środa, 5 stycznia 2022

moje ulubione stylizacje 2021 roku

 Cześć Kochani Moi !

Pomysł na dzisiejszy post przyszedł mi do głowy bardzo spontanicznie a mianowicie kładłam się już spać i w głowie zaświtała myśl. Wymyśliłam sobie, że pokażę Wam moje ulubione stylizacje z 2021 roku. Wiadomo, że ja lubię je wszystkie ale tak dodać tyle zdjęć to wpis nie miałby końca.Będzie tylko 12 zdjęć jedno na każdy miesiąc ubiegłego już roku. Mam słabość do ubrań, do tych wszystkich kombinacji modowych jakie wymyśliłam. Już teraz w mojej głowie są pomysły na nowe stylizacje, mam tylko nadzieję, że uda mi się je zrealizować. Dużo zależy też od pogody,mojego samopoczucia ale też ubrań. Tak tak, ubrania też mają znaczenie bo czasem coś co ogromnie lubię jakoś tak niefajnie na mnie leży, właśnie takie dni też miewam. Są i takie, że mam ochotę wyrzucić wszystko z szafy bo mi przeszkadza, tak właśnie kobieta zmienną jest. Od 4 lat staram się mieć dość minimalistyczną szafę, stawiam bardziej na klasyki aniżeli ślepo podążam za modą. 


STYCZEŃ 

Styczeń 2021 przywitał nas jesiennie ale 13 stycznia pojawił się śnieg. Przysypał wszystko dookoła a sceneria była wręcz idealna do robienia zdjęć. Moją ulubioną stylizacją jest ta w płaszczu w kratkę a do tego czarne dodatki w postaci czapki, rękawiczek, butów i legginsów. Dodatkowo miałam na sobie czarną sukienkę z golfem pod spodem. Całość wyszła klasyczna czyli tak jak lubię najbardziej a więcej zdjęć znajdziecie tutaj


LUTY

Luty także był bardzo zimowy, właśnie taki jaki powinien być jednak wybrałam stylizację której zdjęcia były robione w domu. Krótki ale ciepły sweterek stał się moim ulubieńcem minionego roku dlatego też postawiłam na jego zdjęcie jako ulubiona stylizacja lutego. W połączeniu z białym golfem i dżinsami tworzy świetną kombinację na co dzień i nie tylko. Link tutaj


MARZEC 

Wiosna długo kazała na siebie czekać w 2021 roku. Przez większą część marca i kwietnia było zimno a nawet zdarzyło się, że padał śnieg. Nie mogłam się doczekać lżejszych stylizacji i momentu kiedy będę mogła wskoczyć w swój beżowy płaszczyk. Udało się wreszcie w połowie marca, mogłam go założyć a do niego spodnie w kratę, glany, biały golf i czapkę z daszkiem. Uroku dodaje czarna torebka i to właśnie ta stylizacja jest moją ulubioną z 3 miesiąca 2021 roku.  Więcej zdjęć tutaj


KWIECIEŃ 

W kwietniu pogoda była jeszcze bardziej zmienna niż kobieta dlatego też długo musiałam czekać na to by założyć tak lekkie ubrania jakie mam na sobie na zdjęciu.  Dżinsy mom, różowa koszulka, mój ulubiony beżowy płaszcz i białe sportowe buty. Włosy zwieńczyła opaska a smaczku dodała czarna torebka. Tak to zdecydowanie moja ulubiona stylizacja z miesiąca kwietnia. Więcej zdjęć tutaj


MAJ

Maj kiedyś bardzo kochały obie moje śp. babcie. W sumie ja też mam słabość do tego miesiąca bo wszystko jest takie soczyście zielone, kwitnie i budzi się ze snu. Maj to niesamowity miesiąc, kolorowy, radosny. Moją ulubioną stylizacją z tego miesiąca jest ta ze spódniczką w groszki, dżinsową kurtką i fioletową koszulką. W dodatku zdjęcia robione na tle kwitnącej jabłoni, nie mogło być inaczej by nie skradły mojego serca. Więcej zdjęć tutaj


CZERWIEC 

Moim marzeniem była sukienka w stokrotki, mam słabość do tych uroczych małych kwiatuszków nawet nie wiecie jak wielką. Oczywiście uwielbiam słoneczniki i żaden kwiatek ich nie przebije to jednak stokrotki też mają to coś co mnie ku nim skłania. Tak więc sukienka była moim marzeniem i udało się. Zakupiłam taką jaką chciałam, plus sweterek idealnie do niej pasujący. Dlatego też taką kombinacja jest moją ulubienicą miesiąca czerwca 2021 :) Więcej zdjęć tutaj


LIPIEC

I dotarłam do miesiąca w którym nastąpiła zmiana fryzury. Do dziś podziwiam swoją odwagę, że zdecydowałam się na tak mocne cięcie. Na pewno nie żałuję bo bardzo potrzebowałam tej zmiany. Ulubioną stylizacją miesiąca lipca jest połączenie koszuli w groszki z fioletowymi spodniami. Minimalistycznie tak jak lubię najbardziej. Więcej zdjęć tutaj


SIERPIEŃ 

Nie ma dla mnie miesiąca sierpnia bez zdjęć na tle belek słomy. W 2021 roku zrobiłam dwie sesje zdjęciowe z tymi akcentami ale to ta na tle sterty słomy jest moją ulubioną. W dodatku mam na sobie moją ulubioną sukienkę w stokrotki. Całość wyszła elegancka i dziewczęca a uroku dodane kapelusz i obowiązkowo przeciemnione okulary :) Więcej zdjęć tutaj


WRZESIEŃ 

Wrzesień to taki miesiąc przejścia z lata do jesieni. Pogoda bywa zmienna jak na wiosnę i w sumie czasem nie wiem jak mam się ubrać. Bywają dni ciepłe kiedy zakładam sukienkę ale bywają i takie kiedy ubieram spodnie i ciepłą kurtkę. Na szczęście podczas robienia tych zdjęć było ciepło i mogłam ubrać się tak a nie inaczej. Koszula z kokardą,  marynarka w kratkę, czarne spodnie i buty plus duża torebka. Wyszło elegancko ale nie nudno za sprawą torebki i botków. Więcej zdjęć tutaj


PAŹDZIERNIK

Długo czekałam na złote liście idealne do robienia jesiennych zdjęć. Zdrowie też za bardzo nie pozwalało mi na to by wychodzić na zewnątrz jak i pogoda która była chwilami dość straszna ( liczne wichury jakie przeszły w październiku). Moją ulubioną stylizacją z 10 miesiąca roku 2021 jest ta z czarną kurtką, dżinsami, miodowym sweterkiem i beretem w kolorze fuksji. Jest lekko i dziewczęco No i ciepło a jesienią to podstawa. Więcej zdjęć tutaj


LISTOPAD 

Uwielbiam swoje pudrowe futerko - płaszczyk ogromnie i cieszę się, że jest wielosezonowe. Idealne na wczesną wiosnę, na jesień i zimę. Pasuje niemalże do wszystkiego i wspaniale się w nim czuję. Moją ulubioną stylizacją z listopada 2021 jest właśnie ta z futerkiem, w spodniach w pepitkę, glanach i czapce z nitami. 
Więcej zdjęć  tutaj

GRUDZIEŃ 

Moją ulubioną stylizacją z grudnia jest ta ze świątecznym sweterkiem, jasnymi dżinsami i kapciami reniferami. Uwielbiam swetry z motywem świąt Bożego Narodzenia, mam 3 w swojej kolekcji ale w tym jakoś najwięcej chodziłam w grudniu. Więcej zdjęć tutaj.

***

Jak widziecie dość różne stylizacje były moimi ulubionymi w 2021 roku. Liczę na to, że w tym roku uda mi się wymyśleć coś jeszcze ciekawszego, pomysłów mam co nie miara mam nadzieję, że uda mi się je zrealizować. Pozdrawiam Was serdecznie i życzę , miłego popołudnia :) 

***

49 komentarzy:

  1. Najlepsze pomysły zawsze przychodzą w najmniej oczekiwanym momencie :D Ciekawa jestem, jakimi stylizacjami zaskoczysz nas w 2022 ;) Wszystkiego najlepszego w tym roku ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie :)
      Aby tylko pogoda dopisała to będę działać :)

      Dziękuję Amelko :* wszystkiego co najlepsze w Nowym Roku dla Ciebie :*

      Usuń
  2. Świetne stylizacje, pięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ciężko wybrać najładniejsza ;) wszystkie świetne :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne podsumowanie :) ciężko wybrać jedną stylizację, wszystkie bardzo mi się podobają :) pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo bardzo :*
      Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  5. Z pewnością wymyślisz wiele ciekawych stylizacji w tym roku. Te, które prezentujesz we wpisie są bardzo fajne. Można się nimi zainspirować :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz bardzo fajny kobiecy styl :) Podobają mi się Twoje stylizacje!
    Mila blog

    OdpowiedzUsuń
  7. W każdej z tych stylizacji wyglądasz bardzo ładnie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo podobają mi się wszystkie Twoje stylizacje, a podsumowanie jest super.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkie mi się podobają :) Uwielbiam zimowe sweterki i płaszcze, ale tęskno mi też już za sukienkami :)

    OdpowiedzUsuń
  10. super podsumowanie! kapcioszki z ostatniej stylizacji mi się na maksa podobają!

    OdpowiedzUsuń
  11. Takie posty , ktore przychodza do glowy podczas prob zasniecia,czy zaraz po przebudzeniu sa najlepsze. Trafiony pomysl , super post. Najbardziej podoba mi sie stylizacja sierpniowa, najbardziej trafia pod moj styl :)
    Pozdrawiam serdecznie ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, tak samo tekst na bloga czasami przed snem przychodzi i jest taki płynny i ciekawy :)

      Dziękuję za miłe słowa :*

      Usuń
  12. Ja mam chyba inne typy, ale z tych lubię tę białą bluzkę z kokardą i tę stylizację w różowym bereciku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawi mnie jakie :)
      Dziękuję Karolino :)

      Usuń
  13. Najbardziej podoba mi się stylizacja z Marca i Grudnia :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Cześć, Iwetto! ;)

    Super pomysł na wpis! Z Twoich ulubionych outfitów najbardziej spodobał mi się czerwcowy i wrześniowy. <3 Uwielbiam sukienki w kwiaty i koszule z kokardą (na razie mam jedną w swojej kolekcji). <3

    Życzę Ci mnóstwo pomysłów na kolejne, wspaniałe stylizacje! ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Moniko :)
      Dziękuję bardzo bardzo :*

      Bardzo mi miło, Kochana jesteś :*

      Ślicznie dziękuję, życzę również wielu pomysłów na posty na blogu :*

      Usuń
  15. Hej Iwetta!
    Super pomysł na wpis;) Moje dwa faworyty to styczeń i luty :D Alfa i Omega. Ściskam!
    Pięknego 2022!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej dziękuję bardzo :)
      Pięknego 2022 i dla Ciebie :*

      Usuń
  16. Świetne zestawienie stylizacji! Luty, marzec i maj najbardziej skradły moje serce. Pozdrawiam cieplutko :)
    www.brunetkawakcji.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło :) dziękuję i też pozdrawiam :)

      Usuń
  17. Stylizacja z marca lub grudnia chyba najbardziej przypadła mi do gustu. Też raczej w swojej szafie stawiam bardziej na wygodę niż na modę. Właściwie nigdy nie podążam za modą.
    by-tala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :)

      Czyli też stawiasz na klasykę :)

      Usuń
  18. Płaszczyki Ci mega pasują <3
    Pozdrawiam serdecznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja uwielbiam twoje jesienne stylizacje

    OdpowiedzUsuń
  20. Sympatycznie patrzy się na stylizacje, które towarzyszyły nam w ciągu roku, ciekawa jestem, co w tym roku będzie królować. :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Rewelacyjne stylizacje:) Czekam na nowe w 2022 roku:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Jak ja lubię takie zestawienia i porównania, choć sama nigdy na blogu czegoś takiego nie robiłam. Podobają mie sie bardzo Twoje propozycje a w szczególności miesiąc: styczeń, marzec, maj, lipiec,sierpień, wrzesień i październik :)

    OdpowiedzUsuń

Witaj, cieszę się, że tutaj jesteś i bierzesz udział w komentarzowej konwersacji. Jednak pamiętaj o jednym: Jeśli jesteś blogerem liczę na to, że napiszesz więcej jak jedno słowo. Dziękuję Ci za poświęcony czas. Odwiedzam blogi komentujących.

POLECANE WPISY