niedziela, 23 października 2022

czerwony beret na jesień


Cześć Moi Drodzy Czytelnicy!

Jak mija Wam przedostatnia niedziela października? Co u Was? Mnie cieszy fakt, że listopad za pasem. Mam spory sentyment do tego miesiąca. Jest mroczny, klimatyczny, można się zaszyć po nos pod kocem i odpoczywać, czytać książki albo oglądać filmy. Można bez spowiadania się nikomu odczuwać nostalgię czy wzmorzoną tęsknotę, listopad to miesiąc poświęcony pamięci zmarłym, nic więc dziwnego. Listopad to też miesiąc przybliżający do grudnia, miesiąca magii i ciepła. Jednak zanim to wszystko to jeszcze cieszę się magią jesieni, zobaczcie sami...






beret, spodnie i bluzka / Sinsay
kurtka / Pepco 
***

57 komentarzy:

  1. Cześć, Iwetto! ;)

    Udało Ci się zrobić piękne, klimatyczne zdjęcia. Uwielbiam te kolorowe liście w tle. <3

    Stylizacja bardzo fajna. Szczególnie spodobał mi się berecik. Sprawdzi się w wielu stylizacjach. <3

    Życzę Ci przyjemnego oczekiwania na listopad! ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć Moniczko :)

      Dziękuję bardzo bardzo :)

      I wzajemnie :)

      Usuń
  2. Fajny akcent w postaci tego beretu <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie przepadam za noszeniem beretu, ale Tobie w nim bardzo ładnie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten beret robi całą stylizację. Rewelacja.

    OdpowiedzUsuń
  5. ja nie widzę siebie w berecie, pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Beret kojarzy się jednoznacznie z jesiennymi klimatami.

    OdpowiedzUsuń
  7. Listopad akurat najmniej lubię. Jest smutny, ponury i ciemny... Jak tylko minie październik będę czekała na świąteczne światełka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Poprzedni weekend spędziłam na wycieczce z harcerzami w Olsztynie.

    OdpowiedzUsuń
  9. lubię berety, ale wybitnie mi nie pasują! Ty wyglądasz ślicznie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Witam serdecznie ♡
    Uroczy berecik! Poluję na taki :) W szafie mam na razie tylko czarny ale planuję poszerzyć swój asortyment ^^ Piękna stylizacja, wyglądasz cudownie :) Cóż, ja uwielbiam jesień (chodź moją ulubioną porą roku jest lato) mogłaby z nami zostać dłużej taka jaka jest :) Bardzo kolorowa, ciepła, kreatywna :)
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Kochana :)

      Dziękuję bardzo :)

      Bardzo mi miło :)

      Pozdrawiam cieplutko także :)

      Usuń
  11. Jak ja uwielbiam twoje stylizacje. Zawsze wyglądasz perfekcyjnie. Pieknie ci w tym berecie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny berecik - rozświetla kolorem całą stylizację <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajnie wygląda taki czerwony akcent :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Muszę wyciągnąć swój beret z szafy. Dzięki za przypomnienie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Jakoś nie mogę przekonać się do beretu, ale Tobie w nim bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie noszę beretów, ale Tobie w nim ładnie i ogólnie fajne zdjęcia 😊

    OdpowiedzUsuń
  17. Berety sa super! Pasuje do tej kurtki , od razu weselsza stylizacja. Mam taka sama kurtke, chyba pomysle o bereciku ,zainspirowalas mnie :)
    Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) I masz rację super ożywia stylizację :) Fajnie że Cię zainspirowałam :)

      Pozdrawiam ❤️

      Usuń
  18. I love the pop of color from the beret. Have a great day!
    xoxo
    Lovely
    www.mynameislovely.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Ładne zdjęcia :) bardzo Ci do twarzy w beretach a w tym czerwonym berecie wyglądasz pięknie :) pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo bardzo mi miło :)

      Dziękuję :)

      Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  20. Przepiekne zdjęcia. Cudnie wygladasz w tym bereciku <3. Listopad miesiac nostalgii faktycznie ma w tym swój urok :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo <3 Dokładnie jest bardzo nostalgiczny :)

      Usuń
  21. Nice outfit. Thanks for sharing.
    I invite you to visit my last post. Have a good week!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you very much Marianela :)

      Have a nice day! :)

      Usuń
  22. Piękne zdjęcia! Bardzo ładnie Ci w tym berecie. Kiedyś też dobrze się w nich czułam,teraz stawiam na czapki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cudowne zdjęcia na tym tle . Cieszę się ze mimo jesiennej pory jest tak słoneczne

      Usuń
    2. Też lubię czapki :) Ale i berety lubię :))

      Usuń
  23. Piękne klimaty i wspaniała pogoda na robienie zdjęć. ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ten czerwony kolor beretu daje fajny kontrast do pozostałych ubrań. Całość świetnie ze sobą współgra.

    OdpowiedzUsuń
  25. Wspaniały akcent kolorystyczny! Uwielbiam czerwień, więc może i ja kupię :)

    OdpowiedzUsuń

Witaj, cieszę się, że tutaj jesteś i bierzesz udział w komentarzowej konwersacji. Jednak pamiętaj o jednym: Jeśli jesteś blogerem liczę na to, że napiszesz więcej jak jedno słowo. Dziękuję Ci za poświęcony czas. Odwiedzam blogi komentujących.

POLECANE WPISY