czwartek, 14 maja 2020

tak pachnie wiosna



Cześć Kochani Czytelnicy!

Coś ta nasza wiosna chyba nam gdzieś czmychnęła ostatnio. Nie wiem jak u Was, ale u mnie na Lubelszczyźnie do dziś wiało, ogólnie jest chłodno a nawet we wtorek padał śnieg. Dajcie głowę? Śnieg w maju? Muszę przyznać, że obserwując to zjawisko atmosferyczne doznałam lekkiego szoku. No ale jak to opowiadała mi kiedyś moja śp. babcia mamy teraz ogrodników a jutro zimna Zośka. I powiem Wam wiele prawdy jest w tych opowieściach, bo co roku od 12 do 15 maja jest zimno a nawet występują przymrozki. Tak więc pogoda niezbyt sprzyja zdjęciom nowych stylizacji na bloga, ale ja mam plan B. Pora na kolejny post kosmetyczny, tym razem poświęcony perfumom idealnym na ciepłe, wiosenne dni. 

Jak pachnie wiosna? Słodko, tajemniczo, zmysłowo, lekko i przyjemnie.To pora roku pełna miłości, kwiatów, zapachu bzu i rzepaku. Moim ulubionym wiosennym zapachem jest woń kwiatów wiśni i jabłoni. Na drugim miejscu jest bez i rzepak. Wiosna to wyjątkowa pora roku, dlatego ważne jest też dobrać odpowiednie perfumy które nas wprawią w jej niezwykły lekki klimat i dodadzą energii której nam ubyło podczas zimy. 


AVON STAMINA for HER

Stamina to perfumy idealne na co dzień. Zapach dodaje energii i powera do działania. W jej skład wchodzi: olejek grejpfrutowy , malina, frezja i sandałowiec. Nuty głowy to: olejek grapefruitowy, olejek mandarynkowy, gruszka i malina. Nuty serca to: frezja, gałka muszkatołowa, róża i jaśmin. Zaś nuty bazy: ambra, piżmo i sandałowiec.  AVON STAMINA to energia i ruch wyrażone za pomocą połączenia świeżych, dynamicznych nut i wytrwałej orientalnej bazy. Ożywczy, cytrusowo-malinowy początek przechodzi w głębszą kobiecą nutę serca, pulsującą aromatyczną frezją i kuszącym jaśminem. Całość otula przyjemny akcent drewna sandałowego.


Bi-es Candy Girl

Uwielbiam lekkie dziewczęce zapachy. Perfumy Candy Girl od Bi-es kupiłam w Biedronce. Zapłaciłam za nie 9.99 zł. Jak na taką cenę jakoś zapachu jest naprawdę świetna. Candy Girl to połączenie wanilii, truskawek i bitej śmietany, idealne dla dziewczyn i kobiet lubiących takie słodkie zapachy. W niektórych dwa się wyczuć alkohol, tutaj tego nie mamy. Ogólnie te perfumy kojarzą mi się z pudrowymi landrynkami, które przywodzą mi na myśl smaki z dzieciństwa. Perfumy bardzo polecam.


Mgiełka do ciała  AVON – Jeżyna & Wanilia

Lekkie, owocowe i kwiatowe mgiełki do ciała to mój wybór na upalne dni. Wtedy rezygnuję z perfum na rzecz delikatnego zapachu z równie delikatnego sprey’u. Uwielbiam zapach wanilii, cóż jest ona uważana za niezwykły afrodyzjak. Podobno mężczyźni lubią wanilię, jak jest to nie wiem, ale tak słyszałam ;-) Praktycznie każda mgiełka z AVON wpada w moje gusta, jednak ta z jeżyną i wanilią ma wręcz obłędny zapach. Serdecznie polecam. 


ZARA Nude Bouquet

W tym zapachu jestem zakochana po uszy. Jest taki elegancki, zmysłowy a zarazem świeży, lekki i dziewczęcy. Połączenie czereśni, piwonii i wanilii. Idealnie skomponowane perfumy, które są świetne praktycznie na każdą porę roku. Jak na razie mam tylko perfumetkę, ale już planuję zakup 100 ml tego nieziemskiego zapachu, który utrzymuje się zarówno na ubraniu jak i na skórze naprawdę bardzo długo. A kto jest zainteresowany zakupem perfum znajdzie je w każdym sklepie  ZARA - zarówno stacjonarnym jak i internetowym. 


WAKE UP feel good  – ORIFLAME

Ogólnie nie kupuję w ORIFLAME, ot czasem na coś się skuszę, ale zdecydowanie w pojedynku AVON – ORIFLAME wygrywa ten pierwszy. Jednak na perfumy WAKE UP zdecydowałam się i to całkiem dość spontanicznie. Ten zapach to połączenie yuzu i mięty – niezwykle świeże, dodające energii i motywacji do działania. Perfumy świetnie sprawdzają się rano, kiedy człowiek jeszcze rozespany a musi iść do pracy. Wystarczy jedno psiknięcie i już mamy siłę na podbój dnia. 


A według Ciebie jak pachnie wiosna?

Jakie perfumy używasz w cieplejsze dni?

❤❤❤

62 komentarze:

  1. Wiosna dla mnie pachnie ciepłym, delikatnym wietrzykiem i wonią rozkwitających kwiatów. <3

    U mnie też ostatnio pogoda się pogorszyła, ale śniegu nie było. :D Śmiesznie, że w grudniu,na święta go nie było, a nagle spadł w maju. :D

    Fajną masz kolekcję zapachów. Ja mam w większości miniaturki perfum, ale taka pojemność mi w zupełności wystarczy. ;)

    Życzę Ci przyjemnego popołudnia! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ahhh ta nasza kochana wiosna <3

      No a u mnie padał :D Widziałam na własne oczy :D W pracy byłam, patrzę za okno a tu śnieg XD No, teraz śnieg jest w maju a w grudniu jest wiosna :D

      Dzięki :) Uwielbiam perfumy, sporo ich mam :) Powiem Ci te miniaturki są idealne do torebki :) Też kilka mam :)

      A ja życzę Ci miłego wieczoru :*

      Usuń
  2. U mnie niestety śnieg ostatnio spadł, a pogoda nie rozpieszcza. Masakra, jednym słowem!
    Zapachów, ktore przedstawiłaś niestety nie znam. U mnie króluje wiecznie "lady million" Paco Rabanne oraz "Si" Giorgio Armani! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wow, czyli tak jak u mnie :D Dzisiaj u mnie już poprawa, choć zimno słońce wyszło i zrobiło się przyjemniej :)

      "Si" Armaniego i mi się podoba. Chyba zacznę odkładać na te perfumy hajs :D

      Usuń
  3. Lubię lekkie wiosenne zapachy, najbardziej bez :) w tym tygodniu nadeszli zimni ogrodnicy, więc to czasowe ochłodzenie, a potem powinno być już ciepło :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też :) Bez jest obłędny :) Pewnie, że tak. Jutro już zimna Zośka :D A potem będzie już tylko cieplej i cieplej :)

      Usuń
  4. Ale zestawienie! I nie wiem co by kupić, którą z nich. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam wszystkie :D Ale najbardziej ZARA NUDE BOUQUET :)

      Usuń
  5. Nie znam zadnego zapachu , wiosna w NYC duzo lepsza niz w zeszlym tygodniu :) Cieplej i bardziej slonecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, są naprawdę bardzo fajne :) Super :) Wiosna w pełni :)

      Usuń
  6. Kuuuurde, szkoda jak faceci lubią wanilię, bo mnie dusi xD Ale mam chłopaka w sumie to co tam, on moje perfumy lubi. Co do śniegu to dramat, jak słyszę takie rzeczy to od razu myślę o global warming i trochę mnie to martw :x
    Według mnie wiosna oczywiscie pachnie roznymi kwiatami, a ja uzywam losowych perfumów, które dostają w prezencie od rodziny xD

    Pozdrawiam!
    zpolskidopolski.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja bardzo lubię zapach wanilii :D Super, że Twój chłopak lubi Twoje perfumy :) Wiesz, w sumie w maju wszystko jest możliwe :D Szczególnie podczas zimnych ogrodników.

      Czyli kwiatowa wiosna :) No tak, ja też sporo perfum w prezencie dostałam :D

      Usuń
  7. Kochana, z mgiełek Avon na wiosnę wypróbuj KONIECZNIE grejpfrut i morela, to mój must have <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Na perfumy BI-ES chętnie się skuszę :D U mnie też jakoś niedawno padał śnieg - co pierwszy raz się zdarzyło w maju,
    ale ogólnie na zewnątrz też jest u mnie chłodnawo :/ Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam serdecznie :) No u mnie tak samo :D Jeszcze nigdy nie widziałam śniegu w maju :D

      pozdrawiam

      Usuń
  9. Ja często sięgam po różnego rodzaju perfumy. Uwielbiam czuć różne zapachy :) Uwielbiam Bi-Es

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam podobnie :) Perfumy na każdy dzień inne :)

      Usuń
  10. Ta pogoda jest maga dziwna :D W Gdansku w niedziele był upał a w poniedziałek 6 stopni … :D Nie znam żadnego z przedstawionych zapachów

    OdpowiedzUsuń
  11. Great post as always dear,love it.Products look really great.Thanks for sharing! <3
    beautyqueen000.blogspot.rs

    OdpowiedzUsuń
  12. JA też bardzo lubię mgiełki z Avonu, a ostatnio bardzo polubiłam się z perfumami C-THRU Harmony Bliss :) Mają taką fajną, lekką, wiosenną nutę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też bardzo lubię :) Ooo muszę powąchać :)

      Usuń
  13. Lubię w lecie używać zapachowych, owocowo kwiatowych mgiełek z Avon. Zazwyczaj wiosna zmieniam zapachy perfum na lekkie bardziej orzeźwiające

    OdpowiedzUsuń
  14. Tych zapachów nie znam - u mnie wiosna pachnie jaśminem i morskimi nutami :) uwielbiam otaczać się takimi aromatami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W taki razie musisz poznać :)

      Ahhh zapach jaśminu <3 Kocham <3

      Usuń
  15. Nie znam żadnego z tych zapachów. Mam za to swoje stałe, które uwielbiam od lat i jestem im bardzo wierna :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem :) Chyba każdy z nas ma jakiś ulubiony zapach który używa od X lat :)

      Usuń
  16. Rzeczywiście pogoda ostatnio przypomina jesień - faktycznie moze to być sprawa tej zimnej Zośki - oby po 15 pogoda się poprawiła w końcu zaraz czerwiec ,początek kalendarzowego lata 😉
    Perfumy dla mnie w ciepłe dni odpadają ,ale mgiełka , ta z Avonu o której piszesz ,jak najbardziej 😉
    Mimo że za Avonem nie przepadam ,to ich produkty do ciała miło wspominam ☺
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie trzymam kciuki i mam cichą nadzieję, że po dzisiejszej zimnej Zośce będzie już cieplej :)
      A czekam na to ciepło :)

      Ooo, ale dobrze, że mgiełki by Ci pod pasowały na ciepłe dni :)

      Super :)

      ja Ciebie też Lili pozdrawiam

      Usuń
  17. Bardzo lubię te mgiełki z Avonu do używania w ciągu dnia tak aby się odświeżyć ;) nie są trwałe ale ładnie pachną ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda :D Na odświeżenie się w ciągu dnia są świetne :D Zawsze mam jedną w torebce :)

      Usuń
  18. Dla mnie wiosna pachnie kwiatowo-cytrusowo, ale na pewno nie słodko :D! Jednak każdy ma inny gust :)
    Mam dobre wspomnienia z mgiełkami z Avon - były to jedne z moich pierwszych produktów i pamiętam, że bardzo intensywnie pachniały <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooo :) Kwiaty i cytrusy to naprawdę świetne połączenie :) Bardzo je lubię :)
      Fakt mają intensywne zapachy :) bardzo je lubię :)

      Usuń
  19. W cieplejsze dni używam perfumów kwiatowych. Obecnie używam city rush i luck z Avonu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kwiatowe zapachy mają niezwykłą moc :) Uwielbiam LUCK z AVONU <3

      Usuń
  20. Też jestem z woj.lubelskiego i właśnie pogoda to dramat tak zimno. Używam świeżych perfum i czasami kwiatowych ;)
    Zapraszam na mojego bloga i dzisiaj nowy post to znaczy rozprawka życiowa
    Mój blog klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooo jak miło :) Ktoś z moich stron :) No zimno jest. Ooo czyli tak jak ja :)

      Chętnie wejdę na Twojego bloga ;)

      Usuń
  21. Nie znam tych zapachów. Bardzo ciekawe.
    Dla mnie wiosna to zapach bzu. :)
    Pozdrawiam i życzę dużo zdrówka!
    Jelonkowa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam je poznać :) Są naprawdę urocze :)
      Ahhh bez... kocham jego zapach :)

      Dziękuję :) Ja Ciebie też pozdrawiam i dużo zdróweczka życzę :)

      Usuń
  22. Nie znam tych zapachów z Avonu, ale mam sporo perfumów tej marki i jestem bardzo zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  23. Kocham bez <3 Zapachy z AVON'u uwielbiam! Tą mgiełkę też miałam :) Ja niestety nie miałam u siebie w Biedronce tego wariantu zapachowego :/ Szkoda, ponieważ uwielbiam słodkie zapachy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też <3 Witaj w klubie :) Super :) Szkoda, jak na tak niską cenę są naprawdę bardzo ładne :)

      Usuń
  24. Te mgiełki do ciała z Avon x lat temu robiły furorę. Miałam chyba każdy możliwy zapach i do tej pory bardzo dobrze je wspominam ☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda :D ja już ich używałam w gimnazjum :D

      Usuń
  25. Wiosna pachnie milionem cudownych woni! <3 Mgiełki, perfumy muszą oddawać choćby część jej wyjątkowości.
    Pozdrawiam serdecznie kochana!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Otóż to :) Masz rację :)

      Ja Ciebie też Kochana pozdrawiam :*

      Usuń
  26. Żadnego z tych zapachów nie znam :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie znam tych zapachów, ale bardzo lubię mgiełki z Avonu na taką porę ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Mgiełkę od Avon mialam. Bardzo ją lubialam. Często wracam to tych zapachów.

    OdpowiedzUsuń
  29. Dla mnie wiosna to kwiaty, potem lato jest ze słodyczy. Fajne zestawienie, akurat przeglądam Avon i myślę że skusze się na ich zapach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie napisane :) Super, że Cię zainspirowałam do zakupu :)

      Usuń

Witaj, cieszę się, że tutaj jesteś i bierzesz udział w komentarzowej konwersacji. Jednak pamiętaj o jednym: Jeśli jesteś blogerem liczę na to, że napiszesz więcej jak jedno słowo. Dziękuję Ci za poświęcony czas. Odwiedzam blogi komentujących.

POLECANE WPISY