niedziela, 26 kwietnia 2020

plisowana spódnica w rockowym wydaniu




Dobry wieczór Kochani Czytelnicy !

Jak minęła Wam ta urocza niedziela? Jak się macie i co ciekawego u Was? Proszę mi tu zameldować ;-) Ja niedawno wróciłam z pracy, nowy tydzień zapowiada się jeszcze bardziej pracowicie. Szykuje się nowe miejsce, nowi ludzie, zobaczymy jak to będzie. Trzymajcie proszę kciuki za mnie. Ogólnie jak Wam mija ostatni weekend kwietnia? Ja wczoraj zakupiłam bratki i aksamitki do ogródka. Uwielbiam otaczać się pięknymi kwiatami, napawającymi mnie dobrą energią. Macie podobnie? Wczoraj też zachciało mi się jakiegoś korzennego ciacha i upiekłam piernika, zrobiłam do niego pyszną domową polewę czekoladową. Wyszło pysznie i jakoś tak świątecznie mi się zrobiło. Też tak macie jedząc piernika poza świętami ?

Pora na kolejną wiosenną stylizację. Tym razem z pudrową spódnicą w plisy. Uwielbiam tego rodzaju spódniczki, z długością midi też się bardzo polubiłam. Do niej dobrałam klasyczny, biały t-shirt zaś smaczku dodają czarne sportowe buty i skórzana ramoneska.  Lubicie takie proste stylizacje? Dajcie znać w komentarzu, trzymajcie się ciepło, buziaki.






ramoneska i koszulka / Sinsay
spódnica / targowisko miejskie
buty / Renne

❤❤❤

61 komentarzy:

  1. Chętnie sama bym się tak ubrała! ;) Super!

    OdpowiedzUsuń
  2. Trochę nudnawo i mdły kolor spódnicy, który w zestawieniu z Twoja karnacja nie wygląda najkorzystniej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak dla mnie jest świetnie, kurtka i buty dodają charakteru romantycznej biało- pudrowej bazie :)
      No ale każdy ma inne zdanie na ten temat :) szanuję :)

      Usuń
  3. Podoba mi się taki fason sódnic ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przyznam, że zawsze chciałam mieć plisowaną spódnicę, ale zawsze jak jakąś przymierzam to czuję się jak stara babcia xD Widocznie jeszcze nie znalazłam tej idealnej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nieźle :D Fakt może kojarzyć się z modą dla starszych pań :D Ale trzeba ją tak wystylizować by wyglądała młodzieżowo i lekko :)

      Pewnie nie, dlatego trzeba szukać dalej :)

      Usuń
  5. Bardzo podoba mi się spódnica:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pasuje Ci taka spódnica :), jest bardzo ładna

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne połączenie. Osobiście skomponowałabym ten zestaw z innym obuwiem. Jednak mimo wszystko bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Ja akurat wybrałam na sportowo ale można też zestawić ze szpilkami :)

      Usuń
  8. Prosto i elegancko, podoba mis ie ta stylizacja. Co do plisowanych spódnic to chętnie je nosze

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli tak jak lubię najbardziej :) Cieszy mnie, że Ci się podoba :)

      Usuń
  9. Spódnica genialna uwielbiam takie. Widzę, że bardzo pozytywnie u Ciebie, wiosennie ze świątecznym nastrojem :D. W sumie u mnie podobnie :) Jakoś tak żywiej sie zrobiło :) Za pracę oczywiście trzymam kciuki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kochana :) Ja też uwielbiam :) Tak ostatnio u mnie bardzo pozytywnie :) Wielkanoc mam w sercu :) Wiosnę też :) Super, że i u Ciebie podobnie :) Dziękuję Ci Kochana :*

      Usuń
  10. Świetne połączenie! :) Pierwszy raz widzę Cię w takim ostrzejszym wydaniu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Zawsze musi być ten pierwszy raz :)

      Usuń
  11. Spódnica super! Uwielbiam takie na kimś, sama jeszcze takiej nie mam. W ogóle myślę, że zwykła, basicowa biała koszulka+ ta spódnica, to idealny zestaw! U mnie wszystko super, czerpię z kwarantanny ile się da! :D
    Pozdrawiam, miłego dnia:))

    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Kochana! <3 Nieźle, też tak czasem mam :D Proste rozwiązania są często najtrafniejsze :) Tylko pozazdrościć podejścia do sprawy :) Tak trzymaj :)

      pozdrawiam i miłego wieczoru :)

      Usuń
  12. Ale śliczna spódniczka, mam taką tylko w kolorze czerwonym. Super wyglądasz...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czerwoną to i ja bym chciała :) Dziękuję :)

      Usuń
  13. Bardzo ładna spódniczka, super stylizacja ;)
    Pozdrawiam serdecznie!

    https://xgabisxworlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Gabrysiu :)

      Ja Ciebie też serdecznie pozdrawiam

      Usuń
  14. Spódniczka genialna. Kiedyś oglądałam stare zdjęcia mojej mamy i miała podobną na sobie, ale ta moda wraca!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Nooo moda wraca, moja mama też kiedyś jak była młoda chodziła w takiej plisowanej spódnicy :)

      Usuń
  15. Genialna stylizacja, a spódnica bombastyczna!

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetnie wyglądasz a podnieca jest rewelacyjna :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Iwetto, na początku pragnę Ci życzyć powodzenia w nowym miejscu pracy. Jestem przekonana, że dasz radę! Jesteś dzielną i silną dziewczyną. <3

    Twoja stylizacja jest super. Najbardziej spodobała mi się różowa spódniczka, ale to Cię zapewne nie zdziwi. :D Pudrowy róż z bielą tworzą zgrany duet. ;)

    Ja w zeszłym roku zrobiłam pierniczki jakoś w czerwcu (nie pamiętam dokładnie). Dziwnie trochę, ale w końcu kto nam zabroni zjeść świąteczne przysmaki nie tylko w święta? :D

    Życzę Ci cudownego tygodnia! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kochana bardzo :) Przyda się taki power do działania :) Powoli się oswajam z nową sytuacją :) Będzie tylko lepiej <3 Dziękuję, że we mnie wierzysz, to bardzo miłe :*

      Cieszę się, że stylizacja Ci się podoba :) Chyba obie mamy słabość do pudrowego różu <3

      No pewnie, że nikt nam nie może zabronić :D Jak naleci chęć na pierniczki czy piernika trzeba piec i zajadać :)

      Ja Tobie też życzę cudownego tygodnia <3

      Usuń
  18. Bardzo super stylizacja :) spodnica naprawede fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetna stylizacja, bardzo fajne połączenie spódnicy i kurtki :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Zazdroszczę ludziom, którzy chodzą w plisowankach, ja jestem za grube na takie spódnice ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z pewnością świetnie wyglądasz w innym fasonie :)

      Usuń
  21. Hi! Beautiful outfit. The skirt is lovely. Thanks for sharing.
    I hope you´ll visit my blog soon. Have a nice day!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hi Marianela ! :)
      Thank you very much :)
      I am very pleased, thank you for the comment :)


      Yes of course I will look at your blog.

      have a nice evening :*

      Usuń
  22. Bardzo lubię takie nieoczywiste połaczenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Chyba w SinSay była jakiś czas temu podobna spódnica do kupienia. Ładnie się prezentuje ta ramoneska - dwa lata temu również kupiłam od Sinsay. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Sinsay często są takie spódnice :) Ja swoją też dwa lata temu :D

      Usuń
  24. Bardzo ładna, stonowana dziewczęca stylizacja. Podoba mi się kolor spódnicy.

    OdpowiedzUsuń
  25. Co to za tajemnicza praca o której nam od niedawna wspominasz? :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Zamiast butów sportowych zdecydowanie dobrałabym jakieś skórzane, np. sztyblety, żeby idealnie wkomponowały się w całość.

    OdpowiedzUsuń

Witaj, cieszę się, że tutaj jesteś i bierzesz udział w komentarzowej konwersacji. Jednak pamiętaj o jednym: Jeśli jesteś blogerem liczę na to, że napiszesz więcej jak jedno słowo. Dziękuję Ci za poświęcony czas. Odwiedzam blogi komentujących.

POLECANE WPISY