wtorek, 14 kwietnia 2020

to była piękna Wielkanoc



Dobry wieczór!

Jak Wasze samopoczucie po świętach? U mnie w porządku, zdrowie też dopisuje a Wam? Postanowiłam, że dzisiejszy wpis będzie jeszcze poświęcony Wielkanocy. W święta pyknęłam kilka zdjęć i stwierdziłam, że zrobię swego rodzaju podsumowanie. No i będę miała też ładną pamiątkę na blogu. Zdjęcia są typowo spontaniczne, przeważnie z Wielkiej Niedzieli. Wczoraj odpuściłam sobie już robienie fotek. Tegoroczna Wielkanoc była inna niż zwykle, nie oznacza to, że była gorsza. To były naprawdę piękne święta. Spędziłam je z bliskimi, objadłam się pysznościami a wczoraj zostałam oblana przez braci i tatę. Było wesoło, miło – czyli tak jak powinno być. Te święta były naprawdę dobre a u Was? Dajcie znać w komentarzu, pozdrawiam.









A Tobie jak minęły święta wielkanocne?

❤❤❤

57 komentarzy:

  1. Moje Święta były bardzo spokojne. I zleciały niesamowicie szybko, jak każdy zwykły dzień. Tyle tylko, że ten brak kościoła i oglądanie wszystkich było takie jakieś bardziej magiczne. Zwłaszcza porannej rezurekcji, kiedy wszędzie dokoła było cicho, na dworze jeszcze zimno i ciemno, a człowiek siedział sobie w tych swoich małych czterech kątach i wyobrażał sobie jak to było kiedyś. Na pewno te Święta przejdą do historii i nikt nigdy o nich nie zapomni.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dobrze, że był spokojne :) Moje tak samo :) Fakt szybko zleciały, ale mi co roku tak szybko święta mijają. A zaraz trzeba było się szykować bo od dzisiaj nowe obowiązki i trzeba rano wstawać :D Mi mega brakowało Triduum Paschalnego i rezurekcji :( Cisza dała się we znaki niestety. Tak o tych świętach będziemy już zawsze pamiętać, o roku 2020 też.

      Usuń
  2. Piękne zdjęcia. Masz bardzo fajną pamiątkę świąt, które będą zapamiętane na długo. ;) Mnie też udało się zrobić kilka zdjęć, którymi podzieliłam się na IG. ;) Poniedziałek był weselszy od niedzieli. :D Przez te dwa dni odpuściłam zajmowanie się rzeczami na studia i dziś zobaczyłam efekty. Wypoczęłam trochę i chętniej zabrałam się do pracy. ;) Obejrzałam filmy, skończyłam czytać książkę, więc spędziłam owocnie ten czas. ;)

    Życzę Ci pięknego okresu oktawy wielkanocnej! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję <3 Nooo zgadza się, oj tak długo będziemy o nich pamiętać. Super, widziałam je :) Są bardzo ładne :) A bo Poniedziałek był lany :D Świetnie, że sobie odpoczęłaś :) Potem praca aż się pali w rękach jak sobie człowiek troszkę po odpoczywa w wolnym czasie :) Ja mam tak samo :) W święta odpoczęłam a teraz już jazda do pracy :D Więc tak jak napisałaś bardzo owocnie spędziłaś ten czas :)

      Dziękuję Moniko :) Ja Tobie także życzę pięknej oktawy Wielkiej Nocy :)
      :**

      Usuń
  3. Fajnie, ze spędziłaś miłe czas. Dla mnie te święta były jak zwykły weekend. Cały poniedziałek oglądałam seriale ;0

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nooo wiele mi to dało :) dobrze że i Ty spędziłaś dobrze ten czas :)

      Usuń
  4. Piękna i wyjątkowa... taka cicha, spokojna, pełna rewlefksji ale i miłości... bo Święta mamy w sercu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. jaka ładna pastelowa zastawa stołowa!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z pastelami kojarzy mi się Wielkanoc :) W tym roku udało się kupić obrusek i talerzyki w takich barwach :)

      Usuń
  6. Dużo jajek i babka, to bardzo ważne.

    OdpowiedzUsuń
  7. Super fotki! U nas te święta nie należały do najlepszych :/

    OdpowiedzUsuń
  8. Naprawdę fajnie, że Twoja Wielkanoc mimo wszystko była udana :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super :) my nic nie robilismy na Wielkanoc, chcialam meksykanskie jedzenie ale knajpka byla zamiknieta wiec do domu wrocilismy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo szynko mi w tym roku minęła. Ale były pycha jajeczka oraz wypieki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też, szczególnie pierwszy dzień świąt. U mnie tak samo :) Uwielbiam jajka i wielkanocne słodkości :)

      Usuń
  11. Święta, jak to święta zawsze szybko mijają. Duzo jedzenia jak zwykle, jajka i babki były u nas no i zajączek zostawił coś w ogrodzie. Szkoda, że na długie spacery nie moglismy się wybrać żeby spalić te kalorie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na święta się zawsze długo czeka, a mijają w mgnieniu oka :( Dobrze, że na bogato :) U mnie też zajączek był :) Ja poszłam na spacer bo mieszkam na wsi na odludziu :D

      Usuń
  12. Mi także minęły w miłej atmosferze, co prawda w małym gronie, ale najważniejsze, ze zdrowi :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mi święta minęły bardzo dobrze. Spędziłam ten czas z najbliższymi. Dzieci w ogrodzie szukały jajek, było ciekawie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super :) Bardzo mnie to cieszy :) ooo to miały nie lada frajdę :)

      Usuń
  14. Mimo że spędziłam je samotnie ,nie mogę narzekać-były całkiem udane 🙂
    Cieszę się że Twoja Wielkanoc była również piękna 😍
    Świetna pamiątka z takich zdjęć na blogu 🙂
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Smutne to :( Ale chociaż dobrze, że były całkiem udane :)
      Ja też się bardzo cieszę :)
      Oj tak <3

      pozdrawiam Cię Lili

      Usuń
  15. Oprócz tego, że nie było oficjalnego święcenia pokarmów, to nie zauważyłam żadnej różnicy. Wydaje mi się, że ten cały świąteczny nastrój mamy w sobie :)
    Piękne zdjęcia! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Święta są w nas :) W naszym serduszku :) Bardzo dobrze Ci się wydaje bo i mi tak samo :)

      Dziękuję :)

      Usuń
  16. U mnie święta były bardzo spokojne. Szczerze Ci powiem, że nie narzekam! Zawsze mogło być gorzej :) Piękne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To najważniejsze :) No i dobrze :) Pewnie, że tak :)
      Dziękuję :)

      Usuń
  17. Jakoś dałam radę to ogarnąć, jednak było ciężko. Niestety w wynajmowanym mieszkaniu nie ma warunków na super sprawy. Nie mamy pokoju gościnnego, gdzie jest fajny stół tylko każdy ma swój stolik ale jak na nasze warunki było całkiem nieźle.

    OdpowiedzUsuń
  18. Moje święta spędziłam w pracy, Anglicy nie przywiązują wagi do takich swiąt i tutaj jesli komuś wypada zmiana w pracy to po prostu do tej pracy idzie. Tak jak ja - pracowałam od 8 do 20. Ale nie przeszkadza mi to, po prostu i tak nie spędzilibyśmy tych swiąt, tak jak chcielibyśmy. Dobrze, że u Ciebie się udało i masz mega wspomnienia i zdjęcia! ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli święta były pracowite, trudno się mówi. Słyszałam o tym, szkoda, że nie świętują jak my w Polsce. Rozumiem. Oj tak udało się :) Ja uwielbiam Wielkanoc :) <3

      Usuń
  19. ja w sumie jestem zaodowlona ;) mogłam na spokojnie posiedzieć z mężem we dwójkę i było okej ;))

    OdpowiedzUsuń
  20. U mnie średnio było, ale w sumie tragedii nie ma! Fajne były te święta. Ładne zdjęcia kochana!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli nie było tak źle :) Pewnie, że fajne :) Dziękuję kochana :)

      Usuń
  21. Jedne z lepszych świąt jakie przeżyłam, zero stresu, przygotowań, tłumów w sklepie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Moje święta spędzałam tym roku sama. Z dala od rodziny. Nie miałam jak przedostać się do domu rodzinnego, nie chciałam narażać bliskich. Ale naprawdę odpoczęłam. Skupiłam się tylko na sobie i nie żałuję. Twoje pamiątkowe zdjęcia są piękne, warto uwieczniać wspomnienia.

    Pozdrawiam,
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przykre to :( Ale ładnie z Twojej strony, że postanowiłaś nie narażać bliskich na niebezpieczeństwo :)
      Dobrze, że choć był to trudny czas jednak dość dobrze go spędziłaś :) Dziękuję :) Zgadzam się :) Będzie co wspominać :)

      pozdrawiam Cię Kasiu :)

      Usuń
  23. Moje święta Wielkanoce były dla mnie przede wszystkim odpoczynkiem. Byłam w pracy nawet w wielką sobotę, na szczęście nasz sklep był otwarty tylko do 13. Spędziłam te dni z narzeczonym. Było wspaniale. Naprawdę udane święta :)
    Pozdrawiam ciepło ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze, że odpoczęłaś :) Ja byłam w pracy w Wielki Czwartek, potem miałam już wolne :D Za to teraz zaczęła się harówka xD Super, że spędziłaś miło czas :)

      także ciepło pozdrawiam

      Usuń
  24. Niestety, moja Wielkanoc była okropna. Nie dość, że mój tata przez pandemię był sam w domu, to jeszcze w domu mieliśmy pogotowie i masę nerwów. Mam nadzieję, że następna będzie lepsza.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jej :( Przykro mi :( Mam nadzieję, że wszystko szybko się ułoży. Za rok będzie lepiej zobaczysz :)

      Usuń
  25. Mimo braku odwiedzin rodziny, też uważam że święta były bardzo udane.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też brakowało, niestety w tym roku nie mogła przyjechać na święta moja siostra. Ale ogólnie udane to były święta :)

      Usuń
  26. Ozdoby piękne. Babka wyglądała apetycznie, ja w tym roku miałam jechać do Polski do dziadków - niestety się nie udało, a do stoły usiedliśmy z kamerką.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Była przepyszna :) Szkoda, że się nie udało :( Trzymam kciuki by wszystko wróciło do normy i byś mogła spotkać się z dziadkami :)

      Usuń

Witaj, cieszę się, że tutaj jesteś i bierzesz udział w komentarzowej konwersacji. Jednak pamiętaj o jednym: Jeśli jesteś blogerem liczę na to, że napiszesz więcej jak jedno słowo. Dziękuję Ci za poświęcony czas. Odwiedzam blogi komentujących.

POLECANE WPISY