sobota, 12 stycznia 2019

zimowy czas




Dobry wieczór !

Jak minął Wam dzisiejszy dzień? Ja od rana  byłam w trasie – busem w odwiedziny do siostry. Z racji tego, że od świąt się nie widziałyśmy postanowiłyśmy nadrobić zaległości i się po prostu spotkać. Dlatego dzisiejszy dzień upłynął mi w bardzo przyjemny sposób. Ponadto, wybrałyśmy się na spacer do mojego ukochanego parku i cyknęłyśmy kilka zimowych fotek. W przyszłym tygodniu te najlepsze ujęcia pojawią się oczywiście na blogu.

A dzisiaj kolejna porcja zimowych fotek. Ostatni post z bałwanem w roli głównej cieszył się Waszym zainteresowaniem na tyle, że ten wpis jest jednym z najbardziej lubianych od początku stycznia. Bardzo Wam za to dziękuję. A co poza tym? Zbliżam się do 89 tys.  wyświetleń. Byle do 90 tysięcy. No a potem moja wymarzona 100 ;-) Już nie mogę się doczekać! 










kurtka i spodnie / targowisko miejskie
czapka i rękawiczki  / Sinsay
golf / C&A
buty / targowisko miejskie

❤❤❤

51 komentarzy:

  1. Małymi kroczkami do przodu, tak trzymać! Nawet się nie obejrzysz, a wyświetlenia będziesz liczyła tylko w setkach tysięcy. Mój dzień pracowicie, choć przy komputerze - nagrywam zdjęcia ślubne na płytki dla rodziny... męczące zajęcie, ale niektórzy MUSZĄ mieć pamiątkę na CD, ehh :D We Wrocławiu nie ma takiego śniegu, u nas ciągle pada.
    PS Świetne buty!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo bym tego chciała :) No tak pamiątka musi być :D
      Szkoda, że u Ciebie nie ma śniegu :(
      dzięki <3
      buziaki

      Usuń
  2. Piękna zima zawitała nas w tym roku w Warszawie też się w końcu pokazała :) Bardzo ładne zdjęcia i ciekawią mnie twoje rękawiczki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak to prawda :) Dziękuję za miłe słowa :) A rękawiczki to jedne z moich ulubionych :) mam je już prawie 3 lata :)

      Usuń
  3. Zima piękna za oknem niestety była do wczoraj
    Teraz za oknem roztopiony śnieg. Pozdrowienia dla Ciebie i siostry. Fajny komplet czapka i szalik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak ta pogoda to teraz taka nieprzewidywalna. Dopiero zima już odwilż a potem mróz i znowu śnieg i tak w kółko. Nie pozostaje nic innego jak żyć chwilą i cieszyć się śniegiem póki jest :)
      Dziękujemy za pozdrowienia my Ciebie też pozdrawiamy :)

      Usuń
  4. Ah, jak ja nie lubię zimy. Już nie mogę doczekać się wiosny, a później lata. Zima mnie przytłacza i nie potrafię znaleźć w niej nic co sprawiałoby mi przyjemność. Tak poza tym uwielbiam Twoje butki <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem :) Czyli jesteś ciepłolubna :)
      dziękuję <3 to moje ulubione buciki :)

      Usuń
  5. Szkoda, że nie widziałaś się z siostrą w Święta, ale ważne, że nadrobiłyście to i spędziłaś dobrze czas z tak bliską osobą:) Czekam również na zdjęcia z parku! Kochana, już jest blisko do tych 100 tysięcy, trzymam kciuki, żebyś jak najszybciej osiągnęła tę liczbę. Piękne zdjęcia, jak zawsze dużo uśmiechu!! ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda :D Wszystkie rozmowy nadrobione :)
      Już niedługo je dodam :) Mam przygotowane :) Czekają tylko na publikacje :)
      Dziękuję za tak miłe słowa, to kochane co piszesz <3 Dziękuję Ci bardzo <3
      Staram się na każdej fotce uśmiechać i zarażać tym uśmiechem moich Kochanych Czytelników <3

      Usuń
  6. Piekne zdjęcia! Szkoda że u mnie nie ma śniegu... Taki fajny klimat. Pozdrawiam serdecznie ☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję <3 Oj szkoda szkoda Kochana :( trzymam kciuki by i u Ciebie się pojawił :)
      ja także serdecznie pozdrawiam

      Usuń
  7. Ja również sobotę przeznaczyłam na spotkania z rodziną ;) Na tygodniu zawsze tyle spraw, obowiązków, że weekend jest jedynym możliwym czasem... Jeju, widzę, że u ciebie jeszcze snieg w dobrej formie, bo u nas pewnie na dniach będzie się roztapiał, temperatura na plusie.. Poza tym, to masz bardzo fajną czapkę, mało osób ma ją w takim kolorze ;) Pozdrawiam ciepło!
    myslacinaczej29741.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak :) Dobrze że w weekend można trochę spędzić czasu razem :)
      U mnie śnieg jest ale w ciągu dnia temp. na plusie tak od 1 stopnia do 2 stopni.
      Ale szybko nie stopnieje bo duuużo go jest :)
      Ta czapka to taka moja wizytówka :D Ostatnio będąc na zakupach z tatą dzięki niej mógł mnie dostrzec wśród tłumów w sklepie :D

      Usuń
  8. U mnie niestety tak ciepło, że cały śnieg stopniał i pełno wody. A szkoda, bo było ślicznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie już też powoli się topi i dzisiaj padał deszcz :(

      Usuń
  9. W zimę każde zdjęcia są przepiękne :) Super że udało Ci się spotkać z siostrą :)
    Pozdrawiam
    FotoHart Blog ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się :) Tak też się z tego bardzo cieszę :)
      pozdrawiam

      Usuń
  10. Bardzo fajne i pozytywne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  11. Masz bardzo piękny płaszcz, w życiu nie powiedziałabym że z targowiska bo wydaje się być bardzo dobry jakościowo :) Jakoś zawsze byłam uprzedzona do tego typu miejsc, a jak widać niepotrzebnie bo można znaleźć coś interesującego! Szukam czegoś podobnego tj. dłuższego płaszczu do kolan, bo kiedy chodzę na długie spacery z psiakiem to okropnie marznę :D

    Sakurakotoo ❀ ❀ ❀

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze jestem zdania że ubraniom z targu warto dać szansę :) Tą kurtkę kupiłam zaraz będzie dwa lata temu :) A jest ciepła i nie przemaka :) No tak teraz trzeba się ubierać bo zimnooo :)

      Usuń
  12. swietnie wygladasz w tej czapce Kochana <# piekna zima u Ciebie <3

    Angelika eM BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję bardzo <3 niestety już po tej zimie zostały tylko zdjęcia ;) śnieg się niestety topi :(

      Usuń
  13. Śliczne zdjęcia! Nie lubię zimy, ale trzeba przyznać, że fotki na tle śniegu i sopelek wychodzą zjawiskowo.
    pozdrawiam, mvrtyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. u mnie jeszcze dwa dni temu powiedziałabym że mam cudowną piękną bajeczną zimę....a dziś powiem tylko....Że pada.....deszcz....i wieje....i jest paskudnie....:D
    PS: ja też nie mogłam się doczekać swoich 100tyś....teraz mi się marzy 150tys xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To samo u mnie, niestety też teraz śnieg się topi a rano padał deszcz. Teraz zaczyna znowu prószyć śnieg. Z ta pogodą oszaleć można :D
      Chyba każdy blogger marzy o 100 tys :)

      Usuń
  15. No to oby szybko Ci wybiły te wyświetlenia no i gratulacje! a stylizacja typowo zimowa - ma być ciepło i wygodnie przede wszystkim :D Życzę Ci kochana miłego wieczorku :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :) Tak najlepiej :) Dziękuję <3 miłego dnia Kochana :) <3

      Usuń
  16. Ja bardzo uwielbiam zimę, przede wszystkim jest za to jaki klimat tworzył, szczególnie w okresie świątecznym. Daje dzieciom mnóstwo radości, dzięki której jeszcze chętniej się bawią i stawiają czoła codziennym wyzwaniom.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak :) To prawda :) Dzieciaki to już wgl mają frajdę :)

      Usuń
  17. Jakie masz słodkie rękawiczki! Ja ostatnio kupiłam takie zwykłe i szare. Jestem bardziej zwolenniczką takich rękawiczek, które zostały uszyte nie tak całościowo, ale oddzielnie palce. Wybacz mi, naprawdę nigdy nie mam pojęcia, jak to dokładnie określić. Mogę tylko mieć nadzieję, że wiesz o jakie rękawiczki mi chodzi. A wracając to wygodniej mi się z nimi funkcjonuje, ale one z pewnością nie są tak cieplusie jak te twoje na zdjęciach :) Zdjęcia wyszły wam bardzo ładnie i widać po uśmiechu, że na pewno miałyście wiele przygód podczas sesji ;)
    Pozdrawiam siostrę i Ciebie, a także życzę Wam udanego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba wiem o jakie Ci chodzi :) ja też lubię takie rękawiczki :)
      Dziękuję za milutkie słowa <3
      My Ciebie tez pozdrawiamy i życzy wszystkiego dobrego w Nowym Roku :)

      Usuń
  18. Piękna zimowa sesja :) u mnie niestety śnieg już stopniał, tylko chwilę się nim nacieszyłam. Gratuluje tak dużej ilości odwiedzin na blogu. Oby dalej do przodu! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahaha mam co chciałam taka nawałnica śnieżna że aż strach xDD

      Usuń
    2. Dziękuję :) U mnie śnieg się dzisiaj topił, potem naszła śnieżyca a potem wyszło słońce :D A teraz jest mróz :D

      Usuń
  19. U mnie dzisiaj przeszła burza śnieżna! :o Wielkie płaty śniegu, mocny wiatr i nawet grad. Działo się. Już się zastanawiałam, czy nie muszę pojechać wcześniejszym autobusem na zajęcia, gdy wszystko ustało i wyszło piękne, jakby wiosenne słońce. Jak szłam po zajęciach na autobus, to znów trafiłam na mocne opady śniegu. Ale ta pogoda płata nam figle. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak :D U mnie też taki kogel mogel z tą pogodą :)

      Usuń
  20. Bardzo ładna kurteczka :)

    Pozdrawiam :)
    Moncia Lifestyle

    OdpowiedzUsuń
  21. Dziś u mnie taka piękna pogoda że miałam ochotę pochodzić z dziećmi, jednak jestem tak chora że ledwo się ruszam i leżę pod kołdrą. Mam nadzieję że jak wyzdrowieję, to pogoda jeszcze będzie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie dzisiaj tez było piękne słoneczko ! :)
      W takim razie życzę szybkiego powrotu do zdrowia! :)
      i trzymam kciuki za tą piękną pogodę :)

      Usuń
  22. Gratuluję wzrastającej liczby odwiedzin! Oby tak dalej. Poza tym super, że w zimie stawiasz na ciepłą kurteczkę, a nie na mini-niewiadomo-co, które w ogóle nie grzeje, ale zdaniem właścicielek wygląda modnie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :) Ja jestem wielkim zmarzluchem i nie wyobrażam sobie śmigać w króciutkiej kurtce :D Zimą wygoda i ciepło są u mnie znaczniej wyżej niż moda :)

      Usuń
  23. Życzę Ci wielu sukcesów w prowadzeniu bloga :) Najważniejsze to się nie poddawać i iść dalej do przodu pomimo trudności, które w końcu miną :) Popieram tu koleżankę Wiktorię, że dobrze że się ubierasz zimą. Jak widzę te nastolatki, które chodzą z odsłoniętymi kostkami to az mi się zimno robi brrr.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie dziękuję! <3 Staram się walczyć o swoje marzenia ! :)
      Oj, ja nie znoszę tych gołych kostek, potem to tylko stawy na starość będą bolały...

      Usuń
  24. Ja zimą także stawiam na wygodę - traperki i ciepła kurtka to mój "must have" na zimę :) Pięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń

Witaj, cieszę się, że tutaj jesteś i bierzesz udział w komentarzowej konwersacji. Jednak pamiętaj o jednym: Jeśli jesteś blogerem liczę na to, że napiszesz więcej jak jedno słowo. Dziękuję Ci za poświęcony czas. Odwiedzam blogi komentujących.

POLECANE WPISY