sobota, 18 sierpnia 2018

słoneczniki





Słoneczniki to po pudrowych różach moje ulubione kwiaty. Teraz w sierpniu mamy ich pod dostatkiem dlatego też postanowiłam zakupić bukiet tych cudownych kwiatuszków i wykonać z nimi bardzo klimatyczną sesję zdjęciową. W dzisiejszej stylizacji postawiłam na klimat lat 80. Wspominałam już że uwielbiam styl wzorowany na te lata? Spódnice w geometryczne bądź kwiatowe wzory, bluzki vintage i kapelusze. A wszystko bardzo kobiece i wygodne szczególnie teraz podczas upałów stylizacja ze zdjęć jest po prostu idealna. A Wam jak się widzi takie połączenie pudrowego różu z szarością? :) Lubicie słoneczniki? Dajcie znać w komentarzu, buźka❤❤❤













spódniczka - Cropp
sandałki - BASSANO
bluzka i kapelusz - zwykły sklep stacjonarny


❤❤❤


48 komentarzy:

  1. Bardzo ładnie wyglądasz! Słoneczniki cudowne idealnie wyglądają 😊
    https://patrycjakoziol55.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna stylizacja ;) Uwielbiam słoneczniki!
    Pozdrawiam.
    www.tipsforyoungers.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Słoneczniki to zawsze piękne rzeczy do zdjęć :D

    ZAPRASZAM NA MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  4. thanks darling❤ have a nice day and have a nice weekend ! xoxo

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow jakie zwykle cała ta stylizacja jest cudowna <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo podoba mi się spódniczka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Słoneczniki uwielbiam . Stylizacja bardzo ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Witaj! :) pięknie wyglądasz z tymi słonecznikami.. :D pozdrawiam Cię i zapraszam do siebie ;) https://owionbl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo podoba mi się ta bluzeczka :) Jest bardzo dziewczęca ;)
    https://karolina-snowarska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale pięknie! I świetnie wyglądasz w kapeluszu :)

    Zaobserwowałam, zapraszam do mnie ;) Miło mi będzie jak skomentujesz i również zostaniesz ze mną dłużej ;) MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  11. I like the combination of grey and pink, you look very elegant and feminine. Also, the sunflowers look absolutely amazing, I love this photoshoot x)<3

    http://it-s-such-a-wonderful-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Wyglądasz bardzo ładnie w tej stylizacji. Słoneczniki są super, ale jak stwierdziła moja nauczycielka od angielskiego szkoda, że tak krótko "żyją". ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Moje ukochane kwiaty to są.
    Przed wszystkimi innymi.
    Sesja piękna.

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna sesja. Słoneczniki cudowne. Wszystko idealnie ! Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna letnia stylizacja :-) i te słoneczniki ❤️!

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja również bardzo lubię słoneczniki. Rosną u mnie w ogródku. Bardzo ładne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajny wpis kochana, a z tymi kwiatami Ci do twarzy :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  18. Ładna sesja i prosta stylizacja, choć ładna to nie w moim stylu. ;)

    http://screatlieve.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Jeju jakie cudowne są te zdjęcia ze słonecznikami <3 śliczne!
    eerie-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Słoneczniki w tym sezonie królują 😊
    Ślicznie wyglądasz 😊

    https://twinstyl.blogspot.com/2018/08/kurs-e-larningowy-wrocaw.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudownie wyglądasz :D Świetna jest ta stylizacja <3 a te zdjęcia ze słonecznikami genialne *-*

    Pozdrawiam :D
    https://jyylii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Witaj, cieszę się, że tutaj jesteś i bierzesz udział w komentarzowej konwersacji. Jednak pamiętaj o jednym: Jeśli jesteś blogerem liczę na to, że napiszesz więcej jak jedno słowo. Dziękuję Ci za poświęcony czas. Odwiedzam blogi komentujących.

POLECANE WPISY