środa, 20 maja 2020

uroki maja - rzepak hen ponad horyzont




Cześć Drodzy Czytelnicy!

Głośnym dobry wieczór witam Was serdecznie 20 dnia maja 2020 roku. Jak minął Wam dzisiejszy dzień? Mi pracowicie, niedawno wróciłam do domu. Kolacyjka już była także mogę na spokojnie napisać nowy wpis. Pora na kolejną wiosenną stylizację. Zdjęcia z rzepakiem w tle „chodziły” za mną od dłuższego czasu. Nieźle męczyłam mamę i tatę by móc wykonać chociaż jedną sesję z tymi pięknymi, żółtymi połaciami rozciągającymi się hen ponad horyzont. Wczoraj się udało, a efekty będziecie mogli zobaczyć już teraz czytając ten post. Muszę przyznać, że rzepakowe pola to moja wielka majowa miłość, uwielbiam je. Cieszę się, że tak długo cieszą oko, można się ich pięknem napawać do woli. I Wiecie co? Ja właśnie tak robię. Zapisuję sobie w pamięci te najpiękniejsze , wiosenne widoki by móc potem je wspominać jesienią i zimą. Najpiękniejsze kadry zapisuje się wzrokiem i sercem – potem są zdjęcia i filmy zrobione aparatem i nakręcone kamerą.

Na moim Instagramie ( styleiww )  w InstaStories pojawił się QUIZ - Jak dobrze znasz mojego bloga. Zachęcam Was do wzięcia w nim udziału. Jestem ciekawa czy pamiętacie istotne dla mojej blogowej twórczości daty itp. 








koszula / Sinsay
spodnie / Sinsay
sweter / targowisko miejskie

❤❤❤

51 komentarzy:

  1. Piekne zdjecia i jaki sliczny sweterek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę, że Ty również uległaś urokowi rzepaka :D Świetna sesja zdjęciowa :D
    Spodnie i sweterek bardzo mi się podobają :D Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak co roku :) Dziękuję :)
      Bardzo mnie to cieszy :) Ja Ciebie też pozdrawiam

      Usuń
  3. Jestem oczarowana tą rzepakową scenerią :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne fotki :) uwielbiam sesje w rzepaku ale sama takiej jeszcze nie mam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Ja też :) W takim razie to ostatni dzwonek na to, bo rzepak powoli przekwita ;)

      Usuń
  5. Rzepak pięknie pachnie a Tobie ładnie włosy rozwiewa ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak :) Śliczny zapach :)
      Wiatr był troszkę i dlatego :)

      Usuń
  6. Hah, zazdroszczę! U mnie w okolicy nie znalazłam żadnego pola rzepaku! W tym roku zasadzili co innego. No szkoda, ale Twoje zdjęcia wyszły pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas jest tych pól pod dostatkiem :D Gdzie nie spojrzysz tam rzepak :)
      Dziękuję :)

      Usuń
  7. Wszystko mi w tej stylizacji pasuje. Koszula do różowego sweterka i do tego jasne spodnie. ;) Wyglądasz przepięknie, Iwetto! <3 Super, że udało Ci się zrobić zdjęcia na tle rzepakowego pola. <3 Ja jeszcze nie szukałam w tym roku rzepaku. :D

    Życzę Ci pięknego czwartku! ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę <3 Lubię takie połączenia kolorystyczne :) Dziękuję Moniko <3 <3
      Chociaż jedna taka sesja :D Zawsze to jakaś pamiątka :) Ja znalazłam niedaleko mojej miejscowości :)

      Dziękuję, Tobie także życzę pięknego czwartku <3

      Usuń
  8. Fajny sweter, piękne zdjęcia, szkoda że ja nie jestem taka fotogeniczna :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ślicznie wyglądasz 😍
    Tak ,tak zdjęcia w rzepaku są bardzo ładne, klimatyczne tak więc nie dziwię się że za Tobą chodziły 😉
    Ja niestety nie znalazłam nigdzie rzepaku, a też bym chętnie sobie takie zdjęcia zrobiła
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Nooo to prawda :)
      Szkoda, ale może jeszcze uda się jakieś pole rzepakowe znaleźć, będę trzymała za Ciebie kciuki :)

      pozdrawiam Cię Lili :)

      Usuń
  10. Tak, jak napisałaś, fajnie jest powspominać jesienią lub zimą wiosenne widoczki, ale warto też zachwycać się aktualnie trwającą porą roku. Każda jest na swój sposób piękna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Otóż to :) Świetnie to ujęłaś w słowa :)

      Usuń
  11. Śliczny sweterek

    A pola z rzepakiem uwielbiam
    Wygląda to magicznie

    OdpowiedzUsuń
  12. No kocham połączenie koszula+sweter :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne zdjęcia, rzepak ma niesamowity kolor :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ci się podobają :) zgadzam się :)
      Też pozdrawiam

      Usuń
  14. Sesje w rzepaku są aktualnie moimi ulubionymi, pięknie to wygląda!
    Bardzo podoba mi się Twoja stylizacja, wszystko do siebie bardzo pasuje i jeszcze to tło - cudo:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje też ale lubię również zdjęcia w zbożu :)
      Dziękuję Aleksandro :))

      Usuń
  15. Udało nam się zrobić sesję w rzepaku z moim synkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajna stylizacja, prosta i schludna. Pasuje do Ciebie taki strój

    OdpowiedzUsuń
  17. Sweterek jest mega uroczy. Kolor śliczny i idealny na wiosnę. Piękne zdjęcia. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Super wyglądasz w tym rzepaku. Idealną stylizacja podobasz mi się w tym sweterku.

    OdpowiedzUsuń
  19. Mi się marzy sesja w polach słonecznika, może kiedyś uda mi się taką zrealizować :) Bardzo podoba mi się Twój sweterek, widzę, że kupiłaś go na miejskim targowisku. To pokazuje, że w takich miejscach można zaleźć perełki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi udało się zrobić taką rok temu :) Uwielbiam pola słoneczników :) Dziękuję bardzo :) Noo tam można znaleźć sporo fajnych, nowych ciuszków za małe pieniążki :)

      Usuń
  20. zdjęcia w rzepaku są teraz bardzo na czasie :P wyglądasz super :) jak zawsze ;) bardzo podoba mi się sweterek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o tak :D tak jak w zbożu w lipcu :D dziękuję bardzo :) i bardzo mnie cieszy, że się sweterek podoba :)

      Usuń
  21. Zdjęcia w rzepaku są ostatnio bardzo modne,efekty ich są naprawdę rewelacyjne. Szkoda tylko ze maj jest taki chłodny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się :) No trochę szkoda, ale nie jest źle :D

      Usuń
  22. Super fotki! takie pozytywne ;) widzę że rzepak rządzi ;) chyba sama w ten weekend skuszę się na sesje w rzepaku ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) O tak rzepak rządzi :D Musisz się spieszyć, bo powoli przekwita.

      Usuń
  23. WOW! Cudowna pogoda i piękny uśmiech! :)
    Pozdrawiam serdecznie i życzę dużo zdrówka!
    Jelonkowa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję <3
      Pozdrawiam równie serdecznie i życzę dużo, dużo zdróweczka :*

      Usuń
  24. Zdjęcia wyszły cudowne! Maj to chyba najpiękniejszy miesiąc- wszystko kwitnie, a powietrze pachnie tak słodko...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ci się podobają <3 Zgadzam się :) Cudownie jest :)

      Usuń

Witaj, cieszę się, że tutaj jesteś i bierzesz udział w komentarzowej konwersacji. Jednak pamiętaj o jednym: Jeśli jesteś blogerem liczę na to, że napiszesz więcej jak jedno słowo. Dziękuję Ci za poświęcony czas. Odwiedzam blogi komentujących.

POLECANE WPISY