wtorek, 5 maja 2020

wiosenny prysznic z AVON



Hejka Kochani Czytelnicy!

Jak minęła Wam majówka? Mi szybko, pogoda była dobra, deszczyk popadał i od razu wszystko dookoła rozkwitło. Moje serce też przyjęło wiosnę, chłonie jej piękno każdego dnia. Uwielbiam tę porę roku za jej delikatność i romantyzm. Jak mam czas robimy z mamą zdjęcia na tle kwitnących drzewek, jednak dzisiaj nie będzie kolejnej stylizacji a krótki wpis typowo kosmetyczny. Pokażę Wam 4 żele pod prysznic idealne na orzeźwiający, wiosenny ale i letni prysznic.

Wiosną i latem uwielbiam rześkie zapachy żelów pod prysznic. Gdy robi się cieplej na dworze nuty cytrusowe, kwiatowe i morskie dodają mi energii i napędzają do działania. Po takim prysznicu jestem pełna wigoru i gotowa podbijać świat. Uwielbiam żele pod prysznic marki AVON, dwa z nich są dla kobiet i dwa dla mężczyzn. Te ostatnie dostali moi bracia. Ogólnie żele z AVONU są zdecydowanie moimi ulubieńcami. Cena nie jest wygórowana, zapachy mają cudne a i pienią się fajnie. Pozostawiają skórę czystą i zadbaną.

Kąpiel to czas, kiedy pozwalasz swojemu ciału odprężyć się po całym dniu… Rozkoszujesz się idealnie ciepłą wodą i aromatycznym zapachem ulubionego żelu do kąpieli… 


AVON SENSES dla kobiet

Hula Hula Hibicus to totalna nowość wśród żeli pod prysznic AVON SENSES.  Kompozycja zapachowa oparta jest właśnie na hibiskusie połączonym ze słodką marakują. Zapach jest niezwykle orzeźwiający, uwielbiam takie szczególnie wiosną i latem.  Wzorowany jest  świeżością i gorącymi promieniami słońca Polinezji. Drugi zaś o nazwie Chi to połączenie zielonej herbaty z werbeną. Kolejna mieszanka świetnego, orzeźwiającego zapachu idealnego na lato. Zielona herbata słynie ze swoich dobroczynnych działań, razem z werbeną pomagają w nawilżeniu skóry, sprawiając, że staje się ona niezwykle miękka i przyjemna w dotyku.  500 ml żelu kosztuje ok. 7 zł. 


A teraz coś dla mężczyzn...


AVON SENSES dla mężczyzn

Facet jak to facet, nie potrzebuje zbyt wielu kosmetyków do pielęgnacji. Wystarczy jeden, ale taki który nie tylko ładnie pachnie, świetnie myje ale też nawilża skórę i delikatnie ją oczyszcza. Dla Panów polecają się żele ACTIVE CLEANSE i WILDERNEESS. Pierwszy to połączenie mandarynki z mocną nutą czarnego pieprzu. Zapach jest intensywny, bardzo pociągający i rześki. Zaś drugi to nie tylko żel pod prysznic a także szampon do włosów, czyli mamy takie 2w1. Posiada wyjątkowy zapach, mix cytryn z liśćmi eukaliptusa. Ma niezwykle pobudzający zapach, idealny na poranny prysznic dodający energii na cały dzień. Obydwa żele są bardzo wydajne i niedrogie. 


A TY - lubisz żele pod prysznic z AVON?

❤❤❤

51 komentarzy:

  1. Tak, kocham ich żele! Jabłko z konwalią i grejpfrut z morelą to moi faworyci :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedyś miałam możliwość testowania i zapachem byłam zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  3. They look amazing!Love Avon so much.Thanks for sharing <3
    beautyqueen000.blogspot.rs

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you :)
      I'm glad you like it. :)


      best regards

      Usuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Tez lubie ich zele :) ale dawno ich nie mialam :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie używam żeli z Avonu. Zwykle kupuję je w Biedronce albo innym tego typu sklepie. Przed zakupem lubię sobie powąchać dany kosmetyk. ;) Wiem, że w katalogach czasem można potrzeć stronę i poczuć zapach jakiegoś produktu, ale są to tylko wybiórcze przypadki. Nie ma to jak powąchać "na żywo", chyba, że ma się już sprawdzony zapach, to wtedy można kupować "w ciemno". :D

    Majówka minęła mi dobrze. Udało mi się zrobić rzeczy, które chciałam i trochę odpocząć. ;)

    Przyjemnego wieczoru, Iwetto! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem :) No ja to w biedronce jedyne co to kupiłam fajne mydło pod prysznic bambino i to o wiele taniej, bo w Rossmannie kosztuje znacznie więcej :) Wiesz ja tak samo :D Musze powąchać dany żel :) Fakt, jest możliwość sprawdzenia zapachu w katalogu AVON :) Jednak ja mam swoje ulubione zapachy które używam od lat :D Także mogę śmiało zamawiać :)

      Super, bardzo mnie to cieszy, że to była udana majówka dla Ciebie :)

      Dziękuję Moniko, Tobie także życzę przyjemnego wieczoru :)

      Usuń
  7. uwielbiam wszystkie produkty z Avon :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi też majówka-którą spędziłam na wsi - minęła bardzo szybko i trochę deszczowo
    Bardzo dobrze że popadalo bo było strasznie sucho.
    Lubię żele z Avonu pod prysznic- chyba jedna z nielicznych rzeczy tejże marki ,która lubię 🙂
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak dobrze, że pada :) Wszystko od razu odżyło :) I jak rozkwitło dookoła :)

      Ja też lubię :) Naprawdę dobre mają.

      pozdrawiam :)

      Usuń
  9. Jak za 7zł to warto kupić.

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam avon! :) tani, a dobry! polecałabym wszystkim1 :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Te żele pod prysznic to już klasyka. Używałam ich już wiele razy. Mają piękne zapachy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sytuacja niestety pokrzyżowała mi majówkowe plany wiec spędziłam je na spokojnie w domu. Nie znam tych żeli pod prysznic

      Usuń
  12. kiedyś zamawiałam z avon, teraz jednak przestałam :)

    www.wkrotkichzdaniach.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. Żele pod prysznic z Avonu chętnie bym do siebie przygarnęła ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ciekawe zapachy dla kobiet, chętnie bym spróbowała hibiskusa :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo lubię żele Avonu, bo faktycznie pachną obłędnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Oh so good products
    it has been a while since the last time I tried Avon
    xx

    OdpowiedzUsuń
  17. Słyszałam pozytywne opinie o tych żelach :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Kiedyś je miałam, ale dawno temu :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Oj, już nie pamiętam kiedy miałam cokolwiek z tej firmy! Ale prezentują się ciekawie, chętnie poznałabym zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto coś zamówić :) Są naprawdę świetnie :)

      Usuń
  20. Lubię bardzo te żele. Co prawda tych konkretnych nie znam, ale pewnie też by mi się spodoaly

    Życzę miłego wieczoru i zapraszam :)
    zpolskidopolski.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super :) Musisz koniecznie wypróbować :)

      dziękuję Paulino! :)

      ja Tobie też życzę miłego wieczoru :)

      Usuń
  21. Chętnie sięgam po produkty Avon, lubię je a ich żele pachną obłędnie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo lubię zele marki Avon, ale płyny do kąpieli jeszcze bardziej.

    OdpowiedzUsuń
  23. Kiedyś często zamawiałam te żele, jednak mam wrażenie że z biegiem lat zrobiły się mniej trwałe jeśli chodzi o zapach pozostawiony na ciele i już ich nie kupuję.

    OdpowiedzUsuń
  24. Często słyszę i widzę te produkty, ale nigdy nie testowałam ich :) super 👌

    OdpowiedzUsuń

Witaj, cieszę się, że tutaj jesteś i bierzesz udział w komentarzowej konwersacji. Jednak pamiętaj o jednym: Jeśli jesteś blogerem liczę na to, że napiszesz więcej jak jedno słowo. Dziękuję Ci za poświęcony czas. Odwiedzam blogi komentujących.

POLECANE WPISY