wtorek, 8 stycznia 2019

pada śnieg




I zima wreszcie do nas zawitała. Piękna, biała i mroźna. Wczoraj temperatura spadła u nas do -10 stopni. Wszystkie drzewa okrył szron i cały dzień nad ziemią unosiła się lekka mgła. Nawet nie wiecie jakie to wszystko było niesamowite. Cały świat dookoła skąpany w bieli, drzewka iglaste obsypane śniegiem i ta mgła, ten szron stworzyły taką cudowną zimową atmosferę. W sumie mogę rzec, że żyję jak w jakiejś bajce. Całym serduszkiem kocham zimę, śnieg, mróz i wszystkie te piękne widoki jakie ta pora roku nam funduje. Bardzo mnie cieszy, że od początku stycznia praktycznie codziennie prószy śnieg. Uwielbiam obserwować te wirujące na wietrze maleńkie śnieżynki.


Zima sprzyja spacerom i po prostu przebywaniu  na świeżym powietrzu. Latem kiedy jest dla mnie za gorąco, w dzień nie ma w ogóle mowy o jakimkolwiek spacerze . Dopiero zimą nadrabiam wszelkie aktywności spacerowe i nie tylko. Bo … uwielbiam też sanki! ;-) A w sobotę razem z tatą ulepiliśmy bałwana ;D 










kurtka / Yups
szalik / Sinsay
czapka / Sinsay
rękawiczki / Sinsay
spodnie / targowisko miejskie
buty / Jenny Fairy

Fajną kurteczkę troszkę podobną do mojej znajdziecie na:
❤❤❤

30 komentarzy:

  1. Również uwielbiam zimę, świat wygląda wtedy piękniej, magicznie :) Ostatnio też ulepiłam bałwana, była super zabawa! Ślicznie wyglądasz, urocze warkocze :)
    Pozdrawiam ciepło i zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak :) To prawda :D wielka frajda przy tym jest :D
      Dziękuję za milutkie słowa <3
      pozdrawiam cieplutko! <3

      Usuń
  2. Zazdroszczę śniegu, w Poznaniu pada jedynie deszcz. Zaledwie przez pół dnia utrzymał się śnieg. Bałwan wygląda fantastycznie, ostatni raz lepiłam takiego z tatą jak była mniej więcej w przedszkolu. Potem z roku na rok z tym śniegiem było u nas gorzej, a przynajmniej w moim regionie.
    Przepiękny masz szalik. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak słyszałam w pogodzie że tam u Was ciężko o śnieg. Wielka szkoda bo śnieg daje tyyyle radości :)
      dziękuję :)

      Usuń
  3. ten bałwan jest kozacki :) Fajne zdjecia bardzo naturalne :) SUPER

    Witaj kochanie w nowym roku, mam nadzieje że okaże się dla Ciebie jeszcze lepszy niż uprzedni :*
    Nowy post -> WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  4. A u mnie pada ale deszcz . buuu:( Chcę śnieżku.
    Ty wyglądasz pięknie.
    No i ta aura...

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie wyglądasz no i piękne zdjęcia. Lubię bardzo taką aurę zimową niestety w Warszawie wszystko zasłaniają budynki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za milutkie słowa :) Ehh te wieżowce wszystko psują :(

      Usuń
  6. Ogromnie zazdroszczę gdyż kocham zimę, kocham śnieg! <3 A z chęcią ulepiłabym bałwana :) U mnie pada deszcz niestety. Ostatnio trochę przymroziło i marzy mi się by taka pogoda wróciła. Gdyż zaczęłam biegać, a najlepiej biega mi się jak nieco mróz szczypie po policzkach! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jej, nawet nie wiesz jak miło jest to czytać :) Że jest jeszcze ktoś kto tak jak ja kocha zimę :)
      No tak w pogodzie rozgłaśniają że zachód i północ Polski w deszczu :/ na pewno jesteś z tamtych okolic skoro ta szaruga u Ciebie jest.
      Myślę że wkrótce zima zawita do Twojego miasta :) A co do biegania to ja też lubię jak ten mrozik szczypie w policzki :)

      Usuń
  7. Ja uwielbiam zime, ale niestety u mnie w tym roku sniegu nie zobacze :( wiec moge sie jedynie nacieszyc takimi zdjeciami jak u Ciebie <3

    Angelika eM BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jej :( Wielka szkoda że u Ciebie tego śniegu nie ma :( Ale przesyłam go trochę ze swoich zdjęć :) I trzymam kciuki by wkrótce się pojawił :)

      Usuń
  8. Ja wręcz przeciwnie :p jesyem bardziej ciepłolubne
    Ta zima jest piękna, u mnie tez jest masa śniegu, ale wola ro obserwować z okna :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli jak się domyślam Twoją ulubioną porą jest lato :D
      Obserwować śnieg też lubię :D a z kubkiem gorącej aromatycznej herbaty to już w ogóle :)

      Usuń
  9. Such a nice post, beautiful photos of you with snow. Charming smile and hair. Best wishes for you in 2019 darling <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. It's very nice of you. Thank you for motivating words. I also wish you the best of everything in New 2019, beloved

      Usuń
  10. Ślicznie wyglądasz! Tak pięknie i dziewczęco :) Super bałwan! Lubię zimę ale taką dość łagodną ;) Pozdrawiam cieplutko 🙂

    OdpowiedzUsuń
  11. Też kocham zimę, szczególnie grudzień ma tą magiczną moc ❤️ Fajna kurtka, rękawiczki 😍

    OdpowiedzUsuń
  12. Wooow czyli obowiązkowy punkt czyli ulepić bałwana jest zaliczony. też lubię zimę.

    OdpowiedzUsuń
  13. Wyglądasz prześlicznie w warkoczykach! :) Noś taką fryzurę częściej. ;) Super, że udało Ci się ulepić bałwana. U mnie śniegu już nie ma (był przez chwilę). :D Życzę Ci jeszcze więcej wspaniałych chwil spędzonych podczas zimowych aktywności! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) W takiej fryzurce czuję się jak mała dziewczynka :D I to mnie cieszy bo ten czas tak szybko mija i wkraczam w wielkie progi prawdziwego dorosłego życia gdzie o dziecięcą radość niestety tak trudno :)

      Dziękuję ślicznie za tak miłe słowa <3

      Usuń
  14. Uwielbiam takie zimowe looki. Sama często ubieram tego typu ubrania. Są takie cieplutkie i wygodne. Zdecydowanie do gustu przypadły mi twoje buty i szalik!
    Pozdrawiam,
    Aldrazek

    https://aldrazek.blogspot.com/2019/01/ljuset.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie stylizacje są najlepsze! :) Tak jak piszesz cieplutkie a co najważniejsze wygodne :)
      Bardzo mnie cieszy że Ci się one spodobały :)
      pozdrawiam

      Usuń

Witaj, cieszę się, że tutaj jesteś i bierzesz udział w komentarzowej konwersacji. Jednak pamiętaj o jednym: Jeśli jesteś blogerem liczę na to, że napiszesz więcej jak jedno słowo. Dziękuję Ci za poświęcony czas. Odwiedzam blogi komentujących.

POLECANE WPISY