sobota, 2 maja 2020

majówka wśród kwiatów



Dzień dobry Moi Drodzy!

Jak mija Wam tegoroczna majówka? Mi całkiem nieźle, wczoraj zrobiliśmy sobie grilla a wieczorem pojechałam do pracy. Dzisiaj i jutro odpoczynek a od poniedziałku znowu zasuwam do roboty. Na nudę nie narzekam, właśnie zaczynam drugi miesiąc pracy nawet nie wiem kiedy to zleciało. Maj to jeden z moich ulubionych miesięcy. Wszystko rozkwita, miłość wisi w powietrzu… Czujecie ją? Ostatnio popadał u nas deszcz, powietrze stało się niezwykle rześkie, a pola nawodnione. Teraz śmiało wszystko ruszy z wegetacją, już czekam na sałatę i rzodkiewkę na naszym przydomowym ogródku. A Wy lubicie swojskie warzywa? Pora na pierwszy majowy look, choć zdjęcia były robione pod koniec kwietnia. Stylizacja na sportowo z nutką elegancji jaką daje czarna mini spódniczka. Wiosennego akcentu zaś nadaje pudrowa bluza i jasna jeansowa kurtka. Wiosną i latem a także wczesną jesienią uwielbiam w niej chodzić.  Dajcie znać jak Wam się podoba. Pozdrawiam.

PS. Do dzisiejszego posta dołączyłam filmik z poezją śpiewaną. Ostatnio bardzo lubię jej słuchać. Najbardziej spodobało mi wykonanie wiersza " Nic dwa razy" Wisławy Szymborskiej śpiewanego przez Łucję Prus. Uwielbiam poezję Pani Wisławy i nie tylko jej. Mam dużo ulubionych poetów takich jak: Halina Poświatowska, ks. Jan Twardowski, Krzysztof Kamil Baczyński, Maria Pawlikowska-Jasnorzewska czy Cyprian Kamil Norwid :-)








bluza / House
spódniczka / ( nie pamiętam gdzie kupiona)
kurtka / Tome & Rose

❤❤❤

63 komentarze:

  1. Prześliczna stylizacja! Jak nie przepadam za nierozpinanymi bluzami, tak Twoja bardzo mi się spodobała, zwłaszcza w połączeniu z jeansową kurtką. A spódniczka pięknie się tu wpasowała, podobnie jak opaska. <3

    Wczorajszy dzień minął mi tak pół na pół. Z jednej strony wielka radość, bo skończyłam projekt na zajęcia i go wysłałam. Poczułam taką wolność. Dokończyłam też czytać książkę dla przyjemności. ;) Z drugiej strony wzięłam się za liczenie wyników do pracy magisterskiej i niestety nie szło mi to. Dzisiaj zrobiłam drugie podejście. Znów klapa. Na szczęście koleżanka bardzo mi pomogła (rozjaśniła, co policzyć do danej hipotezy) i teraz wszystko idzie gładko. ;)

    U mnie też ostatnio zrobiło się deszczowo. Ale to dobrze, przynajmniej ludzie będą siedzieć w domu, a ziemia się trochę nawodni. :D

    Życzę Ci udanego majówkowego wypoczynku! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. P.S. Cudowne zdjęcia na tle wiosennych kwiatuszków! <3

      Usuń
    2. Kochana dziękuję Ci bardzo <3 Ja mam aż 3 bluzy nierozpinane :) Szarą, czarną i tą różową :D I właśnie bardzo lubię je nosić z jeansową kurtką :) Cieszę się, że wszystko Ci się podoba :)

      Czyli jednak nie był to aż tak zły dzień. Było i coś dobrego i niestety coś gorszego. Trzymam kciuki by wszystko Ci się ułożyło <3

      Masz rację, a sucho było strasznie. Dobrze, że popadało :)

      Dziękuję Kochana, ja Tobie też tego życzę :)

      Usuń
    3. A i dodam, że cieszy mnie iż podobają Ci się fotki :) Ja uwielbiam zdjęcia na tle wiosennych drzewek owocowych :)

      Usuń
  2. Prześliczna, mega klimatyczna sesja :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zakochałam się w tych zdjęciach <# Jak tam pięknie i Ty szczęsliwa.. Rusałka <3 Niewymuszony uśmiech :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo <3 Przyjemnie czytać takie komentarze :)

      Usuń
    2. Przyjemnie mi czytać takie wpisy i oglądać takie miejsca. Cieszę się że to Ciebie trafiłam :)

      Usuń
    3. Jej <3 Dziękuję :) Bardzo mi miło :)

      Usuń
    4. MIło mi, że Tobie jest miło :)

      Usuń
  4. Wyglądasz bardzo fajnie, tak kocham warzywa ze swojego ogrodu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny uśmiech! :)
    Pozdrawiam, niech ten miesiąc dla Ciebie będzie dobry <3

    https://xgabisxworlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Gabrysiu! <3
      Ja Ciebie też pozdrawiam i życzę Ci cudownego maja <3

      Usuń
  6. Oj też nie lubię nudy ,i staram się organizować sobie zajęcia- na szczęście udaje się 😊
    Cieszę się również że popadal deszcz - był naprawdę bardzo potrzebny 🙂
    Warzyw wogule nie jadam...
    Zdjęcia przepiękne 😍
    Ślicznie wyglądasz 😍
    U mnie w ogródku też rosną takie kwiatki, i też próbowałam sobie tam foty zrobić, ale osy tam chyba założyły gniazdo i musiałam zrezygnować z tej miejscówki...
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba nikt jej nie lubi :D Siedzieć w miejscu, nic nie robić - to nie dla mnie :)
      Ja też, sucho było strasznie.
      Wow, ja bez warzyw swojego życia sobie nie wyobrażam :D
      Dziękuję Ci kochana :*
      Wow, no to uważaj. Ja strasznie się boję owadów, staram się je unikać :D

      pozdrawiam Cię Lili

      Usuń
  7. To także mój ulubiony czas w roku, pojawiające się listki, kwitnące drzewa... I też nie mam zielonego pojęcia kiedy to zleciało. Ostatnio zorientowałam się, że zaraz będzie już majówka i był to dla mnie ogromny szok :D

    A jeansowa kurtka świetnie się prezentuje! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest pięknie :) Tak romantycznie, uroczo :) Czas pędzi nieubłaganie...
      Noo a dopiero co zaczynaliśmy 2020 rok :D

      Dziękuję :)

      Usuń
  8. Uwielbiam bliskość kwiatów, natury. Aż się człowiekowi od razu robi miło na sercu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. I taka majowka to coś. Bardzo lubię wiosenne kwiaty. Super zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nooo :D Ja tak samo :) Dziękuję Ci bardzo :)

      Usuń
  10. Jakie piekne zdjecia na tle tych kwiatow :) Slicznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję <3 Cieszę się, że Ci się podobają :)

      Usuń
  11. Bardzo podobają mi się Twoje zdjęcia :) Super bluza! Też chciałam kupić sobie w takim pudrowo-różowym kolorze :)
    U mnie majówka w domu, ale wreszcie zrobiłam to na co miałam ochotę, czyli pooglądałam seriale, poukładałam puzzle oraz poczytałam książki i czasopisma :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo bardzo mnie to cieszy <3 Dziękuję :) poro tych bluz teraz jest, warto coś poszukać :)

      E no to i u Ciebie majóweczka udana :) I tak trzymaj :)

      Usuń
  12. Też kocham maj :) tak to miesiąc pachnący miłością. Uwielbiam swojskie warzywa i owoce. Z ogródka u mamy są najsmaczniejsze :) Dobrze, że trochę popadało, bo już się rodzice bali, ze w tym roku to niczego nie będzie. No cóż pechowy jest ale może nie aż tak. Wszystko odżywa i napawa optymizmem.
    Śliczna pudrowa bluza :) też jakoś pozytywnie działa ja się na nią patrzy :).
    U nas w szkole były konkursy poezji śpiewanej. Udziału nie brałam, bo głosu totalnie nie mam ale uwielbiałam słuchać. Czasem aż dreszcze przechodziły :). Musze wrócić do ulubionych utworów, tym razem w profesjonalnym wydaniu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja śp. babcia kiedyś też kochała maj :) I ja mam tak samo :D Kwitnące bzy, śpiew ptaków, miłość dookoła :)

      Swojskie warzywa najlepsze. Wiesz my też się martwiliśmy jak deszczu nie było. Ale jak nadawali podstawiliśmy pod rynny beczki i mamy deszczówkę w razie co na podlewanie ogródka :)

      Dziękuję :) Uwielbiam tę bluzę :)

      U nas w szkole też były, jednak ja kiedyś nie przepadałam za poezją śpiewaną. Teraz mogę jej słuchać non stop :)

      Usuń
  13. Bardzo ładna stylizacja, taka wiosenna :D
    U mnie majówka to relaks, grill i troszkę ruchu :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja uwielbiam piosenki Marka Grechuty, które bazują na wierszach właśnie.. :)
    Piękna katana! Bardzo mi się podoba też kolor bluzy:)
    Ja spędzam majówkę, tak jak ostatnio- z rodzinką- doceniając ten czas:>
    Pozdrawiam!


    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt Pan Marek pięknie śpiewał :) Uwielbiam jego " Czy to jest przyjaźń czy to jest kochanie" :)
      Dziękuję :)

      Z rodzinką najlepiej :)

      pozdrawiam

      Usuń
  15. Great post and beautiful photos!You look amazing!
    Thanks for sharing! <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam maj, za oknem wszystko się zieleni i kwitnie :) majówkę spędziłam w domu, miałam inne plany, ale oczywiście ze względu na epidemię nie mogłam ich zrealizować :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też :) To jeden z najpiękniejszych miesięcy :) Fakt, trochę pokrzyżowały się plany ale najważniejsze, że zdrowi jesteśmy :)

      pozdrawiam

      Usuń
  17. Uwielbiam maj, właśnie za te kwitnące drzewa i krzewy. Bardzo ładna sportowa stylizacja, super

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo fajna stylizacja, taka na luzie, ale tez bardzo dziewczeca :-)
    Ja majówke spedzilam bardzo na domowo w tym roku

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Cieszy mnie, że Ci się podoba :)

      W takim razie pewnie odpoczęłaś sobie :)

      Usuń
  19. Maj to jeden z moich ulubionych miesięcy - przyroda gwałtownie budzi się do życia i możemy ją obserwować, co uwielbiam robić :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja majówke spedziłam w domu! Piekna sesja na tle kwiatów oraz piekna stylizacja bardzo pasuje do Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super :) Ja tak samo :) Dziękuję Gabrielo :) Bardzo mi miło :)

      Usuń
  21. I'm glad you're following my blog. I'm very pleased.

    kisses

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo lubię wiosnę, zwłaszcza maj. Zazdroszczę ogrodu i świeżych warzyw. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też :) Maj to piękny miesiąc :) Swoje to swoje :)

      Usuń
  23. Piękne zdjęcia :) uwielbiam ten czas gdy drzewa kwitną :) ja majówkę zakończyłam grillem na działce znajomego. Tam też były drzewka obsypane kwiatkami:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Bardzo mi miło :) Ja też uwielbiam :) O czyli było miło :) Fajnie spędziłaś czas :)

      Usuń
  24. Piękna stylizacja :) Takka lekka i wiosenna. Uwielbiam, gdy drzewa kwitną!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję <3 Super, że Ci się podoba :) Ja tak samo, z niecierpliwością zawsze czekam na wiosnę :)

      Usuń
  25. Bardzo miło spędziłaś majówkę. Piękne zdjęcia. Ciekawa aranżacja (?) wiersza Szymborskiej. Nie przepadam za poezją śpiewaną, u mnie nadaj wygrywa sucha wersja.

    Pozdrawiam serdecznie ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No było miło :) Dziękuję :) Mi się mega ona podoba :) Ostatnio non top słucham poezji śpiewanej :)

      pozdrawiam równie serdecznie <3

      Usuń
  26. piękna stylizacja! i piękne widoki <3 mega! kwiaty kocham!

    OdpowiedzUsuń
  27. Cześć kochana, miałam krótką przerwę na bloga, ale teraz wracam z nową energią, także mam nadzieje, że jeszcze o mnie nie zapomniałaś :D. Część majówki spędziłam nad książkami, ale wyprowadziłam też mój aparat na spacer :P. Szczerze mówiąc nie wiedziałam, że tyle pięknych kadrów spotkam po drodze. Też kocham maj, razem z czerwcem są to moje ulubione miesiące. Chociaż nie ukrywam, że tęskno mi do moich najbliższych przyjaciółek. Mam nadzieje, że powoli będziemy wracać do normalności. Dużo zdrowia i buziaków dla Ciebie. Pięknie wyglądasz ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej Kochana, oczywiście, że o Tobie nie zapomniałam :) Zastanawiało mnie tylko co robisz :) Ja bardzo lubię Twojego bloga odwiedzać :) Czekam na najnowsze wpisy :) I na te kadry ze spacerku :)

      Ahhh Maj a Czerwiec to mój miesiąc :D Obydwa są urocze :)

      Rozumiem, ale już niedługo i się z nimi spotkasz :) Trzymam kciuki by to się szybko spełniło <3

      Dziękuję Saro, ja Tobie także życzę zdrówka i przesyłam buziaki :*

      Usuń
    2. Jak miło, dzięki wielkie ❤

      Usuń
  28. świetny zestaw !

    OdpowiedzUsuń
  29. Genialna stylizacja, te kurtka i bluza omg piękne!

    OdpowiedzUsuń

Witaj, cieszę się, że tutaj jesteś i bierzesz udział w komentarzowej konwersacji. Jednak pamiętaj o jednym: Jeśli jesteś blogerem liczę na to, że napiszesz więcej jak jedno słowo. Dziękuję Ci za poświęcony czas. Odwiedzam blogi komentujących.

POLECANE WPISY