czwartek, 17 stycznia 2019

PHOTO CHALLENGE 2019




Pamiętacie jak w październiku pisałam Wam o konkursie Sustainable Fashion Awards 2018 ? Jeśli niestety już dawno o tym zapomnieliście zerknijcie TUTAJ. Jeśli zaś jesteście ciekawi kto zwyciężył to zachęcam do kliknięcia TUTAJ. Dzisiaj przychodzę do Was z kolejnym konkursem. Tym razem jest to Photo Challenge 2019 a więcej na jego temat przeczytacie w dzisiejszym poście. Zaczynamy!

PHOTO CHALLENGE 2019



Akademicki konkurs, w którym do wygrania jest U$4.000 za fotografię, która najlepiej odzwierciedla debaty i refleksji o Dyktaturze Piękna.

O co chodzi?

PhotoChallenge 2019 jest akademickim konkursem, który ma na celu promowanie debaty i refleksji na tematy istotne dla społeczeństwa. Stymulowanie zaangażowania studentów w projektach wykorzystujących fotografię jako głównej formy ekspresji społecznej, politycznej i kulturowej. Tegorocznym tematem jest Dyktatura Piękna (problemy związany z poszukiwaniem idealnego wyglądu).

Codziennie miliony ludzi na całym świecie szukają idealnego wyglądu i nie czują się dobrze z swoimi ciałami. Wiele młodych dziewcząt i chłopców dorastają, kształtowane przez społeczeństwo, aby stać się idealnym wersję siebie. Ta sytuacja powoduje nam wiele problemów.

Marzymy o świecie, w którym wszystkie rodzaje piękna są akceptowane, a każda osoba jest uwzględniona przez to, co czyni go innym. Ale dopóki nie stanie się to rzeczywistością, chcemy znaleźć studentów z całej Polski oraz innych krajów, którzy podejmują niezbędne kroki, aby zmniejszyć wpływ Dyktatury piękna.

Nadesłane prace konkursowe zostaną ocenione przez komisję, która weźmie pod uwagę kryteria takie jak: kreatywność, jakość techniczna i realizację tematu.

Za zwycięskie zdjęcie do otrzymania jest nagroda pieniężna w wysokości 4.000 USD (cztery tysiące dolarów). Zwycięzca otrzyma 3.000 USD (trzy tysiące dolarów), a kolejne 1.000 USD (tysiąc dolarów) zostanie przekazane na rzecz wybranej przez niego organizacji pozarządowej.

Zgłoszenia

Zgłoszenia do PhotoChallenge 2019 trwają do 31.10.2019 wyłącznie na oficjalnej stronie konkursu: https://jakandjil.pl/photochallenge2019/

Wszystkie informacje na temat zasad, terminów i nagród PhotoChallenge 2019 można znaleźć w regulaminie oraz FAQ konkursu.




24 komentarze:

  1. Aż nie chce mi się wierzyć, że w konkursie fotograficznym można wygrać takie duże pieniądze! W tej chwili powinnam usiąść i zapłakać, bo nie mam talentu ani do robienia zdjęć ani do niczego innego :D
    Podoba mi się koncepcja konkursu, promowanie tolerancji powinno w dzisiejszych czasach stać się priorytetem. Szkoda, że w szkołach nie uczą, jak akceptować odmienność. Tak czy inaczej, jestem ciekawa nadsyłanych prac konkursowych - mam nadzieję, że organizatorzy udostępnią je do wglądu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też żałuję, że nie mam talentu do robienia zdjęć :D Mi także spodobał się motyw przewodni tego konkursu, dlatego postanowiłam się nim podzielić na moim blogu. Masz rację, wielka szkoda że w szkołach nie uczą dzieci o akceptacji tego, że ktoś jest inny co nie oznacza, że jest gorszy od nas.
      Myślę, że udostępnią te prace, w poprzednim konkursie można było zobaczyć projekty. Myślę, że tym razem będzie tak samo :)

      Usuń
  2. Fajnie że są organizowane takie konkursy. Szkoda że do takich konkursów trzeba mieć mega talent. Ja chyba muszę iść na jakiś kurs. Super post! Pozdrawiam serdecznie ☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się :) No szkoda, ale każdy z nas ma inne talenty. To czyni nas unikatowymi, jedynymi w swoim rodzaju :)
      także serdecznie pozdrawiam

      Usuń
  3. W tym roku wybrany został bardzo ciekawy temat i uczestnicy będą mieli spore pole do popisu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nagroda jest bardzo wysoka. Ja troszkę próbuję swoich sił w fotografii, ale myślę że w takim konkursie nie miałabym najmniejszych szans. Podeśle link mojej koleżance, która zajmuje się fotografią profesjonalnie może ona skorzysta i weźmie udział.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo interesujący konkurs i do tego naprawdę wysoka nagroda, ciekawa propozycja dla osób które interesują się fotografią ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ideał lansowany przez mass media rzeczywiście jest sporym problemem i wiele młodych dziewcząt ma z tego powodu kompleksy, które tak naprawdę wcale kompleksami być nie powinny. Każdy z nas jest inny, nie ma osoby która w każdym calu mogłaby być perfekcyjna, a takie drobne deficyty nadają nam niepowtarzalności więc to raczej zaleta. Gdyby każdy wyglądał tak samo to byłoby to strasznie nudne :P Fajnie, że są takie konkursy ;)

    Sakurakotoo ❀ ❀ ❀

    OdpowiedzUsuń
  7. Szkoda, że takich inicjatyw nie podejmuje się częściej. Dzięki takim konkurom można choć w małym stopniu wpłynąć na otaczający świat i zacząć go zmieniać. Ja czasami biorę udział w takich konkursach, dlatego dobrze, że o tym wspominasz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podpisuję się pod tym co napisałaś. Choć w małym stopniu może coś zmienić w otaczającym nas świecie :) Lubię pisać o takich rzeczach :)

      Usuń
  8. Uważam, ze to naprawdę bardzo dobra inicjatywa. A ideał , który lansuje się przez media jest naprawdę ogromnym problemem, który tworzy kompleksy u młodych dziewcząt. Czasami mam wrażenie, że internet poszedł nieco w inną stronę niż powinien.. Miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też czasami mam takie wrażenie. Każdy z nas jest inny, ta inność czyni nas ludźmi wyjątkowymi :)
      Miłego wieczorku Kochana :)

      Usuń
  9. Ciekawy konkurs, a tegoroczny temat świetny. Idealnie wpisuje się w otaczający nas świat, w którym każdy dąży do idealnego wyglądu, który tak naprawdę nie istnieje.
    Miłego dnia i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to prawda. Ideały nie istnieją. My możemy być dla kogoś kto nas kocha ideałem. Tylko taki rodzaj ideału istnieje :)

      Usuń
  10. Nie wiedziałam że był taki konkurs i ze jest. Będę musiała zajrzeć do starego wpisu. Świetnie ze są takie konkursy idealny dla młodych talentów i super alternatywa od dnia codziennego

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama nie wiedziałam o takich konkursach :) Ale jak się poszpera w Internecie zawsze można coś ciekawego znaleźć :)

      Usuń
  11. Nie słyszałam o nim wcześniej. Kiedyś brałam często udział w takich konkursach, teraz już się nie zgłaszam, bo konkurencja jest bardzo duża, a ja czuję się zbyt dużym amatorem żeby konkurować z niektórymi osobami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadza się, konkurencja jest naprawdę spora :)

      Usuń
  12. Nigdy nie bralam udzialu w takich konkursach. Ogolnie do knkursow podschodze z rezerwą
    Czasem nie sa tak do konca sprawiedliwe jakby sie moglo wydawać

    OdpowiedzUsuń

Witaj, cieszę się, że tutaj jesteś i bierzesz udział w komentarzowej konwersacji. Jednak pamiętaj o jednym: Jeśli jesteś blogerem liczę na to, że napiszesz więcej jak jedno słowo. Dziękuję Ci za poświęcony czas. Odwiedzam blogi komentujących.

POLECANE WPISY