środa, 1 kwietnia 2020

sweter oversize & ramoneska & kapelusz




Witaj kwietniu!

Dzień dobry Kochani Czytelnicy! Bardzo serdecznie witam Was 1 dnia nowego miesiąca jakim jest kwiecień. Wiosna się nam rozkręca na dobre. Robi się co raz cieplej, ptaki śpiewają, słonko przygrzewa a ja już rwę się by wskoczyć na mój miętowy rower i pojechać na przejażdżkę po mojej wsi. Czwarty miesiąc roku – nawet nie wiem kiedy to zleciało, Wam też tak szybko mija czas? Pogoda powoli nas rozpieszcza, już myślę o lżejszych stylizacjach na ten miesiąc. Ale zanim to nastąpi jeszcze dzisiaj pokażę Wam look, którego zdjęcia były robione pod koniec marca. Myślę, że będzie idealny na pierwsze, kwietniowe dni tym bardziej, że zdarzają się nie tylko ciepłe ale i chłodne. Warto jeszcze się niezbyt jak to ja mówię „wypierzać” co by nie złapać infekcji. Myślę, że połączenie swetra oversize z golfem, kurtki- ramoneski, jeansów i sportowego obuwia Wam się spodoba. A wisienką na torcie jest mój ulubieniec – czarny kapelusz, z którym  z początkiem wiosny i jesieni praktycznie się nie rozstaję ;-) Dodam, że dzisiejszy look jest w całości z ubrań ze sklepu Sinsay, tylko kapelusz, torebka i buty nie. 









sweter / Sinsay
ramoneska / Sinsay
spodnie / Sinsay
kapelusz / Cropp
torebka i buty / targowisko miejskie

❤❤❤

50 komentarzy:

  1. Mi się cooraz bardziej podobają kapelusze. Na lato sama taki kupuję! Tylko słomiany :D
    Ramoneska to super opcja, bo można ją ubrać do zarówno; sportowego, jak i eleganckiego stroju. Mi też ten czas minął baardzo, ale to bardzo szybko. W kwietniu mam urodziny i to 20, więc koniec z bycia nastolatką niestety:((((

    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też :) Śmie rzec, że je uwielbiam :) Na lato też mam słomiany :)
      Zgadzam się :) Ramoneska to klasyk nad klasykami :) Pasuje do wszystkiego :)
      Czyli nie tylko ja odczuwam ten pęd czasu :( Ty w kwietniu kończysz 20 lat a ja w czerwcu 22, a dopiero co byłam w liceum i miałam 18 XD

      Usuń
  2. Genialnie wypada tutaj kapelusz w połączeniu z ramoneską, pięknie!! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też już się nie mogę doczekać rozpoczęcia "sezonu rowerowego" 😁 bardzo ciekawa stylizacja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w takim razie czekamy na niego obie :) Dzięki :)

      Usuń
  4. Słońce coraz mniej cieszy gdy coraz bardziej ograniczają możliwość wychodzenia. Dziś wyszłam tylko do paczkomatu a ten spacer wydawał mi się taki cudowny. Chciałam łapać każdy promyczek słoneczka :)
    Śliczna stylizacja :) szczególnie kapelusz, uwielbiam kapelusze :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To niestety smutna prawda :( W sumie nie wiem co napisać, tak jakoś zabrakło mi słów. Widzisz, musimy to przeczekać, ale jestem pewna, że wyjdziemy z tego silniejsi :) A wyobraź sobie jak będzie wspaniale kiedy to wszystko minie :) Wtedy to dopiero będziemy się cieszyć z piękna natury, promyków słoneczka, ogólnie całym światem wokoło nas :)

      Dziękuję bardzo Kochana <3 Witaj w klubie miłośniczek kapeluszy :)

      Usuń
  5. Masz bardzo fajne spodnie, Iwetto! Razem z butami ożywiają stylizację. ;) To prawda, że czas biegnie jak szalony. :D Zanim się obejrzymy, a będziemy mieć lato. :D Kapelusz bardzo Ci pasuje. ;)Kapelusze wyglądają bardzo stylowo, ale ja jakoś nie mogę się do nich przekonać. :D
    Życzę Ci wspaniałego i upływającego w zdrowiu kwietnia! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) O tak, taki właśnie był zamysł :) Oj tak, ale zanim nastąpi lato trzeba obudzić wiosnę w swoim serduszku :) I cieszyć się nią każdego dnia :) Następna dopiero za rok :D Dziękuję bardzo <3 Może kiedyś się przekonasz :) Ja kiedyś też nie widziałam siebie w kapeluszu i proszę teraz mega je lubię :)

      Dziękuję <3 Cudownego Kwietnia Kochana i duuuużo zdrówka :*

      Usuń
  6. Genialna stylizacja :) uwielbiam taki kapelusz, on robi cały look i świetnie pasuje do pozostałych rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Cieszę się, że Ci się podoba :)

      Usuń
  7. Coraz bardziej zastanawiam się nad zakupem kapeluszu ☺
    Pięknie wyglądasz 😍
    Stylizacja jest bardzo fajna 😍
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam :) Warto mieć choć jeden :)
      Dziękuję Ci bardzo <3
      Milutko mi :*

      ja Ciebie też pozdrawiam Lili :*

      Usuń
  8. Idealny look na takie czas jaki mamy teraz. Ślicznie wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
  9. Widzę inny styl.. bardzo ładnie wygladasz.. elegancko i widać Twoje kobiece atuty.. :)
    Naprawdę ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam ramoneski. Już nie mogę się doczekać az moją wyciągnę z dna szafy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też uwielbiam :) Też nie mogę się doczekać :) Jak na razie jeszcze za chłodno na nie.

      Usuń
  11. Świetna stylizacja 😊 od zawsze mi się kapelusze mega podobały, niestety nie wyglądają na mnie tak efektownie jak u ciebie 😊 piękny sweterek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Rozumiem :) Bardzo mi miło :)

      Usuń
  12. Obecny trudny czas już nawet nie wiem jak zlatuje. Czasami wolałabym to wszystko przespać. Teraz uznaję dwa dni tygodnia - wczoraj, dzisiaj i jutro.
    Stylizacja bardzo fajna. Poza kapeluszem założyłabym wszystko :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładny kapelusz :) Jednak ja nie nosze takich :) stylizacja jak zawsze super :) Zapraszam dzisiaj na 15.00 :) To będzie dla mnie naprawdę miłe. Bardzo Ci dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) A jakie nosisz? :) Dziękuję miło mi :) Oczywiście, że będę :)

      Usuń
  14. ten kapelusz dodaje tego czegoś do stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny zestaw :) Latem pewnie będę tęsknić z ubieraniem takich ciepłych sweterków ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Wiesz mam podobnie :) Też jestem wielką fanką takich sweterków :)

      Usuń
  16. Świetnie to ze sobą wygląda! Uwielbiam takie luźniejsze sweterki i kurtkę ramoneskę. Całość wygląda skromnie, ale okazale :)
    U mnie niestety pogoda się popsuła i strasznie zimno się zrobiło :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ci się podoba :) Ja tak samo :) Cenię sobie minimalizm :D
      U mnie dzisiaj choć było 12 stopni niestety przez wiatr odczuwałam spory chłód :(

      Usuń
  17. Rewelacja ten kapelusz i kurteczka mi brakuje tu spódnicy do tej stylizacji

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :D Na spódniczkę jeszcze trochę za zimno :) Ale jestem pewna, że wkrótce jak zrobi się znacznie cieplej wiele stylizacji będzie albo z sukienką albo ze spódniczką :)

      Usuń
  18. Nie jestem fanką ani kapeluszy, ani ramonesek, ale to połączenie jest na prawdę ciekawe.
    Swoją drogą coraz bardziej zastanawiam się nad zakupem takiej kurteczki... co się ze mną dzieje? ;D

    Pozdrawiam serdecznie,
    DrzDrzazga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co kto lubi :D
      Nieźle xD

      także serdecznie pozdrawiam

      Usuń
  19. Uważam, że kapelusz nie do każdego pasuje. Jednak Ty wyglądasz w nim cudownie! Aż zazdroszczę! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zależy czy ktoś go lubi czy nie :) Dziękuję Anastazjo! :)

      Usuń
  20. Na polu robi się co raz cieplej, więc i ja przerzucę się na ramoneski :) Szkoda, że nie można sobie swobodnie chodzić na spacerki ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No szkoda szkoda, ale to dla naszego dobra :) Jak ludzie będą siedzieć w domach to jest prawdopodobieństwo, że prędzej opanują pandemię :) I wtedy jak szybko minie znowu będziemy sobie spacerować :)

      Usuń
  21. Moja ramoneska już czeka na swój czas <3 ja też już przebieram nóżkami kiedy w końcu będę mogła ją założyć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj w klubie :D Ja jak na razie założyłam ją tylko do zdjęć, ale już niedługo zrobi się cieplej i jak skończy się pandemia to wskoczymy w ramoneski i ruszymy na podbój świata :)

      Usuń
  22. Świetna stylizacja , jak zawsze u ciebie!
    Buziaki
    https://ysiakova.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Naprawdę jestem zachwycona tą stylizacją. Prosta, ale robi ogromne wrażenie <3

    OdpowiedzUsuń
  24. Kapelusze to zupełnie nie moja bajka, ale ramoneski i wszelkie "skórzane" dodatki to totalnie mój styl ♥ Strasznie żałowałam kiedy moja niebieska kurtka skórzana zaczęła się kruszyć :(

    OdpowiedzUsuń

Witaj, cieszę się, że tutaj jesteś i bierzesz udział w komentarzowej konwersacji. Jednak pamiętaj o jednym: Jeśli jesteś blogerem liczę na to, że napiszesz więcej jak jedno słowo. Dziękuję Ci za poświęcony czas. Odwiedzam blogi komentujących.

POLECANE WPISY