wtorek, 19 października 2021

jesienny przegląd swetrów z Sinsay

Dzień dobry we wtorek!

Z kubkiem aromatycznej herbaty, w ciepłym swetrze a obok na biurku leżą dynie zaś przy herbacie na talerzyku spoczywa dorodny kawałek marchewkowego ciasta, dziś takim jesiennym akcentem witam się z Wami we wtorek dziewiętnastego października! :) Przyszła pora na wpis z przeglądem sweterków na chłodne dni, pomyślałam, że będzie on miłą niespodzianką dla Was a dla mnie swego rodzaju frajdą, bo lubię zaglądać na strony internetowe sklepów i oglądać tam te różne piękne ubranka. A sweterki kocham miłością wielką, uwielbiam je nosić i mieć ich kilka w szafie. Zresztą kto ich nie lubi? Dziś czas na swetry ze sklepu Sinsay ( który uwielbiam)  jeden z nich mam w swojej szafie od końcówki sierpnia oraz były już dwa wpisy gdzie miałam go na sobie, jestem ciekawa czy zgadniecie który to jest ? ;-)














A Ty masz już skompletowane swetry na chłodne dni? 

***

70 komentarzy:

  1. Fajne kolory, pasują do Twojej urody. Gdyby swetry nie pogrubiały, zwł. osoby nieco bardziej z biustem, to chętnie bym wzięła. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może uda mi się któryś jeszcze kupić :) A próbowałaś krój oversize ? :)

      Usuń
  2. Ten 3 kolorowy sweterek piękny :) Uwielbiam sinsay i najczęściej kupuję właśnie tam bo mają niskie ceny i fajne rzeczy :D Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mnie zauroczył :) Prawda, Sinsay ma ładne rzeczy, ale dresków nie polecam bo się szybko kulkują :)

      Usuń
  3. Ja już swoje swetry mam. :) Lubię ubrania z Sinsay często tam zaglądam. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, jesteś gotowa na chłodne dni :) Ja kiedy tylko mam okazję to biegnę do tego sklepu :)

      Usuń
  4. Ja jeszcze kompletuję, te które przedstawiłaś są idealne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Właśnie wybieram się w weekend do Sinsay i na pewno sobie kupię jakiś sweter.

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak, mam w domu trzy swetry różnej grubości ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakoś nie przepadam za Sinsay, ale jesienią uwielbiam chodzić w swetrach <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ogólnie lubię ten sklep :) Oczywiście dresów z niego nie polecam bo szybko się kulkują :/ ale swetry mają fajne czy spodnie dżinsowe :)

      Usuń
  8. Piękne swetry :) bardzo lubię takie struktury i kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Me encantan las prendas de punto, pero tengo poquitas porque aquí suele hacer calorcete o poco frio xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fact in Spain, it's hard to talk about winter :)

      Usuń
  10. Z zaprezentowanych sweterków najbardziej spodobał mi się ten ostatni :D Jak najbardziej mam już skompletowane sweterki na chłodne dni :D Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt ma w sobie wiele uroku :) Wspaniale! :) Pozdrawiam

      Usuń
  11. Uwielbiam swetry, czym grubszy, tym lepszy. Oczywiście już zaopatrzyłam swoją szafę w odpowiednią ilość sweterków na chłodne dni :)

    OdpowiedzUsuń
  12. urocze! najbardziej podoba mi się ten trzykolorowy!

    OdpowiedzUsuń
  13. Moja szafa już nie mieści ciepłych swetrów. :P

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo podoba mi się ta trzykolorowa propozycja, może nawet się na nią skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  15. Sinsay to moj ulubiony sklep! I uwielbiam takie sweterki ,w zeszlym roku nosilam wylacznie bluzy , chyba pora je schowac na strych a kupic nowe sweterki *_*

    Pozdrawiam i zapraszam serdecznie! KLIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój też :) Też kiedyś nosiłam bluzy ale teraz przerzuciłam się na swetry :)

      pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  16. Jestem świeżo po profesjonalnej analizie kolorystycznej, zapraszam zresztą na post. Przegląd sweterków bardzo się przydał :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam swetry, ale te z Sinsay zazwyczaj są na mnie zbyt kuse niestety

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też, rozumiem chociaż wiesz widziałam we wkrótce w sprzedaży będą i te dłuższe :)

      Usuń
  18. Lubię Sinsay, kiedyś kupiłam długi i bardzo ciepły kardigan :) Jest idealny na jesienne dni :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też, to mój ulubiony sklep :) Wspaniale, będzie Ci cieplutko :)

      Usuń
  19. Muszę się zaopatrzyć w ciepłe swetry, ten ostatni najbardziej przypadł mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wszystkie piękne, chodziłabym we wszystkich! Hihi :))

    OdpowiedzUsuń
  21. Na dłuższy sweter z pewnością się zdecyduję, czegoś takiego własnie mi teraz, przy jesiennej aurze, potrzeba. :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja uwielbiam ciuchy z Sinsay <3 Muszę wreszcie zamówić ten sweterek z guzikami ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też uwielbiam :) Koniecznie, póki jest :)

      Usuń
  23. I like all of them. They look so cozy and warm. Thank you for sharing.

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajne propozycje, akurat przydałby mi się nowy sweter ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. nie lubię swetrów, ale moja córka tak i czekają mnie zakupy, więc na pewno się zainspiruję :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem, ale fsjnie, że zainspirowałam Cię do zakupu któregoś dla córki :)

      Usuń
  26. Świetne te swetry, bardzo mi się podobają choć sama nie mam żadnego porządnego, bo zawsze mi za gorąco w swetrach ;-)

    OdpowiedzUsuń
  27. Fajne kolory, pasują do Twojej urody.

    OdpowiedzUsuń
  28. Byłam ostatnio w Sinsay i oglądałam sweterki, ale ostatecznie nic nie kupiłam. :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo ladne te sweterki, moze sie skusze na jakis. Mam takie dwa ulubione z delikatnej welny ktora.nie drapie i pewnie jeszcze w nich troche pochodze :) dwa pierwsze od gory mi sie podobaja bardzo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Super, bardzo się cieszę, najważniejsze by sweterek był wygodny :)

      Usuń
  30. Swetry to moja wielka miłość! Każdego roku przybywają mi nowe i każdy wielbię tak samo :D Świetne zestawienie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja też :) może jeszcze też jakiś sobie kupię :)

      Usuń
  31. Podoba mi się ten trójkolorowy sweterek, bo wygląda jak połączenie moich ulubionych smaków lodów. Ogólnie lubię właśnie taką nieco stłumioną kolorystykę.

    OdpowiedzUsuń

Witaj, cieszę się, że tutaj jesteś i bierzesz udział w komentarzowej konwersacji. Jednak pamiętaj o jednym: Jeśli jesteś blogerem liczę na to, że napiszesz więcej jak jedno słowo. Dziękuję Ci za poświęcony czas. Odwiedzam blogi komentujących.

POLECANE WPISY