sobota, 23 maja 2020

dla Ciebie kochana Mamo



Dzień dobry w sobotę!

Już za chwilę, już za moment swoje święto będą obchodziły najukochańsze istoty na całej Ziemi czyli wszystkie mamusie. Z tej okazji jak  rok temu  postanowiłam przygotować wpis – inspirację ze sklepu Home& You jaki to prezent możemy swojej mamie podarować na Dzień Matki, który wypada już w ten wtorek ( 26.05. ) . Dodam, że są to tylko i wyłącznie moje własne pomysły i sugestie. Każde dziecko ma inny gust, każdy z nas chce swojej mamie dać wspaniały upominek pokazujący jak mocno ją kocha. Jednak oprócz podarunku warto a nawet trzeba każdego dnia swoim rodzicom okazywać szacunek, pomagać im, wyręczać w pracach i najważniejsze kochać bezwarunkowo i cieszyć się każdym dniem z nimi spędzonym. Popołudniowa herbatka i kawałek domowego ciasta? Spacer? Wypad na zakupy? Przejażdżka rowerowa? Sposobów jest naprawdę wiele, wystarczy tylko chcieć.

Oprócz tradycyjnych czekoladek i bukietu kwiatów warto podarować swojej mamie także jakieś praktyczne rzeczy np. ładną filiżankę, czajniczek do zaparzania herbatki, albo wygodny szlafrok. Super pomysłem na upominek od serca jest także własnoręcznie upieczony tort, ciasto albo babeczki. Miłym akcentem może też być śniadanie do łóżka w Dzień Matki,  a także spędzenie tego dnia razem na fajnych aktywnościach fizycznych.Jeśli mama lubi czytać książki warto zakupić jej np. najnowszą pozycję jej ulubionego/ ej autora/ autorki, zaś jeśli uwielbia prace w ogrodzie można jej podarować różnego rodzaju gadżety przydatne właśnie tam. 










 KLIK




Zastawa Stołowa Bianco


A jaki pomysł na prezent dla swojej mamy masz TY?

❤❤❤

60 komentarzy:

  1. Bardzo fajne inspiracje ☺
    Ja chyba jednak postawie na perfumy no i obowiązkowo kartka + jakieś czekoladki 😉
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, że Ci się podobają :)
      Moja mama już dostała prezent :) Dzbanuszek z zaparzaczem, kwiatuszek w doniczce, ściereczka kuchenna i gorzka czekolada :)

      pozdrawiam Cię Lili

      Usuń
  2. Piękna ta filiżanka 😊 ja mojej mamie kupiłam perfumy😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo mi się ona podoba :) o superaśnie :)

      Usuń
  3. Ja swojej mamie robię taki koszyczek z kosmetykami, których używa na codzień :) Kremik pod oczy, na dzień, żele itp :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mojej mamie w tym roku sprezentuję set kosmetyków pielęgnacyjnych, sama je skompletowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ooo z takich filiżaneczek to moja mama napewno byłaby zadowolona!
    Ja miałam w planach coś po kryjomu zrobić jak będzie w pracy, ale akurat ma wolne i zrobię bloga z życzeniami hehe

    Miłego dnia!
    zpolskidopolski.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z pewnością tak :)
      Rozumiem, ale i tak i tak na pewno wyjdzie Ci piękny prezent dla mamy :)

      miłego wieczorku :)

      Usuń
  6. Bardzo fajne propozycje na upominek dla mamy. To piękny dzień i warto go celebrować

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawe insiracje. Ja w tym roku postawiłam na perfumy. Dla mojej Mamy oraz Teściowej :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Sliczne inspiracje :) ten kuferek bardzo ladny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładne propozycje prezentów. Wszystkie mi się podobają. :D
    Ja zrobię Mamie, jak co roku, własnoręczną kartkę z życzeniami. Planuję jej też coś ulepić z takiej fajnej masy, podobnej do plasteliny. Mam też kilka innych pomysłów, ale nie jestem pewna, czy uda mi się je zrealizować. ;)

    Udanego weekendu, Iwetto! ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ci się podobają :)
      Super, trzymam kciuki by udało Ci się to wszystko wykonać na czas :)

      Udanego weekendu Moniko :*

      Usuń
  10. My z mamą lubimy praktyczne prezenty i kupujemy to czego ta osoba naprawdę potrzebuje
    Pytamy wprost i tym razem mama potrzebuje kredki do oczu i pojemnik do kuchni
    Byłam dziś na zakupach i życzenie mamy spełnione

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo fajny pomysł :) Jednak ja swojej mamie lubię robić niespodzianki :D Ale wiadomo podpytuję czego potrzebuje i wtedy staram się znaleźć daną rzecz :)

      Usuń
    2. W ramach niespodzianki też dorzucę jakiś drobiazg od siebie ;)

      Usuń
    3. Super :) Taki miły gest :)

      Usuń
  11. Ja tradycyjnie wręczę mamie bombonierkę, ale Twoje pomysły też są super :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli na prezent na słodko :) Dzięki :)

      pozdrawiam :)

      Usuń
  12. Mojej mamie kupiłam już świecznik w kształcie serca i upiekę jeszcze serce z ciasta francuskiego z czekoladowym nadzieniem :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja kupiłam mamie bon do home&you i oczywiście kwiaty.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czyli mama będzie mogła poszaleć na zakupach :) kwiaty i ja podarowałam :)

      Usuń
  14. Moja mama lubi kosmetyki, dlatego zamówiłam dla niej box kosmetyczny. Na pewno będzie super prezentem

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajne propozycję, ja co prawda już prezent mam ,ale myśle że wielu tych co jeszcze pomysłu nie mają Twój wpis zainspiruje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No pewnie :D Ja tez dla mojej mamy prezent mam :) Nawet dałam jej już :)

      Usuń
  16. Niestety moja mama już nie żyje, ale najbardziej lubiłam obdarowywać Ją jakimś własnoręcznie przygotowanym prezentem, np. domowymi czekoladkami albo zdjęciem w ramce :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przykro mi :( Ale masz piękne wspomnienia <3

      Usuń
  17. Czajniczek z filiżanką bardzo mi się podoba. Myślę, że mojej mamie też by się spodobal taki prezent.

    OdpowiedzUsuń
  18. Z tego wszystkiego najbardziej dałabym tą wannę z kosmetykami :) Czajniczki, porcelanę i różnego rodzaju gadżety już wykorzystane :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi też się bardzo podoba :) he he :D czyli Twoja mama już wszystko ma :)

      Usuń
  19. Hey, thank you very much ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Najpiękniejszym prezentem dla Mamy jest miłość <3

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne pomysł, każdy prezent dla mam jest taki wyjątkowo bo każda z nich kocha co innego :) ja swoim kupuje kwiaty z czekoladkami, które z mężem zamówimy w kwiaciarni ♥ nie mamy możliwości być z nimi, więc w ten dzień dostaną wielkie bukiety kwiatów i słodkości, a dopiero jak zjedziemy na urlop każda dostanie coś od nas :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadza się :) Każda mama jest inna :) O super pomysł, na pewno się bardzo ucieszą :) Czyli będą miały podwójny Dzień Mamy bo dostaną prezenty teraz i jeszcze niespodzianki od Was jak przyjedziecie na urlop :) Super sprawa :)

      Usuń
  22. Moja mama w tym roku dostaje bukiet kwiatów w pięknym koszu, a druga mama, czyli teściowa - fotoalbum ze zdjęciami z naszego wesela :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetne pomysły :) Jestem pewna, że obie będą bardzo zadowolone :)

      Usuń
  23. Ja mojej mamie zamówiłam kosmetyki Ireny Eris :-) Poza tym świetnym prezentem w przypadku mojej mamy sa też kwiaty , które uwielbia :-)

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo ładne prezenty. Moja mama miałam 23 urodziny i kupiłam jej zegarek bandwatch, a na Dzień Matki dostanie kwiatuszki, perfumy i czekoladki w serduszka :)
    Bardzo mi się podoba ten zestaw w wanience.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, że Ci się podobają :)
      Ooo no to same super prezenty :)

      Mi też, chciałabym kiedyś taki zestaw dostać :)

      pozdrawiam

      Usuń
  25. Czajniczek i filiżanki są przecudne - urocze, zakochałam się w nich! <3 W tym roku dla mamy niestety życzenia tyko przez telefon, ale będę z nią się widziała w przyszłym miesiącu. Dostanie wtedy ode mnie piękny prezent zarówno na dzień mamy, jak i na imieniny. Zawsze jest to bukiet kwiatów i kosmetyki, ponieważ moja mama gubi się w tym nadmiarze przepychu w drogeriach i to zawsze ja czuwam na straży jej wyglądu, szukając czegoś odpowiedniego dla niej. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też zauroczyły :) Życzenia czasem są nawet dla mamy ważniejsze jak prezenty :) Takie zapewnienie, że kochamy ją bardzo mocno jet najpiękniejszym podarunkiem :)

      Moja mama ma podobnie, razem z siostrą wybieramy dla niej kosmetyki :)

      Usuń
  26. Prześliczne inspiracje! Chociaż w dniu dzisiejszym moja Mama dostała całkiem odmienny prezent, to myślę, że w przyszłym roku sprezentuje jej taki uroczy zestawik :) Na pewno będzie zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wspaniale, że CI się podobają :) Cieszę się, że zainspirowałam Cię do prezentu dla mamy na przyszły rok :)

      Usuń
  27. kurcze częśc z tych zreczy przygarnęłabym dla siebie! ;DD moja mama juz dostala prezent w niedzielę ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nieźle :D mam podobnie :D A moja mama dostała już 20 maja :D

      Usuń

Witaj, cieszę się, że tutaj jesteś i bierzesz udział w komentarzowej konwersacji. Jednak pamiętaj o jednym: Jeśli jesteś blogerem liczę na to, że napiszesz więcej jak jedno słowo. Dziękuję Ci za poświęcony czas. Odwiedzam blogi komentujących.

POLECANE WPISY