piątek, 17 kwietnia 2020

romantyczna wiosna



Hejka w piątek!

Jak się macie? Kończy nam się powoli tydzień, dla mnie był bardzo aktywny i produktywny. Weekend też zapowiada się pracowicie. Niedawno zaczęłam pracę, jak długo potrwa zobaczymy. W dobie epidemii nic nie jest na stałe, dlatego cieszę się każdym dniem kiedy mogę pracować i zarobić trochę pieniędzy. Połowa kwietnia za nami, zbliżamy się do najbardziej kwiatowego miesiąca jakim jest maj a ostatnio u nas na Lubelszczyźnie padał śnieg. Wiecie? Mam wrażenie, że teraz ta pogoda wcale ale to wcale nie jest taka jaka powinna być. Zimą brakuje śniegu, wiosną ciepła i deszczu. Mam jednak nadzieję, że wkrótce się to zmieni. Dzisiaj przychodzę do Was z nową stylizacją w iście wiosennym klimacie. Beżowy klasyczny płaszcz połączyłam z koszulą w kwiaty, jasnymi jeansami i różowymi trampkami. Uroku dodaje perłowa spinka wpięta we włosy i bukiecik żółtych tulipanów jakie trzymam w rękach. Uwielbiam te kwiaty, tulipanki wiosną i słoneczniki latem – zdecydowanie to moje ulubione kwiatuszki.









płaszcz / Sinsay
spodnie / Bershka
trampki / Sinsay
koszula / Sinsay

❤❤❤

63 komentarze:

  1. Ten płaszcz mnie oczarował. Mimo, że mam już 34 lata to w szafie nie mam ani jednego płaszcza. Muszę to zmienić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło :) Płaszczyki są idealne niezależnie od wieku :) Warto mieć ich kilka w szafie :)

      Usuń
  2. Śliczna z Ciebie Pani Wiosna. Pogoda wariuje już od dawna. U nas w Gdyni śniegu nie było ale przymrozki owszem. Na szczęście moim roślinom to nie zaszkodziło :) fajnie, że możesz ten czas wykorzystać by zarobić trochę grosza :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, bardzo mi miło. Dobrze, że roślinki w formie :D Oj tak, cieszy mnie ten fakt bardzo.

      Usuń
  3. Ładna stylizacja, płaszcz jest fantastyczny i fason i kolor genialny :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Widać u Ciebie wiosnę! Pięknie wyglądasz:)
    Pozdrawiam Serdecznie ;*

    https://xgabisxworlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Tytuł idealnie odzwierciedla stylizację. ;) Pięknie wyglądasz, Iwetto! Świeżo, radośnie i dziewczęco. ;) Bukiet kwiatów dodaje uroku całości. ;) Bardzo podoba mi się Twoja koszula i spinka we włosach. Trampki też fajne, różowiutkie. Świetnie połączyłaś kolory. <3

    Życzę Ci powodzenia w pracy i satysfakcji z tego, czym się zajmujesz. ;)

    Przyjemnego weekendu! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A tak jakoś mi przyszedł do głowy pomysł na taki tytuł :D Super, że tak uważasz :) Dziękuję Moniko! <3 Za tyle komplementów :)

      Dziękuję , przyda się i to bardzo <3

      Tobie także przyjemnego weekendu :D

      Usuń
  6. Bardzo ładny ten płaszczyk. Fajnie, że cieszysz się z pracy, teraz to trudny czas, ale w Polsce jako tako jest i tak bezpiecznie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Noo bardzo się cieszę :) Fakt, w Polsce nie jest jeszcze aż tak źle.

      także pozdrawiam

      Usuń
  7. Płaszczyk ma bardzo ładny kolor

    OdpowiedzUsuń
  8. Płaszczyk wygląda idelanie na Tobie! :**

    OdpowiedzUsuń
  9. Coś z pogodą jest ewidentnie nie tak. Globalne ocieplenie, a to wszystko nasza wina. Chyba nigdy o tej porze roku nie było tak sucho w lesie jak dzisiaj (spokojnie, las prywatny, zaraz obok domu), w studni wody też nie za wiele, a to dopiero wiosna. Co będzie latem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No coś jest nie tak. Od dawna nie było takiej suszy. U nas na polach jeden popiół, kurzy się jak ktoś ciągnikiem coś robi. Jak tak dalej będzie będzie bieda i głód :(

      Usuń
  10. Stylizacja bardzo ładna. Idealnie kolor płaszczyka do ciebie pasuje.

    OdpowiedzUsuń
  11. Niestety człowiek już tak ingeruje w naturę ze natura wariuje i nie jest tak jak być powinno :( Niemniej "kwiecień plecień..." taka specyfika kwietnia... słońca coraz wiecej, coraz cieplej... niech słońce zawita i w sercach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nooo ludzie za dużo się pchają w sprawy natury. Różne testy w laboratoriach, ingerencja w kosmosie... Fakt przysłowie też się sprawdza. Już nie raz padał śnieg w kwietniu :D Oj tak słońce w serduszku powinno być codziennie :)

      Usuń
    2. Wycinki lasów, zanienieczyszczenia, opryski, nawozy, degradacje.... :(


      Prawda? :) Wiosna - życie

      Usuń
    3. Przerażające jak człowiek zniszczył planetę :(

      Oj tak :) Wiosna to życie :)

      Usuń
    4. i niszczy dalej :( wypalanie traw choć jest alert że mamy suszę :( nie rozumie ludzi :(

      Usuń
  12. Płaszczyk, który masz na sobie jest rewelacyjny. Na pewno będzie pasował do wielu stylizacji

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Tak to prawda, to taki klasyk :)

      Usuń
  13. Genialna stylizacja, a koszula powala! Wygląda strasznie wiosennie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Cieszę się, że Ci się podoba :)

      Usuń
  14. Świetny zestaw :)
    Na podkarpaciu też na dniach padał śnieg haha

    OdpowiedzUsuń
  15. Z przyjemnością ubrałabym taki zestaw :) Płaszczyk ma świetny kolor ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło :) Nooo mega mi się podoba :)

      Usuń
  16. No płaszczyk masz naprawdę cudny, szkoda że już go nie ma w sklepie online :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Ooo bo na niego chyba jakiś rabat był ostatnio. Ja go jeszcze zamówiłam o starej cenie, ale nie żałuję :) To klasyk na lata :)

      Usuń
  17. Such a cute outfit! I like that trench, it's perfect for spring xo

    OdpowiedzUsuń
  18. Jestem pod wrażeniem jak tak prosta stylizacja mega Cię zdobi!

    Ostatnio wróciłam do pisania, więc zapraszam do mnie VANILOVE ♥ <------ klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za komplement :)

      Chętnie zerknę :)

      Usuń
  19. Ja również uwielbiam tulipany, dla mnie to najlepsze kwiaty tuż po różach. Miałam kiedyś płaszczyk, ale już go wyrzuciłam.. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja uwielbiam tulipany nawet bardziej jak róże :D Rozumiem ;)

      Usuń
  20. W moim Poznaniu na szczescie ciepło :-)
    Płaszczyk prześliczny, bardzo ładna kobieca, delikatna stylizacja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. E no to super :) Fajnie tam u Was :)
      Dziękuję Ci bardzo :)

      Usuń
  21. Jak wiosennie ;) uwielbiam kwiaty nie tylko w domu ale także w sesjach zdjęciowych ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Pięknie wyglądasz! <3
    Twoja stylizacja jest bardzo wiosenna :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Uwielbiam takie spodnie! Muszę sobie dokupić jedne, ale czekam na otwarcie sklepów :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też :) Są bardzo wygodne :) No tak spodnie najlepiej przymierzyć w sklepie :)

      Usuń
  24. Fajna stylizacja! Płaszczyk jest piekny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszy mnie, że Ci się podoba :) Dziękuję :)

      Usuń
  25. Podoba mi się wzór koszuli i spinka, są super :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Zdjęcia piękne! Bardzo fajny pomysł :) lubimy kwiaty 💐

    OdpowiedzUsuń
  27. Nibyiza, hashize igihe kinini kuva nasuye iduka. Nkunda kandi ubwiza bwibicuruzwa. Nkunda cyane mubyo wahisemo.

    Ladies Vests Wholesale
    Pre Order Mask

    OdpowiedzUsuń

Witaj, cieszę się, że tutaj jesteś i bierzesz udział w komentarzowej konwersacji. Jednak pamiętaj o jednym: Jeśli jesteś blogerem liczę na to, że napiszesz więcej jak jedno słowo. Dziękuję Ci za poświęcony czas. Odwiedzam blogi komentujących.

POLECANE WPISY