niedziela, 20 czerwca 2021

sukienka-ogrodniczka

 Dzień dobry w niedzielę! 

Czyżby tegoroczne lato przyszło wcześniej niż wskazuje jego data w kalendarzu? Na to wygląda, bo od kilku dni panują u nas 30-stopniowe temperatury , a w taką pogodę to nic tylko zajadać się sernikiem na zimno i popijać go domową lemoniadą. Właśnie takie smakołyki ostatnio wyczarowałam. Z truskawek staram się zrobić dużo, były już pierogi, truskawkowa pianka na biszkoptach a nawet zrobiłam domowy kisiel. Powiem Wam, że jest o niebo lepszy jak ten z proszku ze sklepu. A Wy - korzystacie z sezonu na truskawki? Jeśli tak co dobrego już zrobiliście/ jedliście ? :) Dzisiaj przychodzę z kolejną stylizacją, tym razem z sukienką - ogrodniczką która od dłuższego czasu była moim marzeniem no i wreszcie ją mam. Jest super wygodna, do niej koszulka w paseczki a na nogi trampki i outfit na letnie dni gotowy :) Miłego niedzielnego popołudnia Wam życzę i do usłyszenia niedługo ! :)

PS. Zerknijcie na bloga Garnuszek i Foremka wczoraj dodałam tam wpis z przepisem na lekką zupę - krem z zielonych szparagów link tutaj








koszulka / Sinsay
sukienka / allegro.pl
trampki / targowisko miejskie
***

71 komentarzy:

  1. Kojarzy mi się z latami 90 ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. U nas też ponad 30 stopni, nie idzie wytrzymać w mieszkaniu, o wyjściu nie wspominając.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciężko jest ale nadają wkrótce ochłodzenie :)

      Usuń
  3. Te upały są koszmarne..U nas zawsze tak jest , że albo jest straszny upał albo jest mega zimno nic pomiędzy haha jak dla mnie outfit mega takie zwiewne stylizacje są najlepsze :D
    by-tala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie :D u nas tak zawsze jest :D

      Oj tak na upały to super wybór :)

      Usuń
  4. Ciekawy zestaw i połączenie podoba mi się bardzo sukienka

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajne są takie sukienki.

    OdpowiedzUsuń
  6. kiedyś sama chodziłam bardzo podobnie, teraz mi przypomniałaś, że miałam kupić sobie taką sukienkę :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Niestety, w moim wieku chodzenie w takiej sukience nie sprawdzi się ze względów estetycznych. ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Rewelacyjna ta sukienka! Miałam sukienek już nie kupować, ale jeśli trafię na taką to ... będzie moja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) hehe No warto taki klasyk mieć w szafie :)

      Usuń
  9. You look cool! Great style!
    xoxo
    Lovely
    www.mynameislovely.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Truskawkami już się opycham na surowo, czasem do lodów dorzucę :). Śliczna sukienka a upały to dają popalić ale stanowczo wolę jak przygrzewa niż jak jest zimno :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cudnie, trzeba korzystać póki sezon :)
      Dziękuję :) A ja jestem zimnolubna i lubię jesień i zimę :)

      Usuń
  11. Jaką śliczną masz tą sukienkę. Prosta ale niezwykle urokliwa.

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowne się prezentujesz 😍

    OdpowiedzUsuń
  13. Truskawki to mój letni must have :D Ciekawe połączenie, sukienka w moim guście :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczna sukienka❗😘😘😘

    Pozdrawiam serdecznie z Poddąbia/koło Ustki 😉

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :)
      A ja pozdrawiam z lubelskiego :)

      Usuń
  15. W taki upał, nos z domu wychylam dopiero wieczorem, gdy jest już znośnie na zewnątrz 😊
    Truskawki- uwielbiam, lecz odkąd nie mieszkam na wsi zrezygnowałam z nich.
    Te kupione nie smakują, tak jak te "świeże"
    Świetna stylizacja- bardzo dobra na obecne upały.
    Ślicznie wyglądasz 😍
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podobnie jak ja :)
      Fakt kupne truskawki nie mają smaku :)
      Dziękuję Ci bardzo :)

      Też pozdrawiam

      Usuń
  16. Z truskawek na ten moment robiłam wyłącznie koktajle :D
    Super stylizacja i bardzo fajne jest ta sukienka ogrodniczkowa :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koktajl super sprawa na upał :)
      Dziękuję :)

      Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  17. Mam bardzo podobną i dlaczego jej nke noszę?! :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Kisiele lubie ale domowego nigdy nie jadlam...Bardzo fajna i wygodna wakacyjna stylizacja :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest cudowny w smaku :)
      Dziękuję Ci pięknie :)

      Usuń
  19. Fantastyczna stylizacja w sam raz na prace w ogródku. ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczna stylizacja, idealna do spędzania czasu w ogrodzie lub na spacerze :) pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda :) dziękuję :)
      Ja też serdecznie pozdrawiam

      Usuń
  21. Niesamowicie urocza ta ogrodniczkowa spódnica <3 Uwielbiam truskawki- najchętneij jem jes surowe, ze śmietaną lub w koktajlach :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi :) Ja też takie truskawki lubię najbardziej :)

      Usuń
  22. Oh so cute style
    I love it the jumper

    OdpowiedzUsuń
  23. Lubie taki wygodny styl na luzie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo ładna i dziewczęca stylówka
    Pozdrawiam Kolorowo!

    OdpowiedzUsuń
  25. bardzo przyjemnie wyglądasz )

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetna sukienka i stylizacja :)
    Ja też ciągle myślę, co by tu zrobić z truskawek, bo mam całą łubiankę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)

      Polecam placuszki z truskawkami, pierogi, koktajl i np. ucierane ciasto z truskawkami :)

      Usuń
  27. Śliczna ta sukienka! Wyglądasz w niej tak dziewczęco i letnio :) Super!

    OdpowiedzUsuń
  28. Cudna jest ta sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Fajna ta sukienka - taka dziewczęca :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Witam serdecznie ♡
    Cudowna stylizacja! Ja mam ogrodniczki, ale tylko w formie spodenek. Uwielbiam taki element garderoby, fajnie wygląda i pasuje do wielu stylizacji :) Wyglądasz naprawdę uroczo, cudowny, inspirujący styl! :)
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hejka Klaudio :)
      Też mam krótkie ogrodniczki spodenki :)
      I podobnie jak Ty lubię je bardzo :)

      Dziękuję bardzo :)

      Buziaki

      Usuń
  31. Cześć, Iwetto! ;)

    Fajna sukienka. W połączeniu z tą bluzką przywodzi mi na myśl klimat lat 90. ;)

    Niedawno koleżanka przyniosła do pracy ciasto z truskawkami. Wyszło jej świetnie. ;)

    Przyjemnego wieczorku! ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hejka Moniko :)

      Dziękuję, tak mi też się z tymi latami kojarzy :)

      Pycha, uwielbiam ciasto z truskawkami :)

      Dziękuję, Tobie też :*

      Usuń

Witaj, cieszę się, że tutaj jesteś i bierzesz udział w komentarzowej konwersacji. Jednak pamiętaj o jednym: Jeśli jesteś blogerem liczę na to, że napiszesz więcej jak jedno słowo. Dziękuję Ci za poświęcony czas. Odwiedzam blogi komentujących.

POLECANE WPISY