wtorek, 11 stycznia 2022

herbata w stylu romantycznym



Cześć Kochani Czytelnicy! 

Chyba zima chce nam pokazać, że o nas nie zapomniała bo ostatnio pojawiło się u nas trochę śniegu i mróz. Ogromnie mnie to cieszy Pani Zimo, że postanowiła Pani znów do nas zawitać, tylko mam prośbę niech pobędzie Pani z nami dłużej niż zwykle co? Mam w planach tyle fajnych zdjęć na tle białego puchu, chciałabym zrealizować choć po części te które najbardziej chodzą mi po głowie. Zima to magiczna pora roku, ostatnio gdy wyszło słońce śnieg skrzył się a świat wyglądał jak posypany brokatem. Niesamowicie to wygląda, można się poczuć jak w jakiejś krainie z dala od problemów, zgiełku i krzyku. Niestety obecne czasy nie napawają optymizmem, pozostaje wierzyć, że wkrótce będzie tego kres. Aby nie dać się zwariować szukam właśnie w naturze, książkach, kubku gorącej herbaty, miękkości koca, uśmiechu obcego przechodnia na ulicy, kawałku ulubionego ciasta czy wirujących płatkach śniegu tego ukojenia, wytchnienia i wyciszenia. 




koszula /Cropp 
opaska / Sinsay 
spodnie / Cropp
***

74 komentarze:

  1. Nie lubię zimy, ale cieszę się że jesteś zadowolona :) Świetna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A bo każdy ma swoją ulubioną porę roku :)

      Dziękuję :)

      Usuń
  2. Jaka fajna koszula. Pięknie wyglądasz w niej z tą herbatą.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny klimat mają zdjęcia! Bardzo mi się podobają:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobrze napisane! Jestem smakoszem herbaty pod każdą postacią ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też myślę, że herbata pomaga na wszystkie smutki :) pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak :)

      Pozdrawiam równie serdecznie

      Usuń
  6. Ślicznie :) A herbaty kocham!

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie koniecznie herbatka z cytrynką. Na razie zima, ale już niedługo będziemy szukać Pani Wiosny.
    Trzymaj się ciepło.
    Pozdrawiam. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z cytryną najlepsza :)

      A to jej będziemy szukać w marcu :D

      Też trzymaj się ciepło, pozdrawiam :)

      Usuń
  8. Ladny makijaz :) Ja uwielbiam herbate o kazdej porze dnia! A co do zimy u nas juz w sumie idzie w zapomnienie,choc jest chlodno to nie ma sniegu. Dzis bylo tak slonecznie, ze wybralismy sie na rowery :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :)

      Dla mnie herbata też jest numerem jeden przez cały rok :)

      Szkoda, bo jednak jak jest zima to inaczej to wszystko wygląda :)

      Usuń
  9. Pięknie wyglądasz <3 Ja piję herbatkę cały rok, zamiast kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super zdjęcia . Ale czekam na te Twoje pomysły na tle białego puchu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Jak śnieg się pojawi to dodam :)

      Usuń
  11. Faktycznie zimą jest magicznie i pięknie. Książka i ciepła herbata to dobry pomysł na chwilę odpoczynku i oderwania się od codzienności :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajnie że lubisz zimę, ja za nią nie przepadam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Wyglądasz pięknie. Eterycznie i romantycznie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja szukam relaksu w książkach oraz odpoczynku i dobrze mi to wychodzi.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  16. U mnie na ten moment się nie zapowiada na powrót zimy, ale może jeszcze śnieg się pojawi :D
    Zima mimo wszystko ma swój urok. To prawda, że obecne czasy nie napawają optymizmem i moim zdaniem to tak szybko się nie skończy, ale trzeba znajdować sobie jakieś zajęcia i rozwijać różne pasje, aby nie zwariować ;p
    Super zdjęcia! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że zima jeszcze nie raz nas zaskoczy :) Sezon na śnieg trwa :)

      Dokładnie, gdyby nie pasję itp można zwariować :D

      Pozdrawiam

      Usuń
  17. Ostatnio namiętnie pilam herbatę, ale teraz wracam do pracy i do namiętnego picia kawy

    OdpowiedzUsuń
  18. Masz rację, że obecne czasy nie napawają optymizmem, ale pozostaje wierzyć, że jeszcze kiedyś będzie normalnie. Co do herbaty, to lubię pić tylko zieloną.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za dużo się dzieje powiem Ci :D
      Zielona też dobra :)

      Usuń
  19. Uwielbiam jesienne i zimowe klimaty, mają szczególną moc aktywowania mnie do działania, pewnie to zasługa tych rozgrzewających herbat i aromatyzowanych kaw. :)

    OdpowiedzUsuń
  20. U mnie niezmiennie sucho, totalnie 0 śniegu haha. Fajny klimat zdjęć, przypominają tak trochę klimat lat 80 :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne zdjęcia, ja ciągle piję herbatę zimą 😊 oby udało Ci się zrealizować plany o zimowych zdjęciach😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Ja też, bo to mój ulubiony gorący napój :)

      Mam nadzieję, że tak będzie :)

      Usuń
  22. W związku z tym, że lubię każdą porę roku prawdziwa zima też oczywiście mnie cieszy :)
    Świetna koszula!

    OdpowiedzUsuń
  23. Cześć, Iwetto! ;)

    Z chęcią bym się skusiła na herbatkę, bo lubię ten napój. :D O jakim smaku jest Twoja?

    Wyglądasz zachwycająco, elegancko, ale jeansy nadają całości trochę luzu. Piękna opaska i koszula. ;)

    U mnie śniegu jak na razie brak, ale mróz był. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzymaj się cieplutko, buziaki! ;*

      Usuń
    2. Cześć Moniczko :)

      A wiesz piję zwykłą czarną, liściastą herbatkę bez cukru :) Zaparzoną w dzbanku :)

      Dziękuję za miłe słowa odnośnie stylizacji :)

      U mnie także mroźno :)

      Dziękuję bardzo, Ty też się ciepło trzymaj, buziaki :)

      Usuń
  24. U mnie również mróz ale śniegu brak, ślicznie wyglądasz :)
    Mila blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno jeszcze się pojawi :)
      Dziękuję :)

      Usuń
  25. Ja mam już dosyć zimy- co prawda, u mnie nie ma śniegu, tylko mróz...
    Piękne, klimatyczne zdjęcia :)
    Ślicznie wyglądasz :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja czekam na zimę, bo takiej prawdziwej jeszcze chwilowo nie było :)
      Dziękuję bardzo za miłe słowa :)

      I ja pozdrawiam

      Usuń
  26. Oh very cute blouse darling

    OdpowiedzUsuń
  27. Ta koszula jest świetna, piękny ma kołnierzyk.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Właśnie kolnierzyk mnie zauroczył i dlatego ją kupiłam :)

      Usuń
  28. Dobrze jest czasem zapomnieć o problemach przy ulubionej herbatce <3

    OdpowiedzUsuń
  29. U mnie niestety nie ma tego białego puchu. Jeszcze wypatruję z nadzieją, że tej zimy się pojawi. Też miałabym w planach kilka zdjęć :). Przy herbatce zawsze dobrze jest odpocząć. Pięknie wyglądasz <3.
    Przy okazji dziękuję, że dodałaś do kalendarza moje oba blogi <3.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czekamy, na pewno się doczekamy :)
      Dokładnie herbatka dobra na wszystko :)

      Dziękuję :)

      I wiesz nie ma za co, bo cenie sobie Twoją działalność na blogu :)

      Usuń
  30. U nas śniegu ani śladu, ale za to zimno strasznie, więc dogrzewanie się herbatką wskazane :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas dzisiaj wieczorem posypało trochę śniegiem :D Herbatka pewnie że wskazana :)

      Usuń
  31. Oj tak, śnieg na drzewach itd, jest pięknym tłem dla zdjęć :) Piękną masz koszulę ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Iwettko Kochana, wspaniała notka! ..uwielbiam do Ciebie zaglądać, bo jesteś takim Dobrym Duszkiem, taką Cudowną Istotką ❤
    ..zdjęcia są prześliczne! ..uwielbiam dobrą herbatę! :)
    ..cały czas było u mnie cudownie biało i wyjeżdżałam na kilka dni na Suwalszczyznę (to kraina jak w baśni), tam gdzie byłam, są naprawdę niemal dziewicze dzikie tereny.. widziałam tam sarenki, dziki, wilki i wiele innych zwierzaków.. jestem zachwycona, bo potrzebowałam takiego całkowitego resetu, żeby poczuć bliskość boskiej Natury!

    - ściskam mocno, życzę ogrom cudowności :****

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć Aniu :*

      Bardzo, bardzo mi miło Kochana. Ty też jesteś taką dobrą Duszyczką :*

      Ślicznie Ci dziękuję za miłe słowa, jesteś przekochana :***

      Ściskam mocniutko Kochana, moc wspaniałych chwil dla Ciebie życząc :*

      PS. Zazdroszczę tego obcowania z naturą chociaż sama mieszkam na wsi to oprócz sarenek innych zwierzątek nie widzę typu wilki itp :D Ale ptaszków sporo, sarenki, bażanty itp :)

      Usuń
  33. też lubię białą zimę :) choć jest zimno, to wszystko wygląda magicznie gdy jest posypane białym puchem. Dokładnie tak, jak to opisałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  35. Ślicznie wyglądasz :) Zimową porą herbaty smakują mi najbardziej :D

    OdpowiedzUsuń
  36. Najbardziej nie lubię zimy w stylu "wieje i leje". Najlepszy jest delikatny przymrozek i kilka cm śniegu, żeby jeszcze skrzypiał pod nogami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak taka zima ze śniegiem i przymrozkiem jest najlepsza :)

      Usuń
  37. też uwielbiam ten efekt brokatu na śniegu, wygląda magicznie :-), a co do samej herbaty to w zimowe wieczory nie wyobrażam sobie innego napoju :-)

    OdpowiedzUsuń

Witaj, cieszę się, że tutaj jesteś i bierzesz udział w komentarzowej konwersacji. Jednak pamiętaj o jednym: Jeśli jesteś blogerem liczę na to, że napiszesz więcej jak jedno słowo. Dziękuję Ci za poświęcony czas. Odwiedzam blogi komentujących.

POLECANE WPISY