czwartek, 23 kwietnia 2020

polska wiosna w paryskim stylu




Cześć Kochani Czytelnicy!

Co u Was? Jak tam zdrówko i samopoczucie? U mnie dobrze, choć ostatnio byłam nieco obolała dziś czuję się całkiem nieźle. Praca jaką podjęłam w tym miesiącu zajmuje mi praktycznie większość mojego czasu, jednak mimo to w wolnym dniu staram się działać nowe stylizacje i posty na bloga. Ostatnio było dość ciepło i blisko domu zrobiłyśmy z mamą kilka zdjęć. Dzisiejszy look będzie rodem z Paryża, o tym, że kocham to miasto i styl Paryżanek chyba nie muszę już wspominać. Doskonale o tym Wiecie nie mylę się? Beżowy płaszcz połączyłam z bluzką w biało-czarne paski oraz czarnymi jeansami. Sportowego charakteru nadają czarne buty – mój nowy nabytek ze sklepu online Renee. Po raz pierwszy zamawiałam na ich stronie i nie żałuję. Buty są wygodne, śmigam w nich do pracy. Są lekkie, przyjemne i zgrabne. Stylizacji uroku dodaje malinowy beret oraz czerwona mini torebka. A wiosennego charakteru bukiecik tulipanów.










płaszcz / Sinsay
bluzka i beret  / targowisko miejskie
spodnie / Sinsay
buty / Renee
torebka / Pepco

❤❤❤

55 komentarzy:

  1. Ale cudnie wyglądasz! No i te kwiaty.. achh:))
    Niejednokrotnie pisałam, że berety wyglądaja super na kimś, sama na sobie- muszę się jeszcze przekonać. Płaszczyk świetny! :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kochana <3
      Ja kiedyś też nie byłam przekonana do beretów :D Dziękuję <3

      Usuń
  2. Pięknie wyglądasz 😍
    Płaszcz mi się baaardzo podoba 😍
    Lubię takie klasyki (jak ten płaszcz, sama mam zresztą podobny )
    Już od dawna wiem, jak bardzo lubisz Paryż 🙂
    Mi się podoba francuski makijaż, stylizacje - co poniektore 😉
    Dobrze że już dobrze się czujesz 🙂
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Lili :)
      Cieszy mnie to bardzo :)
      Ja też, klasyka zawsze w modzie :)
      Noo :D Dało się zauważyć na moim blogu :D
      Mi też, jest taki naturalny, delikatny i subtelny :)

      Dzisiaj już znacznie lepiej z moim zdrowiem :)

      ja Ciebie też pozdrawiam :)

      Usuń
  3. Faktycznie wyglądasz jak paryżanka :) Ja nie mogę przekonać się do tych beretów z antenką ;) Kojarzą mi się z jednym.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, że tak uważasz :) Wow, no to nieźle xD XD

      Usuń
  4. super wyglądasz ) uwielbiam tulipany <33

    OdpowiedzUsuń
  5. Paryski szyk w pięknym wydaniu!

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie to wygląda. Takie połączenie i te kwiaty. Wprost cudownie. Dobrze, że mama chętnie Ci towarzyszy w sesji zdjęciowej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Bardzo mi miło :) Noo bardzo mnie to cieszy, że mama mnie wspiera :)

      Usuń
  7. Oj bardzo podoba mi się ten płaszczyk. Ogólnie twój look wygląda ślicznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam wrażenie że uwielbiasz paryski styl, taką paryżanką jesteś. I n=bardzo Ci on pasuje ślicznie wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No uwielbiam uwielbiam :) Dziękuję bardzo <3

      Usuń
  9. Urocza i bardzo optymistyczna stylizacja. Takie lubię najbardziej. Paryski styl bardzo Ci pasuje, Iwetto. <3 Beret świetnie zgrał się z płaszczem, a bluzka w paski jest ekstra! ;)
    Moje samopoczucie jest w porządku. Raz trochę lepiej, innym razem gorzej. Jestem już trochę zmęczona projektami na studia, bo pracy jakby wcale nie ubywało, tylko przybywało. :D Wciąż jedne sprawy odkładam, bo inne są ważniejsze i nie jest mi z tym dobrze. Mam nadzieję, że niedługo to ogarnę. Już zauważyłam, że lepiej mi idzie z organizacją czasu. Szału jeszcze nie ma, ale postęp widzę. ;)

    Powodzenia w pracy i pięknego weekendu! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że Ci się podoba :) Dziękuję za tyle miłych słów :) Aż na serduszku się cieplej robi <3 Bardzo mi miło :)

      Wiesz u mnie podobnie. Raz lepiej raz gorzej, ale nie ma się co załamywać :) Rozumiem, słyszałam, że studenci mają przekichane teraz w dobie pandemii :( Będę mocno trzymać kciuki by udało Ci się wszystko ogarnąć :) Wierzę w Ciebie, dasz radę :)

      Dziękuję Kochana, przyda się bo od poniedziałku czekają mnie małe zmiany :D Moniko Tobie też miłego weekendu życzę :)
      <3

      Usuń
  10. Mam nadzieję że ból ustanie. Zdrówka życzę :)
    Piękne tulipany i ładnie Ci w okularach i jakoś zachciało mi sie posłuchać Alvaro xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzisiaj jest już lepiej :) Dziękuje bardzo <3
      Tulipany to moje ulubione wiosenne kwiaty :) Dzięki :D

      Usuń
    2. Cieszę się :)

      Moje również i żonkile :D

      Usuń
    3. ja też, bo ostatnimi dniami było kiepsko

      ah żonkile :) też je lubię :) takie żółciutkie jak słoneczko :)

      Usuń
    4. Oby już tak nie było :)


      Prawda? :)

      nie wiesz gdzie mozna kupic buteleczkie z atomizerem? W rossmanie nie ma ;/

      Usuń
    5. mam nadzieję że już tak nie będzie :) leki pomagają więc będzie tylko lepiej :)

      no prawda prawda :)

      Może w aptece zapytaj :) Myślę, że tam możesz dostać :)

      Usuń
    6. Trzymam kciuki :)

      Hm... no ni wiem ale nie zaszkodzi. Dziękuję :)

      Usuń
    7. dziękuję :)

      no pewnie :)

      Usuń
  11. Bardzo Ci pasuje taki styl :) Ślicznie!

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie Ci w tym berecie, ma piękny kolor! ;) Świetna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super berecik, pasuje Ci ☺️ ciekawa stylizacja 😁

    OdpowiedzUsuń
  14. Hej! ♥ U mnie wszystko w porządku, żyje, pracuje, organizuje sobie jakoś ten wolny czas :)
    Jesli chodzi o pracę, gdzie pracujesz teraz? :)

    Stylizacja faktycznie ma wszystko to, co ma styl paryski♥ Uwielbiam takie płaszcze, buty i koszulki w paski! Nie jestem przekonana do beretu, ale myślę, że czułabym się w nim źle :x natomiast Tobie pasuje, jest taki elegancki ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej :) No to super, cieszy mnie, że u Ciebie wszystko gra :) Tak trzymaj :)
      Pracuję w ochronie :)

      Noo postarałam się zadbać o każdy szczegół by wyglądało parysko :) Ja też :) Ja lubię bereciki :) Chętnie w nich chodzę :) Dziękuję Ci bardzo :*

      Usuń
  15. Ślicznie Ci w tym płaszczyku :)!
    Pozdrawiam serdecznie!

    https://xgabisxworlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Gabrysiu! :)
      Ja Ciebie też serdecznie pozdrawiam

      Usuń
  16. Bardzo podoba mi się taki paryski styl :) Żałuję, że nie pasują mi takie okrycia głowy. Ty wyglądasz wspaniale :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też :) Szkoda :( Dziękuję Ci bardzo :)

      Usuń
  17. Bardzo ładnie Tobie jest w okularach. Reszta jak zawsze piękna.

    OdpowiedzUsuń
  18. Też kocham ten paryski szyk i styl oraz, oczywiście, jeden z najbardziej rozpoznawalnych elementów paryskiego ubioru- beret! Mam jeden w czarnym kolorze, ale muszę go przejechać golarką do ubrań :D Wyglądasz naprawdę uroczo w tej stylizacji, tak ciepło i wiosennie. Idealna na tę szaloną porę roku i towarzyszącą jej zwariowaną pogodę :) Naprawdę ślicznie!
    Pozdrawiam ciepło ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj w klubie Klaudio :) Też mam czarny, no i też trochę się mechłaci :D Dziękuję Ci kochana bardzo :* Miło jest czytać takie komentarze <3

      pozdrawiam również cieplutko

      Usuń
  19. Świetnie wyglądasz :) Widać że wiosna Ci służy :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Masz racje stylizacja ala Francja, wyglądasz w niej obłędnie! Jestem zachwycona beretem i płaszczem, ale to już nie raz wspominałam. Wyglądasz genialnie!

    OdpowiedzUsuń
  21. Wcześniej już widziałam ten płaszczyk i zdania nie zmienię że wyglądasz w nim świetnie! A te tulipany... uwielbiam je, są przepiękne!:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Igitangaje! Ndagira ngo mbabwire ko ibi aribyo byose. Birasa neza.
    Cotton Mask
    Reusable Mask

    OdpowiedzUsuń
  23. Berety to totalnie nie moja bajka, ale Tobie bardzo pasuje i dzięki niemu dopełnia całą Twoją stylizację ♥

    OdpowiedzUsuń

Witaj, cieszę się, że tutaj jesteś i bierzesz udział w komentarzowej konwersacji. Jednak pamiętaj o jednym: Jeśli jesteś blogerem liczę na to, że napiszesz więcej jak jedno słowo. Dziękuję Ci za poświęcony czas. Odwiedzam blogi komentujących.

POLECANE WPISY