zieloną, jaśminową. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :)

      Ooo nigdy takiej herbatki nie piłam :)

      Usuń
  7. Bardzo lubię berety ; ) Super stylizacja : ) typowa jesienna
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie i szykownie wyglądasz! Ten płaszczyk jest świetny<3
    Co do herbat to ja najczęściej piję zieloną albo yerbę, ale jesienią lubię też rooibos:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :)

      Yerbę i rooibos i ja musze spróbować :)

      Usuń
  9. Bardzo lubię kratę zwłaszcza jesienią. Co do herbat to obecnie króluje u mnie czarna z goździkami i pomarańczą

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też :)
      Uwielbiam taką herbatkę, często ją sobie robię :)

      Usuń
  10. Ten miodowy szal bardzo Ci pasuje!

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie wyglądasz :D Moje ulubione jesienne napoje to gorąca czekolada oraz herbatka imbirowa z dodatkami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Jeju kocham gorącą czekoladę :)

      Usuń
  12. Cudny look . Pyszności ciasto dyniowe

    OdpowiedzUsuń
  13. cudowny zestaw, właśnie taka jasień podoba mi się najbardziej, ciepła i urocza ;-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny ten płaszczyk. Taki w jesiennej szafie zawsze się przydaje. Bardzo mi się podoba Twój szal- mój ulubiony jesinny kolor :) A co do jesiennej herbaty to ja właśnie piję zieloną z dodakiem pigwowca z mojego ogródka :) Pyszna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :)
      Zdecydowanie to płaszczyk idealny na jesień :)
      Ja też lubię ten kolor :)

      O mniam. Nigdy takiej nie piłam :)

      Usuń
  15. Zdecydowanie mój styl :) tylko torebkę zamieniłabym na plecak bo mi tak wygodniej

    OdpowiedzUsuń
  16. Kochana, na tych zdjęciach wyglądasz jak Paryżanka- przepięknie :)
    śliczne jesienne zdjęcia i równie piękna stylizacja :)
    Herbate pijam zwykłą, czasami cytrynową ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :* miło mi :)
      Herbata czarna rządzi :)

      Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  17. Moje ulubione połączenie :) Płaszcz w kratę oraz miodowy szal lub sweterek :)

    OdpowiedzUsuń
  18. ..Iwetto, znakomita jest Twoja stylizacja jesienna.. piękny płaszczyk, ślicznie w nim wyglądasz.. beret bardzo Ci pasuje i ten miodowy szalik.. zdjęcia są świetne! ..cudownie Ci we wszystkim, jesteś mega fantastyczna ze swoim uroczym uśmiechem <3
    ..narobiłaś mi smaku Kochana swoim dyniowym ciastem, koniecznie muszę upiec ;)
    ..uwielbiam herbatę i piję kilka dziennie w zależności od nastroju i smaku :)

    - ściskam najserdeczniej, życzę Ci moc pięknych chwil każdego dnia :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci pięknie Aniu :) Jest mi zawsze miło czytać komentarze od Ciebie <3 Są pełne ciepła <3

      Upiecz upiecz, jest pyszne :)
      Ja też serdecznie Cię ściskam, cudowności życzę <3

      Usuń
  19. Ale piękna stylizacja. Szczególnie ten płaszczyk skradł moje serce. Ja ostatnio kupiłam spódniczkę w kratkę i jestem nią zachwycona.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo <3 Kratka jest na topie, Twoja spódniczka musi być piękna :)

      Usuń
  20. Wyglądasz super! Sama mam szalik w podobnym kolorze ;) Chyba czas wyciągnąć go z szafy! ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo ładnie wyglądasz w tym płaszczu <3
    Ja nigdy nie jadłam ciasta z dynią, więc z chęcią bym spróbowała. A herbaty lubię różne i to chyba wszystko zależy od nastroju ;) Pije smakowe standardowe, czasami zdarzą się jakieś wymyślne smaki. Później lubię pić zwykłą czarną herbatę z miodem i cytryną, a jeszcze innym razem wybieram herbatę ziołową :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję <3

      Polecam zrobić, wiesz pojawi się przepis na blogu Garnuszek i Foremka, ale to trzeba chwilę poczekać :)

      Ja najbardziej lubię czarną liściastą i sama sobie dodatki wymyślam :)

      Usuń
  22. Pięknie wyglądasz kochana. Śliczny masz ten płaszcz, sama rozglądam się za podobnym :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ślicznie wyglądasz :) płaszcz jest piękny, a w zestawie z szalikiem jeszcze fajniej się prezentuje :) pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo <3

      ja też serdecznie pozdrawiam

      Usuń
  24. Też nigdy nie jadłam ciasta z dyni, jestem ciekawa jak smakuje. Jesienią najbardziej lubię pić herbatę z pigwą, bardzo dobra jest 😊 piękny strój 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też, dlatego upiekłam ostatnio i było bardzo smaczne :)

      Muszę spróbować, każdy o niej mówi :) dziękuję :)

      Usuń
  25. You look so gorgeous! Thanks for sharing.

    Abdel | Infinitely Posh.

    OdpowiedzUsuń
  26. Kocham berety, ale nie na sobie :D i sama mam zamiar upiec ciasto dyniowe, bo na razie z dyni udało mi się wypić tylko kawę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja kocham i na sobie też :)
      Musisz upiec, jest pyszne :)

      Usuń
  27. Świetny ten płaszczyk!
    Herbat u nas pod dostatkiem przeróżnych. Ostatnio odkryłam cudowną herbatę deserową "Spacer po Warszawie". Jesienią i zimą czasem robię czarną herbatę z dodatkiem pomarańczy, rozmarynu i soku malinowego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)

      Wow, wdzięczna nazwa dla herbatki :) Podoba mi się :)

      Usuń
  28. super zdjęcia, uwielbiam kratkę:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo lubię kratę :-)

    OdpowiedzUsuń
  30. Love this outfit on you!

    OdpowiedzUsuń

Witaj, cieszę się, że tutaj jesteś i bierzesz udział w komentarzowej konwersacji. Jednak pamiętaj o jednym: Jeśli jesteś blogerem liczę na to, że napiszesz więcej jak jedno słowo. Dziękuję Ci za poświęcony czas. Odwiedzam blogi komentujących.

POLECANE WPISY