poniedziałek, 12 kwietnia 2021

mom jeans


Cześć Kochani Czytelnicy! 

Po pięknym, słonecznym i ciepłym weekendzie nastał poniedziałek. Nie wiem jak u Was ale u mnie zmiana pogody wisi w powietrzu. Czuć, że chyba znów coś jej się odmieni tej naszej wiośnie. Cóż będzie jak będzie, ja praktycznie z każdej aury się cieszę, nie straszne mi deszcze, wiatry i inne zjawiska. W dodatku wykorzystałam słoneczne dni na zrobienie dwóch sesji zdjęciowych. Dodam iż wreszcie mogłam wyskoczyć na zdjęcia bez czapki, dość lekko ubrana. Jakże się cieszyłam gdy tak też się stało mimo iż powiewał wiatr fotografie wyszły naprawdę ujmujące. Dziś się nimi z Wami podzielę. Nie mogę się doczekać kolejnych zdjęć. Trzymajcie kciuki by pogoda dopisała na następne zdjęciowe przygody :) 

PS. Zapraszam też na bloga którego prowadzę z siostrą. W sobotę pojawił się tam przepis na ciasto 3Bit link tutaj








płaszcz / Sinsay
spodnie / Cropp
buty / Sinsay
skarpetki / Sinsay
torebka / Sinsay 
sweterek / New Yorker
opaska / AliExpress
***

60 komentarzy:

  1. Oj tak, tak- czuć że przyroda budzi się do życia :) Stylizacja super- Świetny zestaw. Pięknie Ci w tej opasce :) Muszę się za taką rozejrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A no budzi budzi :)
      Dziękuję bardzo :) Duży wybór opasek znajdziesz na AliExpress :)

      Usuń
  2. Bardzo lubię spodnie tego typu. Super wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też, jest bardzo wygodny :)

      Dziękuję :)

      Usuń
  3. Uwielbiam taki fason jeansów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna stylizacja. Ze smakiem i na luzie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna stylizacja, fajne spodnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. stylizacja nie dla mnie, wolę ciemniejsze kolory, ale Ty wyglądasz bardzo wiosennie, kwitnąco i promiennie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie teraz kolorowa przesiadka, z ciemnych na jasne, tak aby złapać lekkości. ;)

      Usuń
    2. Ja wiosną lubię ubrać się w jaśniejsze barwy :) jakoś tak lepiej się czuje jak w ciemnych :)

      Usuń
  7. Chętnie łapię się na tego typu stylizacje, płaszcz natychmiast zwraca moją uwagę, zarówno fasonem, jak i kolorem. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow! Wyglądasz świetnie. Na luzie ale elegancko. :) Bardzo mi się podoba ten outfit. Trzymam kciuki za pogodę i czekam na kolejne stylizacje. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo bardzo :)
      Udało mi się zrobić jeszcze kilka innych zdjęć, także fotki niebawem :)

      Usuń
  9. Uwielbiam takie stylizacje i sama często tak się ubieram :) Widzę Sinsay u Ciebie również króluje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też bardzo lubię a Sinsay kocham miłością wielką od wielu lat :) Odkąd kupiłam tam przed laty bluzeczkę nie potrafię już przejść obojętnie wobec tego sklepu :)

      Usuń
  10. Na kimś bardzo podobają mi się te spodnie, szkoda, że u mnie tak nie leżą : )
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem, ja mam tak w przypadku kozaków za kolano. Sama jeszcze ich nigdy nie miałam na sobie ale na kimś mega mi się podobają :)

      Usuń
  11. Witam serdecznie ♡
    Kochana wyglądasz po prostu wspaniale! Masz cudowny styl i jesteś przepiękna, tobie do twarzy w każdej stylizacji, naprawdę! :) Sama bardzo lubię takie outfity, na razie jednak ubieram się na cebulkę bo u mnie znowu śnieg, ale jak tylko przyjdzie wiosna sama będę chodzić w takich stylizacjach :) Spodnie są naprawdę rewelacyjne, sama mam podobną parę ;) Super zdjęcia, bardzo udana sesja!
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Klaudio :)

      Cieszę się, że zajrzałaś na mojego bloga :)
      Dziękuję Ci bardzo bardzo z amocno miłych słów :* To miód na moje serce :)

      Dziękuję, ja dziś już też w zimowej kurtce, bo nieźle się u nas ochłodziło :)

      Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  12. Bardzo polubiłam się z tym krojem jeansów ;) Super zestaw ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny płaszczyk, fajnie, że udało Ci się wykorzystać ładną pogodę na zrobienie zdjęć 😊

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna stylówka, Muszę kupić sobie podobną opaskę do Twojej, bo bardzo w niej dziewczęco i elegancko wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Duży wybór opasek znajdziesz na stronie internetowej AliExpress :)

      Usuń
  15. Świetny płaszcz! Bardzo mi się podoba! Chętnie bym taki sam nosiła.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest super, to mój ulubieniec na wiosnę :)

      Usuń
  16. Przepięknie kochana wyglądasz! <3 A Twój uśmiech jest zniewalający.

    Co do pogody... mam bardzo podobne spostrzeżenia. Nie straszne mi deszcze i chłód, jak dopisuje humor to aura nie ma znaczenia :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo 😘😘😘

      Pewnie, że tak. Wszystko zależy od nastawienia :)

      Ja też serdecznie pozdrawiam

      Usuń
  17. Bardzo ładne zdjęcia, czuć na nich zbliżającą się wiosnę :) podoba mi się bardzo Twoja stylizacja, świetnie dobrałaś kolory i style :) pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo bardzo Magdo :)
      Jest mi niezwykle miło 😊😊

      Usuń
  18. Prześlicznie wyglądasz 😍
    Bardzo mi się podoba Twoja opaska- gdy byłam młodsza miałam totalną obsesję na punkcie opasek 😊
    Płaszczyk też mi się bardzo podoba 🙂
    Ja również czekam z niecierpliwością, na kolejne fotki na Twoim blogu
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :)
      Ja też nosiłam opaski jak byłam mała ale teraz też są szalenie modne szczególnie z węzłem :)

      Dziękuję bardzo bardzo :)

      Buziaki

      Usuń
  19. Cała stylizacja bardzo mi się podoba, bo przywodzi na myśl wiosnę. Ah, jak bym chciała się ubrać w coś lżejszego. Tymczasem w Gdyni zimno, deszcz ze śniegiem i ogólna zawierucha... Mom jeans- jeszcze niedawno byłam przeciw - ostatnio nabyłam swoje pierwsze takie spodnie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Cieszę się, że się podoba :)
      U mnie deszczowo a wczoraj sypał też śnieg :D

      Wspaniale, to bardzo wygodne spodnie :)

      Usuń
  20. Uwielbiam robić zdjęcia, gdy jest ciepło, bez tych warstw ubrań. W weekend również udało mi się zrobić sesje zdjęciową, może już niedługo i ja się nią pochwalę? :) Przecudownie wyglądasz! Kolory idealnie pasują do Ciebie.

    Zmiana pogody i to tak gwałtowna to najgorsze, co może być. No i niestety przyszła :(

    Ooo, myślałam, że tego bloga prowadzisz z mamą i że aż tak młodo wygląda! :D Na pewno zajrzę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też, jest bardzo przyjemnie wtedy robić zdjęcia :)

      W takim razie czekam na Twoje :)
      Dziękuję bardzo Kochana :*

      To prawda bo dopiero było 23 stopnie a wczoraj tylko 2.

      He he to moja siostra :)

      Usuń
  21. Piękna stylizacja.
    Wyglądasz bardzo promiennie i uroczo :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwielbiam takie stylizacje i sama je chętnie noszę. Mam bardzo podobne spodnie .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja także uwielbiam takie stylizacje :) o to świetnie :)

      Usuń
  23. Jejku, jaki piękny kolor płaszcza! Naprawdę Ci w nim do twarzy :) No i zdecydowanie czuć już wiosnę :) Pozdrawiam cieplutko!

    https://freck-lens.blogspot.com/2021/04/reality.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo bardzo :)
      Pewnie ze czuć wiosnę :)
      Buziaki

      Usuń
  24. Bardzo ładnie prezentuje się Twoja stylizacja. Słoneczne dni zachęcają do spacerów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) To prawda nic tylko spacerować i korzystać :)

      Usuń
  25. Świetne zestawienie. Niby na luzie (jeansy i różowa bluzka, buty) ale z szykiem (torebka i płaszczyk - śliczny jest <3). Takie połączenia lubię najbardziej!

    OdpowiedzUsuń
  26. Śliczne zdjęcia, pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń

Witaj, cieszę się, że tutaj jesteś i bierzesz udział w komentarzowej konwersacji. Jednak pamiętaj o jednym: Jeśli jesteś blogerem liczę na to, że napiszesz więcej jak jedno słowo. Dziękuję Ci za poświęcony czas. Odwiedzam blogi komentujących.

POLECANE WPISY