piątek, 18 stycznia 2019

Wyjątkowe upominki na wyjątkowy Dzień Babci i Dziadka



Hej Kochani!❤

Już w najbliższy poniedziałek i wtorek ( 21 i 22 stycznia) swoje święto będą obchodziły nasze kochane babcie i nasi kochani dziadkowie. Z tej okazji, zresztą jak rok temu też gdzieś bodajże o tej porze, postanowiłam podzielić się z Wami moimi propozycjami upominków z okazji tych dwóch wyjątkowych świąt. „Wyjątkowe upominki na wyjątkowy Dzień Babci i Dziadka” – jak mówi tytuł mojego dzisiejszego posta wszystkie te inspiracje będą unikatowe. Takie by jeszcze mocniej i z większą siłą pokazać jak bardzo kochamy naszych dziadków. Jacy są dla nas ważni i jak bardzo cieszymy się, że  nadal są z nami, wspierają, pomagają, tak po prostu są. Przy nas. Zawsze. 

Jeśli chodzi o prezenty na jakąkolwiek uroczystość, bardzo chętnie zaglądam na stronę sklepu CRAZYSHOP.PL . Posiada on bardzo ciekawy asortyment, a większość  prezentów jest spersonalizowana, co jeszcze dodatkowo utrzymuje mnie  w przekonaniu, że są naprawdę wyjątkowe. A obdarzone nimi osoby będą miały uśmiech od ucha do ucha :-)

Zestaw słodyczy DLA BABCI


Personalizowana deska z pokrywÄ… NAJLEPSZA BABCIA


Zestaw słodyczy DLA BABCI I DZIADKA


Szachy drewniane w skrzynce PRZECIWNICY


Kubek z nadrukiem DZIARSKI DZIADEK


Kubek z nadrukiem KLAWA BABCIA


Zestaw wyselekcjonowanych konfitur DLA BABCI


Kawa personalizowana SUPER DZIADEK




Czekolada personalizowana SUPER KOBIETA


Zestaw słodyczy DLA DZIADKA



A TY CO PRZYGOTOWAŁEŚ/ AŚ

DLA BABCI I DZIADKA?


❤❤❤

41 komentarzy:

  1. Ale świetne rzeczy :)
    Zapraszam także do siebie na nowy post - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  2. Uuu, ale fajne prezenty! Wszystkie wyglądają wspaniale. Z szachami spotykam się po raz pierwszy jako pomysł na prezent, ale myślę, że to fajny podarek, zwłaszcza dla fana tej rozrywki. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe pomysły :) Szkoda, że mnie nie będzie w Polsce na to święto :(

    Pozdrawiam :)
    Moncia Lifestyle

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podobają mi się twoje pomysły. Szczególnie ten pierwszy ����
    Swojej babci kupiłam w tym roku perfumy a dziadkowi jeszcze nic ��

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się :)
      Na pewno babunia się ucieszy :) A dziadzio z pewnością też dostanie coś ekstra :)

      Usuń
  5. Te pomysły są świetne! Ja jeszcze myślę nad upominkami, mam nadzieję, że jutro coś znajdę :)

    https://abonentpozazasiegiem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo mnie cieszy że Ci się podobają ;)
      trzymam kciuki by udało Ci się kupić coś wyjątkowego :)

      Usuń
  6. Hasła na kubkach zdecydowanie wygrywają wszystko!

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne propozycje ja dziś dałam mojej babci i dziadkowi zakupione prezenty oczywiście z fajnymi napisami byli zachwyceni! Pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo trafne sugestie. Herbata jest zawsze świetnym prezentem.

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne upominki takie przydatne i z humorem. Niestety nie mam komu już sprezentowac takiego upominku.

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne pomysły. Ja odwiedziłam dziadków tradycyjnie z kwiatkiem i ciastem, bo akurat wiem, że oni zbytnio prezentów nie lubią.

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo żałuję, że sama nie mam już dziadków :( Twoje propozycje prezentów są bardzo fajne, ciężko byłoby się zdecydować ;) Myślę że fajnym prezentem byłoby także po prostu spędzenie czasu z dziadkami - wspólna herbatka i ciasto :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja niestety też już nie mam dziadków :( Oj tak, jak byłam mała szykowałam babci laurkę i biegłam do niej na herbatkę z sokiem malinowym i kawałek jej pysznego piernika :) tylko ona potrafiła zrobić taki smakołyk :)

      Usuń
  12. Można też coś wyjątkowego zamówić;) Dobrze powinny sprawdzić się karykatury od http://malarstwo-rysunek.pl w ten sposób zamówicie oryginalny, pamiątkowy prezent z tej okazji.

    OdpowiedzUsuń
  13. Boks to coraz popularniejsza dyscyplina sportu. Każdy początkujący
    bokser potrzebuje rękawic bokserskich. Twoja kariera zależy od tego!
    Nasz rękawice bokserskie golden gloves spełniają wszystkie rygorystyczne
    wymagania! Sprawdź tarcze bokserskie

    OdpowiedzUsuń
  14. Ze swojej strony polecam też ofertę sklepu https://4gift.pl/prezenty/prezent-dla-nauczyciela - jakiś czas temu kupowałam tam prezenty dla nauczycieli moich dzieci. Super jakość w rozsądnej cenie.

    OdpowiedzUsuń
  15. fajnie jest dawać prezenty

    OdpowiedzUsuń
  16. Sama lubię sprawić przyjemność bliskim jakimś fajnym, ciekawym prezentem. Tak jak dla dziadków często stawiam na praktyczne pomysły. Wiele takich rzeczy można na przykład na https://duka.com/pl/prezenty/prezenty-dla-dziadkow dostać. Zawsze miło napić się wspólnie herbatki z myślą, że akurat te szklanki są od wnuczki prawda?

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajnym pomysłem na prezent dla dziadka oraz babci możeby być kubek do kawy z nadrukiem

    OdpowiedzUsuń
  18. Kuferek smakołyków zawsze cieszy dziadków największych łasuchów:) Moja Babcia uwielbia kwiaty i specjalnie dla niej kupuję róże w pudełku którymi zachwyca się tygodniami. A co jest fajne w tych pudełkach to fakt, że można później wykorzystać je na różne skarby, a jak wiemy każda babcia ma swoje bibeloty z którymi jej trudno się rozstać, a chciałaby je mieć w jednym miejscu i pod ręką.

    OdpowiedzUsuń
  19. Wydaje mi się, że jeśli na przykłąd wasz dziadek lubi majsterkować, bardzo ucieszyłyby go tego typu https://royal-price.pl/narzedzia narzędzia. Jak najbardziej polecam wam rozważyć właśnie taką opcję jako prezen

    OdpowiedzUsuń
  20. Obecnie czasy są bardzo wymagające od nas w kontaktach z bliskimi. I to co możemy ofiarować swoim dziadkom to zainteresowanie i czułość choćby przez samą rozmowę telefoniczną i nie tylko w ich dedykowanym dniu. Ale kilka razy w tygodniu wygospodarować czas, aby zamienić choć kilka słów. Warto zwrócić na to uwagę szczególnie jak nie możemy osobiści się z nimi widywać. Jeśli mają np: już wysłużony telefon to podarować nowy, a może radio czy nowy większy telewizor, aby spędzany czas w domu nie był nudny. Dobrym modelem w atrakcyjnej cenie jest ten o to telewizor https://eltkom.pl/Telewizor-Krugeramp-Matz-22quot-FHD-DVB-T2-H-265-230-12V-p148525. Warto również pomyśleć o większym pakiecie programów, jeśli nasza babcia lubi oglądać seriale lub programy kulinarne, a dziadek to pasjonat wędkarstwa czy mechanik samochodowy.

    OdpowiedzUsuń
  21. Faktycznie bardzo ciekawie napisane. Czekam na więcej.

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo ciekawe propozycje prezentowe

    OdpowiedzUsuń
  23. Kiedy chodzi o same prezenty to jak dla mnie również dość poważnym wyzwaniem było to aby znaleźć jakiś fajny prezent dla szefa. Tak naprawdę okazało się że w https://zamowprezent.pl/zawody/prezent-dla-szefa jest naprawdę duży wybór upominków więc dość szybko znalazłam to co trzeba.

    OdpowiedzUsuń

Witaj, cieszę się, że tutaj jesteś i bierzesz udział w komentarzowej konwersacji. Jednak pamiętaj o jednym: Jeśli jesteś blogerem liczę na to, że napiszesz więcej jak jedno słowo. Dziękuję Ci za poświęcony czas. Odwiedzam blogi komentujących.

POLECANE WPISY