środa, 29 kwietnia 2020

ulubieńcy miesiąca - kwiecień 2020



Hej Kochani Czytelnicy!

Z uśmiechem witam Was bardzo serdecznie w przedostatni dzień kwietnia 2020 roku. Jak Wam minął 29 kwietnia? Mi szybko, pracowicie i całkiem nieźle. Skoro końcówka miesiąca pora na post z ulubieńcami minionych kwietniowych dni. Jest ich nieco mniej jak tych w marcu, przyznam szczerze, że nad tym postem siedziałam kilka dni. Wiem jak to brzmi, bo wydaje się, że to tylko kilka zdjęć, tekst i koniec. Jednak aby go dodać trzeba pogłówkować co można zaliczyć do ulubieńców, a także obrobić fotki, napisać coś sensownego. Ten miesiąc był dobry, chyba nawet lepszy jak marzec. Nie zdarzały się już w sklepach sceny rodem z horroru, jedzenia było pod dostatkiem. Święta wielkanocne wniosły wiele radości do mojego serduszka, wiosna i cała jej kwiecista otoczka też zrobiły  swoją robotę. Kwiecień 2020 był też przełomem w moim życiu, pierwszym krokiem do tego co chcę osiągnąć. Liczę na to, że nowy miesiąc Maj będzie równie dobry a może nawet lepszy- tego sobie i Wam życzę z całego serca!


Zamówienie z Renee

Pierwszym takim największym ulubieńcem są sportowe buty jakie zamówiłam sobie na stronie Renee na początku kwietnia. Jak poszłam do pracy trzeba było sobie kupić wygodne buty, obowiązkowo czarne. Niestety sklepy pozamykane dlatego pozostało mi jedynie zamówić online. Buciki dotarły do mnie po 3 dniach roboczych, są wygodne, lekkie. Śmigam w nich do pracy, ale i nie tylko. Klasyczny fason, skóropodobny materiał z dziurkami na przedzie. Dodatkowo trafiłam na fajny rabat i zapłaciłam za nie tylko 63,99 zł. 


Cozaherbata.pl

Na początku kwietnia moja mama obchodziła urodziny. Z tej okazji dostała od mojej siostry skrzyneczkę z pysznymi i ekologicznymi herbatkami. Tak nam posmakowały, że postanowiłam dodać je do ulubieńców miesiąca. Royal Tea to herbata prosto z Chin, czarna z dodatkiem bławatka i szafranu. Druga „Samo zdrowie” to mieszanka różnego rodzaju suszonych owoców, które uwielbiam dodawać do zwykłej czarnej herbatki. Ogólnie polecam wam stronę cozaherbata.pl mają tam naprawdę mega oryginalne i smaczne pomysły na prezenty. 


Babka wielkanocna

Co roku stawiałam sobie za zadanie kupić foremkę na babkę i upiec idealną wielkanocną babę z dziurką. I co roku na planowaniu się kończyło ale nie tym razem. Zakupiłam świetną foremkę z nie przywieralną powłoką, upiekłam babkę ze swojego przepisu, ozdobiłam ją domowym lukrem z dodatkiem zielonego barwnika spożywczego, posypałam posypką i voile. Pocieszyła zarówno oko jak i podniebienie zarówno moje jak i moich bliskich. 


Beżowy płaszcz

W kwietniu było sporo pięknych i słonecznych dni kiedy mogłam założyć mój beżowy płaszczyk zapinany dwurzędowo. Płaszcz to klasyk na lata, można go dowolnie łączyć z różnymi ubraniami zarówno we wzory jak i gładkie. W tym miesiącu dodałam dwie stylizacje z owym okryciem wierzchnim w roli głównej, a znajdziecie jest pod tymi linkami : 1 i 2 . 

 .
Wielkanoc

Tegoroczna Wielkanoc była inna niż zwykle. Chociaż wybitnie tego nie odczułam, bo w sumie u mnie było tak jak zawsze to brakowało mi Triduum Paschalnego i mszy świętej rezurekcyjnej o 6 rano. Jednak te święta były dobre, będę je mile wspominać. Objadłam się domowymi smakołykami, dostałam mały upominek od zajączka, tata i bracia mnie obleli wodą w wielkanocny poniedziałek. A po świętach zaczęłam już na dobre pracować. 


Wiosna w rozkwicie

Choć początek i połowa kwietnia były dość chłodne to końcówka przywitała nas iście letnimi temperaturami. Rozkwitły drzewka owocowe, na drzewach zaczęły pojawiać się listki. Uwielbiam ten czas, początek prawdziwej wiosny. I jak to mówią miłość wisi w powietrzu, widać ją szczególnie wśród zwierząt i ptaków. Te już  dobierają  się w pary, jak to ja mówię „zakładają rodzinę” zaś ptaki tak cudnie śpiewają nad ranem. Uwielbiam słuchać ich koncertu gdy mam nocki. Nad ranem kiedy się rozwidnia mam też możliwość obejrzeć piękny wschód słońca. 


Wciąż ją kocham – Nicholas Sparks

Książki Sparksa zaczęłam czytać 3 lata temu, przeczytałam ich całkiem sporo jednak tej jak dotąd nie znałam a swoje lata już ma. Bardzo mi się spodobała ta romantyczna i jakże wciągająca historia o miłości pomiędzy żołnierzem a studentką. Miłości któa jest jak burza, która przytrafia się tylko raz. Nicholas Sparks pięknie opisuje rodzące się uczucia, łączące dwoje ludzi więzi. Czytając tę książkę niezwykle się rozmarzyłam. Nie zabrakło też łez na koniec. Ale dlaczego się wzruszyłam Wam nie zdradzę ;-) Musicie sami po nią sięgnąć a przekonacie się o co chodzi. 


 Wielkanocny wianek

Chociaż wianek zrobiłyśmy z siostrą w marcu to jednak postanowiłam go dodać do ulubieńców kwietnia. Od połowy marca pięknie ozdabia ścianę w kuchni. Wam też bardzo przypadł do gustu. Sądząc po Waszych komentarzach wnioskuję iż większość z Was chciałaby taki wianek u siebie w domu. Wygląda na to, że zdolne z nas dziewczyny ;-)  A kto nie widział wpisu z moim wielkanocnym DIY zapraszam tutaj . 


Próbki pomadek z AVON

W tym miesiącu postanowiłam też poeksperymentować z makijażem ust. Nie tylko kolor nude gościł na moim ustach ale też różnego rodzaju odcienie różu. Siostra zamówiła mi kilka próbek aksamitnych pomadek w AVON. 3 z nich pokazuję na tym zdjęciu. Są to kolory od góry:  Sweetheart,  Toasted Rose i Perfection. Pomadki nadają  piękny kolor, nie wysuszają, sprawiają, że usta są miękkie i niezwykle całuśne. 

Muzyka

Odkryłam kilka muzycznych perełek w tym miesiącu. Z pewnością mogę zaliczyć do ich miana piosenkę „Crawling” zespołu Linkin Park. Jak ja kocham ich piosenki, szkoda tylko, że nie ma już Chestera. Dodatkowo w tym miesiącu słuchałam sporo Roxette i zespołu Chłopcy z placu broni. Uwielbiam przepełnione nostalgią utwory, ale lubię też czasem coś ostrzejszego takiego jak właśnie Linkin Park. 




A jak Tobie minął kwiecień?

❤❤❤

48 komentarzy:

  1. Cześć kochana! Kwiecień minął błyskawicznie szybko, ale czy dobrze? Wiosna tak pozytywnie na mnie działa, piękna pogoda i słoneczko, aż się chce żyć :) Niestety przez pandemię jestem zmuszona pracować zdalnie, więc więcej czasu spędzam w domu w czterech ścianach, ale są też tego plusy - nadrabiam zaległości na blogach :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć Kochana! <3
      Mi kwiecień też zleciał szybko i dobrze :) Widzisz, wiosna ma naprawdę bardzo dobre działanie na nas :) Fajnie, że już przyszła na dobre :) Rozumiem, ciekawe jak to jest pracować zdalnie. Widzisz jednak jest jakiś pozytyw tego siedzenia w domu :)

      Usuń
  2. Pomimo siedzenia w domu kwiecień minął mi szybko :) bardzo fajna herbata, na pewno pysznie smakuje :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mimo to i tak czas ucieka, niestety. Herbatki są pyszne :) polecam :)

      ja też pozdrawiam

      Usuń
  3. książki nie czytałam, ale oglądałam film i był cudowny, wzruszający, taki jak lubię <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też muszę obejrzeć :) książka wywarła na mnie duże wrażenie :)

      Usuń
  4. Kocham Sparksa :) Mialam okazje go spotkac kilka lat temu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też :) Gość pisze naprawdę piękne książki :) Wow <3 zazdroszczę

      Usuń
  5. Hitem marca powinna być wiosna :D No i Wielkanoc o której wspomniałaś <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. *kwietnia :) Wiosna i Wielkanoc dają wiele radości :)

      Usuń
  6. "Wciąż ją kocham' uwielbiam - zarówno książkę jak i film. Ogólnie lubię twórczość Sparksa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jak na razie tylko książkę przeczytałam :) Ja też lubię :)

      Usuń
  7. "Wciąż ją kocham"- świetna książka, również przykuły moją uwagę buty są genialne!
    Pozdrawiam ;*

    https://xgabisxworlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się :) Bardzo je lubię :)

      Pozdrawiam :*

      Usuń
  8. I love the look of those Avon lipsticks. They're all so pretty xo

    OdpowiedzUsuń
  9. Akurat wczoraj skończyła mi się ulubiona herbatka ziołowa, więc zamówię w CoZaHerbata. mam nadzieję, że szybko mi dowiozą :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Też odnoszę wrażenie że kwiecień był o wiele lepszym miesiącem niż marzec-chyba powoli przyzwyczaiłam się do obostrzen ��
    Później otworzyli lasy i parki i było troche lżej ��
    Sklep Renee znam i lubię-tanie ,ładne i dobre jakościowo buty mają tam ��
    Ach ten Twój płaszcz-przepiękny ��
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli mamy podobnie :)Kwestia przyzwyczajenia się :)
      Ja mieszkam praktycznie w lesie :D To tego tak nie odczułam :D
      Fakt buty mają naprawdę ładne i tanie :)
      Dziękuję Lili :)

      Ja Ciebie też pozdrawiam

      Usuń
  11. Uwielbiam tę białe kwiatuszki na kwitnących drzewach, pięknie pachną! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też :) Ahh gdyby perfumy miały taki zapach :)

      Usuń
  12. Książka i film super, czytałam i oglądałam, właśnie wszystkie książki są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetni ulubieńcy! Bardzo ciekawi mnie książka i herbatki ;) Na próbki szminek z Avonu sama się czaję :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Zarówno książkę jak i herbatki polecam z całego serduszka :) Mi siostra zamówiła :D Fajnie jest wypróbować nowe kolorki pomadek :)

      Usuń
  14. Mi kwiecień minął spokojnie, aczkolwiek przez to, że siedzę w domu moje trybiki odpowiedzialne za kreatywność zaczęły mocniej działać😊. Zaczęłam bardziej angażować się w swojego bloga, instagrama....szykuje pewne zmiany.
    Uwielbiam książki Nicholasa Sparksa - wciąż ja kocham jest na top liście moich ulubionych książek.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I bardzo dobrze :) Lepiej by życie toczyło się spokojnie :) O widzisz czyli odezwała się artystyczna dusza :) No i super! :)

      Ja też je uwielbiam :) Ale moją top na liście moich ulubionych książek jest " Jesienna miłość" :)

      także pozdrawiam

      Usuń
  15. Bardzo fajne podsumowanie! Smakowita babka :)
    U mnie kwiecień praktycznie zleciał jak okiem mrugnąć. Nawet nie wiem kiedy był już koniec. Wszystkie dni zlewają mi się w jedną całość :)
    Maj będzie pracowity, ponieważ muszę zrobić kilka prac na zaliczenie :o
    Też mam te malutkie próbki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) była naprawdę pyszna :)
      No widzisz, u mnie podobnie :D Dnia więcej to i szybciej leci czas.
      W takim razie trzymam kciuki by udało Ci się wszystko zaliczyć :)
      Są świetne :)

      Usuń
  16. Już prawie 10 lat temu oglądnęłam "Ostatnią Piosenkę" na podstawie powieści Nicholasa Sparksa, która zrobiła na mnie takie wrażenie, że sięgnęłam też po książkę. Okazała się równie dobra, a może i lepsza, więc zabrałam się za kolejne. Padło właśnie na "I wciąż ją kocham", ale niestety bardzo się rozczarowałam. Jako czytelnik poczułam się wręcz oszukana. :P Bardzo w podobny sposób zabawiono się moimi emocjami. Zawiedziona zaczęłam czytać o innych książkach autora i odniosłam wrażenie, że wszystkie oparte są na tym samym schemacie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też się bardzo podobała "Ostatnia Piosenka" :) Ale oczarowała mnie też "Bezpieczna przystań" a po lekturze "We dwoje" wręcz nie mogłam się pozbierać. Mi " I wciąż ją kocham" się bardzo podobała, przeczytałam ją dość szybko :D

      Usuń
  17. Ten płaszcz zrobił na mnie ogromne wrażenie i chyba Ci już o tym pisałam. Bardzo mi się podoba i natchnął mnie do poszukiwań czegoś podobnego dla siebie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak tak pisałaś :) Koniecznie musisz sobie kupić coś podobnego :) Beżowy płaszcz to must have w szafie każdej kobiety :)

      Usuń
  18. Bakba wyglądała genialnie, a ten płaszcz - no kurde wygląda pięknie na tobie! Pasuje ci! Książki jeszcze nie znałam, chętnie się z nią zapoznam bo autora już kojarzę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O dziwo wyszła mi naprawdę super :D Nie spodziewałam się szczerze takiego efektu :) Dziękuję za komplement Weroniko :) Polecam, jest naprawdę świetna :)

      Usuń
  19. Uwielbiam wszystkie książki Sparksa <3 Ta jest jedną z moich ulubionych :) Film chyba też oglądałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam podobnie, jednak wielu jeszcze nie przeczytałam :D

      Usuń
  20. Świetni ulubieńcy Ci się trafili w kwietniu! ;) Zachęciłaś mnie do obejrzenia filmu, który powstał na podstawie powieści Nicholasa Sparksa. ;) Jeśli chodzi o herbatę to gustuję w zielonej z jakimiś dodatkami, owocowych lub tradycyjnych jak mięta i rumianek. ;) Przyroda wiosną wygląda cudownie. Nic tylko podziwiać i robić zdjęcia. ;)
    Super, że kwiecień uważasz za bardziej udany niż marzec. U mnie był pracowity, męczący i stresujący, ale nie zabrakło też pięknych chwil .;) Mam też wrażenie, że jakoś bardziej udało mi się przystosować do nowej sytuacji. Lepiej organizuję sobie czas. Nie jest jeszcze idealnie, ale dostrzegam postępy. ;)

    Życzę Ci cudownego maja i udanego majówkowego wypoczynku! ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Moniko :) Ja sama muszę znaleźć czas by go obejrzeć :) Bo bardzo bym chciała :) A ja to tylko czarna herbatka :D Ewentualnie te z cozaherbata.pl :D Miętę też bardzo lubię pić, szczególnie z naszego ogródka, co roku sobie zbieram i suszę :) Na rumianek uczulona jestem.

      Zdecydowanie kwiecień był o wiele lepszy :) Dobrze, że w trudach znalazły się u Ciebie też dobre chwile :) Wiesz, że mam podobnie? Już nie robi na mnie wrażenia ta pandemia i wszystko to co z nią związane :)

      Kochana ja też życzę Ci cudownego maj <3 i dużo słonka na majówkę i nie tylko :**

      Usuń
  21. Mi kwiecień minął spokojnie w zaciszu domowym. Cieszę się, że miniony miesiąc uważasz za udany. Piękne podsumowanie - fotorelacja oddaje udany kwiecień :) Buty sportowe, które sobie zamówiłaś mega mi się podobają! Całkowicie w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak dobrze, że Twój kwiecień też był udany :) Noo mnie też to cieszy :) Cieszę się, że Ci się podoba :) Czyli mamy podobny gust co do butów sportowych :)

      Usuń
  22. Miesiac kwiecien z jednej strony był ciężki, a z drugiej fajny gdyż były święta, wiosna nastala. Pod kilka pozycji mogę się podpiąć jeżeli chodzić o ulubieńców.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Otóż to :) Zgadzam się :) Ooo no to super :)

      Usuń
  23. Uwielbiam tę książkę film, też bardzo lubię. U mnie kwiecień bardzo szybko minął, już nie pamiętam co się w nim działo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też :D Książka mega, filmu jeszcze nie oglądałam. Wow nieźle :D

      Usuń

Witaj, cieszę się, że tutaj jesteś i bierzesz udział w komentarzowej konwersacji. Jednak pamiętaj o jednym: Jeśli jesteś blogerem liczę na to, że napiszesz więcej jak jedno słowo. Dziękuję Ci za poświęcony czas. Odwiedzam blogi komentujących.

POLECANE WPISY