piątek, 25 stycznia 2019

garść inspiracji #3 - grudzień 2018 / styczeń 2019



Siemka w piątek! ❤

Zimowo się dzisiaj zrobiło u mnie. W nocy padał śnieg, w dzień zresztą też. Jest pięknie i mam nadzieję, że będzie tak przynajmniej jeszcze przez cały zbliżający się miesiąc Luty. Co u mnie? Dzisiaj praktycznie cały dzień spędziłam poza domem. Jedyne o czym teraz marzę to ciepły prysznic i łóżko. Jednak zanim to nastąpi chciałabym pokazać Wam dzisiaj kilka zaległych inspiracji z grudnia. Żeby od razu zahaczyć o inspiracje styczniowe postanowiłam ogarnąć jeden spory wpis z jak to ja nazwałam „ garścią inspiracji”. Ostatnie inspiracje z listopada ale i z października cieszyły się sporą sympatią dlatego mam ogromną nadzieję, że i te dzisiejsze przypadną Wam do gustu.















❤❤❤

21 komentarzy:

  1. Zimowe scenerie w Twoich inspiracjach... To miłość! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Te kurtki niby-skórzane i futerkowe to totalnie mój styl, mam podobną ze Stradivariusa i bardzo sobie chwalę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne inspiracje :D Pozdrawiam ♥
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Selection of your photos presented magic winter from cozy interiors to beautiful winter land! Thank you for sharing!

    Blog - http://www.exclusivebeautydiary.com/search/label/en
    YouTube – https://www.youtube.com/watch?v=rqA3pP31Bsw

    OdpowiedzUsuń
  5. Super inspiracje :) Lubię takie oglądać.

    OdpowiedzUsuń
  6. Swietne inspiracje. Ta sukienka ze zlotymi dodatkami jest sliczna , od dawna mi sie podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Sukienki, pierniczki, warkoczyki. <3 Wszystkie inspiracje są cudowne, ale największe wrażenie zrobiła na mnie książka z lampkami led. Wygląda to zachwycająco! <3 U mnie codziennie pada śnieg. :D Dzisiaj nawet udało mi się w końcu wybrać na sesję, więc zimowe zdjęcia mam zaliczone. ;)
    Przesyłam Ci gorące pozdrowienia! :8

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie także ta książka mega oczarowała :D Cieszę się że udało Ci się wykonać zimowe fotki :-) Liczę na to, że podzielisz się nimi na swoim blogu <3
      ja także gorąco pozdrawiam :-)

      Usuń
  8. Piękne zdjęcia. Bardzo mi się podoba to futerko z pierwszego zdjęcia jest boskie takie właśnie chciałabym mieć :)

    OdpowiedzUsuń

Witaj, cieszę się, że tutaj jesteś i bierzesz udział w komentarzowej konwersacji. Jednak pamiętaj o jednym: Jeśli jesteś blogerem liczę na to, że napiszesz więcej jak jedno słowo. Dziękuję Ci za poświęcony czas. Odwiedzam blogi komentujących.

POLECANE WPISY